Tja, op 1 dag komt het natuurlijk niet aan, maar... ik ken het ziekenhuis als "insider" en weet dat de sfeer hier gewoon altijd gehaaster is. Nooit dubbel onderzoek (echo en doptone bv) als daar geen reden voor is. Veel wisselingen van dokters. Bij een VK praktijk leer je vaak alle VK-igen wel kennen voor je gaat bevallen, zodat er geen wildvreemde aan je bed staat. Dat is bij de gyn meestal wel zo (dienstdoende arts-assistent aan je bed) Ach, allebei zo z'n voors en tegens.
De afdeling fertiliteit heeft hier in het ziekenhuis prijzen gewonnen voor vanalles en dat is ook echt geweldig. Maar de gynaecologie daarentegenis een drama in mijn ogen. Ik ga maar eens bellen met de vk.
GEREGELD! Ik ga morgen naar de vk voor intake en ik krijg van het ziekenhuis mijn bloeduitslag thuisgestuurd zodat ik die mee kan nemen. Ben helemaal opgelucht, ik ben hier 2 jaar terug al eens geweest op het kinderwens-spreekuur en daarom weet ik dat het me daar wel bevalt.
Soof! GO GIRL Nou hele opluchting voor jezelf, valt er weer een soort last van je schouders. Goed hoor! En gelijk zo snel al de afspraak. Willen ze niet gelijk even je beep zien hihihi Je kunt er altijd naar vragen.
Goed gedaan soof! ben net terug van de dokter heb voorhoofdsholte en bijholte ontsteking, gek he dat ik me zo rot voelde!? Kuurtje gekregen, hopen dat het snel aanslaat!
beterschap moontje! Is knap pijnlijk! @soof, goed van je dat je de vk hebt gebeld! De mijn luisterd naar het hartje, maar maakt geen "onnodige" echo's. Bloeddruk wordt gecontrolleerd etc....gewicht hou ik zelf elk week bij! Ben nu 4.4 kilo aangekomen in al die weken tijd, vond zij netjes! @all, heb net dik 2 uurl oggen slapen op de bank, niet normaal!
Moontje, getterdeget.... beterschap! Netjes Pooh, hier nu 8,5 vond de vk wat veel? nou ja ik weet het niet, sommigen komen ook wel 30 aan gedurende de zwangerschap, ik hoop van niet. Ik draag naar voren, en velen zeggen dat ze me echt niet aangekomen vinden.
@mieke, ik draag ook naar voren. Ben mooi zwanger zegt iedereen. Van achteren zie je niet dat ik zwanger ben zeg maar! Ja, ik hoop ook niet die 30 kilo te halen,,whaaaaaa hellupie! Maar elke zaterdag weeg ik me en op 1 week na, ben ik elke week wel gemiddeld een halve kilo aangekomen! Ach ja, smurfje groeit tenslotte ook goed door!
Hmmm jij ook naar voren dragen, dan wordt het vast geen smurfin Ik vergeet me steeds te wegen, dus bij mij zit er wel lang tussen dan 1 week.
Goedenavond dames! Hier even een egoberichtje van mij... Vanmorgen voor de echo geweest... en we hebben een kloppend hartje! Mijn termijn klopt, dus vandaag 7 wkn 2 dagen en dus op 6 - 6 volgend jaar uitgerekend! Spannend is het wel hoor. Maar gelukkig zag ze meteen een kloppend hartje. Wij meteen: waar? Zij het vergroot... en ja hoor een mooi kloppend hartje. Tis wel wennen hoor om z'on echo te 'lezen' haha. Maar ze vond het dus een fraai vruchtzakje en alles zag er prima uit ! Groetjes Angela
ik weeg elke zaterdag ochtend. Ik heb namelijk zo'n 9 maanden dagboek gekregen van een collega en die vul ik elke zaterdag in. Gewicht, dingen die gebeurd zijn, afspaken etc... Ik ben toch al een dagboeken mens! Whahaha, ik ben er zo van overtuigd dat het een meid word, dat ik met stomme verbazing naar een piemeltje zal staan te kijken met de 20 weken echo! We zien het wel, het maakt me geen bal uit!
goed zo angela, wat een gaaf moment he? Van harte hoor! en 6-6 is een mooie datum! Lekker in de de zomer ...
Angela: proficiat met je mooie echo! Wat heerlijk om een kloppend hartje te zien. En inderdaad een mooie datum om uitgerekend te zijn!
sinds vanmiddag heb ik last van kort ademigheid..ech lastig. Met lang kletsen en net met boodschappen doen loop ik te hijgen als een postpaard. Las dat dat er bij hoort, maar prettig vind ik het niet!
Angela, gefeliciteerd met jullie mooie en goede echo! Tijd voor een mooie banner nu hoor! Dan kunnen ook wij bijhouden hoe ver je bent Pooh, ik heb daar ook zo nu en dan last van hoor, dat kortademige en dat ik van 1 trap al loop te hijgen. Ik had vanmiddag op eens erge last van erge krampen in mijn blaasstreek. Alsof je echt heel nodig moet en nog steeds niet bent gegaan omdat je het moet ophouden. Bah deed echt pijn. Maak je je gelijk weer zorgen. Maar voel ons mannetje gelukkig wel schoppen.
Bijzonder he ik mis ons buikje wel en haar bewegen ...... Maar nu heb ik haar bij me en geniet ik nog meer van
Zusje, aan mij hebben ze het ook niet gevraagd hoor gewicht, zelfs nooit gewogen, alleen thuis zelf dan. Ben in totaal 8 kg bijgekomen tijdens de zwangerschap en er moeten er nog 2 af. Al zeggen de mensen dat ik zeer scherp sta. Ventje is bang dat ik weer te mager wordt na bevalling net als bij zoë toen. Woog nog 45 kg toen zonder dat ik er iets voor moest doen. Hou me in het oog