30-plussers en zwanger worden (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moontje34

moontje34 Fanatiek lid

27 mrt 2006
    1.085
    0
    0
    Groepsleidster Buitenschoolseopvang
    Zuid-Holland
    Mooie kar soof!

2. Hiihihi, ja leuk is ie he. Hij rijdt ook echt fijn en de het wiegje heeft een mooie ronde worm. Met kerst komt ie. Gekregen van mijn schoonouders, we zijn er echt blij mee.

3. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    mooi soof! luek he dat soort kado's!

4. Ja joh helemaal geweldig! Scheelt zo vreselijk veel geld........ ben er erg dankbaar voor!

5. moontje34

moontje34 Fanatiek lid

27 mrt 2006
    1.085
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hier een heel trotse mama!

Ze staat!

6. HE WAT GOED GEFELICITEERD! Oh en ze is nog geen jaar, niet te geloven Moon!

7. moontje34

moontje34 Fanatiek lid

27 mrt 2006
    1.085
    0
    0
    Zuid-Holland
    ja hihi, ze kruipt niet eens maar staan!

8. Oh wat leuk, ze trekt zich dus echt op aan de tafel en zo!

9. @Soof, mooie kar. Mooi kado ook. Mijn moeder heeft ook een bijdrage geleverd aan onze kar (ook in album). Dat scheelt enorm.

@Moontje, gefeliciteerd! Ik kan de foto alleen niet zien.

10. Jij hebt de bugaboo, die vond ik te laag en te duur :oops: Maar hij is wel mooi!. Heb je ook die kleur?

11. Ja ik heb ook die kleur gekozen. Ik vond het lage wel meevallen. We hebben echt een hoop testritten gedaan en gewogen enzo. Bovendien moet hij zowel in onze grote auto als in de kleine (206je). Deze was het makkelijkst en het minst zwaar. Duur zijn ze wel, maar ze zijn niet eens meer de duurste.
    Wat een nieuwe wereld gaat er voor je open als je voor het eerst dat soort dingen inkoopt! Niet normaal.

12. Ja erg he, ik heb wel mijn ogen uitgekeken bij de demonstratie van de bugaboo. Ik heb snel last van mijn onderrug dus ik wilde dat lage niet, dat was de belangrijkste rede voor mij.

Ach hoe heet dat ene merk ook alweer dat inderdaad nog duurder is? Vind het net van die spacedingen hihihihih

13. Dat is volgens mij de stokke (phonetisch geschreven). Ik vind ze erg raar ogen. Een hoop merken heb je wel. Hoe heet die van jou ook alweer? Heb je ook die kleur gekocht?

14. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    Wat een mooi maxicosi en voiture zeg ;)

15. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    moontje,

Onze dochter zoë liep ook op haar 11 maanden, je hebt er die kruipen overslaan en direct beginnen te lopen he.

Nu is wel niets meer veilig, alles omhoog zetten geblazen ;)

16. He zuske!

Leuk is ie he!

Hoe doet mijn kleine nichtje het :)

17. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    ze doet het nu met haar eerste papje weer vertreffelijk.

Ze weegt nu 2620 gr vanmorgend.
    Drukke week met doop en babyborrel in aanzicht. Ik kan gewoon m'n werk doen hier in tussentijd, ze slaapt van papje naar papje

18. Oh wat fijn dat ze zo lekker rustig is!

Ben erg benieuwd naar zondag, we kijken er naaruit!

LIEFS

19. Hartje1

Hartje1 Bekend lid

7 okt 2006
    894
    0
    0
    He Meiden,
    Sorry ben even weinig online. Erg veel problemen met mijn werk i.v.m. reïntegratie. Soof, is het goed dat ik je daar nog een mailtje over stuur? Antwoord maar via mail of pb van hyves hierop.
    Het spijt me, ik kan hier in dit topic niets over zeggen weet natuurlijk nooit wie er mee leest en evt. het verhaal herkent.
    Allemaal een dikke knuffel van mij en veel succes met wat ieders bezig houdt.
    Tot gauw! Hartje1

20. meen34

meen34 Actief lid

30 nov 2007
    229
    0
    0
    leidster kinderdagverblijf
    Caro; Geweldige meubels, zou het ook zo kunnen uitzoeken! Op het plaatje herken ik ook de spullen van maud design (serie keigoed) Die staan op mijn lijstje wat betreft hebbedingen!

Sofia; Wat een mooie kinderwagen. Zwenkt heel goed lijkt me en ziet er zeer solide uit!

Moontje; Wauw, wat leuk en snel dat Tessa al staat, geweldige foto!

Pooh; Vrolijk behang zeg, niks mis mee dat je niet voor kinderbehang kiest. Dit is gewoon altijd leuk!

Wederom een volle week, vind ik niet erg want dan kan ik snel mijn nieuwe auto gaan halen. Heb er zelfs al over gedroomd. Hoezo blij als een kind!

Liefs,
    Meen

Deel Deze Pagina