@mbo1, ja dank je het gaat wel weer. Heb vanochtend wel en heftige huilbui op mn werk gehad. Alle boosheid en stress kwam eruit. Ik had ook niet veel zin om aardig tegen mn baas te doen, dus heb ik hem links laten liggen! Sukkel! Nu lekker weekend zonder plannen. Ja misschien beginnen mett behangen op de babykamer! We zien wel!
Pooh jemig zeg kan me voorstellen dat je er even helemaal doorheen zat zeg. Is toch geen doen om dat zo te doen van je baas, de boel de boel te laten. Doen jullie toch ook niet? mb01, zo te horen naar het verhaal van mijn vader, was het gister een lange dag. Bloedprikken hier, infuus daar, drankje met chemische vloeistof drinken op de nuchtere maag, ook niet echt prettig. MRI en PET scan, stil liggen met je armen omhoog, ook geen lekker houding. Ga zo maar door. Volgende week weer 2 dagen onderzoeken, dus nog niks geen uitslagen nu. Dat duurt nog wel even. Lief dat je er naar vraagt hoor. Hij is wel zo lief geweest vandaag te komen schilderen. Voelde me wat bezwaard, maar hij zei zelf, ik voel me nu nog goed en straks weet ik niet hoe ik me voel. En ik zie aan je dat je het lekker vind als het klaar is. Dus heb hem lekker verwend met lunch en voor mijn ouders gekookt. Fijn hoor zulke ouders.
@MIEKE: Jee wat een lieve ouders heb jij! Heb echt met je vader te doen en hoop dat ze hem goed kunnen helpen! LIEFS SOPHIA
Mieke; Wat super zeg dat je vader je ondanks alle ellendige onderzoeken komt helpen. Het ontroert me zeer! Pooh; Niet te geloven hoe jouw baas met dit soort situaties omgaat, logisch dat je er dan dorheen zit. Zico; Erg mooie foto's! Sophia: Wat speciaal dat jullie op de trouwdag jullie kindje gaan dopen en dan ook nog eens vijf jaar getrouwd zijn. Wordt heel bijzonder! Hartje; Wat fijn zeg dat je vriend snel thuis komt! Die exta steun kun je nu zeker gebruiken, sterkte! Dank voor jullie complimenten over onze meubels. Toch best spannend bij levering hoe meubels in je eigen huis staan. Hebben het een en ander wat anders neer moeten zetten omdat deze banken meer ruimte in beslag nemen dan onze vorige. een goed weekend voor jullie allen. Liefs, Meen
Zo gisteren eindelijk positiekleding gekocht. Ik was me toch een partij sjaggie, niet te geloven......... ik had al goed rondgesnuffeld op internet maar vond alles duur en heel erg saai qua kleuren. God wat baalde ik. Maar gisteravond naar de stad en bij prenatal een leuke set gekocht van mamlicious en noppies. Nog duur maar wel helemaal ikke! Dus ik ben weer blij hihihihi
He meiden! eindelijk weekend. Maar hebben het hartstikke druk, want krijgen morgen een hele groep familie op bezoek. Hebben besloten geen stress rondom koken voor 15 man te willen, dus dat hebben we via een cateraar gedaan. Maar nu nog de rest van boodschappen en ook huis aan kant maken ('t is ook een soort verlate house-warming, dus waarschijnlijk willen ze alles zien, t/m de slaapkamer en zolder (en daar ligt eigenlijk alle rotzooi waar we niet aan toegekomen zijn ) Verder ben ik de laatste twee dagen helemaal van de waps. Zullen de hormonen wel zijn. Kan bij het minste geringste al janken, stom he? dat ik helemaal niks meer in mijn buik voel helpt ook niet echt. Sinds vier dagen geen plopjes, kriebel, niks nakkes nada. Misschien heb ik het me eerder ook wel verbeeld, maar schiet meteen weer in de stress. Nog anderhalve week voor de volgende afspraak bij de VK om weer wat bevestiging te krijgen....
He Wanna! Oh fijn is dat he op het allerlaatst opruimen, heb je grote kasten altijd handig ihhihiih Maak je niet te druk meissie! Ik voel hier ook helemaal niks, alleen een dik buikje! Ik heb ook last van de hormoontjes, manlief heeft het nogal druk en ook redelijk lastig en daar kan ik nu echt niet tegen, niet echt gezellig zeg maar Baal er vreselijk van............ Succes dit weekend! LIEFS SOPHIA
ik voel ook dagen niets en dan een plopje hoor! Dont worry! We hebben net bij Leen Bakker gordijnen gekocht voor de babykamer. Ben er erg blij mee, maar moet ze wel effe op maat maken! Ach ja, da's nie tzo erg! Ook een leuke rieten wasmand gevonden, wit.... Gaan zo beginnen met behangen (geloof ik), hahaha!
Lieve meiden, dank voor jullie lieve woorden! Soof, Noppies en Mamalicious heeft veel leuk spul. Ik heb er ook al wat van gekocht en het zit lekker. Oke Noppies is niet echt goedkoop, maar ja het is dan ook wel het enige wat je nu aan kunt icm wat andere dingen. EN voorlopig heb je he took nog wel even aan. Wanna, niet ongerust worden dat je niks meer voelt hoor meid. Ik voelde pas bij 20 weken iets en sommigen veel later. Het is nog klein en heeft veel ruimte dus dan voel je het niet altijd. Ons mannetje voel ik nu wel heel vaak, maar ja alles wordt ook krapper. Succes met de drukke visite dit weekend. Meen leuk hoor weer een beetje anders in huis. Pooh, ben benieuwd hoe het gaat worden hoor. Hier staat het kamertje alleen nog maar leeg te zijn. Vanmorgen even bij zus langs geweest, wat spul van Esmeetje uitgezocht wat basic is en weer wat leuks gekregen natuurlijk.
Mieke en Pooh; dank voor jullie geruststelling! weet wel dat ik niet zo'n stresskip moet zijn! Kwam vanmiddag bijna in verleiding om naar de kijkshop de racen en zo'n Angelsound te kopen, maar was veel te bang dat ik dan het hartje niet zou kunnen vinden en dat ik dan weer helemaal in de stress zou schieten, hahaha. Mieke: wat voor onderzoeken krigt je vader nog meer? Of gaan ze ook een klier verwijderen. wat een spannende tijd! Ik denk dat het juist goed is als hij komt schilderen en even zijn zinnen kan verzetten! Hou ons op de hoogte! Pooh: wil ook nog gordijntjes voor de babykamer gaan halen (maar ben niet zo handig n op maat maken ) Ik ga geloof ik ook maar eens bij Leenbakker kijken, is tenminste niet zo duur. had vandaag even bij de HEMA gekeken, maar niet echt iets leuks gezien. Knuffel Wanna
Weet niet of ik het jullie al verteld heb, we zijn gisteren met ons Sterre naar de kinderarts geweest voor echo en had rechtstreeks eens gevraagd om haar te wegen en te meten. We moesten echt gaan zitten. Op dit moment is ze 54 cm, dus bijna 10 cm gegroeid in 1 maand en ze weegt 3100kg. Verder deed ze het zo goed dat ze niet meer op controle moet naar de KA. Alsook de echo van haar bekken was ok, ze zijn volgroeid
Zico gefeliciteerd met het goede nieuws. Trotse ouders dus. Wanna, maandag moet hij weer voor een onderzoek (GSA scan, weet niet wat het is) naar het AMC en dinsdag gaan ze een beenmergpunctie doen, daar ziet hij enorm tegenop (ervaring vorige keer). Dan in november nog een onderzoek en wordt het operatief verwijdert. Afgelopen donderdag dus een MRI en PET scan gehad. Je hebt ook wel gelijk hoor, denk dat hij het zelf ook wel zo ziet als afleiding. En hij doet het graag en met liefde. Ben lekker soep aan het maken, hmmm.
mieke sterkte met je vader! Hoop dat alles goed komt! @wanna, ja leenbakker had best veel keus, maar wij wilde natuurlijk weer een bepaalde kleur hebben. Er zit ijsblauw in het behang en die kleur wilde we als gordijnen. Het is uiteindelijk iets blauw groener geworden, maar ik ben er erg blij mee! Enne kwantum heft ook veel aanbod hoor! Ik ben ook niet handig met dat soort dingen, maar een gordijn op maat knippen en om zomen lukt me nog wel! We hebben 3 banen behangen. Was effe opletten ivm patroon, maar wat er nu op zit zijn we echt super blij mee! Eh twordt echt zoals het in mn hoofd zit! @zico, fijn dat alles goed gaat met sterre! (zie foto in album, behang en buik van vandaag!)
Wat leuk Pooh! wat grappig om dat behang te zien dat ik zelf ook had uitgezocht! (Helaas kwam ik er toen thuis achter dat dat het enige kamertje in huis is waar stuc-werk op de muur zit, dus moet andere oplossing zoeken) Mieke: weet eigenlijk ook niet wat een GSA scan is. Ik ga het eens opzoeken. Ik zal morgen een kaarsje voor hem opsteken. Ben ook soep aan het maken, heb verder toch niet echt zin in grote warme maaltijd. liefs, Wanna
gaaf he dat behang! Ben er eg blij mee, leuk dat we hetzelfde uit hadden gekozen! Knuf en niet meer stressen hoor! Over een paar maanden lopen we gezellig beide achter een kinderwagen! Ik ga het steeds meer beseffen en er meer en meer van genieten!
Pooh wat een mooi behang, dat wordt echt mooi! Mieke: lees nu dat er vanalles met je vader is, heb ik geloof ik even gemist sorry. Maar iig heel veel sterkte! Zico: gefeliciteerd met dit goede nieuws! Wanna: in jou plaats zou ik ook die gedachte hebben hoor denk ik, maar het komt vast allemaal helemaal goed, dat moet gewoon!