Mooie meid hoor Moontje! Dames waar alles goed mee gaat: hartstikke fijn! Ik lees wel mee maar gun me weinig tijd om te reageren...
Meiden, dat slechte slapen is alvast om e wennen aan de gebroken nachten als straks jullie kleintjes er zijn! (dat zei mijn verloskundige toen tegen mij)
Jajjaa, kan ze niks anders verzinnen hahahaha Ik ben toch wel erg op mijn nachtrust gesteld, daarom hoop ik at ons kindje die charmes van papa overneemt omdat papa vroeger altijd sliep volgens mijn schoonmoeder
Soof fijn dat alles goed is meid. hele geruststelling en mooi is dat he het hartje luisteren. Ik slaap gelukkig heerlijk, wel een paar keer wakker hoor in de nacht, merk dat ik nu vaker moet plassen. En ik heb een kussen tussen mijn benen, dat voedingskussen vind ik een groot lang onding in bed. Wat was het druk op de beurs zeg. Ik vond het wel leuk, maar hoef er geen 2e keer naar toe. 9 maanden beurs lijkt me leuker als je zwanger bent. Maar leuke ideeën meegekregen voor het kamertje van de stylist van KidsFactory, hopelijk vindt mannetje ze ook leuk. Verder helemaal verliefd geraakt op de Bloom Fresco Loft kinderstoel. Wat een leuk ding zeg, net een eitje en die wil ik dus hebbeeeeee! Verder veel folders en info gehaald en die shopper opgehaald ook erg leuk. Leuk shirtje gekocht in oranje vast voor Koninginnedag, hihihi. En na alles lekker even een broodje gegeten en uitgerust bij La Place buiten de hallen.
Klinkt toch wel leuk hoor Mieke, ik ben nog aan het twijfelen of ik zondag even zal gaan. Manlief is op Mallorca dus moet effe kijken. Ik vind die eetstoel echt vreselijk hahha zo zie je maar weer smaken verschillen..... ik vind hem overigens ook schandalig duur! Wij hebben een hele leuke houten, ik zal vanavond eens foto's maken van alles wat we al hebben en in album zetten (morgen dan) LIEFS
Mieke; Net even gegoogeld op de bloom fresco loft. Ik dacht dat ik de stoel 'm niet kende, maar toch wel blijkt nu. Blijf graag bij wat er op de markt te koop is, dit vooral ook met mijn achtergrond als leidster kinderdagverblijf. Ik vind de bloom ook helemaal leuk. Het is weer eens wat anders. Idd wel een behoorlijk prijskaartje. Leuk dat je wat ideetjes hebt opgedaan op de beurs. Sophia; Leuk foto's, ben benieuwd. Lijkt me lastig die slaapproblemen, komen jullie wel toe aan voldoende rust op een ander moment? vandaag druk geweest met voorbereidingen voor mijn verjaardag. Ga mijn gasten tapas voorzetten. Een hele klus, maar zo leuk om te doen. Vanmiddag al een flinke pan albondigas (spaanse gehaktballetjes) en chorizo in rode wijn gemaakt. Kunnen de smaken lekker intrekken, daarnaast ook al een italiaanskruidenbrood gebakken. Morgenavond met de rest verder; ciabattadeeg en pizzadeeg maken. Wil kleine zalmpizza's maken. Op deze manier hoef ik op zaterdag als de visite komt niet meer zo veel te doen. Morgen met mannetje op stap; eerst naar antwerpen en dan door naar den Bosch. Allemaal een goed weekend! Liefs, Meen
Meen, goh je bent al lekker bezig geweest en nog meer lekkers dat gemaatk moet worden. Heerlijk hoor, zou graag een hapje mee-eten ! Veel pliezier vast. En weer lekker naar Antwerpen, jullie stad he? Leuk dagje hoor. Geniet er saampjes maar lekker van. Ja de stoel is echt leuk, wel prijzig, maar we mogen nog wat van schoonouders uitzoeken en we vinden hem beide erg praktisch. Morgen gaan we even kijken naar de stoel.
moggel meiden! Effe snel iets van me laten horen. Alles gaat goed hier hoor, beetje druk alleen. Gister avond lekker gegeten bij mn beste vriendin. Ze is geslaagd voor beveiligers diploma, dus dat was het vieren waard! Vandaag gaan we hopelijk certificeren op ons werk. Er komt de hele dag zo'n vrouw rondlopen om te kijken hoe je werkt. Nou ik maak me er niet druk over. We krijgen als asistentes toch geen salaris verhoging erdoor en als je een "fout" antwoord geeft pakken ze ook niet je diploma af...dus! Zondag met wat meiden naar de jonge gezinnen beurs. Heb er veel zin in, maar zie ook wel tegen die drukte op! Ach ja, maandag ben ik vrij! Groetjes, fijne dag! @mieke, heb effe die stoel opgezocht. Duur man! En tis niet mijn stijl, beetje te strak! Maar hij is wel apart! @meen, veel plezier....krijg honger van al die hapjes !
Goedenmorgen dames! Het is gelukt om een foto van de echo in mijn album te zetten! Zag er allemaal prima uit! En ook de verloskundige vond het een fraai en prima uitziend vruchtzakje. Het schijnt dus vaak zo te zijn dat je het vruchtzakje niet/bijna niet ziet? Het 'banaanvormige' zwarte gedeelte is nl. het vruchtwater en daarin dat zwarte rondje het vruchtzakje. Nou... dat wist ik dus niet haha. Maar het is dus wel heel goed te zien nu ! Voor nu gaan we lekker een weekendje weg naar mijn ouders, paps is vandaag jarig ! Ze hebben het gister op DVD gezet hoe ons beebje er nu uitziet, dus hij heeft een leuk kadootje ! Groetjes Angela
MEEN! Wat is jouw adres, want dat klinkt wel heel erg lekker hahhhaa ANGELA! Wat een mooie echo's wauw hoor! Ik ga zo de foto's uploaden! LIEFS
Angela, gefeliciteerd met jullie mooie echo, ook super foto's. Enne, fijne verjaardag/weekend bij je paps!
Sorry dames maar het lukt niet om de foto's te verkleinen, volgende week heb ik mijn computer weer thuis en dan is het zo gebeurt. Dus nog even geduld aub
Hoi, Angela, mooie echo hoor! T'is voor mij maar goed dat je er wat uitleg bij geeft, had anders geen idee gehad wat ik nu precies zie . Meen, lekker zeg, die tapas van je!Goed hoor, dat je alles zelf maakt, ik ben zo'n type die het liefst alles kant-en-klaar haalt... Veel plezier in Antwerpen, ga je daar shoppen? Pooh, op mijn werk zijn we ook druk bezig me die certificering. Vorig jaar zijn we al gecertificeerd, maar ze komen nu weer langs om te kijken of alles nog OK is. Helaas is mijn leidinggevende hier absoluut niet relaxed onder, ze loopt behoorlijk gestresst rond. Ik probeer me hier niet gek door te laten maken, maar ben blij als het achter de rug is. Waar werk jij precies? Verder schiet het niet echt op met mijn ei, vandaag voor de 3e keer een licht streepje. Dus ik moet geduld hebben, al hoewel ik wel actief aan het proef-klussen ben...zijn de zwemmers lekker actief als ze op hun doel af kunnen gaan . Vandaag weer eens een slaapdienst, hoop dat ik lekker kan slapen want morgen is de dag behoorlijk vol gepland. Gezellig, maar als ik me brak voel is dat wel vermoeiend. DDOOEEGGG
mb01, lichte streepjes zijn het begin, idd nog even geduld. Gewoon goed volhouden, niet drinken en niet plassen dan komt het vanzelf. En om de dag klussen of om de 2 dagen is dan toch prima! Succes!
Meen; dat klinkt allemaal heerlijk! Wij willen ook best op je verjaardag komen hoor, zou zonde zijn als je met al dat eten bleef zitten Pooh; hoe is de controle op je werk gegaan? Goedgekeurd? Mieke: leuk dat jullie die stoel uit mogen zoeken. Die zijn er in verschillende kleuren, toch? Weet je al welke je wilt? Soof: je houdt ons wel in spanning zeg! heb al drie keer gecheckt of het met je foto's al gelukt was, hahaha. Angela: idd volhouden en zo mogelijk om de dag klussen. Succes! @all: ben zo blij dat het bijna weekend is. ben zoveel sneller afgeleid op het werk, kan mijn kop er gewoon niet bijhouden. misschien dat het weer wat beter gaat als we volgende week weer controle hebben gehad (al zit ik de dagen daarna meestal weer op een roze wolk en heb ik zin om op internet allerlei spulletjes uit te gaan zoeken ) Vanavond lekker naar de bios met vriendin. Wilden naar Bride Flight. iemand hier hem al gezieb? ben benieuwd. Verder niet zo druk weekend voor deboeg, zondag nog even "up north" voor familiebezoek. Jullie nog leuke plannen?
Sorry Wanna je moet echt tot volgende week wachten hihiih Ik heb niet echt plannen, manlief zit op Mallorca dus heb het rijk alleen. Morgen avond een verjaardag maa rik maak het toch niet laat. Lekker iedere avond optijd naar bed, ben erg moe en dat merk ik! Zondag lekker rommelen in huis, heerlijk als je alleen bent.
He ja lekker weer weekend! heerlijk. Stoel: witte stoel en grijs of bruin binnenkantje. Veel plezier bij de film.
jaja, we zijn iso gecertificeerd! Wat een bevalling! En nee, mijn baas was er ook niet veel gezelliger door, met al die stress (nee, hoor ben niet nerveus...) Als dank kregen we van hem een Douglas bon. Altijd leuk! Ga nus nel effe wat eten. Heb patat en bittergarnituurtje op als feestje vanmiddag en voel me nu schuldig tegenover onze smurf. Dus heb een maaltijd salade klaar staan, ter compensatie! Misschien tot later!