30-plussers en zwanger worden (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Simi, ik heb dan weer helemaal geen tempdip gehad!
    Gek genoeg hoeft dat dus niet altijd zo te zijn (zie album voor mijn zwangeren kaartje).

Maar ik had wel vanaf dag na ei erg gevoelige tepels en borsten.
    En ik had op dat 5 en 11 na ei een enorme felle steek in mijn buik gevoel.
    Denk dat dat te maken had met de innestelling.

Ik duimduimduim voor je hoor!

Pooh, jammer dat het ukje zo huilt, maar ja kan ook door de andere omgeving komen en dat ze niet thuis slaapt.
    Beetje van slag af en door al die andere indrukken.

2. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @mieke, ze blijkt altijd zo te zijn. Zit hele dagen in een draagzak bij mama op de buik ook als ze slaapt. Kan niet in een eigen bedje slapen en mama kan niet douchen, eten of naar de wc zonder dat ze gaat huilen. Zodar ze gaan zitten gaat ze huilen, dus lopen ze met haar steeds door de kamer....oooh ik hoop dat ons kindje makklijker word!

3. kibi

kibi Actief lid

29 dec 2007
    470
    0
    0
    België
    === inbraak===

Zico laat weten dat het met haar en Sterre goed gaat. Sterre was wel afgevallen tot 2180g waardoor de kans groot is dat Sterre niet mee mag als Zico het ziekenhuis mag verlaten, wat geen fijn nieuws is. Sterre eet wel goed, zit aan 8 voedingen van 45cc per dag. Ik weet niet of het volgende ook nog voor jullie bestemd is, maar ik waag het er maar op: alles gaat goed met Ritje en Silke. Silke eet al 20cc en is van haar darmkrampjes verlost.

===uitbraak===

4. Hartje1

Hartje1 Bekend lid

7 okt 2006
    894
    0
    0
    He Zico, zie nu pas dat je bevallen bent tijdens mijn vakantie!
    Gefeliciteerd met de kleine meid!

5. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    hallo allemaal

ik ben en paar dagen weg geweest met 8 vriendinnen naar oostende

simmi wat spannend het klinkt wel positief!

ik heb verder niet alles terug gelezen

groetjes

6. Angela1976

5 aug 2008
    54
    0
    0
    Goedenavond dames!

Ik heb even een egoberichtje...

Willen jullie mijn album even bekijken? :confused:

Ik hoor het wel...

Groetjes Angela

7. moontje34

moontje34 Fanatiek lid

27 mrt 2006
    1.085
    0
    0
    Groepsleidster Buitenschoolseopvang
    Zuid-Holland
    Meid, ik zie 2 strepen!
    Gefeliciteerd je bent zwanger!!!!!!!!

8. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    angela ik zie duidelijk twee streepjes HARTELIJK GEFELICITEERD :D :D :D :D :D

meentje: veel plezier vanavond ik zie op hyves dat jullie 5 jaar samen zijn

groetjes

9. sjors75

sjors75 Niet meer actief

Angela, super gefeliciteerd. Net getrouwd en nu ook zwanger!

10. Angela1976

5 aug 2008
    54
    0
    0
    Dank jullie wel!

Pff dit is wel heeeeeeeeeeeel erg spannend nu hoor.
    Ik had dus echt niet verwacht nu positief te testen...
    ik heb behoorlijk pijnlijke borsten en een wazig ongie-gevoel zeg maar...
    ben zo bang dat ik gewoon ongie ga worden.

Groetjes Angela

11. Niet meer actief

Gefeliciteerd je bent zwanger!
    Je kan je geen mooier huwelijks-kado wensen.
    Helemaal toppie.

12. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Angela, wat een mooi huwelijkscadeautje zeg.

Gefeliciteerd en wat een mooie tests.

Puck, gezellig Oostende, jullie hebben het mooi getroffen met het weer.

Hartje, sorry dat was ik idd vergeten, dat was natuurlijk ook groot nieuws van Zico.

Kibi, dank voor de update, het laatste stukje was voor de 35+ bestemd denk ik.

Pooh, hmmm dat klinkt niet echt goed dat de baby zo doet zeg.
    Misschien is er iets tussen de ouders wat de baby aanvoelt, dat zie je ook wel eens bij de babyfluisteraar.

Sjors, hoe gaat het met je, al een beetje over je griep heen?

13. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @angela, gefeliciteerd! Wat een mooie, duidelijke test!

14. sjors75

sjors75 Niet meer actief

Mieke, ja ben gelukkig er een beetje doorheen, alleen nog er verkouden, maar gaat hopelijk snel weer over.

Hoe voel jij je verder?

15. mb01

mb01 Actief lid

14 mei 2008
    321
    0
    0
    Hoi meiden,

Angela, ik zie ook 2 strepen! Super!

Pooh, pfoeee, dat klinkt behoorlijk vermoeiend zeg. Dat is echt een schrikbeeld, een beeb die alleen maar huilt en geen minuut alleen kan zijn.
    Hoe gaat het met je lekkage?

Met mijn beugel gaat het nu iets beter, ik raak er al een beetje aan gewend. Ik vind het wel vies dat er van alles tussen mijn slotjes blijft hangen, na elke maaltijd ben ik fanatiek aan het poetsen. Ben als de dood dat er een stuk spinazie ofzo tussen blijft hangen ;) .

Verder ben ik dus begonnen met de ovutest, tot nu toe nog geen tweede streep gezien. Nu maak ik me dus meteen weer zorgen, ik zal toch niet te laat zijn begonnen met testen? En ik zal toch wel een eisprong hebben? Heeft iemand enig idee hoeveel dagen je door moet gaan met testen? En als er geen tweede streep komt, wat dan?
    Ik baaaaaal hier zo enorm van!

DDDOOOEEEGGG

16. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @mb1, oeh ik heb ook 4 jaar met zo'n blokjes beugel gelopen. En het poetsen is dan ninderdaad niet makkelijk!
    De lekkage is gelukkig opgelost. We moeten alleen de koof opnieuw behangen waar de lekkage achter zat, want die is helemaal vernieuwd vanwege de schimmel. Gelukkig is de stank nu ook weg!

Ik heb nooit met ovulatie testen gewerkt, omdat ik toch geen eisprong bleek te hebben. Ik had wel zo'n speeksel test gekocht, maar dat werkt voor geen meter!

17. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Sjors, fijn dat het beter gaat hoor.
    Hier gaat alles goed, voel me nog steeds goed.
    Wel wat sneller moe weer.

Mb, ik neem aan dat je 4 uur lang niet plast en weinig dringt en dan je test zo rond het middag uur doet?
    Tenminste dat is het beste tijdstip om het te doen.
    En wanneer ben je begonnen met testen?

18. GOEDEMORGEN!

Ik heb vanmorgen bericht gehad van ZICO, Sterre begint aan te komen zit nu op 7 voedingen. Ze weet nog steeds niet wanneer ze naar huis mag. Maar met Zico is alles goed en ze is goed aan het genezen.

@POOH: Sorry hoor, maar ligt het ook niet aan de ouders......... Als je een kindje meteen oppakt als het huilt ja.......... dat vindt ze vast wel interessant. Ik huil en ik krijg aandacht, goed geregeld toch!
    In mijn ogen zou ik proberen dat even uit telaten huilen, kijken wie de langste adem heeft! Maar goed misschien is er iets aan de hand. Bij mijn zwager bleek na een jaar commentaar dat hij een huilbaby was dat hij een liesbreukje had! :confused: De 3e arts die ze raadpleegde zag pas het licht!

@SJORS: Hoe kan jij nou verkouden zijn in dat prachtige weer, of is het nu slecht? Voel je je verder goed, rond en gezond?

@MB01: Gelukkig gaat het nu beter!

Hier alles goed! Had ik jullie verteld van mijn vriendin, waarbij haar man haar heeft bedrogen met een oude vlam dmv hyves? Ze waren het weer aan het probere, maar vorige week heeft hij de stekker eruit getrokken. Vindt het zo vreselijk zielig voor haar! 2 kleine kindjes.... daar zit je dan he!

LIEFS

OH VERGEET IK HET BIJNA ANGELA GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!

19. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @soof, fijn dat het de goede kant op gaat met Zico en de kleine Sterre! Spannende tijden!

en ja, ik dacht hetzelfde als jij. Maar als je er over begint worden ze boos, dus ik wel mooi uit! Mn schoonzus zei wel dat ze het in het begin verkeerd hadden aangepakt en nu proberen het te veranderen. maar effe laten huilen lijkt mij ook niet verkeerd als je zeker weet dat er niets aan de hand is, toch?

Weet je, we zien elkaar zo weinig, 2-3 x per jaar...dus ik zit er net met mn neus bovenop. Maar als ik hoor dat ze nooit samen ontbijten en ze eet met de baby op de arm en maar 2-3 x per week kan douchen....dan krab ik me wel effe op mn hoofd!

20. mb01

mb01 Actief lid

14 mei 2008
    321
    0
    0
    Hoi,

Mieke,
    Ehhhhh nee, zo heb ik dus niet aangepakt. Op de beschrijving staat dat ik niet moet testen met ochtendurine, maar dat het verder niet uitmaakt :confused: . Wel heb ik het elke keer s'avonds gedaan, had al gelezen dat ik het op hetzelfde tijdstip moet doen. Ik ben vrijdagavond begonnen met testen, aangezien ik het hele weekend moest werken tot 16.00 uur (kon dus niet overdag testen).
    Ik moet 4 uur mijn plas ophouden?, mmmm, hoop dat mij dat lukt.

Heb jij enig idee hoe lang ik door moet gaan met testen? Ik ben uit gegaan van mijn kortste cyclus, die was 38 dagen. Volgens de info van de test moest ik op dag 21 beginnen, dat heb ik dus keurig gedaan. Mijn langste was 43 dagen, dus dat betekent testen vanaf dag 26. Maar ja, mijn ei kan natuurlijk ook nog later komen. Wat zou jij doen?

PFFF, ik dacht op deze manier meer duidelijkheid te krijgen, maar mijn cyclus wordt steeds meer een raadsel voor mij :(

DDDOOEEGGG

Deel Deze Pagina