Hahaha Pooh, krijg je toch nog voldoende vitamientjes! Hebben de film gemist. Begon om kwart over negen, maar zaten in het restaurant zo gezellig te kletsen. Zeiden op een gegeven moment "we moesten maar eens naar de bioscoop lopen" en toen bleek het al bijna elf uur... Nou ja, was minstens zo'n leuke avond. Gaan het volgende week gewoon weer proberen
Wanna; Wat een stunt dat jullie de tijd door het gezellige kletsen vergeten waren. Jullie hebben in ieder geval genoten van het avondje uit! Pooh; Gefeliciteerd met het certificaat, toch een lekker gevoel! Leuk dat jullie een bon als dank hebben gehad. Mieke; Al geslaagd voor de stoel? Angela; Gefeliciteerd met je vader, mooie datum Alweer een jaartje ouder! Vandaag dus naar antwerpen geweest, dit keer maar even want er was niet veel aanbod op de vrijdagmarkt. Elke vrijdag worden op het plein spullen verkocht van handelaren; ze hebben veel rommel, maar ook nieuwe of weinig gebruikte goede spullen. Wel moet je een beetje geluk hebben en nooit teveel voor het waar bieden. het sfeertje is werkelijk fantastisch en daar kunnen we dan ook erg van genieten. Hierna naar Den Bosch geweest om te winkelen. Bij thuiskomst verder met de tapas en heb ook zelf sangria gemaakt. Leuk dat jullie allemaal zo enthousiast reageren hierop. Het wordt morgen zeker een succes! Virtueel een vorkje meeprikken Liefs, Meen
hellup! Dat dacht ik al..ben verdikkie anderhalve kilo aangekomen deze week! Het voelde als een groei week en het leek alsof mn buik elke dag dikker werd! Niet te geloven! Dit gaat me effe te hard hoor, maar dieeten zit er niet in! Toch maar van de patat afblijven dan? Ik ga morgen naar de jonge gezinnen beurs met wat vriendinnen. Denk dat het mega druk wordt daar...daar zie ik wel tegen op! Maar het lijkt me leuk om rond te snuffelen! @meen, fijn dat je een leuek verjaardag hebt gehad! Antwerpen is voor mij al weer lang geleden!
Wanna, hahahaha idd wat een stunt dat jullie compleet de tijd vergeten waren. Des te gezelliger was het dus saampjes om weer even bij te kletsen, tijd voor elkaar is belangrijk en bij de film doe je dat natuurlijk niet. Meen, klinkt leuk jullie dagje gister, was jij nou jarig of je man? Nogmaals gefeliciteerd! En ik prik graag een virtueel vorkje mee. Pooh, ik had tussen week 17 en 20 ook een flinke groeispurt hoor. Enne gefeli met je 20 weken, wat gaat het toch snel. Willen jullie het geslacht weten en wanneer heb je de echo? Veel plezier morgen op de beurs. Wij gaan zo op stap voor de stoel, het gaat toch de zilveren versie worden. Tenminste witte stoel en zilverkleurtig zitje in de stoel. Fijne dag allen.
@mieke... oke, ik schrok al. Als dat zo door gaat ben ik dadelijk 20plus kilo aangekomen! We hebben over anderhalve week de 20 weken echo..en ja we willen wel weten wat het wordt! Alleen wil ik naar de buitenwereld mn mond houden, maar ik ben nog al een flapuit. Dus ik hoop dat ik mn mond dicht kan houden! gaat er nog iemand naar de beurs dit weekend?
Goedemorgen lieverds! ik ga morgen een banaan voor in bed halen, ik kan echt niet meer goed slapen. Ik heb het idee dat als ik op mijn zij lig dat mijn buik afscheurt, sjee wat een rotgevoel zeg. En ik heb oveal spierpijn in mijn rug, dat zal er wel mee te maken hebben denk ik! LIEFS
Hee allemaal, Rampzalige slaapdienst achter de rug, de eerste was om 4.30 uur alweer wakker . En deze kids kunnen echt niet alleen even een videootje kijken, ze zijn klaarwakker en hyperactief. Ik zat dus al midden in de nacht een potje kinder-scrable te spelen. Ik ben dan zo blij als mijn collega's er zijn, scheur dan meteen naar huis en hup...lekker mijn bed in. Ben door de vermoeidheid vergeten dat ik niet mocht drinken, mijn plas was dus veel te wateruig. Sla dus maar een dagje testen over, kan me toch ook niet voorstellen dat ik vandaag ineens een dikke streep zou hebben. Wanna, ik ben naar bride flight geweest en vind het echt een mooie film. Goed verhaal, mooi gefilmd en er wordt goed geacteerd, een aanrader. Dus als je volgende week de tijd wel in de gaten houdt..... Soof, haha, ik moest erg lachen om je "ik ga morgen even een banaan halen voor in bed". Ik begrijp wat je bedoeld, maar er schiet toch ook even iets anders door mijn hoofd... . Maar ik hoop dat je door je banaan beter slaapt. Lekker he, als je even het huis voor jezelf hebt, geniet ervan! Pooh, ik kan me voorstellen dat je schrikt als je je gewicht maar omhoog ziet gaan. Ga uit van een groeispurt, anders inderdaad de patat maar even overslaan . Gefeli met de certificering, dat is weer een zorg minder. En wel attent van je baas, die bon, wij krijgen alleen een slagroomtaart . Vanmiddag naar het winkelcentrum hier in de buurt, mijn vader is genomineerd voor "vrijwilliger van het jaar" , en daar is de prijsuitreiking. Lachen hoor, hij vind het vreselijk om in de belangstelling te staan. Daarna door naar een gourmet bij familie, altijd gezellig. Morgen lekker uitslapen (joepie!) en s'middags weer werken. DDOOEEGGG
@mbo1... ja die patat is veelste lekker!, maar ik mag van mezelf hooguit 1x per week het eten. Maar ja, ik eet toch meer dan anders. Meer brood, meer sultana koekjes en fruit en avond eten... Succes met de streepjes en de diensten!
Hihi Soof een banaan in bed, idd zoals mb01 omschrijft, moest eerst even goed lezen daarna begreep ik het natuurlijk wel. mb, ik denk ook niet dat je vandaag ineens een dikke streep zou hebben hoor,morgen maar weer dan. Lekker gourmetten... en is je vader verkozen tot vrijwilliger van het jaar? Wij hebben een druk dagje gehad. Vanmorgen eerst 2x 15 kg kattenbrokken gehaald. Daarna door naar Kidsfactory, naar de kinderstoel gekeken en jaja besteld. Witte stoel met zilveren zitting. Verder leuke gordijnstof gezien voor het kamertje. Daarna naar de praxis, radiator ombouw gehaald voor het kamertje. Toen naar de V&D voor gordijnen kijken, niks gezien en wilden lunchen bij La place, maar druk en alles op, dus thuis maar een broodje gemaakt. Daarna naar een andere grote praxis gegaan. Wel leuk behang gezien etc. En door alles wat we gezien hebben en wat ik eerst in mijn hoofd had, weet ik nu niet meer wat we moeten doen, zit er even doorheen. Verder lui avondje en morgen maar weer verder denken.
ben helemaal kapot van dagje Jonge gezinnenbeurs! Wat was het daar druk zeg! Maar wel gezellig en veel spullen mee naar huis genomen die gratis of met fikse korting waren! super!
He he puf puf, eindelijk klaar! ben gebroken, maar tevreden met mijn klusje. Heb voor het eerst van mijn leven behangen! Voor 90% is het netjes en goed gelukt. Moest rekening houden met een patroon en ik had een baan aan de verkeerde kant smaller gemaakt waardoor ik niet meer genoeg had Maar voor een allereerste keer
Ja dus een foto Mieke hahahaha! Ben erg benieuwd. Ik heb ook nog nooit behangen, lijkt me best lastig! Hier alles goed, volgens mij gisteravond ons kindje gevoeld, steeds een soort zachte strijking tegen mijn buik SMELT SMELT SMELT Vanavond komt mijn mannetje weer thuis, gelukkig vind het heerlijk dat ik hem dan weer lekker kan vastpakken! LIEFS
Hoi, Mijn vader is geen vrijwilliger van het jaar geworden. Het was wel leuk, hij kreeg midden in het winkelcentrum een toespraak over al het goeds wat hij doet voor het dorp. Werd dus toch een beetje in het zonnetje gezet. Mieke, op zaterdag (druk!) al die winkels aflopen...pffff, kan me voorstellen dat je het helemaal had gehad. Wat voor behang heb je gekocht? Goed hee, voor het eerst een behangetje geplakt, is inderdaad lastig met een patroon. Vandaag weer een licht streepje, mijn geduld wordt nog steeds niet beloond . Ik ga nog 6 dagen door met testen, dan moet ik mijn ei toch gehad hebben met mijn cyclus? ddooeegg
hebben jullie dit ooit meegemaakt? Vandaag zou een nieuwe collega beginnen bij ons. Bellen ze net op vanaf mn werk, dat ze na anderhalf uur naar huis was gegaan, omdat ze een andere baan had.....What the f*ck? Iedereen staat echt met een bek vol tanden nu, want het zou niet in onze kop opkomen om nog anderhalf uur te komen werken....bel dan af! Niet te geloven!
Hahaha Pooh, moet er wel om lachen, is idd wel heel maf. Soof, wat een mooi gevoel is dat he, je kleintje voelen. Bij mij is het allang geen zacht strijken tegen je buik aan maar flinke kicks. mb01, op welke cyclus dag zit je nu. Volhouden hoor en anders volgende keer dus andere tests gaan proberen. Foto maak ik wanneer het kamertje meer vorm heeft hoor, denk ik. Het is een soort camouflage behang in wit/grijs/zwart/zilver dus lekker wat stoers er bij.
He meiden moet morgen met on Sterre naar de Kinderarts want ze eet bijna niet meer, ze heeft FV en zo gauw ze melk in haar mond heeft slikt ze die niet meer door maar duwt alles weer naar buiten. Een echte marteling is het op dit moment, haar bavetje is kletsnat en zelf heeft ze zo goed als niets binnen. Ze braakt soms ook en ook zien we dat ze zeer zure gezichten trekt nadien. Morgen na de afspraak van Sterre wordt ventje ook gesterliseerd, dus we hopen dat het met ons Sterre niets te ernstig is. Ook zou ik een vraagje willen stellen. Met buikfoto van de maand doe ik mee en ons Sterre staar ook ter presentatie bij baby van de maand. Kunnen jullie voor ons een Stemmetje uit brengen aub
sterkte met Sterre Zico! Klinkt inderdaad als een gevecht om iets binnen te krijgen. Da's niet leuk! @soof en mieke...ja ik moet er ook wel om lachen...zo idioot is dit! Maar aan de andere kant hebben we wel een heeeel groot probleem de komende maand nu! Je vind nooit meer iemand op zo'n korte termijn....Zwaar idioot!
He Zusje! Wat vervelend zeg, hopelijk valt het allemaal mee. POOH! Ja dat is dan wel weer heel erg vervelend zeg, jeetje. Zitten jullie er mooi mee te kijken! Lekker is dat! LIEFS