Ik ken het Puck, gister lukte het ook met moeite en had het idee daardoor dat het niet goed naar binnen is gegaan. Vandaag weer een positieve test, dus hoop dat mannetje vanavond nog even zin heeft. Want die van zondagnacht is dan wel wat oud aan het worden. Als eitje morgen pas komt, want mijn tempje is ook nog niet omhoog geschoten.
Goedemiddag meiden, Even een kort berichtje van mij. Mijn schoonmoeder staat zo voor de deur. Zij gaat voor het eerst een paar uur op Jarod passen. Ik moet vanmiddag/vannavond werken. En me mannetje komt pas om 17:20 thuis. Wanna, jeetje meid wat een verhaal weer. Hopelijk gaat het een beetje met je. Het is niet niks als nog zo een ingreep. Sterkte voor jou en je man. Joyce, hopelijk kunnen ze in Tilburg je beter helpen. Jeetje alweer 3 jaar bezig. Moet heel vermoeiend voor je zijn. Hoe gaat het met je plantje. Klinkt heel leuk allemaal Helaas was papa te laat met de camera maar gelukkig komen er nog veel meer momenten Mieke, lekker dat je zo genoten heb op Texel. Hopelijk vind het zaadje jou eitje deze maand [-o< Succes en veel plezier met klussen. Puck, succes met testen hopelijk heb je snel een dikkestreep Moontje geweldige foto's van Tessa! Heerlijk hoor zo een fruit hapje. Ik wacht nog even met Jarod ivm met allergieen in de familie. En dan word er toch aangeraden om pas met 6 maanden te beginnen. Dus ik wacht geduldig. Meiden ben er van tussen fijne dag allemaal.
mieke had net weer een streep ik zit nu op dag 13 morger vertrekt mijn mannetje naar finland wat zal het beste zijn vanavond of morgenvroeg ik ben bang dat ik morgen te laat ben en normaal zit mijn ei op dag 15 dus dan is vanavond weer te vroeg grrrrrr lastig hé succes met klussen vanavond mieke. jetje: werk ze schoonmoeder vindt het zeker wel leuk dat ze op mag passen? wanna dikke knuff en sterkte! moontje: leuke foto,s echt schattig ik ga weer verder werken doeii
Goedesmiddags! HIer goed mieuws ik ben begonnen met Clomid! Alles zag er prima uit en was dus schoon genoeg. Ik hoefde me geen zorgen te maken wat betreft de hormonen dus ik ben weer helemaal happy. Ze was erg aardig en zij dat ik heel veel eitjes had gekregen van mijn moeder maar mijn hersenen houden ze vast en daar is de Clomid voor Ik ben weer de tuin in hmm wat een heerlijk weer! LIEFS
Puck, ik zou het morgenochtend proberen, denk niet dat dat te laat is hoor. En anders zetten jullie de wekken voor ergens heel vroeg Soof, succes met de clomid. Jetje, werk ze, hoop dat het goed gaat thuis, maar dat zal best wel. dit is wat mannetje je me mailde nav mijn vraag of we vanavond nog even aan de klus gaan. Je hebt zondag al de landmacht, luchtmacht en marine gekregen, die helemaal gevechtsklaar waren Gisteren de reservisten en wat nieuwe rekruten T zijn geen m&mmetjes En ik moest niet voor niets 4 dagen sparen voor de potjes (onderzoek)
mieke: ik geloof niet dat het deze maand gaat lukken mannetje is niet fit en ligt al in bed en morgen vroeg om 6 uur gaat nij naar finland mits hij beter is ik ben op dit moment zo verdrietig weer een maand voorbij temen ovutesten en het belangrijkste (zaadjes) die komen niet! op naar ronde 10 weer een maand wachten!
Hallo, ik ben 30 plusser. De laatste zwangerschap was 5 jaar geleden voor mij. Heb nu al 2 vroege miskamen gehad in 4 maanden tijd. Kun je toch merken dat het niet meer zo vlot gaat.
Mirjam, welkom hier! klets gezellig mee Puck, he wat vervelend meid. Misschien denkt hij er morgenochtend anders over en heeft hij toch nog een beetje vut. Je zou het hem kunnen voorleggen... Mijn mannetje vond het ook wel mooi geweest, nu maar hopen dat de zwemmertjes het volhouden tot morgen. Balen toch weer iedere keer.
mirjam: welkom hier klets gezellig met ons mee. wat vervelend al twee keer een miskraam en dat in z,n korte tijd. mieke: vanochtend half gelukt nu is hij naar het buitenland en komt vrijdag weer terug dan is denk ik mijn ei al gweest één keer sex is wel een beetje weinig dus het kan maar ik heb weinig hoop voor deze maand. ik ga voor je duimen dat het lukt deze maand. groetjes
Puckie, je weet het he 1x kan best raak zijn. Jullie hebben het tenminste nog even geprobeerd, dat is lief van hem. Ik duim voor jullie hoor meis! x
Goedemorgen meiden, Mieke, balen dat het gister niet gelukt is. Maar moet zeggen vind het mailtje wel orgineel Hopelijk houden de zwemmertjes het een beetje uit in je Puck, ik heb het al een keertje eerder gezegt maar zeg het gewoon nog een keer. Ik had ook maar 1 keer sex. En van die ene keer is Jarod gekomen. Dus er is nog hoop meid. Ik ga hard duimen voor je. Mirjam, welkom in ons midden. Vervelend wat je heb mee gemaakt. Soof, geweldig nu maar hopen dat de clomid snel zijn werk doet [-o< Gistermiddag is het goed gegaan. Mijn schoonmoeder is heerlijk naar buiten met Jarod geweest. Hij lachde verschillende malen dus zij is nu helemaal verkocht Ik ga zo naar mijn moeder. En vandaar uit door naar mijn vriendin. De vriendin waar de moeder van in het ziekenhuis ligt. Dan past mijn moeder een paar uurtjes op. Meiden hele fijne dag en geniet van het zonnetje 8)
Mirjam; Welkom hier! Puck; ook ik duim mee. Snap dat je er verdrietig van wordt. Je wilt immers alle kansen benutten! Heb een rustige dagje. De ochtend gebruikt voor het huishouden en nu lekker wat relaxen. Het regent hier helaas. Hoop dat het bij een bui blijft. Meen
Mirjam, welkom meid! Mieke, voor jou misschien iets minder grappig, maar ik vond de mail wel heel grappig... Zoiets zou mijn vent ook doen wanneer ik een dergelijk voorstel zou maken. Moontje, mooie foto's!
Hoi, Ik ben ook 30+. Sluit me gezellig aan. Wij gaan voor ons eerste kindje. We zijn bezig met ronde 3. NOD was 14 april, maar tot nu toe nog niet ongi. Wel 1x getest, maar negatief. Het is nog spannend dus!
Hallo Dames, even snel een berichtje uit het zonnige Portugal. Mirjam welkom bij onsgezellige 30+ klupje! Puck ik duim voor je. Mieke balen maar je kunt er helaas niets aan doen leuke fotos van alle kids. Hier is net de verjaardagsvisite weg. We hebben lekker buiten gezeten. Heerlijk, heb je ook geen rotzooi in huis. Vanavond gaan we met mijn ouders en onze Portugeze vrienden lekker uiteten. Hier volop geklust rond de eisprong dus nu maar afwachten. Al drink ik momenteel wel iedere dag een wijntje bij het eten. Doen we anders ook als mijn ouders erzijn, dus niet doen valt op.! Fijne dag allemaal! liefs
Manon welkom. Sjors, ik zit ook aan een wijntje hoor! Ook al is niet iedereen er mee eens ik doe het toch. Marlieke, hahaha nee hoor ik kon er ook om lachen en had niet anders verwacht. En uiteindelijk is er goed geklust dus ach het geeft niet. Sjors, heerlijk buiten met de visite. Hier is het prachtig weer geweest de afgelopen week, alleen vanmiddag begon het hier te regenen Helaas even gedaan met het mooie weer.
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik heb 2 eitjes klaarstaan! 1 van 19.9 mm en links 1 van 15mm! Heb gelijk een pregnyl injectie in mn kont gehad en kreeg een fotoje van mn echo mee, van mn ei! Ben zo blij, ben zo blij! Dit is mn eerste kans sinds anderhalf jaaaaaaar! whahaaaaaaaaaaaaaaaaaaa sorry hoor... enne, mn schoonzusje is bevallen van een dochtertje vanmiddag,,,wat een heerlijke dag! We gaan er tegen aan vanavond en morgen!
Pooh, fantastisch nieuws! KLUSSEN KLUSSEN KLUSSEN! Fijn hoor, maar wat wel een beetje dubbel is dat je eerst zolang hebt aangemoddert met de clomid en nu je overgestapt bent heb je meteen mooie eitjes. Duim heel erg dat het een mooie bevruchting gaat worden hoor.