Soof gewoon je onzekerheid delen met de vk hoor. Bij mij maakte ze toen toch nog even snel een echo. En wie weet omdat je nu nieuw voor hun bent in dit stadium doen ze het toch ook even om te checken. Hoop het heel erg voor je. Toch succes en veel plezier hoor, komt allemaal goed.
Ha dat heb ik weer. hier kunnen ze hgeen echo´s maken.......... maar misschien mag ik dan naar het diagnostisch centrum THANXXXXXXXXXX
Misschien een echobureau bij jouw in de buurt, al is het maar 15 min. dat kost iets van 25 euro of zo als dat jezelf wat gerust steld. Wel jammer dat zij geen echo's kunnen maken. Maar maak het wel aan je vk kenbaar hoor! en als je het hartje hoort is natuurlijk ook al heel fijn en geruststellend. Heb het met haar ook nog even over de 20 weken echo, deze zal ook ergens anders plaatsvinden en zul je ook een afspraak voor moeten maken. Dan kunnen ze je gelijk info geven en een afspraak maken. Wil je het geslacht trouwens weten?
20 weken is ook bij diagnostisch centrum en daar zit op maandag-avond de arts die ons heeft geholopen met zwanger worden dus dat gaan we dan regeloen. Ja we willen het geslacht weten, ben ik te nieuwsgierig voor
He meis, leuk geniet er van! Hier gaat het goed, ben gelukkig weer helemaal opgeknapt na de voorhoofdsholte/bijholte onsteking. Heb Dinsdag weer voor het eerst gewerkt, heb gewoon 2 weken thuis gezeten! Met Tessa gaat het ook goed, is ook weer beter na haar vekoudheid, ze heeft nu wel steeds heel erg rode wangen, denk dat er weer tanden door gaan komen. Ik moet straks met haar naar het consultatieburo, ben benieuwd of ze goed is gegroeid! Nog even een foto van onze kleine dame!
Ah wat een lekker moppie! Fijn dat je je weer beter voelt na 2 weken ziekjes zijn. Nou ik ga er vandoor, tot laters maar weer.
Hee dames, Gister dus weer gestart met de ovu-sticks. Gister en vandaag had ik een lichte streep, nu maar hopen dat die streep komende dagen donkerder gaat worden. Na mijn ochtendplas drink ik niets meer, om rond 11 uur te plassen en testen. Niet drinken is wel vervelend, ik ben zo gewend aan mijn kopje thee....Maar ja, t'is voor het goede doel. Angela, hoe was je echo? Soof, hoe ging het bij de verloskundige, ben je gerust gesteld? Doeg
HOI LIEVERDS! Nou, het is allemaal goed hoor! Was doodzenuwachtig maar EINDELIJK heb ik het hartje gehoord, wauw wat is dat mooi en toen kwamen de tranen. Zelfs manlief had wat traantjes! Verder is alles goed en is de groei van de baarmoeder uitstekend, ze vond ook dat het hartje uitstekend klopte. Ik moet wel opnieuw bloed laten prikken, want in het ziekenhuis hadden ze niet op alles geprikt, stelletje...... Mama is weer blij Moontje wat heb je toch een leuke/mooi dochter! LIEFS
ja sorry, was een erg lief berichtje. Ik stuur je meteen een berichtje terug (sorry hoor, vergeetachtigheid hoort bij whiplash geloof ik)
Haha, geeft niet meid, ik dacht alleen dat het misschien niet was aangekomen ofzo, vandaar dat ik er nog ff naar vraag.
Soof: wat fijn dat je controle helemaal goed was en dat je een mooie hartslag hebt gehoord! nog 6 nachtjes slapen, dan mogen wij ook weer! Lig sinds een paar dagen niet meer zo lekker in ons waterbed. Of dat komt doordat mijn zwaartepunt wat verplaatst, maar krijg er enorm pijn van in mijn heupen. Heb gister zo'n voedingskussen van de hema gekocht en vannacht dat enorme ding meegesleept in bed. Ik lag wel lekkerder, maar het het gevoel dat ik elk kwartier van de klok heb gezien (slaap sowieso de laatste week heel licht )
Ik slaap ook minder goed hoor, wordt er niet goed van........ MOet gelukkig al een paar dagen niet eruit om te passen (is het ook veel te koud voor brrr) maar echt leker slapen...... nou nee! Wij hebben een boxspring maar ik lig ook niet al te lekker meer hoor. Ik denk dat het komt omdat je bekken aan het verweken is en alles dus minder stabiel is! LIEFS
Nou, als dit zo doorgaat hoeven we ons straks in ieder geval geen zorgen te maken dat we 's nachts ons kindje niet horen, hahaha.