30-plussers en zwanger worden (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Emma, maar ja zet je de doomoo ook op tafel ;) minder snel denk ik?

Daantje, wat een pracht echo zeg, zo bijzonder dat het er twee zijn.
    Het is dus een twee-eiige, schattig hoor.
    Enne, meteen klaar straks, of nog een 3e ;)
    Hihi ik loop alweer te hard van stapel, ik weet het.
    Eerst dit projectje maar even afmaken.

Ben zo blij voor jullie.
    Bij de febr. mama's is er ook een tweeling.
    Bij sommige andere maanden veel meer.
    Hoe is dat bij de mei mama's?
    Je bent dan toch wel speciaal vind ik hoor.

2. Bij de april mama's is er nu ook 1 mer een tweeling!

3. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Leuk hoor die tweelingen.
    Mannetje hier had ook wel een tweeling gewild.

4. Hier ook, een meisjes tweeling :) en het liefst eeneiig.

Maar goed das niet gelukt, maar wel 2 meiden :D

5. Wij zouden een tweeling ook leuk vinden, maar achteraf ben ik toch wel blij dat het er maar 1 is. Heb bij kennissen gezien dat het heel druk kan zijn. Die zijn in Juni bevallen.

Eerst dit maar eens proberen :)

6. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Daantje: super zeg! ! !
    Wat een fantastisch nieuws! Geweldig wat een leuk vooruitzicht!

Als helft van een eeneiige tweeling kan ik jullie verzekeren dat dat ontzeeeetend lieve kindjes zijn ;)

De rest: sorry dat ik jullie even oversla, maar ben hartstikke druk op het werk

Wilde alleen even laten weten dat ik vanochtend zoooooo'n mooie echo heb gehad! :) !
    Het was echt fantastisch: zoveel meer te zien dan vorig keer. Je zag een heel mooi ruggegraatje, profiel van het gezichtje, twee armpjes, zwaaiend handje, kloppend hartje, zelfs het maagje daaronder. Het bewoog en sprong alle kanten uit. Het was zooooo mooi! vorige keer was het binnen twee minuten klaar, maar nu was het een andere VK. Toen ik zei dat ik hier wel uren naar kon kijken, draaide ze het scherm helemaal mijn kant uit en ging even lekker achterover zitten met de echokop op mijn buik en ik mocht lekker even kijken en genieten. Heerlijk.
    Ze zei dat als ik echt even wilde kijken, ik best weer mocht bellen om langs te komen voor een extra echo, lief he?
    ook dat mijn baarmoeder al netjes te voelen was was erg geruststellend. o meiden, ik ben zooooo gelukkig! mijn dag kan niet stuk!
    Heb meteen mijn man wakker gebeld (die is in Amerika) en hij was ook helemaal blij (en jaloers dat hij er niet bij was)

Nou, ik ga hier weer even zitten genieten en proberen wat werk gedaan te krijgen

-zwijmel-

liefs,
    Wanna

7. Oh Wanna wat ontzettend fijn voor je! Ik mag morgen, ben ook zo vreselijk benieuwd!

Ik wist niet dat jij van een tweeling was, wat grappig. En natuurlijk zijn die heel lief :rolleyes: :)

LIEFS

8. moontje34

moontje34 Fanatiek lid

27 mrt 2006
    1.085
    0
    0
    Groepsleidster Buitenschoolseopvang
    Zuid-Holland
    Gefeliciteerd Gonnabmum, ik ben helemaal blij voor je!

9. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    *breekt weer eens in*

kom ik ff langswippen, zie ik tot mijn vreugde dat Daantje een tweeling verwacht! Daar breek ik ff voor in hoor!

@Daantje: wat ontzettend leuk voor jullie zeg! Hartelijk gefeliciteerd! Wauw, 2 wondertjes tegelijk! Super! (ben stiekum wel een beetje jaloers dat ik er geen twee krijg ;) :) ) Geniet er ontzettend van! Ik hoop dat je misselijkheid gauw weg trekt. En dat je alle rust kan nemen die je nu nodig hebt.

Wordt helemaal vrolijk van nieuws als dit :D

Liefs Tezzz

*breekt gauw weer uit ;) *

10. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Wanna, gefeliciteerd met zo'n prachtige echo.
    Fijn en geruststellend hoor.
    jammer dat je man er niet bij kon zijn.

11. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    oh meiden wat heerlij kal die mooie echo foto's geweldig, wordt er helemaal ontroerd van! Ben toch al zo emotioneel de laatste dagen!
    Dinsdag met mn verjaardag kwamen we er achter dat onze nieuw badkamer lekte...behang in de woonkamer kwam los en schimmel, stinken!
    Het lek is gelukkig al gedicht, maar nu is mn woonkamer nog een puinzooi en dat wordt morgen gedaan. Maar ik ben pas 1800 thuis en rond 1900 staat de zweedse familie op de stoep, die blijven een weekend ivm onze verjaardagen. Pffoooooeeeeeeee ik weet het effe niet meer. Moet mn huis schoonmaken, maar ik ben kapot. Ga op de bank liggen en zie morgen wel weer!

Leuk he die prenatal dagen...maar zoooooooo druk!

12. Miss Daantje

Miss Daantje Bekend lid

3 apr 2007
    868
    0
    0
    Mother of twins en een lief klein bubbelmeisje!!
    Leiderdorp (ZH)
    Tezz, dank je wel voor je 'inbraak', heel lief! :)

Wanna, joepieeee, een schitterende echo!
    Jammer idd dat je man er niet bij was, ik zou het ook erg vinden.

Mieke, wat een mooie buikfoto's meis! :thumup:

En pooh, nog gefeliciteerd met je verjaardag...sorry was me even ontgaan. :oops:

Liefs, Daantje

13. Goedemorgen!

@POOH! Fijn he die hormonen hiihi, maar wat klote van de badkamer. Zou zoiets verschrikkelijk vinden pffffff. hoop dat het snel opgelost is.

@ALL! Vanmiddag echo, heb er zo'n zin in!

LIEFS

14. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Soof veel plezier!

Pooh, het is ook mij ontgaan dat je jarig bent geweest.
    Nog gefeliciteerd :oops:

15. Veel plezier vanmiddag bij de echo....wel een fotoke plaasten he :)

16. mb01

mb01 Actief lid

14 mei 2008
    321
    0
    0
    Hoi,

Wanna, super zeg, dat ze de tijd voor je namen. Kan me voorstellen dat je helemaal gelukkig bent. Wel jammer dat je man er niet bij kon zijn :( .

Pooh, niet teveel stressen hoor!Je doet gewoon wat je aankan, en als dan niet alles klaar is dan helpen ze toch even mee? Wel balen van die lekkage. Hebben wij ook gehad, het water liep over de muur van de keuken naar beneden. Daarna grote,gele plekken op het plafond, heel fijn :( .

Daantje, hoe schattig zeg, ik vind het zooooo bijzonder!

Hier nog steeds auw in mijn mond :cry: . Vooral als ik veel praat krijg ik last van mijn wang, dat schuurt helemaal open :( . Ik heb een slotjesbeugel en hij moet er een half jaar in blijven. Valt dus mee, daarna nog wel een jaar een nachtbeugel. Maar als ik die 6 maanden deze pijn blijf houden, dan ga ik zeker afvallen. Ik kan alleen zacht voedsel eten, dus nootjes/chips/ koekjes zijn taboe. Nou ja, dan krijg ik 2 prijs de prijs van 1: een mooi gebit een een paar kilo lichter ;) .

Morgen ga ik starten met de ovu-test, ik vind het spannend.

DDOOEEEGGG

17. @MB01: een vriendin van mij had wax meegekregen om over die slotjes te smeren........

@ALL!
    Zo ben weer terug, maar wel een beetje teleurgesteld..........

Had een ass. arts en ze wilde eigenlijk alleen even hartje luisteren. Ik zeg nou ik kom voor de 12 weken echo :confused: en manlief is daarom speciaal bij!
    Gratie gods heb ik dan toch een echo gekregen, maar vond het behoorlijk onduidelijk, ben echt een beetje ontdaan. Ik weet niet eens hoe groot het nu is :cry:

Weet iemand hoe een normale 12 weken afspraak gaat? Dit is in het ZH en ben nu in twijfel of toch naar de VK zal overstappen.........

18. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    He Soof: wat jammer dat er zo'n ongevoelige arts-assistent was. Net als je je er helemaal op verheugd had! Tja, ik weet dat als je al een goede echo daarvoor hebt gehad (en er dus geen termijndiscussie is) en als je geen combitest doet, er eigenlijk geen indicatie is voor een 12 weken echo. Heel veel veloskundigen doen het dan ook niet.

Ik heb gewoon veel geluk gehad dat ze wel even wilde kijken en de tijd nam (al moet ik zeggen dat ik hier op de site veel scherpere foto's bij 12 weken zie, dus hun apparatuur is niet top of the notch :) ) Maar ik ben inderdaad wel tevredener over de omgang met de VK dan die met de gyn. Ze zijn toch wat minder gehaast en hebben iets meer aandacht voor je gevoelens!

Misschien toch nog een commerciele/pretecho plannen? Kost paar tientjes, maar dan kun je in ieder geval heerlijk een tijdje kijken!

19. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Volgens mij is de 12 weken echo een termijnecho en krijg iedereen die.
    Deze is om afwijkingen te zoeken alleen niet zo zeer concreet als bij de 20 weken echo.

Oke, bij was ie icm de nekplooimeting.
    Maar bij velen wordt er ook verder goed gekeken bij de 12 weken echo.
    Dus naar mijn idee Soof heb je niet gekregen waar je recht op hebt.
    Ik zou even overleggen met je gyn.

Maar dit is wat ik er over weet, misschien heb ik het helemaal mis hoor.

Deel Deze Pagina