30-plussers en zwanger worden (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    hallo dames even een kort berichtje van me!

zico: sterkte het is gen pretje om zo je laatste weken door te moeten brengen.

simi: spannend hé z,n uitstrijkje ik ben woensdag aan de beurt ik heb 2 jaar geleden pap 4 gehad en ben dus elke controle in het ziekenhuis weer een dag van slag.

poohbear: wat fijn dat je echo goed was lekker genieten nu!

hier zijn de duivels weer gekomen dat wou ik even vertellen, ik raak er voortaan aan gewend ben er zelfs rustig onder. volgende week woensdag moet ik op controle voor mijn uitstrijkje in het ziekenhuis ik heb dan aansluitend een gesprekje voor onze zwangerschaps wens hopelijk worden we dan snel geholpen voor verder onderzoek.

verder bestaat mijn berdrijfje 9 jaar vandaag we hebben morgen een uitje met de dames onder werktijd en ze weten niet wat we gaan doen erg leuk.

sorry voor diegene die ik niet genoemd heb.

groetjes

2. @PUCK! GEFELICITEERD wat een prestatie erg goed hoor, ga je ons wel vertellen wat je gaat doen???? Wij zijn snieuwgierig dat weet je toch!

Hier alles goed, jammer dat je duivels er weer zijn. Maar heel goed dat je er nu rustiger onder bent! Succes volgende week.

LIEFS

3. moontje34

moontje34 Fanatiek lid

27 mrt 2006
    1.085
    0
    0
    Groepsleidster Buitenschoolseopvang
    Zuid-Holland
  4. Maine

Maine Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.072
    0
    0
    Hoi meiden,

Ben ik weer even kort.
    Sorry, ik heb de laatste tijd zo weinig tijd om te checken hoe het met iedereen gaat.
    De fulltime baan valt eigenlijk heel zwaar :(.
    Ik ben jullie echt niet vergeten, hoor :).
    Ik probeer nog wel mee te lezen en wanneer ik nieuws heb, geef ik een update-je.
    Dames, heel veel succes en tot lees'.

Liefs,
    Maine

5. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    moguh meiden!
    Ik zit hier nog met slaap oogjes, maar had honger, dus ben effe naar beneden gegaan. Moest gisteren de hele dag werken en daarna zijn we gelijk door gereden naar Utrecht.
    Mn vriend zn werk bestaat 25 jaar en we hadden een etentje in het Beatric theater en daarna gingen we naar dirty Dancing Musical.
    Die is erg leuk en goed! Ik ken de film helemaal uit mn hoofd en de liedjes natuurlijk ook! Echt een top avond.
    Na de show gingen we met zn allen naar de disco en heb ik nog een half uurtje staan dansen. Maar men, wat was ik moe, warm en ik stond te hijgen als een postpaard.
    Dus waren we 1.00 thuis vanacht.

Vanmiddag gaan we naar vrienden die alle baby spullen weg doen. Dus als het mee zit komen we vanavond thuis met een bedje, lakentjes ,een maxi cosi en een kinderwagen. ben erg benieuwd wat ze nog meer heeft! Echt leuk, want morgen hebben we niets, dus dan kan ik lekker gaan rommelen op de babykamer!

Verder niet veel nieuwtjes hier? Enne, waar is Mieke?

6. mb01

mb01 Actief lid

14 mei 2008
    321
    0
    0
    Hoi,

Zico, lijkt me voor jullie inderdaad "prettig" om te weten dat je kindje waarschijnlijk in de couveuse moet, je bent erop voorbereid en is schrik iets minder groot. Maar ik hoop natuurlijk dat de arts ernaast zit, of dat het kindje ineens enorm gaat groeien! Sterkte!

Puck, balen zeg. Maar goed dat je er rustig onder blijft. Hoop dat ze in het zh verder gaan helpen.

Maine, heeee daar ben je weer :D .

Pooh, zo, dat zou lekker zijn als je al die spullen over kan nemen. Scheelt een hoop geld en je hoeft minder winkels af te struinen. En dat zijn nog eens leuke uitjes, etentje en een musical. Dirty dancing, dat is jeugdsentiment, het is een van de eerste films waar ik alleen naartoe mocht, lekker zwijmelen met schoolvriendinnetjes O:)

Hier weinig nieuws, behalve dan dat ik ernstig aan vakantie toe ben. Ik heb de hele zomervakantie door gewerkt en daarna kwam die verhuizing, ik merk dat ik weer even op moet laden. Nog 2 weken, dan ga ik een weekje naar terschelling, heerlijk uitwaaien en genieten van de rust. Heeeel veel zin in \:D/ !
    Verder moet ik vanmiddag werken, alweer een slaapdienst :(

Fijn weekend allemaal!

7. POeh vermoeiend MB01, ik moet nog tot 17.00 uur en dan ben ik blij dat ik weekend heb!

LIEFS

8. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    mb01, we hopen ook dat de gyn ernaast gaat zitten, want het is toch leuker je kleintje op de kamer te hebben in het ZH

9. He zussie hoe is het nu met je?

Gaat het nog een beetje?

DIKKE KNUFFEL VOOR JOU!

10. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    jajaja, gaat goed

De buik is nu zo dik dat alle broeken naar beneden schuiven.
    En jou buikje begint die nog niet te groeien?
    Voel je al wat beter?
    19 oktober reserveren he van 18u tot 20 u dan hebben we babyborrel, kaartje komt jullie weg op

11. Ja hoor staat al op de kalender hiiih :) Maar Markske vroeg zich af of het ook voor mannen was?!?!?!?!

Mijn buikje staat al weken hetzelfde, nog steeds de darmen die opgezet zijn. Hoop dat ik snel wat ga zien, begin nieuwsgierig te worden hoe mij dat zal staan :oops: Voel me gelukkig erg goed nu, nog wel veel moe maar dat neem ik voor lief!

Hoop dat je snel jullie prutske mag vasthouden!

LIEFS

12. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    Sophia, staat je vast schitterend. Helemaal als je er net zo bij straalt als je op de foto in je album doet ;) Maar kan me wel voorstellen dat je niet kunt wachten tot je echt een dikke buik gaat ontwikkelen (been there, done that!).

Ik heb een vraagje aan de dames met een klein beetje overgewicht. Hebben jullie er, net als ik, minder moeite mee als je toch bezig bent voor een kindje? Ik let echt stukken minder op mijn lijn als voorheen. Niet heel erg slim, I know :D Ik hoop gewoon volgend jaar rond deze tijd weer flink te gaan sporten/dieeten.

13. :oops: :oops: :oops:

Nu staat het een beetje stil he, dat is zo raar..... maar waarschijnlijk denk ik over 6 maanden PFFFFFFF hahahaha

14. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    natuurlijk mag markske ook komen

15. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    zo, we hebben een auto vol mee naar huis genomen van mn vriendin. Bedje, kinderwagen, maxi cosi, speeltje, kleetjes etc etc..geweldig!
    Ga morgen dus lekker tutten en alles eens wassen enzo!

Oeh, t wordt nu toch wel "echt" ...hihi!
    Fijne zondag allemaal

16. mb01

mb01 Actief lid

14 mei 2008
    321
    0
    0
    Hee,

Kom net weer uit mijn slaapdienst, moet dan altijd even de adrenaline kwijt voor ik mijn bed induik. Dus even internetten, gedachten op wat anders zetten. Mijn dienst was vreselijk, hebben op het moment personeelstekort (waar niet in de zorg :( )en moest de benen onder mijn kont vandaan rennen. Maar goed , zit er weer op en ga genieten van de vrije zondag. Gelukkig schijnt het zonnetje, daar wordt ik wel weer vrolijk van 8) .

Fijne zondag allemaal!

17. meen34

meen34 Actief lid

30 nov 2007
    229
    0
    0
    leidster kinderdagverblijf
    Zico; Sterkte zeg met de laatste loodjes. Hoop dat het kindje straks niet te lang in de couveuse moet liggen, maar snel mee naar huis kan!

Pooh; Leuk zeg al die babyspulletjes, geniet ervan!

Hebben gisteren een waanzinnig leuk 25 jarige bruiloftfeestje gehad in mijn oude woonplaats. Erg goede band en gewoon een heel leuk sfeertje. Alles kon!
    Hebben er beide zo van genoten! Laat in bed en vanmorgen ook laat wakker, elf uur maar liefst, dat komt niet vaak voor.

Fijne zondag allemaal!

Liefs,
    Meen

18. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    leuk meen, zo'n feestje! Kinkt gezellig!

19. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    We hebben gisteren kermis gevierd bij m'n grootmoeder en lakker gebbqd.
    Iedereen was m'n dikke buik aan het bewonderen, leuk om te zien.
    Er is een nieuwe week aangebroken en vol spanning begonnen, mag er echt niet aan denken. brrrrrrrrrr

20. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey meiden,

Ben weer terug van vakantie.
    Het was echt heerlijk en gevoelsmatig zijn we een maand weggeweest.
    Eerste week super mooi weer gehad, zelfs echt aan de warme kant +30°C.
    Voor de zeilcursus jammer genoeg weinig wind om echt praktijkdingen te oefenen, maar wel genoten op het water en het zwemmen in baaitjes.
    Tweede week, werd het weer wat minder, temperatuur kelderde enorm naar rond de 22-25°C, op zee met wind is dat best fris en natuurlijk hadden we daar qua kleding niet op gerekend Confused
    's Nachts veel regen, storm en onweer gehad en overdag hiervan staartjes.
    Dus we werden wat dat betreft meteen in het diepe gegooid om onze cursus in de praktijk te brengen, soms zaten we 'm even te knijpen, maar het ging steeds beter.
    We waren trots op onszelf en zo ook onze mede groepzeilers en de leiding.
    Leuk hoor.

Ondertussen zitten de we alweer tegen de 20 weken aan, spannend.
    Morgen hebben wij de 20 weken echo, hoop heel erg dat het kleintje er goed voor ligt zodat we kunnen zien wat het is.
    Laat alles eerst maar in orde zijn, dat is het meest belangrijke.

Verder alles goed hier met iedereen.
    Nog roze of ander groot nieuws?

Deel Deze Pagina