@Marlieke, welkom terug en gefeliciteerd. @Mieke, het is inderdaad heel erg verdrietig allemaal. Het ergste vind ik dat hij continue zo'n pijn heeft aan zijn rug. Dat haalt al zijn energie en veel van zijn vreugde weg. Jullie ook heel veel sterkte en ik duim hard voor jullie dat er geen uitzaaiingen zijn. Het etentje is achter de rug en ik ben helemaal op. Het was overigens zeer geslaagd, maar ik moet nu echt gaan liggen. Trusten
Hallo meiden, weer even een teken van leven. Wat is er veel gebeurt. Mieke veel sterkte en een dikke knuffel! En natuurlijk ook voor Caro. Zico gefeliciteerd met je goed groeiende dochter! Wat een leuke foto's. He Pooh ook jij hebt al het nodige meegemaakt zeg, pfff. Maar nu gelukkig een mooi kamertje aan het maken voor smurf, ziet er erg goed uit. Angela en Marlieke gefeliciteerd! Hartje hou vol hoor, dikke knuffel voor jou Oh Soof dat is ook wat maar wel verstandig. ga je straks gewoon met de baby steeds lekker ergens anders heen. Hier op het wachtbankje, verbeeld me natuurlijk weer van alles te merken Verder momenteel erg druk bij vrienden van ons, vriend in het ziekenhuis en wel 2 kindjes dus daar passen we op/gaan we op visite en springen we bij waar nodig. pfff een gezin draaien met 2 kinders is nog niet zo eenvoudig als je dat niet gewend ben Hopelijk lukt het bij ons en dan graag een tegelijk. liefs, simi
lief van jullie simi om die vrienden uit de brand te helpen! Ik ga vandaag niet veel doen. Ja, zuigen en de keuken en de badkamer poetsen. Misschien effe naar Miss Etam, heb nog een kortingsbon. We zien wel wat de dag brengt!
Als eerste: Marlieke welkom terug en van harte gefeliciteerd, wat goed zeg! Een juni mama dus. Simi, kan me voorstellen wanneer je het niet gewend bent dat dat best zwaar kan zijn. Fijn dat ze op jullie kunnen steunen hoor. Soof, nog gefeliciteerd met je mannetje. En tja aan de ene kant is het natuurlijk wel heel leuk om met een kleintje op de camping te kunnen zijn, aan de andere kant kost het ook wat. Maar die crisis gaat wel over hoor, krijgen jullie dan geen spijt, jullie zijn er zo enthousiat aan begonnen. En hoe staan de USA of Duitsland plannen, wat was het ook al weer? Pooh, lekker vrij vandaag. Hier moet ook nog wat in het hh gebeuren. Gister niets meer van gekomen, maar moet ook wat werken aan een klus waar ik tegenop zie en het dus al steeds uitstel. mb01, wat leuk dat je in een popkoor zingt, en dan 24 nummers incl. dansjes oef dat vergt veel tijd en oefening zeg. Succes.
GOEDEMORGEN LIEVE DAMES CAMPING: Ja het is heel jammer, maar nu kunnen we de caravan nog goed verkopen en ik durf het gewoon niet aan. We hebben het gedaan met de erfenis in het vooruitzicht, maar dat huis is nog steeds niet verkocht en dat gaat hem nu ook niet worden....... DUITSLAND: dat hebben we van de baan gedaan USA: als er geen crisis was geweest dan hadden we nu meegedaan met de loterij. Maar dat is dus ook niet verstandig nu, al zeker niet in USA. We kijken hoe het volgend jaar is. Misschien zijn we dan wel zo gesetteld dat we lekker in ons leuke huis blijven in Eindhoven! BELGIE: Blijft altijd een optie voor ons, maar meer van we zien wel! Zo nou weten jullie het weer hahahah! Dank voor alle felicitaties! Donderdag eindelijk naar de Vk, begin nu toch wel nieuwsgierig te worden of alles nog goed gaat! LIEFS
Spannend Soof je eerste echte afspraak bij de VK. Aha nou zijn we weer helemaal bij vwb jullie plannen
hihihi ja goed he Heb er wel zin in, in donderdag! Ben zo benieuwd of alles goed gaat. Je voelt maar niks, behalve dat je een buikje krijgt en dat lijkt me opzich al een goed teken! LIEFS
Soof dat is HET teken! Meiden even opletten bericht van Lotte: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... highlight=
zo, ik had een energie opleveing...hele strijkmand zo goed als leeg gestreken (walg ik van, strijken), boven alles al gezogen. Oude kleding in zak gedaan, troep voor rommelmarkt verzameld. Puf, nu effe zitten. ben nog iet eens aangekleed. Ga straks wel douchen als ik uitgezweet ben. Moet nog beneden zuigen (MOET!) en de badkamer/keuken soppen... puf puf
eeeh.. zoiets ja..ben nu gedoucht en ga met dvdtje op de bank liggen! Straks maar eens kijken of we nog puf hebben!
have fun Dames, we hebben elkaar ook nog op hyves en ik heb van meerdere de email. Zullen we, als we straks effe niet online zijn, elkaar zo op de hoogte houden????
Soof, hahaha ja kan via de email van hyves! Pooh, lekker actief, hier moet ook nog gezogen worden hoor! Marlieke, hoe kunnen jullie het zo uitmikken zeg.
Marlieke dan ben je gewoon heel vruchtbaar in een bepaalde periode. Mijn schoonmoeder had dat ook. Ze heeft drie kids (1 tje door geboren) maar allemaal uitgerekend eind oktober. Wel grappig hoor.
Pooh en Hartje: thanks voor jullie lieve woorden! Gaat gelukkig weer wat beter hoor, huilbuien zijn voorbij en heb er weer vertrouwen in Pooh: jullie hebben het ook wel flink voor de kiezen gehad met de ziekte van je vader! Wat een akelige ziekte en dat in 4 maanden... Denk je nog veel aan hem? Wat zijn de foto's van jullie kamertje leuk! Caro: waren inderdaad blij dat we het via een cateraar hadden geregeld , schelde een boel werk (en kan van wat over is vanavond nog lekker eten ) Wat vervelend dat je vader ook ziek is. Kan hij met zijn rugpijn nog wel wat dingen doen, of houdt dat hem thuis? Mmm, klinkt lekker Indiaas! Maar inderdaad wel een uitdaging om voor een chefkok te koken. wat goed dat het zo'n succes was! Mieke: feestje was erg leuk. Heel gezellig en een nichtje van mij blijkt (na IVF) ook zwanger. Waren er allemaal erg blij mee! Heb nog gezocht naar zo'n GSA scan. Als ik het goed begrijp staat dat voor galactosyl-serum-albumine scan. Staat meestal beschreven bij onderzoeken naar leverfunctie. Ken het eigenlijk niet zo voor indicatie Hodgkin (wel PET scan) Spannend allemaal zeg! Zeker nu tijdens je zwangerschap. Merk dat ik nu ook weer meer aan mijn vader denk. Hij is 6 jaar geleden overleden aan een hersentumor. Ging allemaal heel snel. Vind het zo jammer dat hij nooit zijn eerste kleinkind zal zien... Jij hebt ook al een boel leuke ideeen voor het kamertje zeg? Zo'n Crea-Bea als jullie allemaal ben ik niet Mb01: wat leuk dat je in een popkoor zingt! En met dansen erbij?! heb vroeger ook altijd bij een koor gezeten en mis het zingen best wel. Marlieke: super zeg! Proficiat! En Soof: nog gefeliciteerd met je man! En heel veel plezier donderdag bij de VK! Simi: ik ga ongelooflijk voor je duimen! Hier weer echt superdrukke dag op het werk gehad. Collega had zich ziek gemeld en ik moest zijn spreekuur overnemen (kende geen enekele patient en dat kost toch wel even wat meer werk dan gemiddeld) Pfff was pas tegen 7 uur naar huis. Vanavond dus nog even lekker op de bank hangen en niet te laat naar bed. Nog 1 week en dan mogen we weer naar de VK, hahaha, ben alweer aan het aftellen. liefs, Wanna
Wanna, bedankt voor het opzoeken van dat GSA inhoudt. Mijn moeder heeft er vandaag nog niet veel van begrepen. Paps kreeg weer vloeistof ingespoten en dit moest iets laten zien bij het hart zei ze? Morgen de beenmergpunctie, daar kijkt hij het meest tegenop. Daarna pas 7 en 11 nov. weer. Kan me voorstellen dat dat nu door je heen gaat nu je zwanger bent en je vader dat niet meer kan meemaken. Bah en dan op die manier zo snel heel ziek worden is absoluut niet leuk. Fijn dat het feestje leuk was en dat je nu na een lange dag werken niet hoeft te koken