30-plussers en zwanger worden (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    Zus ik heb zo'n ding ....angelcare als je langs komt kunnen we eens naar je kleintje luisteren. ;)

2. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    Proficiat meis, nu lekker genieten he.

3. @Soof, goed geregeld met de vk. De volgende keer een lekkere lange echo en veel uitleg. Moet zeggen dat het hier in Amersfoort wel beter geregeld is. Steeds dezelfde arts en hij verdeelde de 20wk echo over twee keer.

@Moon, beterschap!

@Angela, gefeliciteerd met je mooie echo. Leuk he om het voor het eerst te zien. Ook al is het dan nog zo klein.

@Mieke, heb je wel direct kunnen plassen. Ik heb vaak dat ik zit of lig en geen drang om de plassen voel. Als ik dan opsta duwt het gewicht van de kleine op voor mijn gevoel op mijn blaas en moet ik ineens heel nodig.

@Wanna, plopjes klinkt wel heel erg als beweging van de kleine. Leuk he?

4. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Caro, dat was het 'm juist, ik hoefde helemaal niet te plassen.
    Maar had dus wel die vervelende krampen alsof je het al veel te lang ophoudt...
    Hoop niet dat dit een voorbode van een blaasontsteking is of zo?

5. Mieke, had je je plas opgehouden? Dat heb ik ook wel eens. Dan verdwijnt de drang. Maar als je dan even blijft zitten komt het wel en voelt het vervelend.
    Verder wel goed in de gaten houden. Ik duim voor je dat het geen ontsteking is. Ik slik elke dag cranberry ter voorkoming.

6. mb01

mb01 Actief lid

14 mei 2008
    321
    0
    0
    Hoi allemaal,

Waar zijn alle meiden gebleven die nog zwanger willen worden? Hoop dat er nog wat meiden bijkomen, vind het wel leuk als het een gevarieerd clubje blijft.
    Vind het heel leuk om jullie alle zwangere dames te volgen hoor!, maar kan er helaas niet over meepraten.

Caro, heb je buikfoto bekeken, mooi hoor!

Pooh, fijn dat alles goed gaat met de beeb. Was jij nu degene die plopjes voelt?, lijkt me een apart gevoel.

Angela, super dat je een mooi kloppend hartje zag! Hoe voel jij je verder, nog geen last van de welbekende kwaaltjes?

Soof: Vervelend dat die misselijkheid weer terug is :( . Wel goed van je dat je de overstap maakt naar de VK. Je moet doen waar je jezelf prettig bij voelt, volg je intuitie!

Dovaca, welkom hier! Ik ben nu ook een aantal maanden bezig om zwanger te worden. Ben ook bezig om mijn ei te vinden, wat nog steeds niet gelukt is. Ben nu 1x bezig geweest met ovu-test, maar zonder resultaat. En wat je zeg.....geduld hebben is zooooo moeijlijk.
    Ik zie dat je cyclus wel aardig stabiel wordt. Mijn cyclus ook, helaas duurt hij wel lang :( .

DDDOOEEEGGGG

7. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Nee niks opgehouden, want ik hoefde helemaal niet.
    Gewoon hele vervelende krampen helemaal onderin.

8. Hartje1

Hartje1 Bekend lid

7 okt 2006
    894
    0
    0
    Hallo allemaal!
    Hoe is het hier? Hoe gaat het met alle zwangeren en (nieuwe) mama's?
    Gaat alles nog oke?
    Hier gaat het nog niet zo goed, hoop hommeles op mijn werk. Maar zet alles op alles om het op te lossen. Gelukkig, mijn collega's steunen me!
    Door alle stress afgelopen week wel 2 kilo afgevallen, gelukkig heb ik genoeg vet dat dat niet zo heel erg is ;)
    veel liefs, Hartje1

9. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    He lieve hartje!

Jammer dat het op het werk zo vervelend is, je hebt al genoeg voor je kiezen! Wel blijven eten he? Is nie goed nie, als je van de stress af gaat vallen!
    Heeeele dikke knuffel

10. He meiden effe snel.

Ben bij de vk geweest om me aan te melden, ben bedolven onder de foldertjes hahahah echt heel leuk. Ben nu al blij!

Ik heb mezelf wel gewogen en ben nu ca. 7 kg aangekomen, dus hij gaat lekker. Maar was wat aan de magere kant dus dat is niet erg!

Volgende week heb ik en afspraak met de vk en mogen we het hartje horen!

LIEFS

11. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    hola zusje, 7 kgtjes al ;) gaat goed ;)

12. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Hartje, vervelend van je werk zeg kan er ook nog wel bij.
    Is dat door je situatie dat ze nu moeilijk gaan doen?
    Sterkte.

Soof, fijn hoor dat je blij bent ;) en hartje luisteren is ook heel mooi.
    Oeh 7 kgtjes.... ik 8,5 nu blegh.

13. Hartje1

Hartje1 Bekend lid

7 okt 2006
    894
    0
    0
    Mieke, ja dat komt daardoor. Ben ook alles aan het uitzoeken.

Soof: leuk hoor, spannend om ook het hartje te horen. Ik zal je morgen een update sturen, er gebeuren hier rare dingen en gooien met allemaal woorden als van "dat is wettelijk zo geregeld", ja ja......

Wanna: ik doe mijn best. Maar ik ga er ook vanuit dat het wel weer goed komt met dat eten, eten is namelijk altijd mijn hobby geweest :)

14. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @hartje, ged wat naar om zo te werken. Bij ons is het ook geen pais en vree, maar ik zing het nog wel effe uit tot mn verlof! Daarna zien we wel weer! Wel blijven eten hoor!

@soof, zo hallo, 7 kilo...da's niet misselijk, ondanks al dat spugen van je... Ik ben nu 4.5 kilo aangekomen en snoep best (te)veel... Leuk he bij de VK, is persoonlijker dan in het ziekenhuis!

15. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Hartje, je mag toch wettelijk gezien in de baas zijn tijd iets van 2 jaar ziek zijn of zo?
    Daarna mogen ze je pas er uit gaan werken of zo?
    Weet het niet zeker maar er staat me zo iets van bij.
    Balen hoor. Vergt oog veel energie.

16. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    klopt mieke, ik heb anderhald jaar thuis gezeten en dan starten ze de ontslag procedure. Na 2 jaar kan je pas ontslagen worden.
    Gelukkig was ik net voor de twe jaar om waren wer fulltime aan het werk. Niet dankzij mn baas (eikel), maar dankzij arbo en FNV!

17. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Toestand ook!
    Wat dat betreft weer blij eigen baas te zijn, ook al heeft dat natuurlijk ook zo z'n nadelen qua regelingen en verzekeringen.

18. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    als wij nog geen jaar in dienst zijn kan je ontslagen worden na 1/2 jaar.

19. @Hartje, dikke knuffel van mij. Wat een toestanden. Laat je niet gekmaken. Je hebt behoorlijk veel rechten.

@Sophia, hier ook 8 kilo's schoon aan de haak extra! Dat voel ik wel!

20. Angela1976

5 aug 2008
    54
    0
    0
    Goedenmorgen dames!

Even een test voor de banner...

Groetjes Angela

Deel Deze Pagina