Goeiemorgen!, Mieke, geen leuk nieuws van je vader. Wel fijn dat ze er meteen mee aan de slag gaan. Ik hoop voor jullie allemaal dat het niet kwaadaardig is, sterkte! Angela, ik en mijn vriend hebben besloten pas in het nieuwe jaar naar de huisarts te gaan (mocht ik dan nog niet zwanger zijn, wat ik wel hoop!). Ik hoor van iedereen dat de huisarts er nu nog niets mee doet, behalve je verhaal aanhoren. En in januari ben ik dan (bijna) een jaar bezig, dus neem aan dat hij dan wel actie gaat ondernemen. Ik heb me er nu maar bij neer gelegd dat ik niet tot die vrouwen hoor die binnen een half jaar zwanger is, hoe jammer ik dat ook vind . Spannend, die eerste echo! Kan me voorstellend dat het voor je man dan wat meer gaat leven, nu voelt/ziet hij nog niets. Fijn weekend allemaal! DDOOEEGGG
mieke sterkte met je vader! Met zo'n voor geschiedenis kan ik me goed voorstellen dat je je zorgen maakt! Wij vertrekken zo naar Noordwijk! See you all!
Hallo allemaal, Ik zag de club van 30+ en vond het met mijn 31 lentes wel toepasselijk om me daar eens bij te voegen. Ik ben nu ruim 5 maanden geleden gestopt met de pil. Ik had gehoopt redelijk snel zwanger te kunnen worden (zoals iedereen hier geloof ik..) maar helaas: volgens mij is die pil nog niet uit mijn lichaam. Ik merk wel dat mijn cycli nu heel langzaam aan weer een beetje beginnen te lijken op ´vroeger´ (ik begon met de pil op mijn 18e, dus dat is al ruim 13 jaar geleden ). Als je de pillendraaiers moet geloven is je hormonenhuishouding weer oppie toppie na 1 à 2 maanden.. Nou, daar heb ik inmiddels een andere theorie over. Ik heb er ook een paar ovulatietesten op losgelaten en ik kon ook nog geen eisprong vinden. Mijn huisarts gaf aan dat e.e.a. na 6 maanden toch wel op orde zou moeten zijn en adviseerde me deze maand nog een ovulatietestpoging te wagen. Als ik dan nog geen LH piek waarneem kom ik nog eens bij hem langs. Dus: we zien wel... ik probeer er maar redelijk nuchter onder te blijven. Druk maken heeft immers ook geen zin...toch? Desondanks is het natuurlijk wel een beetje jammer dat je geduld zo op de proef wordt gesteld.. Ik ben ook erg benieuwd naar jullie ervaringen (als leeftijdsgenoten zijnde) Groetjes,
GOEDESMORGENS! MIEKE! Wat een rotnieuws........ sterkte. Jongens bij mij komt de misselijkheid weer terug, het is toch niet te geloven....... hoop dat het weer overgaat pfffff De tuin is mijn favoriete plek, heerlijk. Heb er weinig verstand van maar de tuinman heeft mij makkelijke beplanting gegeven, fijn als iemand zo met je meedenkt he FIJN WEEKEND
Hooooooooooi! Welkom Dovaca, hoop dat je wens snel in vervulling gaat! Soof, aaaah bah, weer terug misselijk? das niet zo mooi meis, hoop dat het snel weer verdwijnt. Lekker frutten in de tuin, heerlijk meid.
Ja het is toch niet te geloven, als ik zorg dat ik geen honger krijg is het wel vol te houden hoor. Maar 's-morgens moet ik steeds weer overgeven, het alleen maar slijm. Maar het komt uit mijn tenen, vreselijk. Gisteren waren we in het winkelcentrum aan het winkelen en ik werd gewoon vreselijk naar van de honger. Duizelig en heet krijgen, zodra ik an eet gaat het wel weer. Ik denk dat het met mijn bloedsuiker te maken heeft. Ik hoor het dinsdag wel da ga ik naar de verlos.
Dovaca, welkom en heel veel succes! idd geduld is een schone zaak daar weten we hier alles van. Soof, vervelend dat je misselijkheid weer terug is. Misschien van korte duur. Hier vanmorgen ook zo uit het niets moeten overgeven hoor! Daar begin ik nu last van te krijgen doordat alles in de verdrukking komt denk ik. Morgen maar eens voorleggen bij de VK. Vandaag veel gedaan, oudjes zijn gekomen hebben in de tuin gewerkt, beetje winterklaar gemaakt. En de rest van de kasten uit het kamertje gehaald en naar beneden getild. Vond het wel vervelend voor paps, maar hij voelt zich goed en wil graag helpen. FIjne zondag verder nog.
Hoi, Zijn jullie lekker aan het genieten van het weekend. Vandaag heb ik een heerlijke relaxdag. Uitslapen, in bad, uitgebreid ontbijten, lekker aanklooien in het huis. Geen verplichtingen vandaag! Ik heb foto's van mijn buik gemaakt en geplaatst in mijn album. Het wordt al aardig dik. @Mieke, vervelend van je vader. Kan me voorstellen dat je je zorgen maakt. Helaas spreek ik uit ervaring. Mijn vader is ook ziek en heeft hier nu al 2 jaar last van. @Soof, balen van de misselijkheid. Het eerste deel van mijn zwangerschap hielp het als ik om de twee uur iets lichts at. Hopelijk is het van zeer korte duur. @Kinderkamer, de kleine krijgt zowel in het huidige huis als in het nieuwe huis het de kleinste slaapkamer. Is inderdaad ook wel knus. In het nieuwe huis kunnen nog zeer comfortabel tot 2 kids. Op de groei gekocht dus
Caro, wat een prachtige buik heb je zeg! Oh oh die vaders of moeders ook als ze ziek zijn. Ze worden ouder, maar als je er goed over nadenkt lijken ze geen leeftijdsgrens te hebben en blijven het altijd je ouders en staan ze er voor je als je ze nodig hebt (tenminste in mijn geval, geldt natuurlijk helaas niet voor iedereen).
Mieke, thanx. Vader is zowiezo al wat ouder. Maar echt een schat. En inderdaad, je wilt vooral ook dat ze altijd zo blijven als ze blijven.
Caro, wat een prachtige buik heb je! Heb weer ff zitten zwijmelen bij je echo foto's, wat is dat toch mooi, mis dat wel hoor leven in mijn buik! Daar buiten is genoeg leven hoor! Tja ouders, die van mij staan ook altijd voor ons klaar hoor! Weet uit ervaring dat het ook anders kan heleaas! (schoonouderellende)
Moontje, gelukkig zijn jouw ouders wel zo lief Hebben jullie nog tips van sites oid waar we ideeen op kunnen doen voor een ontwerp voor op de muur in de babykamer (inspiratiesites.)
@mieke deze had ik noh op mn favouriten staan: http://www.wonderwand.nl/ http://www.fraaifraai.nl/kinderstickers.htm http://www.kidzsupplies.nl/ http://www.goedkopemuurstickers.nl
ik vind die muurstickers erg luek, ze beschadigen je muur niet en die teksten zijn zo leuk. Ik denk er alleen zelf over om bij Xenos een canvas doek te kopen, te schilderen in een kleur en er zo'n tekst zelf op te schrijven, ipv zo'n "dure"sticker te kopen. Bij loods 5 (hebbedingetjes winkel hier) hadden ze dat ook gedaan, en dat kostte 200 euries! Kan ikzelf toch ook denk ik
Je hebt helemaal gelijk Pooh! Dat doe ik ook altijd. Bovendien kan je het dan nog veel specialer/unieker maken.
we hebben onze zware dag achter de rug ( babyborrel en doop van onze kleine meid) ben gebroken. Vandaag om 10.00u kind en gezin over de vloer blllhhhhhhhhhh
OOOH LIEVE ZUSJE! Het spijt me zo dat ik niet ben geweest gister, hopelijk heb je de voicemail gehoord. Ik was zo vreselijk misselijk en moe.......... Dat ging echt niet. Ik bel je morgen om een afspraak te maken! Ben nu nog steeds niet lekker. Gelukkig morgen naar de VK, moest vanmorgen weer overgeven, maar er komt niks als slijm en vanmorgen wat bloed. Heb ook vreselijk maagpijn dus denk dat het komt door het overgeven BAH! Pooh: Precies wat ik denk! Wij hadden een heel leuk schilderij gezien van een simpel getekend schaapje en daaronder slaap kindje slaap... 100 euries , dat kan ik zelf voor veel minder dacht ik toen! Gisteren heeft manlief de nieuwe eettafel neergezet en de oude uit elkaar gehaald. Zitten de poten niet in de doos van de nieuwe, ik kwam niet meer bij. We hadden nog en doos moeten meenemen, die kan ik straks gaan ophalen. Die mevrouw van Kwantum moest wel lachen hiihih LIEFS