@wanna, ja het scherpe is er van af, maar nu ik zwanger ben mis ik hem extra veel! Ik denk zo ie zo elke dag aan hem, maar nu wil ik dit zo graag met hem delen. En dat gaat niet. Hij werkte in december 2004 nog fulltime, kreeg in januari longontstkeking en kon daarna amper meer lopen en praten. In feb in het ziekenhuis gekomen, 100000 onderzoeken gehad en in april gingen wij op vakantie naar brazilie. Ik nam afscheid in het ziekenhuis, niet wetende dat ie zo ziek was en wat ie had. Dat wist niemand. we waren 6 dagen in brazilie op de amazone toen we via de kapitein van de amazone boor hoorde dat pa al anderhalve dag dood was!. Met behulp van de anwb waren in 36 uur tijd van hartje amazone op schiphol, met dezelfde kleren nog aan! Hele zware tijd en ik heb er nog verdriet van dat ik er niet bij was. We waren zulke dikke maatjes! ach ja, ik hoop dat ie van boven meekijkt...en ik weet dat ie dolgelukkig zou zijn met zn kleinkind!
Pooh, ik weet zeker dat je paps van boven meekijkt en erg trots op je is en helemaal met zijn aanstaande kleinkind!
Pooh; wat heftig zeg! Verschrikkelijk dat je zo geen afscheid hebt kunnen nemen! Dat is wel heel snel gegaan! Merk hetzelfde, dat het wel langzaam slijt, maar dit soort periodes blijven toch moeilijk. Denk er extra vaak aan (en ik droom ook zoveel de laatste tijd, dus dat helpt ook niet echt) Mijn vader werd door de tumor een heel ander mens. Toen hij uiteindelijk overleed was hij eigenlijk al niet meer mijn vader (en toch bleef ik zoeken naar stukjes van zijn "oude zelf", heel akelige tijd waardoor het soms moeilijk is de goeie momenten te onthouden)
Hoi dames, Pooh, jeetje wat een heftig verhaal over je vader. En dat je dat vreselijke bericht dan midden in de amazone te horen krijgt....ik krijg er de rillingen van. Ik kan me voorstellen dat je nu meer aan je vader denkt, geluk en verdriet staan nu eenmaal dicht bij elkaar. Hij kijkt vast mee vanaf zijn wolkje! Had jij even een schoonmaakmanie!Ik ben dan wel niet zwanger, maar kan dan ook ineens als een wervelwind door mijn huis gaan. Dan erger ik me ineens aan de rommel en moet het allemaal schoon en netjes worden. Vervolgens doe ik de rest van week niets meer, dat is dan het nadeel . Hoewel, ik moet elke dag stofzuigen ivm met mijn katten. Soof, spannend donderdag!Hoop voor je dat je jezelf hier meer op je gemak voelt, en dat ze de tijd voor je nemen. Simi, ik duim voor je! Marlieke, Gefeliciteerd!!! ALL, Gister de hele dag rongelopen op een beurs voor mijn werk. Kwam veel collega' s tegen die op andere locaties werken, en de een na de ander bleek zwanger te zijn, sommige voor de 3e keer. Dan gaat er toch weer even een steek door mijn hart. Tuurlijk, vind het heel leuk voor hen, maar als ik ze dan met een schuin oog naar mijn buik zie kijken....het blijft lastig . Vanaf morgen ga ik aan de slag met ovu-testen, maar voel me er wel een beetje onzeker over. Hoop zo dat ik mijn ei kan vinden! DDDOOEEEGG
Pooh, ik lees je verhaal nu voor de 2e keer en het blijft echt vreselijk zoals dat toen gegaan is voor jou/jullie! Wanna, voor jou natuurlijk ook een gemis dat je paps er niet meer is. Ik hoop nog heel wat jaren van de mijne te mogen genieten hoor. mb01, kan me voorstellen dat het steekt. Jouw tijd komt echt nog wel meid, maar toch een lekkere knuffel Enne met welke tests ga je nu testen, toch wel spannend. Gewoon doen hoor!
Hee, Mieke, dank je voor je knuffel, heel lief. Ik heb een heel pakket liggen van sensitest, de dipsticks, die ga ik eerst maar opmaken. Gebruikte jij 2 merken door elkaar heen? DDDOOEEEGGG
nou ik heb het gedaan hoor! heb 1 muur in de babykamer licht blauw geverfd. Eindelijk iets gedaan aan het kamertje. Vind het zo moeilijk. Maar nu krijg ik er meer gevoel/idee bij.
thanks meiden... kom nu net uit een monster file bij rotterdam..anderhalf uur gedaan over een ritje wat normaal 20 minuten kost! blegh! Ik ga snel eten maken!
Wanna en Pooh, Wat heftig wat jullie met je vader hebben meegemaakt. Mijn papa was er van de een op de andere dag niet meer. Voel dus enorm met jullie mee als ik het allemaal zo lees! Mieke; Inderdaad jou papa moet nog jaren bij jou/ jullie blijven. Je kunt hem niet missen hoor! Liefs, Meen
Wat een heftige verhalen allemaal zeg, en dan zit ik maar te zeuren over mijn lijf en werk! Marlieke: GEFELICITEERD!
Hartje, we zeuren allemaal wel hoor. Dus zeur maar lekker door! Gisteravond naar Jan Jaap geweest was leuk. Zo om 9.00 uur de 3D echo, spannend. Tot daarna.
Goedenmorgen dames! Mieke: Heel erg veel plezier met je 3d echo! Mb: Heel erg veel succes met de dipsticks, hopelijk vind je je ei en ben je deze maand 'gewoon' lekker zwanger. Duim voor je! Wanna en Pooh: Ik weet zeker dat jullie paps meekijkt van boven en heeeeeeeeeel erg trots is op zijn aankomende kleinkind! Marlieke: Super gefeliciteerd! Ook in juni uitgerekend ! Daantje: Hoe is het met jou? Hier is alles nog steeds hetzelfde. Last van pijntjes in mijn buik en rug. Het ergste zijn eigenlijk mijn borsten :S. Die doen echt pijn gewoon. Moet wat gaan verzinnen voor 's nachts, als ik dan naar de wc moet, dan springen de tranen in mijn ogen met uit bed en in bed stappen! Verder krijg ik al een klein buikje (mijn moeder was ook heel vroeg)! Morgen intake en echo bij de verloskundige... ben benieuwt! Groetjes Angela
Spannend Angela. Ik heb meegroei bh's gekocht van Noppies en die zitten erg lekker hoor! Ik had ook erg veel last van mijn borst, oeh wat deden die een pijn. Veel plezier morgen bij de echo en natuurlijk ook succes dat alles maar goed mag zijn. De 3D echo was super leuk. Alleen lag ons mannetje lekker met zijn ruggetje naar ons toe aan het eind, hij had er geen zin meer in. Nog even gecheckt en er zit nog steeds een klein piemeltje, nu al 8,6 mm Zal straks even foto's scannen en plaatsen.
@Wanna, de rugpijn van mijn vader houdt hem inderdaad thuis. Hij kan nog wel weg, maar dat kost veel energie en dan houdt hij het ook niet lang vol. Hij heeft ondertussen ook een rolstoel zodat hij het lopen met het zitten kan afwisselen. Heel verdrietig hoe het met je vader is gegaan. Kan me voorstellen dat je nu veel aan hem denkt. Daarom van mij een digiknuf. @Pooh, kan me ook goed voorstellen dat jij het zwaar hebt nog met het verlies van je vader. Digiknuf voor jou ook. @Daantje, ik ben ook heel erg benieuwd hoe het met je gaat. @Mb01, ik duim heel hard voor je en je kunt vast snel aansluiten op de roze bank.
dag dames, hier eindelijk eens geen zeur verhaal. Vandaag een goede dag, ook wat werk betreft. Ze beginnen eindelijk wat in de dimmen. Ik hou nog wel een slag om de arm, je weet maar nooit. Vanmiddag ga ik lekker van het mooie weer genieten, het zonnetje schijnt volop. allemaal een hele fijne dag verder!
Hoi Lieve allemaal! MOrgen de controle bij VK, ik ben stikzenuwachtig en loop de hele tijd te brullen ben geloof ik bang dat het niet goed gaat. Het is allemaal zo raar, je voelt niks, je borsten doen al weken geen pijn meer. Ben echt vreselijk onzeker op het moment! Ach ja morgen om 10.30 uur yal ik me wel beter voelen... sorry voor zeurmail