30-plussers en zwanger worden (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Zico sterkte met Sterre en ik zal op je buik stemmen, baby v/d maand lukt niet meer, heb al een keer gestemd.
    Misschien is het reflux?

Pooh, dat is dan wel weer een naar punt idd.

2. moontje34

moontje34 Fanatiek lid

27 mrt 2006
    1.085
    0
    0
    Groepsleidster Buitenschoolseopvang
    Zuid-Holland
    Zico, beide foto's hebben mijn stem!

Veel succes met jullie kleine meisje, hopen dat het gauw weer beter gaat!
    Ook sterkte aan je ventje!

3. GESTEMD!

4. Hartje1

Hartje1 Bekend lid

7 okt 2006
    894
    0
    0
    Pooh, wat een raar verhaal! Waarom kwam ze dan toch nog 1,5uur werken?

Zico, erg veel sterkte toegewenst met Sterre! Ik hoop dat het gauw weer wat beter gaat.

5. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Zico; wat naar dat Sterre zo aan het kwakkelen is! valt ze ook af? goed dat je snel bij de kinderarts terecht kan!

Pooh: dat is echt van de pot gerukt! En idd: waarom dan nog anderhalf uur komen werken, (zou ik niet durfen!)

Morgen mogen we weer naar de VK en over twee weken de 20 weken echo. Net naar verhaal gehoord over 20 weken echo van familie van collega waar ze vorige week een ernstige hartafwijking hebben gezien en die nu misschien haar zwangerschap af moet breken... Vind het zo erg voor haar! en natuurlijk ga je zelf dan ook denken, tjee, wat zou ik doen? en ook al realiseer je je dat die kans waanzinnig klien is, het drukt je toch weer even met de neus op de feiten; het kan iedereen overkomen!

6. He wat naar Wanna, maar het is inderdaad dat alles nog kan! Maar ja, als ik daar bij stil ga staan is mijn zwangerschap ook niet leuk, heb al veel nare dingen gehoord en gezien. That's life, ook al is het nog maar zo klein....

Heb ook de andere kant meegemaakt, alle echo's en onderzoeken prima, maar dat kindje was helemaal niet goed. Ze hebben 3 maanden in het Ronald McDonald huis gezeten.

Dus ik maak me maar niet druk, geloof dat ik dan tegen de tijd dat ik bejaard ben echt overspannen en zwaar dement ben :confused: Zorgen blijven ook als ze er eenmaal zijn!

Life is like a box of choclats, you never know what you gonna get!!!!

7. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    ik ben ook best nerveus voor die 20 weken echo volgende week! Maar we gaan er maar vanuit dat alles goed is!

8. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Tuurlijk heb je helemaal gelijk Soof!

Dit weekend maar weer eens naar de lingerie winkel getogen omdat ik uit mijn meegroeiBH was gegroeid (waar zijn die dingen dan voor :confused: !)
    Van 70D naar 75E en nu zelfs F! de verkoopster zat me meewarig aan te kijken en zei (had mijn dikke winterjas aan) "maar je bent vast al een eind?!" Ik: man, ben nog niet eens op de helft! :confused: ! Hoop echt niet dat dit straks eindigt in een voedingsBH maat G!

Verder de laatste nachten beroerd geslapen. Zak met mijn heupen steeds dieper weg in ons waterbed en heb vannacht echt niet geslapen van de pijn in mijn heup. Loop nu als een kreupele door het ziekenhuis! gelukkig in de logeerkamer nog een ander bed staan, dus ga dat vannacht maar eens proberen! Soof: Hoe bevalt je banaan ;) ?

9. erannick

erannick Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.356
    0
    0
    Melissant
    Ik heb me bij de smep weer aangesloten maar nu ben ik 31 en wil; me ook bij ullie aansluiten, heb nog niks terug gelzen, ik heb een zoon nu 2,5 en een dochter van 5 maanden

10. lekker joh die banaan........... ohhhh of bedoel je die niet hahahaha nee hoor

Ik ben hem niet gaan halen........ had geen zin om uit huis te gaan :oops: ga het eerst eens proberen met een kussentje.

Ik hoop trouwens voor jou dat je borsten effe stoppen met groeien :confused:

LIEFS

11. welkom erannick! jullie gaan voor een derde dan? Of klep je gewoon gezellig mee?

LIEFS

12. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Angelique, welkom!

Wanna, ik heb de bh's van Noppies, daar zit geen beugel in en die zitten echt heel lekker.
    Wel maatje XL-XXL hoor! maar het rekt lekker mee.

Wat een naar verhaal van die collega zeg.
    Gelukkig is dat 1 op de .......!
    En Soof je hebt gelijk hoor! Als je je overal druk om moet maken.

Heb net lekker warme oliebollen gehaald :p

13. erannick

erannick Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.356
    0
    0
    Melissant
    wij gaan idd voor de derde al is de angst groot

14. Hoezo de angst groot..........?

15. Hartje1

Hartje1 Bekend lid

7 okt 2006
    894
    0
    0
    wanna, ik zou gewoon wat water bij het bed doen. Wij hebben tot afgelopen vrijdag ook een waterbed gehad. Als je last hebt van je heupen, moet je er wat bij doen. Als je last van je nek krijgt (na een nacht slapen), dan moet je er juist water uithalen.

16. Hihih Hartje dat is een goede uitleg, jij kan zo gaan werken bij een speciaalzaak :)

Ikzelf ben blij dat het kreng weg is, vorig jaar werd het alleen maar erger met mijn rug. Veel of weinig water maakte niks uit. Ben me wat blij met een boxspring nu, enorme investering maar goed ik ben nu net doornroosje :)

17. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Hartje: heb ik ook al over zitten denken, het waterbed wat harder maken, zodat ik minder diep wegzak. Vorige keer is ons dat niet zo goed gelukt, zal mijn man is vragen of we het nog eens zullen proberen.

Soof: Naughty you! ;)

angelique: welkom! dat is idd wel vlot voor een derde. vanwaar die angst?

Mieke: voorlopig hoop ik met deze BH weer even verder te kunnen, hahaha.
    Kon gister ook de verleiding niet weerstaan en heb mijn eerste oliebol op, mmmmm!

18. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Soof: mag ik je heel brutaal even vragen: wat ben je kwijt aan zo'n boxspring?

19. JA ZEG, manlief 4 dagen weg en nog zwanger ook, give me a break :) :) 8)

20. erannick

erannick Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.356
    0
    0
    Melissant
    de aqngst komt door vroegtijdig gebroken vliezen 29 weken met 31 weken in het sophisa opgenomen met dreigende bevalling, uiteindelijk met 35 weken bevallen terwijl ik al vanf week 7 ernstige bl;oedingen had

Deel Deze Pagina