Pooh, mijn duimpjes staan op turbostand! Ik las net in de vprogids dat er een programma op tv komt dat Waiting for a heartbeat (Wachten op een hartslag) heet. Het begint om 18.20 uur en gaat over waarom sommige vrouwen meer dan 3 miskramen achter elkaar hebben. Het is een engelse wetenschappelijke documentaire. Dus wie wil kijken...over 20 minuten op ned2! Liefs, Daantje
goede avond sophia: hoe gaat het nu met je? ik heb twee dagen geen tijd gehad om te reageren! mannen bergjpen er af en toe helemaal niks van! knuffel van mij! poohbear: joehoe goed man die ei succes met klussen en dan gaan we met z,n allen flink voor je duimen. daantje: dank je wel voor de tip mAAR IK WAS TE LAAT THUIS. joyce: haha die was goed verzonnen meen: gezellig Antwerpen met je moeder fijn als je z,n goede band met je moeder hebt! ik heb wel een goede band met mijn moeder maar die heeft nooit geen geduld voor een dagje weg die is dan s,morgens al aan het denken dat de aardappels nog geschild moeten worden enz.... mieke: haha je kan ons echt niet missen geniet er nog van. sjors: veel plezier met je ouders! oh ik heb echt een drukke dag gehad om 7;15 was ik al in de kapsalon om de haren van de kinderen en twee moeders van de vriendenclub te doen we hadden drie communie,s dus ook drie feesten heel de dag oh erg vermoeiend en gisteren avond was ik uit eten geweest en op stap met een vriendin du ook weinig geslapen. ik lig nu lekker op de bank te luieren. groetjes
hi meiden, hoe is het hier? ik kom hier niet zoveel ookal ben ik toch echt wel 30+ en zo voel ik me ook helemaal nadat ik gister ongi ben geworden.. stress nu, van zie je wel te oud en te laat begonnen en dat soort gepieker. herkenbaar? stom gevoel. we hebben deze maand keurig 3,2,1,0 dagen voor ei geklust.. daar kan het dus niet aan liggen... boehoe! sorry voor zeurberichtje, t ging de hele dag goed en nu ben ik beetje down. ookal ben ik nog maar net begonnen... en er hier heldinnen zijn die al veel langer bezig zijn en die veel sneller een beebje verdienen! wens ons allemaal veel vruchtbaar plezier! liefs klingel.
Pooh, ik duim voor je meid! Klingel, gemiddeld duurt het toch wel een half jaar tot een jaar voor een gezonde vrouw zwanger wordt. Dus aan de leeftijd ligt het denk ik niet. Dat zou eerder zo zijn wanneer je al 45 ofzo bent. Ik zal ook voor jou duimen dat je snel zwanger bent.
En nog een dagje vrij... Als het net zo lekker als gisteren wordt dan zou dat heel fijn zijn! Klingel; Soms kun je er zo van balen dat het allemaal niet lukt. Heel herkenbaar ook. Een knuffel van mij! Puck; een druk weekend dus! Ben je er een beetje van bijgekomen gisteren?
Hoi Meiden, Zo eindelijk weer tijd voor jullie. Heb een erg drukke week achter de rug. Ik werd disndag gebeld door een vriendin, haar moeder was met spoed in het ziekenhuis opgenomen. Nog geen halfuur later werd ik door een andere vriendin gebeld die was zelf opgenomen met zwangerschapvergifteging. Dus heb me een beetje in 2en gedeeld van de week. Uiteindelijk is het met beide wel goed gekomen. De moeder ligt nog wel in het ziekenhuis maar het gaat beter. En de ander is gister uiteindelijk bevallen van een gezonde dochter. Zij heet Danique en is 53 cm en 3870gr. Het is wel ruim 3 weken te vroeg geboren maar doet het heel goed. Maar genoeg over mij Pooh, geweldig die eitjes eindelijk gaat het de goede kant op. Alvast succes woensdag! Miss, heel leuk jullie site. Heel veel succes en sterkte met de IVF! Helaas heb ik het programma gemist. Mieke, hoe was het op Texel? Marlieke, geweldige foto's van je mannetje. Wat is hij al groot zeg. Geniet er maar van. Moontje, hoe is het met Tessa? Joyce, hoe was het op beverwijk? Sterkte met de uitslag! Succes met de potjes aarde in je huiskamer Sjors, hoe is het nu bij jullie? Meen, geniet lekker van je dagje vrij Klingel, kom op meid. Op naar de volgende ronde. Hopelijk is het dan wel raak voor je. Puck, jeetje wat sneu voor die vrouw zeg. Ik heb ook niet echt een smalle kont maar pas toch echt wel in een kapperstoel. Hopelijk heb je lekker kunnen luieren gisteravond Ik heb trouwens leuk nieuws Jarod heeft zich omgedraaid Helaas was ik er niet bij want moest werken Hij is van zijn buik naar zijn rug gedraaid. Ron belde mij heel blij op met het nieuws Hele fijn edag allemaal 8)
GOEDESMORGENS 8) Hier alles goed, dames we hebben een caravan en de staanplaats is geregeld! We zijn helemaal blij, effe iets anders om mee bezig te zijn. Nog steeds geen ongi, gisteren na de sex wel wat rommel maar dat was het dan weer! Ach ik zie het morgen wel, ik hou me er effe niet meer zo mee bezig. We hebben een mooie vakantie in het vooruitzicht en daarna lekker naar de campong hihihih @Joyce, wat leuk dat je dochtertje zo in de tuinderij zit hihihi ik zie het al helemaal voor me een wir war van potjes in je huissie! @Puck, nou weet je het he, na half juni staat de koffie/thee klaar hihihi @Daan, leuk zo'n meeting maar euh op de campong vind ik persoonlijk iets minder hihih @rest, have fun today en geniet van het mooie weer! LIEFS SOPHIA
Soof ben jou helemaal vergeten SORRY Geweldig dat jullie een caravan hebben + staanplaats. Ik zou ook wel zo iets willen maar me mannetje houd daar niet van Spannend hoor ik ga voor je duimen. Maar ga nu eerst Jarod verschonen hij heeft een poepluier
He Jetje, geeft helemaal niks hoor! Ik zou nooit van mezelf gedacht hebben dat we op de camping zouden gaan staan! Maar dit is ook een mooi afgelegen plekje, als het midden op de camping was geweest had ik het ook niet gedaan, ik ben niet zo van de gezellig aanpappen met de andere campinggasten, wij zijn graag op onszelf met onze eigen mensen. Daarom is dit ideaal! LIEFS