jetje: je vriendinnen maken het wel spannend! fijn dat het met iedereen goed gaat! z,n zwangerschapsvergifteging is niet niks! en had jarod een lekkere stinkluier? mooie foto sophia: gaaf dat alles door gaat op de camping! nu heb je inderdaad iets anders om je over na te denken! ik kom een keer een lekker kopje thee drinken als ik dat durf! marlieke leuke foto,s klingel: dikke knuffel. mieke: hoe was het op texel of ben je nog niet terug. groetjes ik ga lekker even een uurtje werken en dan door het dorp winkelen de huishoudelijke karwijtjes zijn allemaal gedaan gelukkig!
Druk druk druk maar wel ff tijd maken om voor iedereen die het nodig heeft wat klavertjes te strooien. voor jullie meiden! Dikke knuffel van mij
aaah klavertjes..die kan deze broedkip wel gebruiken! Thanks moontje! Ik ben effe de medicijndoos aan het nakijken om te zien of ik nog genoeg spulen heb voor de vakantie. Ga zo het oud papier wegbrengen en dan hup de tuin in! Als het goed is is over een uurtje de zon op het terras!
HOEZO als ik dat durf ik ben heel lief hoor anders kom ik eerst in je kapperstoel zitten, nou ja of ik dat dan durf hihihihihihihih LIEFS
He lieve meiden, Hoe is het hier? Ik ga ongelooflijk duimen voor Pooh en Daantje! Joyce; heb je je afspraak bij de gyn vandaag al gehad? Moet je inderdaad weer geopereerd worden? Soof; lachen, eigen caravan. Volgens mij suggereerde iemand dat we van de zomer met z'n allen bij je op bezoek gaan komen? Lijkt me wel wat Sorry dat ik niet alles heb onthouden wat ik heb gelezen, maar jullie kletsen ook zo weer meer dan 10 bladzijden vol! Helaas was vorige week de ellende voor ons nog niet voorbij. Ik bleef vrij veel krampen houden en vrij veel vloeien. Heb woensdag contact gehad met de gyn, maar moest nog afwachten. Uiteindelijk donderdagnacht weer flink krampen en stukjes weefsel/stolsels. Vrijdag weer gebeld. heb toen meteen een echo gekregen en gyn stelde voor om toch maar te currreteren omdat er nog teveel zat... Is gelijk dezelfde dag gedaan. Nou ben ik een watje wat dat betreft, sta ineens aan de verkeerde kant van het bed, dus vond het allemaal toch best nog pittig. Heb ook nooit eerder narcose gehad en vond dat verlies van "controle" heel akelig. Bovendien had ik een beetje het gevoel dat al dat gedoe met die misoprostol en al die pijn, dan toch nog voor niks zijn geweest.... Was er in het weekend nog erg emotioneel van, maar ben vandaag weer op mijn werk en merk dat me dat weer afleiding geeft en dat ik er weer beter tegen kan. Kan nog niet zeggen dat ik alle vertrouwen heb in een goede afloop, maar kan wel weer aan andere dingen denken en heb weer zin in m'n werk. Veel liefs, Wanna
He lieve Wanna, wat vervelend zeg! Jeetje ik snap helemaal dat je daar effe flink van ondersteboven bent, wel goed van je dat je weer bent gaan werken. Gun jezelf de tijd om alles te verwerken en ook jullie samen natuurlijk. Ik geloof dat ik al een antwoord had gegeven op die camping-ontmoeting..... ik zet wel foto's hier neer kunnen jullie af en toe meekijken hihihihih ZUSJE ben je alweer thuis? LIEFS
@wanna, jeetje meid. Lijkt me echt traumatisch zo'n verlies en ingreep erna. Zag gisteren een documentaire over vrouwen die wel 6 miskramen hadden gehad. Echt pittig hoor! Goed van je dat je aan het werk bent gegaan. Doe het rustig aan. Weten ze ervan?
Puck , soms ben ik in een wat melige bui en wil er wel eens wat grappigs uit mijn vingers komen haha Meen , leuk naar Antwerpen geweest met mams ! Heb niet alles gelezen daarover , maar ben je toevallig nog naar de dierentuin geweest daar ? Doen wij elk jaar want het is een hele mooi dierentuin! En stiekem neem ik dan op de terugweg naar huis ook altijd een hele grote en dure doos echte Belgische slagroom bonbons mee Soof , wat gaaf dat het perseel en de caravan geregeld is ! Als ik jou verhalen zo lees , krijg ik er ook echt zin in ... Toch maar eens met lieffie babbelen dan Ennuh , we willen wel foto`s he Ben bang dat er nog meer potjes aarde en plantjes in mijn huiskamer staan nu Pooh , succes woensdag meis ! Het wordt nu wel eens tijd voor je hoor ! Het wordt tijd dat je van broedkip in moedergans veranderd Wanna , vervelend dat het allemaal nog zo een nasleep had Is de curretage je uiteindelijk wel meegevallen (narcose? )? Ik hoop dat je nu alle ellende een beetje achter je hebt en echt kunt gaan werken aan het verwerken .... Hoe sneller je het een plekje kunt geven (niet te snel , want overal waar te voor staat is NIET goed) , des te beter jij je voelt . En we wensen toch voor jou ook een klein hummeltje en het liefst nog dit jaar ! Eigenlijk vind ik dat wel allemaal dit jaar een hummeltje verdiend hebben ... Klingel , of je nou kort of lang bezig bent , het gevoel is het zelfde ! Als je kort bezig bent , lijkt het gewoon al een eeuwigheid Een dikke knuffel en met frisse moed de volgende ronde in ! Moon , ik mis onze forum Tessa Zou het wel leuk vinden om weer eens een foto`tje van haar te zien hoor Maar goed , tis dan ook wel echt een scheetje hoor ! Marlieke , geweldige foto`s weer van Marciano ! Wat gaat het hart ineens he Hoe is het nu met zijn tandjes ? Jetje , hoe is het met die lekkere jongen van jou ? Wat goed dat hij zich al heeft omgedraaid ! Wel jammer dat je er niet bij was , maar papa heeft toch zeker wel de camera er snel bij gepakt !? Vervelend voor je vriendin dat het niet zo lekker gaat met haar moeder ! En dan ook nog eens die vriendin met zwangerschapsvergiftiging erbij ... Soms zou je willen dat je op 3 plaatsen te gelijk kon zijn Sterkte voor de moeder en gefeliciteerd met het kleine meisje ! Vandaag heb ik de uitslag gekregen van die sis/gis echo . Nu willen ze dat ik eerst nog een echo laat doen in het ivf centrum (schijnt heel uitgebreid te zijn) en dan vervolgens een laprascopie en hystroscopie meteen er achter aan . Ik krijg dus 2 operatie in een zeg maar ... De laprascopie is een kijk-operatie waar ze alleen de baarmoeder gaan bekijken en meteen ook de eileiders doorspoelen . De hystroscopie doen ze om verklevingen weg te halen .... Waar ze ineens niet zeker van zijn dat die er zitten , trouwens. Ik heb toch zelf heel duidelijk gezien op de echo dat die er wel degelijk zit. En ik heb gezien wat de "artsen" getekend hebben (ze moeten tekenen waar ze de verklevingen precies hebben gezien na afloop van de echo`s). Het liefst hadden ze eigenlijk dat ik toch nog ook de hsg liet doen , want dan hoefde ik die kijkoperatie niet . Nou , ik kijk wel beter uit , tis goed met ze ! Voor de operaties staat een wachtlijst van ongeveer 6 maanden Dus tegen de tijd dat ik dan eindelijk geopereerd kan worden zijn we zeker een half jaar verder en zijn we dus ook al ruim 3 jaar bezig ... Maarrrrrrrr , ik heb wel volgende week maandag de afspraak in Tilburg ! Die afspraak laat ik lekker doorgaan en dan ga ik gewoon eens met Dr Bots praten over het hoe en wat. In het ziekenhuis waar ik nu geholpen wordt wil ik absoluut niet geopereerd worden . Er is mij verteld dat ik met de arts moest bespreken wat er tijdens die echo is gebeurd en dat heb ik gedaan... In de ogen van de arts is er niets "verkeerds" gedaan door de arts en echoscopistes omdat ik nu eenmaal in een academisch ziekenhuis loop . Ze kunnen me wat , ze zijn verplicht om mij te melden door wie ik geholpen wordt (arts , assistent arts , arts in opleiding ) en wat er gaat gebeuren ! Daar bij kan ik het gewoon echt niet hebben als er tegen me gelogen word Ik ga dus gewoon lekker over naar Tilburg en wil dan daar ook die echo laten maken , als dat nog nodig is ! Verder staat mijn huiskamer nu nog voller met potjes en plantjes Heb de tik van mijn dochter over genomen en heb weer aardig wat zaadjes en ook 4 plantjes gekocht ! Ik heb nu ook munt , witlof,paprika (alle kleuren ) en peper (rood en geel) zaadjes gekocht ! Ook heb ik 2 paprika plantjes in potje gekocht en 2 peper plantjes ! Omdat ik niet weet of die hier nog geplant kunnen worden , maar vind ze zoooooo leuk Die peper en paprika plantjes kun je gewoon op je vensterbank zetten en er groeien dan ook gewoon echt eetbare paprika`s en pepers aan Ziet er erg grappig uit ! Moet me balkon maar eens vrij gaan maken om straks wat potjes kruiden daar te plaatsen ! Groetjes Joyce
@joyced. Leuk he die plantjes. Ik heb ook kruiden in de tuin staan en het is echt lekkerder dan kruiden uit potjes! Ik heb thijm, basiclicum en oregano.... Vooral die laaste 2 ruiken naar overheerlijke pasta saus!mmmh Succes met je operatie voorbereidingen. SPannend hoor.
Ha meiden, ik ben weer in het land We hebben een heerlijk uitgerust en dus relaxed weekend gehad. Het weer was heerlijk, maar de wind super fris, uit de wind kon je heerlijk genieten van het zonnetje. De kinderen zijn naar ecomare geweest. Mannen naar de Texelse bierbrouwerij en een deel van de dames zijn wezen winkelen in Den Burg Verder zaterdagavond met 24 man en wat verhuizing van meubilair naar 1 centraal huisje, gegourmet. En verder in de Koog lekker gegeten bij de Mexicaan en Argentijn/Italiaan. Pooh, wat super zeg, kan me voorstellen dat dit heel speciaal en vooral spannend aan voelt. En dan ook nog eens 3 stuks.
@mieke... thanks tis inderdaad erg raar allemaal. Voel me heeel gelukkig, maar ben zo bang dat ik woensdag weer de kous op mn kop krijg.... Leuk he Texel. Wij gaan er ook elk jaar heen. Ecomare blijft super en de bierbrouwerij was ook erg leuk. Helemaal omdat 1 van de medewerkers die de rondleiding deed er volgens ons al behoorlijk wat achter zn kiezen had zitten! hahaha
even een kort ego berichtje mieke vandaag dag 11 van cyclus eerste dag ovulatie testen en meteen een streep niet zo dik als de andere maar wel duidelijk zichtbaar moet ik dan een + of een - invullen bij ff en ik heb al 3maanden mijn ei op dag 15 en een keer op dag 14 kan hij nu dan eerde komen? groetjes
Hoi hoi Oke, hier dan ook weer eens een foto van forum Tessa! Wilde jullie niet steeds lastig vallen met foto's van haar maar als er om gevraagt word dan doe ik het .... Hier de eerste keer een fruithapje eten.
Puckie! doorgaan met testen, het is het begin van je LH hormoon wat straks gaat pieken. Ik ben gestart op dag 12 en had vandaag mijn posi ovu test, dag 16 dus. De streep moet nu steeds iets donkerder worden, tenminste dat is de bedoeling maar dat hoeft niet altijd zo te zijn. Soms wordt ie net weer even lichter en in eens is ie heel donker. Test nog even door na je positest om te kijken of je piek dan weg is, dan weet je zeker dat je ei geweest is. Wij hebben vannacht geklust en vanavond ook nog even, hoop morgen mijn ei te hebben, temp zal het uitwijzen. Marlieke, vrolijk ventje hoor Marciano. Moontje, lekker bekkie bij het fruithapje?
lieve 30+meisjes, ik kom net terug van drukke lange dag werken en ik lees hier zoveel mooie lieve elkaar steunende verhalen: daar krijg ik gewoon natte oogjes van! ik ga nu rustig bijlezen, maar wil jullie sowieso vast danken voor lieve woorden na mijn ongi-mopper-help-ik-ben-oud-stress, dank voor begrip en steun, doet mij echt wat! ik zag verder ook mooie foto's van mooie beebs, jeetje wat een wonder *hoe is het gelukt* denk je dan! wens iedereen heel veel liefs en...... vruchtbaarheid! klingel. (ps een half jaar daar teken ik voor! )
dank je wel mieke dan vul ik maar een - in vanmorgen hebben we het geprobeerd mar het lukte niet om klaar te komen tja en dat hebben we toch wel nodig vanavond proberen we het opnieuw ik kan niet boos of teleurgesteld zijn hij doet zo z,n best erg vervelend voor hem (en mij) groetjes ik ga werken