GOEDEMORGEN! Ik denk dat ik die test ook niet laat doen hoor, ik ben veel te bang dat ik me daar helemaal druk om ga maken. En er is in de familie nergens een soortgelijk geval! Zal nog eens goed met manlief overleggen. Ben vandaag aan het werk, maar ik wortd me toch misselijk FIJN........... nou ja maar niet teveel aan denken en hopen dat het druk wordt vandaag! Whisper, GEFELICITEERD! LIEFS
Een dikke proficiat. Ik had ook een vaag streepje in begin , misselijkheid ook. Doch nu met een 3 de zwangerschap hebben alle zwangerschappen al anders geweest, dus met geslacht heeft het niets te maken
He Zusje! Vermaak je je een beetje? Kan je nog een beetje slapen? Wat grappig dat alle zwangerschappen anders zijn geweest, er zou er nu toch 1 zijn die overeenkomt hahahaha er zijn niet meer dan 2 keuzes qua geslacht DIKKE KUS VOOR JE!
jajaja , vermaken is niet veel meer aan met een dikke buik die in de weg zit he Moet m'n rust nemen want voeten zwellen op en handen. heb zwoele zoembalippen op dit moment. ik zei tegen m'n man, als ik de afgesproke data maar haar als je zie hoe ik opblaas.
Jeetje, wanneer kan je weer op controle? Misschien moet het aangepast gaan worden........... Spannend hoor!
Donderdag moet ik weer naar de gyn. Hopelijk gaat het toch die ene data worden gewoon voor dat het gewicht dan iets meer gaat zijn
Whisper, van harte GEFELICIZWANGEEEERRRR!!! Dank je Wanna Ja, ik voel me echt prut zeg, ik heb al een paar afspraken afgezegd dit weekend, ben gewoon te moe en sloom. Randy is nu zelfs alleen boodschappen aan het doen terwijl we altijd met zijn tweetjes gaan... Zico, veel sterkte meis! Pfoe, als ik zie wat me te wachten staat... Liefs, Daantje
effe een vraagje, Ik heb een quinny zapp, alsook een adapter om er een maxicosi op te plaatsen. Nu heb ik geprobeerd de maxicosi te plaatsen en dit lukt niet : Passen wel alle maxicosi's erop, weet iemand dat? Ben radeloos, wil alles klaar hebben staan dat ventje enkel maar hoeft te nemen dan en naar moederhuis te komen. Ik vrees dat ik een nieuwe maxicosi kan gaan kopen......
he meiden jullie nog van die familie an m'n moeder die na een nekplooimeting moest verder gaan voor vruchtwaterpunctie? Ze had die laten doen en werdt verteld dat haar kleintje heel zwaar gehandicapt was, ze had iets maar wat wisten ze niet. Ze stelden haar voor om haar het kleintje te laten verwijderen, doch heeft ze dit niet gedaan en heeft 9 maanden een zwangerschap gehad met veel verdriet maar haar kleintje laten doden kon ze niet. Ze is gisteren bevallen van een kerngezonde dochter van 49 cm en 3150gr. Zo zie je maar dat de geneeskunde niet altijd juist heeft he
We hebben een neiuwe maxi cosi aangekocht, mag straks gaan proberen of hij op de zapp gaat, zoniet zullen we weer een andere moeten zoeken. heb een barslechte nacht gehad van veel pijn, heb op punt gestaan ventje wakker te maken en naar het ZH te vertrekken, die pijn is niet normaal. De kleine zat zich gisteren precies helemaal af te zetten , 2 grote toten vanboven aan m'n rippen, pijn in schaambot..... ed Het gaat weer wat beter, misschien heeft die volle maan er voor iets tussen gezeten.
Goedenmorgen dames! Even snel bijgelezen, maar niet zoveel tijd om op iedereen te reageren... sorry alvast daarvoor. Whisper: Gefeliciteerd! Zico: Ik hoop voor je dat je snel mag gaan bevallen! Gisteravond een lekker etentje gehad (ipv vrijgezellenfeest). Was voor ons verborgen gehouden , we hebben het superleuk gehad en heerlijk gegeten ! Honden komen helaas de ringen niet halen vrijdag. Er moet nog veel gebeuren nu, maar het word nu wel erg leuk en spannend ! NOG 4 DAGEN! Groetjes Angela
Ooohhh spannend Angela! Ik hoop dat het weer zich ook van zijn beste kant laat zien vrijdag, is toch altijd wel lekker lijkt me! Jammer van de honden, wat hebben jullie nu bedacht? (of had je dat al ergens geschreven. ) Liefs, Daantje
Hallo, Zico, sterkte met de laatste loodjes! Hoop voor je dat je niet een nieuwe kar moet aanschaffen. En wat een verhaal zeg, dat de artsen zeggen dat het kindje gehandicapt is en dat het toch kerngezond is! Eng idee dat artsen het toch niet altijd goed zien. Whisper: Van harte! Angela: Aftellen kan beginnen, spannend hoor! Ik heb een leuk weekend achter de rug. Zaterdag naar mijn zwangere vriendin geweest. Ze is net zo nuchter als ik ben dus we hebben heerlijk gelachen om alle "toestanden" rondom de zwangerschap. Maar ze voelt zich dan ook goed, niet misselijk en ook niet heel moe. Gister naar mijn broertje in zeeland, wat was het heerlijk weer zeg! Lekker over het strand gewandeld en borrelen in een standtent, heel gezellig. Vanmiddag weer werken, ik heb een slaapdienst, daar heb ik minder zin in DDDOOOEEEGGGG
He zusje! Jee wat een gedoe meid! Ik weet wel zeker dat de volle maan je heeft geplaagd vanacht! Wat fijn voor je nichtje dat ze een kerngezond kindje heeft! Zo zie je maar weer dat die test je ook een zwangerschap vol onzekerheid kan geven en dat wil ik niet hoor! Voor de rest voel ik me een stuk beter. In de ochtend nog steeds na het tandenpoetsen overgeven, maar voor de rest mag ik niet klagen! LIEFS
Ik mag om 14.00 uur even naar het zh voor een echo te maken. Maak me veel te ongerust kan het maar niet van me afzetten. Dus hoop dat ik straks weer gerustgesteld wordt! LIEFS