ik heb natuurlijk al 2x een echo gehad waar de termijn is vastgesteld, misschien inderdaad daarom. Ik was er echt vanuit gegaan dat een 12 weken iets uitgebreids is En ik wil geen nekplooi dus dat zal het dan wel zijn. Had mezelf waarschijnlijk gewoon blij gemaakt met een dooie mus Ze was verder heel aardig en heb haar ook gelijk verteld dat ik bang ben voor de bevalling en daar heeft ze me even in gerust gesteld en aangegeven dat ik dat tegen de 34 weken weer moet zeggen om er dan uitgebreid op in te gaan. Ik mag al wel over 3.5 weken terug komen voor het volgende onderzoek. LIEFS
Tja voor iedereen en bij iedereen anders hoor tegenwoordig wat ik al zo gehoord heb. Hebben ze toen bij de afspraak dan niet aangegeven of het een 12 weken echo was of gewoon een afspraak voor controle?
Weet ik eigenlijk niet, ik was ervan uitgegaan dat de 12 weken DE echo is. Maar ja ik bof natuurlijk al met 4 echo's in de pocket!
Daantje: Van Harte Gefeliciteerd met jullie tweeling! Zico; GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER STERRE, HEEL VEEL GELUK SAMEN De rest van de pagina's ga ik nog op mijn gemak lezen, ik zag al wel dat er een aantal nieuwelingen zijn, welkom hier en veel succes met zwanger worden. Pooh en Mieke; Klinkt geweldig jullie aankopen bij de prenatal, ik zou er heel hebberig van worden! Liefs, Meen
Hoi! Terug van 2 weken vakantie en ik lees alweer goed nieuws! Daantje een 2-ling. Gefeliciteerd! Zico bevallen! Gefeliciteerd met jullie dochter. 2 weken is echt teveel om helemaal bij te lezen, maar hopenlijk gaat het goed. Hier gaat alles goed. Vlak voor vertrek had ik mijn 20 weken echo. Alles was perfect, maar de kleine was koppig en hield het hoofdje steeds teveel verborgen. Nu mag ik 10 oktober weer terugkomen voor een echo. Dan gaan ze het hoofdje helemaal doormeten. Sinds de vakantie voel ik de kleine dagelijks trappelen. Erg leuk! Caro x
Wat leuk Caro! Ik kan niet wachten Sterre ligt inmiddels in een verwarmd bedje, ze is wel flink afgevallen. Zodra dat stopt en ze eet goed dan mag ze naar huis. Maar alles gaat goed! IK BEN VANDAAG 12 WEKEN YEAH JOEPIE!!!!!!!!!!!!!! \/ LIEFS
Soof, je eerste mijlpaal. Gefeliciteerd. Fijn gevoel is dat he. Caro, welkom terug van vakantie! En weten jullie wat het geslacht is of houden jullie dat geheim?
zo net terug van een middagje Prenatel (al weer). We hebben zweedse familie over en die wilde toch ook wel daar naar toe! Gelukkig was het niet zo druk nu! Weer wat kleine spulletjes gekocht! Nu zitten we lekker in de tuin uit te rusten! fijn weekend allemaal en soof gefeliciteerdm et de magische grens!
Pooh hoe is het nu met het logeren en jullie beep spulletjes? Doen ze er nog moeilijk over of is het opgelost.
@mieke...nee gelukkig gaat dat zonder morren. Ze slaapt bij pa en ma en in bed en we hebben alleen de maxi cosi vanmiddag gebruikt om met de auto naar Prenatal te kunnen. Veligheid gaat dan toch wel voor bij mij, want anders moesten ze haar op schoot nemen. Maar nee, geen gezeur verder (gelukkig).
Sophia, ik heb ook wax mee gekregen, ik druk het op de slotjes die het ergst schuren. Maar ik probeer zoveel mogelijk zonder, ik hoop dat mijn wang er dan snel aan went. Jammer hoor, dat je echo tegenviel, vooral omdat jullie er zo op verheugd hadden. Nou ja, volgende keer beter (hoop ik). DDOOEEGG
ja verder is het gezellig. de baby huilt wel erg veel moet ik zeggen. Kan niet een minuutje even alleen liggen/zitten of spelen. Moet constant op schoot en mee rond gelopen wordne. Ben blij dat ze nu slaapt, want wat is dat vermoeiend om aan te zien!
Hallo dames! Hoe is het hier? Nog wat nieuws onder de zon? Gisteren zijn we terug gekomen van onze vakantie in Andalusie. Was echt erg leuk, we hebben er echt van kunnen genieten. Nu weer wennen aan de kou. Meteen al druk bezig met de was.... Jullie horen nog van me, verhalen komen nog wel. groetjes Hartje1
He Hartje, wat heerlijk dat jullie zo genoten hebben op vakantie. En zo te horen een fijne vakantie. Nou het grote nieuws is natuurlijk dat Daantje een tweeling verwacht. Hoe gaat het verder met je?
Goedemorgen allemaal, Soof gefeliciteerd me je eerste mijlpaal! Hartje gezellig dat je weer terug bent, enne wij vinden het weer hier prachtig hoor behalve dat wat morgen komt dan Alles goed gegaan tijdens de vakantie? MM mbo balen hoor pijn aan je mond, bij mij was gelukkig maar een weekje na mijn "operatie", maar de kilo's zijn er tot nu toe afgebleven! Pooh, gezellig dat de familie over is en goed dat je lekker jullie spulletjes voor jullie smurfje houden! Hier gister een klein meisje van nog geen drie weken gehad, aaah wat een klein schatje. Ik heb een paar vraagjes aan de meiden die getempt hebben en nu zwanger. Ik heb op dag 19 mij ei gehad volgens FF en op dag 26 een dip van 0,4 gr en een beetje een rommelig gevoel. Is dit dan altijd een innestelingsdip of kan het ook een poging tot innesteling zijn? Nu gister op dag 28 had ik een beetje bruin/roze verlies kan dat dan nog verlies zijn van een eventuele innesteling na 2 dagen of verlies je dat dan eerder? Wil mezelf niet gek maken maar met gister zo'n kleintje in huis gaat het hoofd en vooral het hart toch wel op hol.. alvast bedankt en tot later, Liefs, simi
@simi, ik had 9 dagen na mn ei een temp dip van 0.3 graden na en wat roze bruinig slijmverlies. Vanaf die tijd een soort spierpijn gevoel heel laag onder mn schaambeen. Soort speldeprikjes, krampjes achtig iets. Ik hoop dat je zwanger bent! spannend! Kijk eens bij de zwnagere tempkaartjes!