hahah ja lekker is dat he! Als wij een tweede gaan krijgen dan moet er echt drastisch geruimd worden. Maar daar denk ik nog effe niet aan........
Doe ze de groetjes terug en een dikke knuffel van mij! Tessa heeft hier ook het kleinste kamertje gekregen hoor (op de pot na dan) was ook passen en meten om alles er in te krijgen maar het is gelukt! Vind het wel lekker knus hoor, zo'n klein kamertje als babykamer, als ze groot is kan ze altijd nog verhuizen naar de grote kamer. Tja en als er ooit een tweede zou mogen komen, dan hebben we echt een probleem! maar das van latere zorg he?
Hoi, Mieke, ben nu uitgegaan van 37 dagen. Dus -15 kom je uit op 22. En dan weer -4 (voor de zekerheid), dan begin ik dus op dag 17/18 met de ovutest. Dus dat bedoelde ik met dag 17. Dames, succes met jullie babykamertjes!
Succes mb! had het zo niet begrepen. Hoop dat je deze ronde je eitje gaat vinden! Vanmiddag de kinderwagen uitgepakt en in elkaar gezet.... zo leuk! En mooi dat ie is, ben helemaal trots dat ons mannetje daar straks in komt te liggen. Nog wel een beetje een onwerkelijk idee hoor. Soof welke kleur hebben jullie ook al weer gekozen (zwart zoals in je album?)
Ja we hebben voor de zwarte gekozen. Leuk hoor al die felle kleurtje maar het wordt zo snel vies. En met wat dekentjes of speeltjes fleuren we de boel straks gewoon lekker op!
he hallo...moest effe bij lezen! Heb een goede dag vandaag, maar he bnu last van zuurbranden na een broodje surinaamse eiersalade. Toch iets te pittig denk ik ..hihi! Onze smurf komt op een lekkere kamer van 3.5x3 meter, plek zat dus. Maar het kantoor is nu naar zolder verhuist en dus hebben we daar een ruimte gebrek(je). Dus volgend jaar wil ik een dakkapel laten plaatsen zodat we daar 2 grote kamers hebben! Maar ja, da's voor volgende jaar! Ik ga maar wat verzinnen om te eten....kweet niet waar ik trek in heb!
Lekkerbek met gebakken aardappeltjes en mais met sperzieboontjes Pooh: jullie smurf krijgt het inderdaad wel riant!
De schoonmaakster zijn lekker mijn huisje aan het poetsen en nu zit ik met mijn laptop op schoot. Beetje decadent voelt dat wel hoor, hahaha. Daarna ga ik mijn schoonzusje helpen. Boodschappen doen en dan is het weekend, heerlijk. Morgen met 2 vriendinnen op stap en daarna nog een kinderverjaardag van een andere vriendin. Zondag komen mijn ouders, gaan we nog even de tuin aanpakken. Er moet flink gesnoeid worden. Weekend zit dus alweer vol en is natuurlijk dan zo om. Zaterdagavond naar de Schouwburg, voorstelling van cabretier Daniel Arends, die is wel lachen. Mannetje geeft er zelfs zijn voetbalwedstrijd Ajax voor op, hihihi (ik blij).
Ken ik niet, Daniel Arends. (maar moet wel goed zijn als hij zelfs Ajax er voor opgeeft ) Leuk weekend voor de boeg dus! Morgen even bij mijn mam langs, 's avonds verjaardag schoonmoeder en zondag idd maar eens de tuin onderhanden nemen (alleen heb ik geen verstand van snoeien... Zijn dit jaar verhuisd en hebben voor het eerst een tuin. Hoop maar dat ik dit weekend niet alle planten om zeep help )
Haha Wanna, ik heb er ook niet al te veel verstand van. Vandaar dat mijn ouders komen, die hebben de groene vingers en ik zie er zo tegenop, het is net een oerwoud. Gelijk maar even met paps bespreken wat er nog meer in huis moet gebeuren, want na onze verhuizing (alweer 2,5 jr geleden) zijn er nog steeds klussen blijven liggen. En eigenlijk zou ik het wel fijn vinden wanneer deze af zijn voor de bevalling. Oh en van de week was het echt schrikken. Mijn paps belde me op met toch wel vervelend nieuws. Hij heeft weer een knobbel (ter grootte van een duiven ei) onder zijn oksel gevonden. Eind '99 was dit ook het geval en is non-hodgekin geconstateerd. Hiervoor heeft hij dus chemo's en bestralingen gehad en is hij gelukkig genezen. Maar helaas.... ik hoop niet dat het weer zover komt. Het is zo niet leuk om je lieve paps zo ziek te zien Heb nieuwe buikfoto's in album geplaatst.
He bah mieke, wat spannend. Wanneer mag hij naar de hematoloog? Mooie buik zeg! (Vooral die achter de palmboom is leuk!)
Wanna, het wordt allemaal nog ingang gezet. Gelukkig zetten ze er veel vaart achter gezien zijn geschiedenis. Deze week had hij afspraak bij zijn nieuwe huisarts (ivm verhuizing) en dus ook afspraak gehad met internist in nieuwe ziekenhuis. Nu wordt het dossier opgevraagd in oude ziekenhuis en dan gaan de afspraken lopen. Ik hoop maar dat het niet al te kwaadaardig is. Ik haat het woord kanker.
Goedenavond dames! Mieke: Das idd balen zeg. Ik haat dat woord ook (waarschijnlijk iedereen wel). Ga me dus heel hard voor je paps duimen! Wanna: Ga iig geen dingen snoeien die nu of in de winter groen zijn, dan komt het meestal verder wel goed . Pooh: Wat heerlijk zeg dat je alle ruimte hebt om te kunnen inrichten zoals je dat wilt. Soof: Groot gelijk, de accesoires maken het tenslotte ook af. Mb: Heb je al besloten of je toch niet ook naar de HA gaat? Hartje: Groeten terug! Caro: Volgens mijn laatst ongie zou ik vandaag 6 wkn 9 dgn moeten zijn, maar ik heb zelf het vermoeden dat het wat langer is. Maandag echo, dus hoor het dan wel. Maandag dus echo... mannetje kijkt er wel naar uit, dan wordt het voor hem ook wat tastbaarder he. Nu merkt hij aan mij wel veranderingen, maar tis nog niet echt tastbaar. SPANNEND MAANDAG DUS! Groetjes Angela
Angela, spannend zeg maandag. Veel plezier vast. Maar wat een rare berekening.... 6 wk en 9 dgn? Volgende week krijg mijn vader al een PAT scan in het AMC er wordt gelukkig wel vaart achter gezet en begin nov. wordt hij al geopereerd en wordt het verwijderd. Fijn weekend meiden.
Ghehe ik zie mijn fout Mieke: Het moet zijn dus... 6 wkn en 6 dgn. Ik zat in de war met vandaag en een hele week haha. Groetjes Angela