30-plussers en zwanger worden (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. @Angela, mooie banner hoor! Staat je goed.

@Zico, gefeliciteerd met de groei van Sterre. Fijn dat je niet meer naar de KA hoeft en dat haar bekken goed zijn.

@Mieke, herkenbaar al die onderzoeken bij je vader. Mijn vader is ook ziek en heeft inderdaad ook dat soort onderzoeken moeten doen. Hopenlijk kunnen ze hem goed helpen. Veel sterkte voor jullie. En erg lief dat hij nu zo aan het helpen is.

@Wanna, hoe was je feest? Of is het nog aan de gang? Slim dat je een cateraar ingehuurd hebt.
    Enne, dat van die plopjes kan inderdaad zomaar een aantal dagen uitblijven. Niks om ongerust over te zijn.

@Pooh, leuk behang. En mooi buikje heb je ook al.

Ik ga nu beginnen met kokkerellen. Vanavond vrienden op bezoek die zelf een vegetarisch restaurant hebben. Hij is chefkok en kan supergoed koken. Altijd weer een uitdaging als zij komen eten. Wil er altijd iets heel speciaals van maken. We gaan indiaas eten. Ben in april in India geweest en heb me laten inspireren.

2. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Pooh super leuk behang zeg! En natuurlijk een mooie buik!

Wanna, hoe is het feestje gegaan of is het vandaag?
    Lief dat je eens opzoekt wat GSA scan is.

Caro, wat heeft jouw vader dan, ook sterkte natuurlijk.
    En succes met kokkerellen hoor, klinkt heerlijk Indiaas.

Hartje, geeft toch niet meid. Maar wel lief.
    Hoe gaat het met jou?

3. @Mieke, mijn vader heeft de ziekte van Kahler. Een vorm van botkanker.
    Met een middel dat vroeger Softenon heette (voor zwangere vrouwen tegen misselijkheid, met de meest gruwelijke bijwerkingen voor de kinderen) is het bij hem gestabiliseerd. Genezen zal hij helaas iet. Hij krijgt om de zoveel tijd kuren en leeft al een tijdje zo. Echter, op zijn rug heeft hij een pijnlijke plek die waarschijnlijk niet meer overgaat, waardoor hij heel erg veel dingen niet meer kan. Erg verdrietig om hem zo te zien.
    Maar zo te lezen is jouw vader nog best fit. Ik kan zijn ziekte alleen van naam, maar ik hoop voor jullie dat hij helemaal te genezen is en er niks aan overhoudt.

4. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    "caro, dat is eek een zware ziekte van je vader. Wij hebben in de apoteek ook 2x iemand gehad met Kahler die aan de softenon zat. De eerste keer hadden we zoiets van ...softenon?, omdat je die gruwel verhalen kende van vroeger. Maar ze hebben er beide nog jaren mee geleeft!
    Knuf voor jou en mieke, ik weet donders goed hoe het ie me6 een zieke ouder.
    Mij pa is 3 jaar geleden overleden aan ALS, spierziekte waarbij alles in 4 maanden tijd er mee stopte. Gruwelijk!

5. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Oh meiden, wat doet dat toch een pijn en verdriet om jullie paps-verhaal te lezen.
    Gelukkig is mijn vader nu (nog) niet ziek, dat gebeurt natuurlijk tijdens de bahandelingen en ik hoop juist zo dat dat niet nodig zal zijn.
    Hodgekin is dus lymfeklierkanker en tja ligt natuurlijk helemaal aan de uitzaaiingen.
    Vooralsnog alleen in zijn oksel gevonden.
    Maar nu na de onderzoeken moet het nog uitwijzen wat, waar en hoe.

Knuf voor jullie allen hoor.

6. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    hodgkin heb je toch ook in 2 soorten? Hodgkin en non-hodgkin?
    Hoe dan ook, zieke ouders/partners hebben is zwaar.
    Mn moeder is zwaar depressief geweest, at niet, kwam dr bed niet uit, slipe niet etc...
    Was ook erg zwaar, helemaal omdat ik zelf net uit een zware depressie kwam, toen zij erin gleed..
    Ged, nu effe wat leuke verhalen.
    Verleden is verleden, nu richten we ons op smurfje, behangen en kamertjes inrichten!
    Ben een gelukkig mens! En je verleden vormt je ook in de toekomst...

7. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Pooh het is en blijft idd niet/nooit leuk.

Ik ben aan het surfen op internet voor ideeën voor de wand, maar het wil nog niet echt lukken.
    Wil ook zo graag aan de slag in het kamertje.

8. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    lastig he mieke. Jij weet al dat het een knulletje word, wij weten het nog niet...dus proberen we het neutraal te houden, lief, rustig en warm tegelijk.
    Ik heb uren online lopen zoeken en kwam uiteindelijk uit bij de Gamma om de hoek..whahaha!
    Succes ermee. Ik moet zeggen, nu we de halve kamer af hebben, worden we alleen maar enthousaister!
    Zelfs mn vriend is nie tte stoppen. Ik zit op een krukje, en smeer de wanden in met lijm, hij snijdt en plakt het behang.

9. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    nou, de halve kamer is klaar. Ik zit met tranen in mn ogen, zo mooi wordt het! Opeens valt het kwartje, we zijn zwanger en er komt een klein hummeltje hier te slapen!

10. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Hihi Pooh, ja met al die spulletjes en dan ook nog eens het kamertje wordt het steeds echter he.

Oke nieuw idee voor het kamertje, afm. ± 2 x 3 meter.
    Op de ene muur van 3 m. komt een (licht) blauw kleurtje en daar wil ik dan vlak naast de ingang een muursticker van een geillustreerde boom met wat beestjes, echt vanaf de vloer zeg maar.
    Dan op de muur daar tegenover wat hoger ook iets van beestjes, dacht aan schattig getekende vogeltjes of zo.

Oh moeilijk hoor.

11. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    klinkt leuk mieke!

heb je die boom met die beestjes gezien op 1 van die websites die ik je had gestuurd? die wilde we eerst hebben ,en dan lichtbaluw op dea chtergrond. Maar ons kamertje was niet hoog genoeg!

12. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Uhm zou natuurlijk kunnen dat ik 'm gezien heb, maar ben daar verder niet meer wezen zoeken.
    Welke site was dat ook al weer?

We willen de stickers zelf laten maken aangezien ik de illustraties zelf kan bewerken op de grootte die wel nodig hebben.

13. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
  14. mb01

mb01 Actief lid

14 mei 2008
    321
    0
    0
    Hoi dames,

Ik krijg van jullie verhalen ook zo'n zin om een babykamer in te gaan richten. Ben dol op meubels opknappen en inrichten, dat wordt voor mij een feestje. Maar ja, ik moet nog geduld hebben..maar dromen mag altijd!

Pooh: Ik vind je behangetje heel leuk en die buik staat je prachtig!

Caro en mieke, wat een nare verhalen over jullie vaders. Fijn dat we in een tijd leven waarin zoveel medische mogelijkheden zijn, dat geeft hoop.

Ik heb vandaag de hele dag zangrepetities gehad. Ik zing in een popkoor en dit bestaat in november 5 jaar. We geven dan een optreden, met een band. Heel gaaf om te doen, maar ook hard oefenen, 24 nummers instuderen, compleet met dansjes. En dan doe ik ook nog een solo, spannend!

DDDOOOEEGGG

15. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

19 feb 2007
    1.881
    0
    0
    fulltime huisvrouw en moeder
    Twente
    Hallo dames,

Het is alweer een tijdje geleden dat ik hier voor het laatst was. De reden was dat ik alles een beetje van me af wilde zetten. Het resultaat is er naar...zie mijn banner!

16. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    marlieke een dikke proficiat ;)

17. moontje34

moontje34 Fanatiek lid

27 mrt 2006
    1.085
    0
    0
    Groepsleidster Buitenschoolseopvang
    Zuid-Holland
    Hey Marlieke,

Helemaal goed meis!

Van harte gefeliciteerd!

18. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    marlieke gefeliciteerd! super voor jullie!

@mb1, gaaf hoor zingen, ik hou het maar bij in de auto...zing vals!

19. MARLIEKE GEFELICITEERD! Gaaf, zo zie je maar weer

Dames, vandaag een gezellige dag gehad. Manlief is jarig, we yijn net lekker uiteten geweest en manlief is nu aan de telefoon met vrienden in Cuba (tja we hebben ze niet dichterbij hahahaha).

Was heel gezellig, ook op de camping geweest om de boel op te ruimen. Volgende week komt er iemand kijken om hem te kopen. Met deze financiele crisis durven we het niet aan om hem te houden en dan ook nog een baby op komst. En we hebben een heel goed bod gekregen.

OH POOH, wat heb jij al een prachtig buikje WAUWWWWWWW

MIEKE: sterkte voor je vader meis!

LIEFS SOPHIA

20. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    soof gefeliciteerd met je mannetje (kan nog net voor 24.00 uur)!hahaha!

Heb je een camping te koop staan? jeetjes, waar is dat?

Deel Deze Pagina