30-plussers en zwanger worden (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miss Daantje

Miss Daantje Bekend lid

3 apr 2007
    868
    0
    0
    Mother of twins en een lief klein bubbelmeisje!!
    Leiderdorp (ZH)
    Thanx Sjors! :D

Ja dat had ik al gedaan Sjors! Ik zal het nog eens proberen...

Ah! Gelukt! ;)

Liefs, Daantje

2. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    goede avond dames

mieke : dan was ik ook goed blond want ik had het de link naar de site ook niet door! bij mij is het kunstmatige inteligentie

paint: voor dat je dan bij ons niet meer in de kappersstoel past moet er toch nog wel meer dan 100 kilo bij ik schat dat die mevr boven de 160 kilo uit kwam succes met afvallen. en de masseur is om mijn rug bij te houden voor mijn lange dagen werken. maar ik heb de laatste weken erg veel last van mijn onderarm dit komt van het kracht zetten met föhnen als ik niet meer rust neem kom ik thuis te zitten zegt ze. hmmm word moeilijk voor me!

sophia: ik kom zeker langs op de camping gezellig! succes met alles regelen.

sjors joepie de poepie eindelijk flink wat regen wel fijn dat het volgende week als je ouders komen weer mooi weer is. dat was anders ook niet leuk voor ze.

miss daantje: ik heb de site ook gevonden! ziet er goed uit.

simi: dit lees je pas als je terug bent maar : VEEL PLEZIER

hier alles goed

3. Goedemorgen dames!

Gisteravond effe een jankavfond gehad hoor, ik had het even helemaal gehad en manlief snapt er geen drol van. Dus even fikse bonje maar het gaat nu weer.

Hebben jullie dat nou ook af en toe dat je het helemaal moe bent het hele gedoe om dat zwanger worden heen en dat manlief bijgod niet snapt waar je het over hebt. Of dat je teveel zeurt cq druk maakt!?!?!?

Waar is einglijk iedereen? Het is maar stilletjes!

LIEFS

4. sjors75

sjors75 Niet meer actief

Goedemorgen,
    Ja soof kan het me voorstellen. mijn man snapt het ook niet als ik even een huilbui heb. Zal wel een eigenschap van de man zijn.

En het zal wel rustig blijven de komende dagen. Er zijn een aantal dames op vakantie. En mijn ouders komen vandaag. Zal dus niet zo vaak hier kunnen zijn. Ze weten niet dat we er voor gaan en dat willen we ook zo houden.
    Fijn weekend allemaal.
    liefs

5. Miss Daantje

Miss Daantje Bekend lid

3 apr 2007
    868
    0
    0
    Mother of twins en een lief klein bubbelmeisje!!
    Leiderdorp (ZH)
    Hoi hoi alleweinigen hihihi!

Ik wil nogmaals iedereen bedanken voor het achterlaten van een berichtje in ons gastenboek, ze zijn allemaal zo lief en positief! Doet me zo goed en geeft me veel steun! :whistle:

Geeft niks hoor Puck, soms duurt het even voor je iets doorhebt, heb ik ook wel eens last van en ik ben volgens mij niet blond... :D

Ik heb een idee: we gaan in de zomer met zijn allen gezellig langs bij Soof en haar man! Een soort ZP-meeting van de 30plussers op de camping! Vinden ze vast heel leuk want wij zijn allemaal zo gezellig! O:) \:D/ O:)

Vorig jaar probeerde ik ook al een meeting van de grond te krijgen maar dat is me niet gelukt.

(effe serieus: lijkt me dus écht heel leuk :D)

Lekker weekend iedereen!

Liefs, Daantje

6. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

19 feb 2007
    1.881
    0
    0
    fulltime huisvrouw en moeder
    Twente
    Donderdag had ik echt even een baaldag, maar nu gaan we weer met frisse moed een nieuwe ronde in. Wel lekker relaxed, motto is: geen verplichtingen, gewoon omdat we zin hebben.

7. meen34

meen34 Actief lid

30 nov 2007
    229
    0
    0
    leidster kinderdagverblijf
    Een lekker weekend in het vooruitzicht. VOlgens mij gaat de lente nu toch echt komen. Mijn moeder komt zo deze kant op en blijft dan slapen.
    Heb er zin in. Willen wel naar Antwerpen toe, maar weet niet hoelang de hond alleen kan. Maar even zien dus. Nu nog even wat spulletjes halen voor een hartige taart.

Een zonnig weekend allemaal :)

8. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @miss daantje !lijkt me gezellig zo'n meeting!
    enne, veel succes met je ivf traject. Ik heb je pagina onder mn favouriten gezet!
    Hoop dat het spuiten jou ook niet tegen valt! Ik moet morgen weer voor een follikelmeting. Hoop echt dat er nu wel wat gebeurd is!

@meen34. leuk antwerpen. Ben ik lang niet geweest!
    Ik krijg ook zo'n blij gevoel van dit weer en de zon!
    Nog 3 weken werken en dan naar Portugal!

@Marlieke, meid dan hadden we tegelijk een baaldag! En inderdaad, dat verplichte nummer is ook niet altijd even prettig.

9. meen34

meen34 Actief lid

30 nov 2007
    229
    0
    0
    Pooh; Net mijn moedertje gesproken en die heeft er ook zin in. Komt hier rond enen naar toe. Toch geen hartige taart vanavond zoals ik gepland had, maar lekker daar wat eten! Joehoe!
    Ja heerlijk he dat zonnige weer. :)
    Wij zijn vorig jaar zomer naar Portugal geweest en hebben daar genoten van het mooie land en heerlijke weer. Die Sjors die boft maar ;)

10. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    welk deel van Portugal zijn jullie geweest? Wij gaan naar Alentejo, net boven de Algarve.
    Heb er echt zin in, al heb ik nog niet het gevoel dat we over 3 weken al gaan!

11. meen34

meen34 Actief lid

30 nov 2007
    229
    0
    0
    Wij hebben een rondreis gemaakt. Zijn begonnen in Lissabon en daarna maar Evora, Coimbra en Porto gegaan. Vonden het allebei een geweldig land en willen nog wel een keer terug met de auto om meer van het binnenland te zien.

12. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    wij hebben ook een auto gehuurd daar, dus gaan we lekker rond touren! Maar we slapen wel 3 weken op hetzelfde adres!

Heb net op de Wehkamp wat shirts en korte broeken besteld!

13. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Ha meiden even n berichtje via de iphone.
    weer is zonnig maar fiks windje.
    we zijn met z'n 24-en!

Bye

14. sjors75

sjors75 Niet meer actief

Ja dames ik bof inderdaad. Normaal altijd lekker weer, en nu lekker regen.

Pooh over 3 weekjes al. Lekker. Ben benieuwd wat je ervan vind!
    Meen jij hebt dus meer het noorden rondgereisd. Lijkt me wel heel mooi. Ciombra en Porto moeten erg mooi zijn. Lissabon is en blijft een hele mooie stad en Evora is echt een werelderfgoed.

Mieke hopelijk gaat de wind liggen

15. JoyceD

JoyceD Fanatiek lid

6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    administratief medewerkster
    Amsterdam
    Goedemiddag dames !

Soof , wat leuk dat je op een camping gaat staan !
    Ik wil dat ook graag , maar lieffie heeft er niet zo veel mee ....
    Voor de (aankomende) kids is zeker ideaal !

Mieke,beetje laat maar toch !
    Heel veel plezier op texel :)

Daantje , leuk gedaan jullie site !
    En meteen ook 2 vliegen in 1 klap .
    Aan de ene kant kun je zelf lekker alles kwijt (kun je hier ook natuurlijk ,maar eigen site is toch anders) en de geintreseerde weten meteen hoe het met jullie gaat :D
    Veel succes !

Sjors , volgende week jarig ?
    Mocht ik hier dan even niet om het hoekje komen piepen , gefeliciteerd vast !
    Fijn dat het even lekker geregent heeft bij jullie !
    Wat verbouwen jullie eigenlijk voor gewassen ?
    Ow ja , en hoe is het met het kalfje van de foto`s ?
    Vind dat toch zo een schattig beestje :)

Puck , wat vervelend voor zo een vrouw :confused:
    Maar jullie hebben het toch nog netjes opgelost !
    Tja , ik denk dat er een hoop andere mensen minder begripvol zijn en dat soort mensen gewoon wegsturen .

Sime , Veel plezier deze week !

Dames , als ik iemand vergeten ben dan sorry !

Maandag dus de uitslag van het onderzoek.
    Toch nog wel spannend !
    Morgen gaan we nog even naar Beverwijk (zwarte markt) om lief zn telefoon te laten maken.
    Ook nog even kijken of we nog leuke dingetjes tegenkomen voor de bruiloft !
    We hebben daar al van alles gekocht en hebben nu ook bruidsmeisjesjurkjes gezien voor de meiden :)
    Verder staat onze hele huiskamer vol met potten met aarde :confused:
    Onze oudste heeft het idee gekregen om een kruidentuintje te beginnen in onze huiskamer :)
    Nu heb ik dus potjes waar (kers)tomaatjes in gezaaid zijn , en rozemarijn , dille , alfalfa , taugè, waterkers,snijselderij,(kruil)peterselie,bieslook,tijm,majoraan en basilicum :)
    De tomatenzaadjes heeft ze meteen maar 6 potjes mee gevuld , want is wel lekker voor de cavia`s zegt ze :p
    Heb nu dus ruim 20 potjes door de huiskamer verspreidt staan en het zijn niet allemaal kleine potjes :confused:

Ach ja , heb wel straks lekkere verse specerijen hahaha
    Nu afwachten wat er van gaat uitkomen ...
    Heb overal even wat huishoud folie overheen gedaan om het sneller te laten ontkiemen ;)
    Onze oudste is een lief kind , maar geduld komt niet in haar woordenboek voor en ze vraagt dan ook contstant wanneer er nou plantjes komen :)
    Ze heeft dinsdag de eerste helft van de potjes gevuld en vandaag de rest ...

Groetjes Joyce

16. meen34

meen34 Actief lid

30 nov 2007
    229
    0
    0
    Het was erg leuk in Antwerpen. Waren er wel wat later op de dag maar konden nog wel wat uurtjes winkelen. Daarna een eetcafe ingedoken waar we heel lekker gegeten hebben. Mijn moeder vond het erg leuk en heeft echt genoten. Toen ze net naar huis ging noemde ze dat nog een keer. Super! We hebben afgesproken om een keer een hele dag te gaan.

Pooh; Leuk dat jullie ook gaan touren. Zo zie je veel van het land. En die ene verblijfplaats zal de pret zeker niet drukken!
    De bestellingen die je bij wehkamp gedaan hebben komen altijd snel binnen. Erg fijn vind ik dat.

Mieke; Leuk om te horen dat het zonnig is op Texel. Flinke club hoor, 24 man!

Sjors; Portois echt een aanrader. De stad ligt er zo mooi bij aan het water, vooral bij mooi weer natuurlijk en alles is eigenlijk goed te belopen. Echt een aarader om eens naar toe te gaan. Is dat mogelijk met jullie bedrijf?

Joyce; Jee, dat is wat met al die potjes door het huis. Desondanks kun je straks wel enorm van alle kruiden gaan genieten.
    Spannend zeg de uitslag voor het onderzoek.

17. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    jaaaaaaaa, na anderhalf uur wachten heb ik een 3 eitjes!
    de grootste is 14mm en de andere 2 iets kleiner, maar rond de 10mm!
    Moet 100IE blijven spuiten en woensdag terug! Ben zo blij met mn ei!

Waren haast bij een bevalling. Kwam vrouw met pers weeen in de auto aan. Al gillend kwam ze met de lift naar boven. Dr broek hing al op dr knieen en 1 minuut later kwamen ze pa halen dat het een dochtertje was..hahahahha
    kreeg er zweet handen van!

Ik ga lekker genieten van mn goede nieuws. Want zo groot is mn eitje nog nooit geweest!
    En ik vanochtend maar denken dat ik in de overgang was...en het nooit zou lukken!

doeg doeg!

18. sjors75

sjors75 Niet meer actief

Pooh gaaf, fijn hoor, kun je in ieder geaval met een gerust hart hierheen komen. Het gaat nu eindelijk de goede kant op!

19. JoyceD

JoyceD Fanatiek lid

6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    administratief medewerkster
    Amsterdam
    Pooh , gefeliciteerd met je ei :D
    *zo gaat ie goed , straks gaat ie beter , weer een paar milimeter ! *

Groetjes Joyce

20. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    haha, thanks meiden! Nog een beetje onwerkelijk, maar ben echt blij! Lijkt wel alsof ik al zwanger ben, hahaha!
    Toch is de kans dat als dit eitje blijft groeien, maar 15% dat ik zwanger wordt. Net als ieder ander. Maar omdat ik al meer dan een jaar geen eens een kans heb gehad om zwanger te worden, is dit al spannend genoeg!

Deel Deze Pagina