Hallo allemaal, Is het goed als ik een beetje mee kom lezen en kletsen hier? Wij zijn alweer een paar maandjes 'bezig' voor een 2e. Bij de eerste was het meteen raak, dus nu is het best frustrerend als elke maand die weer komen. We willen het misschien wel TE graag (?) en vergelijken het teveel met de eerste. Als ik het zo zie zijn er al aardig wat zwangeren onder jullie, dus hopelijk werkt 't aanstekelijk en kan ik binnenkort ook positief testen Groetjes, Emma
Sophia, ik geloof dat je het gewicht even aan moet passen. Ben benieuwd naar de foto's van Sterre! I love pasgeboren babies!
zico: hartelijk gefeliciteerd met jullie dochter sterre. emma: welkom hier dank jullie wel voor de succes wensen van me ook al kom ik niet meer zo vaak ter zelfbescherming op dit topic. alles is goed gegaan in het ziekenhuis, ze werkte super lief mee echt prettig. maar goed over twee weken de uitslag van mijn uitstrijkje. tevens vonden ze dat ik erg lang had gewacht om voor mijn kinderwens langs te komen dus ze zetten er nu ook meteen vaart achter, ik mag maandag meteen voor een echo komen. het kan namelijk zijn (hoeft niet) dat ik te weinig vruchtbaar slijm aanmaak om de zaadcellen de goede weg te wijzen dit komt omdat ze mijn baarmoedermond deels is verwijderd. dit gaan ze nu onderzoeken. groetjes
Goh Puck, fijn dat ze er vaart achter zetten, geeft toch een vertrouwd gevoel en dat je serieus genomen wordt. Spannend allemaal dus.
iemand(weet niet meer wie ) vroeg me of ik nog een derde kindje wilde, of dat het bij twee meiden blijft. Nou het blijft bij 2 meiden. Ben dolgelukkig, en ze zijn gezond. Ben nu 38 dus de leeftijd speelt nu ook een rol mee.
dank je mieke zou z,n inwendige echo zeer doen? ik vind een uitstijkje namelijk al een hele opgave? groetjes
hey moon, ik zie dat jou dochter een dag jonger is als die van mij! dat is leuk... Kunnen we een beetje ervaringen uitwisselen
Inwendige echo doet geen pijn hoor. De 'staaf' gaat in een soort condoompje welke ingesmeerd wordt met gel (glijmiddel). Voelt echt niet naar aan. Komt goed meid, geef je maar helemaal over. Ze poeren dan met zo'n stokje langs je baarmoederhals, dat is het vervelende gevoel.
Meisjes... HET IS EEN TWEEEEEELIIIIINGGGGG!!!!!! Ik ga de echofoto snel scannen maar daar moet Randy me even bij helpen. Ik ben dus 7 weken en 4 dagen zwanger maar ze groeien allebei goed (de een is zelfs al 8 weken en de ander 7 weken en 6 dagen) en hebben een sterk kloppend hartje! {|= \/ \/ {|= We waren zo emotioneel met z'n 3jen (mamsje, Randy en ik)! Ik kan het nog niet geloven... Over 2 weken weer een echo en omdat het een tweeling is blijf ik onder controle van het ziekenhuis. Ik ga dus niet naar een verloskundige, en eigenlijk vind ik dat stiekem heel erg fijn! Ik ben erg aan het zweven nu en doodmoe en misselijk dus ik ga languit op de bank. Ik lees alles zo snel mogelijk weer bij van iedereen! Veel liefs, een overgelukkige Daantje
Hallo! Ik ben (net) 35, dus ik zou me graag bij jullie cluppie aansluiten... Ik ben sinds 5,5 mnd gestopt met de mirena en sinds een maandje zijn we toch wel erg serieus bezig met onze kinderwens, dus ik lees graag mee met jullie ervaringen! Als ik alle sites moet geloven heb ik nl maar de helft minder kans om zwanger te worden, omdat ik aan de verkeerde kant van de 30 zit...
O Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan!!!!!! Wat geweldig voor jullie zeg! Van harte gefeliciteerd, ik ben erg benieuwd naar de mooie echo van jullie tweeling! Zie je wel dat het er twee zijn?/ haha we zeiden het toch? Daarom ben je ook zo misselijk en moe, dat is dus ook 2 keer zo erg!
daantje wat geweldig hartelijk gefeliciteerd met de tweeling wat gáááááffff superrrrrrrrr bebek welkom hier suces met zwanger worden.
Daantje wat een leuk nieuws . 2 beebs op komst . Grappig dat de een ouder is dan de ander haha. Word 2 keer zoveel winkel plezier
daantje ik ken een tweeling van 10 jaar oud en die zijn twee weken na elkaar geboren knap hé dat had 10 jaar geleden nog de krant gehaald!