Wil je het echt weten.............. Je hebt ze al vanaf ca. 3.000,00 maar ik heb nogal een dure smaak en wil een heel goed matras en dat maakt een groot verschil. Ons bed boxspring, topdek, 2 bijpassende sierkussens (alle matrassen gestoffeerd in de bijpassende stof), hoofd en voetbord. Winkelwaarde bijna 8.000,00 Maar het is een showroommodel (winkel is van kennissen) en we ochten hem kopen voor 5.000,00 Maar eerlijk is eerlijk, we dit kunnen kopen als voorschot op de erfenis van mijn moeder hoor.
Angelique; heb je dan nu niet juist behoefte aan wat rust? juist bij een kort interval tussen zwangerschappen is de kans op vroeggeboorte namelijk wat groter. Of is er een speciale reden dat jullie zo snel voor een derde gaan?
nou, een leesboek, zwangerschapsinfo, labello voor droge lippen , pen. Tja best saai dus ik laat af en toe de fantasie de vrije loop whahahha
Angelique, kan me je angst dan wel voorstellen hoor. Maar wellicht gaat het een derde keer gewoon weer goed net als (neem ik aan) de eerste keer. Ik heb ook wat meer last van mijn onderrug in bed nu. Moet het matras maar eens keren denk ik. En heb het idee met een hol getrokken rug te liggen. Oliebol was lekker!
erranick, welkom hier! Kan me je angst wel voorstellen. Maar zie dat je nog niet zo lang geleden bevallen bent...willen jullie al door voor nummer 3? @all.. heb hele middag op de bank gelegen met knallende koppijn. We moeten zo naar het Luxor theater in Rotteradm, voor het afscheid toernee van de Lama's. Heb er wel zin in! Kom er alleen net achter dat we naar het nieuwe Luxor moeten ipv het oude..hahahah...dementie! Ligt alleen maar aan de andere kant van de stad...duh! Nou ja,. betern u er achter komen dan dat we voor het verkeerde theater staan! groetjes!
LEUK Pooh, veel plezier! Ik heb ook zo veel koppijn, hoort erbij zei de VK. Ben helemaal geen hoofdpijnmens dus valt niet mee nu.
@soof, ik heb normaal last van spierspanningshoofdpijn, vanuit mn nek. Ik sla stress en vermoeidheid daar op en krijg dan knallende koppijn/migraine. Normaal gebruik ik dan Ibuprofen, maar dat mag nu natuurlijk niet. En paracetamol doet zo weinig daar tegen. Maar ok, we gaan gewoon er naartoe! Komt wel goed!
wanna, als je een boxspring wil, moet je even goed rond kijken. Wij hadden de keuze tussen een boxspring en een "gewoon" bed met een electrisch verstelbare lattenbodem. Kostte ons 1600 euro (met ombouw en nachtkastjes). De boxspring was ongeveer evenduur, misschien 200 euro duurder. Het ligt er echt maar net aan wat voor matras je uitkiest. Soof, 3000 euro is wel erg duur hoor! Dan heb je idd een dure smaak.
mmm, hoorde net van twee collega's dat ze er ook 3000-5000 euro voor hebben betaald! -slik- Nog maar even over nadenken! Pooh: veel plezier vanavond! klinkt leuk! (en lachen ontspant inderdaad, dus komt vast goed )
Wanna, het hoeft echt niet zo duur te zijn en je hebt er echt geen minder goed matras door hoor. Ik zou gewoon even goed rondkijken
daar zijn we weer, Het was te gek! echt helemaal super. Veel gelachen en gegild en op het geluid van de zoemer ging onze smurf mee schoppen...geweldig! Nu effe wat eten en dan naar bed!
Goedenmorgen dames! Pooh: Wat leuk dat jullie smurf met de zoemer mee ging schoppen ! Wanna: Iid ligt het eraan wat voor een smaak je hebt en ook de kwaliteit van de matrassen. Onderstel is vaak bij iedere winkel ong. gelijk van prijs. Het meeste prijsverschil zal in de matrassen zitten. Angelique: Welkom! Mieke: Oliebollen... moet er niet aan denken ff nu :S! Mb: Als het goed is moet je je ei wel kunnen vinden deze ronde... ik zou gewoon doorgaan tot ik hem gevonden had. En anders zou ik echt aankloppen bij de HA als je hem niet vind! Daantje: Iemand iets van Daantje gehoord? Ben wel heel erg benieuwt. Hier ff een dipje. Sinds gistermiddag houdt ik niks binnen :S. Ben bang dat ik een buikgriepje te pakken heb :S. Hopelijk is het snel weer over. Groetjes Angela
Hee allemaal, Hier ben ik weer met mijn gezeur over "zoek het ei". Was zo moe gister dat ik van mezelf uit mocht slapen. Ben dus net pas op, en moet om 11 uur op mijn werk zijn. Vandaag kan ik dus weer niet testen . Voor iedereen die het wil weten, ik zit nu op dag 23 van mijn cyclus. Als mijn cyclus 39/40 dagen duurt, kan mijn ei dus nog steeds in aantocht zijn. Pooh, leuk zeg, de lama's. En wat een verhaal van die "collega", dat heb ik nog nooit meegemaakt. Nou ja, zo'n persoon kan je ook maar beter niet als collega hebben. Wel vervelend dat julie nu een personeelsprobleem hebben, wat een muts zeg! 5.0000 voor een bed? Jij slaapt vast heerlijk Soof!. Ik heb matrassen van de Ikea voor 250 euro per stuk, maar moet wel zeggen dat ik na een jaartje of 5 dan weer nieuwe koop. Ach ja, t'is maar wat je ervoor uit wil geven (en wat je budget is). Mieke, ik vind olliebollen ook heerlijk, maar ik moet je waarschuwen...ik ben er ooit flink door aangekomen. Ik liep toen stage in Hilversum en voor het treinstation stond zo'n oliebollen-kraam. Met mijn collega's kocht ik zo'n 2 of 3x per week en zak en die aten we in de trein op, heerlijk! Maar aan het eind van mijn stage was ik echt flink aangekomen! voor mij dus alleen oliebollen met oudjaar . DDOOEEGGG