30-plussers en zwanger worden (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Hihi Soof, je bedoelt Moontje.

Moontje, nog steeds bar en boos dus. Echt ongelooflijk en bijna geen woorden meer voor.
    Wel oke dus dat jullie je (schoon)zusje weer gezien hebben.
    Ook raar eigenlijk wel. Zolang niet en nu in eens wel.

Snap dit soort dingen niet hoor! Waar is het toch voor nodig.

2. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @moontje, wat een toestand is dat zeg. Wat kunnen familie toch ingewikkeld doen. Breek me de b*k er niet van over...:(

3. eh ja natuurlijk bedoel ik dat :oops:

4. Simi

Simi Actief lid

24 okt 2007
    410
    0
    0
    Bijna het midden van NL
    hallo allemaal,

angela gefeliciteerd! wat een superhuwelijkscadeau

Meen jullie ook gefeliciteerd leuk even samen lekker eten

Moontje wat een lekker meisje hebben jullie toch, mag je zeker trots op zijn. Fijn zo´n familie.

Pooh, hoe gaat je schoonzusje dit doen na haar verlof :confused:

moet even rennen naar sport, tot later

Liefs, simi

5. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @simi, in zweden hebben mama's een jaar verlof en paap's een half jaar. nadat zij weer gaat werek nblijft mn zwager nog een half jaar thuis...dus dan is ons nichtje al anderhalf jaar voor ze naar een KDv moet!
    Mocht mn schoonzusje ondertussen weer zwanger raken, dan duurt dat natuurlijk nog langer!
    En de kindjes in Zweden gaan pas met 7 jaar naar de lagere school...dus...

6. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Angela: wauw, gefeliciteerd! Wat is dat lekker snel gegaan en wat een super kado voor jullie huwelijk!

Moontje: wat naar dat het in je familie nog zo rommelt! Heeft je man daar veel moeite mee, of vindt hij het wel best zo?

Pooh: Goh, wat is dat toch allemaal anders geregeld in Zweden! Pas met 7 naar school is wel laat zeg!

Hier gaat het zo zijn gangetje. Goede nieuws afgelopen weekend aan de hele familie van mijn man verteld (op varjaardag van zijn vader) Iedereen was zo blij voor ons, echt leuk!
    Ben nog wel steeds erg moe, hoop dat dat binnenkort beter wordt (maar komt misschien ook wel van de kou en de vallende blaadjes :) )
    Nou, moet weer snel aan het werk,

tot later ladies!

liefs,

Wanna

7. Angela1976

5 aug 2008
    54
    0
    0
    Goedenmorgen dames!

Dank jullie wel voor de felicitaties!

Pff zeg, ik kan het nog steeds niet geloven.
    Gisterochtend dus nog een test gedaan, die was ook duidelijk positief haha. Nu zijn de testen op, dus kan niet meer testen.
    Nou ja, denk dat ik het gewoon ff moet laten.
    Ik was gisteren ook echt gewoon lamlendig
    en 's avonds regelmatig misselijk.
    Morgenochtend eerst maar de afspraak bij de dok.
    En dan zullen we zien wat hij zegt.
    Ik ben er ff niet bij geloof ik... haha.
    Het blijft gewoon onwerkelijk... :confused: .
    Ik ben trouwens ook wel heel erg benieuwt hoelang ik nu
    zwanger ben... tenslotte heb ik nu het gemiddelde genomen
    van de 2 cyclussen en te tests waren vrij duidelijk dacht ik...

Groetjes Angela

8. moontje34

moontje34 Fanatiek lid

27 mrt 2006
    1.085
    0
    0
    Groepsleidster Buitenschoolseopvang
    Zuid-Holland
    Hey Soof,

Ik had het hier al eens beschreven maar in het kort nog eens.
    Mijn man had een eigen zaak, jarengeleden van opa geweest en toen van zijn vader en dus weer van zijn vader overgenomen.
    Zijn ouders, mijn ouders en ik hebben jaren geholpen met werken in de zaak om de personeelskosten zo laag mogelijk te houden.
    De situatie begon al te verslechteren toen mijn ouders vanuit Friesland naar ons toe verhuizden maar het werken met zijn allen ging nog aardig.
    Toen ik zwanger bleek werd hjet allemaal nog vervelender en begon mijn schoonmoeder zich met van alles en nog wat te bemoeien.
    Na de geboorte van Tessa wwas het al helemaal niet gezellig meer, ze zijn de eertse 3 dagen wel geweest en hebben Tessa overladen met veel te dure kado's, toen werd mijn schoonmoeder grieperig en kwam ff niet om ons en de kleine niet aan te steken (verstandig)
    Daarna hebben we ze alleen nog op nieuwjaarsdag gezien.
    Vervolgens besluit mijn man dat het niet haalbaar is om met de zaak door te gaan en gaat zijn ouders vertellen dat hij wil stoppen, hij heeft al heel snel een andere baan gevonden en mijn schoonouders zijn het er niet mee eens, begonnen vervelend te doen over het opleveren van het pand (pand is van zijn vader) zou niet goed genoeg zijn gegaan, blabla bladiebla

Nu zijn er wat geldkwesties, die ze erbij hebben gehaald en dreigen dus met deurwaarders enzo.

Eigenlijk vind mijn man het wel best zo, hij is al eerder een tijd niet thuis geweest en heeft er echt geen moeite mee om ze niet te zien.

Tja, het blijft een erg vervelend verhaal!

9. Hartje1

Hartje1 Bekend lid

7 okt 2006
    894
    0
    0
    Jee Moon wat een verhaal, hoop dat er gauw rust komt in de tent!

Hier alles oke, lekker genieten van nog een weekje vrij. Nu ik zo vrij ben en er geen druk van alle partijen op mijn schouders rust gaat het een stuk beter met me. Helaas volgende week is het weer uit met de pret, ben benieuwd hoe het dan gaat. Voel wel dat het nog lang niet voorbij is.
    Gister een gesprek gehad met een nieuw hh hulp. Ik had er voor de vakantie een gevonden, maar helaas die had toch niet zoveel ervaring als dat ik zou willen. Ik ben benieuwd hoe het deze keer gaat, volgende week komt ze. Ik moet ook erg wennen dat ik al die hulp nodig heb. Iemand ervaring met hh hulp?

10. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @moontje...vervelend zij dat soort dingen. Vind het wel heftif om een deurwaarder naar je eigen zoon te sturen, ikbedoel daar moet je toch samen uit kunnen komen?!
    Sterkte ermee. Jammer dat Tessa neit goed contact met opa en oma nu heeft.

@hartje, nee ik ben ook niet bekent met h-hulpen. Is er geen bureau voor ofzo, of zijn dat juist de duurdere hulpen?
    Volgens mij staan er ook advertenties op marktplaats en zo, maar dan wet je niet wie je binnen haalt. Eigenlijk is het het makkelijkste als je via via iemand vind.

11. Hartje1

Hartje1 Bekend lid

7 okt 2006
    894
    0
    0
    Hier in de plaats kennen we niet zoveel mensen die ook hulp in het huishouden hebben. We hebben nu iemand uit de krant gevonden die het ook geen probleem vond om strijkwerk te doen.
    Ik vroeg me af of iemand ervaring heeft in de hulp zelf. Ik vroeg me af of ik de enige ben die er zo'n moeite mee heeft om het zo over te dragen aan een ander. Had dit namelijk nooit van mezelf verwacht.

12. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Mmm hartje, herken ik helemaal! Meeste van mijn collega's hebben ook hulp in de huishouding. Ik werk zelf 50-60 uur per week en mijn man met zijn reistijd erbij idem (wordt straks wel stuk minder hoor :) ) Afijn, huishouden dreigt dus behoorlijk te verslonsen en heb nog strijkwerk van 2 maanden liggen (come to think of it: Soof: ging jij dat niet voor mij doen ;) ?)
    Maar vind het een enorme drempel om een vreemde in mijn huis te laten. Zeker van een briefje uit de supermarkt! Wil binnenkort een collega die hier ook in het dorp woont 'ns vragen of hij iemand weet....

13. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Hartje wij hebben wel een hhulp. Via marktplaats en ze is allochtone.
    Maar woont hier al heel lang. En eigenlijk na het eerste gesprek een goed gevoel.
    Ze krijgt dan wel geen sleutel. We zorgen altijd dat een van ons thuis is.
    En als iemand weg moet, gooit ze de sleutel in de brievenbus.

En ze komt nu alweer 2 jaar over de vloer en het gaat prima.
    Mijn mannetje wilde er eerst ook nooit aan, maar wil en kan nu niet meer zonder.
    Er gewoon aan overgeven hoor. Als er eenmaal iemand door je huis is gesjeesd wil je niet meer zonder.

14. Femya

Femya Niet meer actief

Hai,

is het goed als ik af en toe mee kom kletsen?
    Ik heb vandaag mijn laatste pil genomen, dus we gaan de eerste ronde in. Ik vind het zoooo spannend, na een jarenlange wens om zwanger te worden gaat het misschien toch echt gebeuren!

Ik zal niet heel vaak komen kletsen, ten eerste omdat we over een week op vakantie gaan en daar zal ik niet echt veel op internet zitten, en ik wil me ook niet teveel focussen op het zwanger worden, ik ben er voor mijn gevoel al te veel mee bezig dat het al snel een teleurstelling zal zijn als het niet snel genoeg lukt...

Maar ik vind het wel leuk om af en toe mijn gevoelens te kunnen delen, mijn vriend wil niet dat anderen het weten dat we zwanger willen worden, maar ik zou het de hele wereld wel willen vertellen :D

Oh ja iets over mezelf: ik ben 33 jaar en heb nu ruim 7 jaar een relatie met mijn vriend, we wonen samen en hebben 2 katten. We werken alletwee fulltime en ons leven is nu in orde zodat we er eindelijk aan kunnen beginnen.

Voorlopig wil ik nog anoniem blijven omdat je nooit weet of er bekenden mee lezen...

15. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Welkom twinkle, gezellig dat je meekletst! je verhaal is heel herkenbaar (behalve de twee katten ;) ) Hoop dat het voor jou ook snel zover is.
    Waar gaat je vakantie naartoe?

16. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Twinkle welkom, succes en vast een fijne vakantie.
    NIet iedereen is hier heel vaak te vinden hoor, maar het is wel heel gezellig.
    Dus kom maar gewoon lekker wanneer het uitkomt en je even je 'ei' kwijt moet.

17. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    welkom twinkle! fijne vakantie al vast!

18. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    twinkel welkom hier
    ik ben puck en ik kom ook af en toe hier ik probeer afstand te nemen anders ben ik er te veel mee bezig.

fijne vakantie

19. Simi

Simi Actief lid

24 okt 2007
    410
    0
    0
    Bijna het midden van NL
    Hi Twinkle gezellig als je hier komt kletsen. Je verhaal klinkt voormij inderdaad ook herkenbaar, incl 2 katten :)

hartje goed idee hoor om hhhulp te zoeken, kan je je tijd aan andere dingen besteden en ik denk dat het voor jou ook best zwaar zal zijn. Ik heb inderdaad via via iemand gezocht omdat ik ook geen briefje in de supermarkt wilde hangen.
    Ik heb een kennisje gevraagd om op het schoolplein bij haar kindjes eens op te letten of niemand een poetshuisje zocht. Dat vond ik minder eng.

Sorry even ego, morgen d-day [-o< [-o<

liefs, simi

20. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    spannend simi ik ga voor je duimen,
    duim duim duim duim duim duim duim duimd duim duim duim duim duim duim duim

groetjes

Deel Deze Pagina