mb, waarom vandaag niet testen? gewoon plasje ophouden en op je werk testen, even naar de wc en klaar toch? tja oliebollen..... ik weet het. Pooh, hiha je hebt dus lekker gelachen! Angela, balen dat je waarschijnlijk een buikgriepje hebt. Komt het niet door de zwangerschap
Mieke, die dipstick moet je 10 minuten plat laten liggen, en ik kan op mijn werk niet 10 minuten op de wc gaan zitten, dat valt echt op. En ik moet een potje mee smokkelen die wc op, ook dat gaat lastig. Met die midstreams gaat het makkelijker, die zal ik bestellen voor de volgende ronde. Mijn collega's zijn erg oplettend, die denken al bij elk kopje koffie dat ik afsla dat ik zwanger ben. Dus als ik met tas en al 10 minten op de wc ga zitten....valt echt op..
inbraak: moe, versleten en op. Wordt weer bank hangen vanavond. Was top drukte op mn werk, en zonder nieuwe collega was het flink aanpoten! Ik reageer van de week wel weer effe op iedereen...:
He dames ik heb inderdaad een dure smaak, maar ik heb ook jaren heerlijk geslapen op een Ikea bed. Ik schreef al dat ik het gekocht heb met de erfenis..... ik zal jullie snel uit de droom halen. Als ik ervoor had moeten sparen dan zijn ook wij 10 jaar verder!
Heb nieuwe buikfoto's geplaatst en foto's van het kamertje zoals het nu is, nog niet af hoor. Links tegen de muur komt straks het ledikantje en rechts de commode (beide zilvergrijs). Voor het raam komen de houten jaloezien weer terug en nog overgordijnen en voor de radiator over de hele breedte een ombouw met diepe vensterbank. Wat voor kleur gordijnen zou nou leuk zijn?
hallo allemaal even een kort berichtje van me! in ieder geval allemaal de groeten van puck mieke mooie buikfoto ziet er goed uit. verder heb ik niet teruggelezen maandag moeten we naar de gyn voor alle uitslagen we zijn erg benieuwd. groetjes puck
he puck al heel veel succes toegewenst erannick, ook wij hebben gesmept en kijk het resultaat. We hebben ook 1 ronde clomid en pregnyl erbij zitten voor het weer wou lukken. Kijk het resultaat. Heb gisteren met Sterre naar Kinderarts geweest. Ze mag de zelfde melk blijven nemen maar moet aangedikt worden met nutriton. Ze was nog genoeg bijgekomen om echt zorgen te maken. Alsook moet ze gavisconpoeder in haar melkje. Dit moeten we 14 dagen aanzien, is het niet beter dat moeten we zantac geven ook nog, maar dan wel een afspraak terug leggen om te zien of haar maag wel goed afsluit en zal ze overgaan op volledige medicatie zei de KA. Maar ze heeft nu 2 papjes gegeten en het is al stukken beter. Hopelijk blijft het zo en veranderd het weer niet. Ventje is gisteren ook onder het mas gegaan voor sterlisatie. In begin viel alles mee, maar gisterenavond begon het toch te trekken, hij zei precies of ik een schop in m'n ballen heb gehad. Heeft moeite met zitten en rechtstaan. Ben kerjeus voor vandaag Hij geraakte al z'n bed niet uit vanmorgend en ligt er dus nog in Soms denk ik van mannen he Wat zouden ze doen als ze een baby moesten krijgen, doodgaan :
Hallo meiden, Puck goed weer even van je te horen! Spannend. Mieke stoer kamertje hoor. Leuk zo een foto van jezelf nemen, mooi buikje Pooh ga je dit wel volhouden zoveel staan en veel drukte/te weinig personeel? Denk aan jezelf en smurfje hoor! Weet niet meer wie het vroeg van de bedden maar wij hebben nu anderhalf jaar nieuwe lattenbodem en matrassen van Droomdomein. Wij waren 2000 kwijt pfft wat een geld. Maar ze liggen super. Wij zijn rond de kerst geweest=uitverkoop! Eerst op supermatrassen gelegen van een of ander duur merk ja liggen erg lekker maar veel te duur. Toen op de matrassen van hun eigen merk, liggen ook super. Wij hadden matrassen en lattenbodems 2e set voor de helft van de prijs. Ik denk dat wachten tot de kerst het wel waard is. Zo heel verhaal geworden Hier dit keer een cyclus van 28 dagen begrijp er niets meer van Heb gevraagd bij de huisarts hoe het zou werken en dat betekend dan dat je eigenlijk wel snel de hele "molen" in gaat. Moet daar nog wel even over nadenken Tot later weer meiden. Liefs, simi
PUCK, fijn weer even een teken van je te lezen. Ben erg benieuwd naar jullie uitslagen, kom je die nog even melden, sterkte vast. Zico, fijn dat het beter gaat met Sterre en de aangepaste voeding. Simi, goh weer een ronde verder. Balen zeg, en ook dat die hele malle molen dan misschien in zicht komt voor jullie, bah bah. Hier eigenlijk ook toe aan een nieuw bed. Het bed zelf is van Ikea en al 10 jaar oud, al zo vaak in -en uitelkaar geweest door verhuizingen dat ik bang ben dat we er ooit eens doorheen zullen zakken. En af en toe vind ik dan ook een schroefje op de grond onder het bed. Matrassen zijn inmiddels ook al weer 7 of 8 jaar oud, wel goede. Maar ja, spaarcentjes... het bed is gewoon nog even niet aan de beurt. Maar idd het zou een boxspring van Ikea kunnen zijn, dat valt wel mee.
Goedenmorgen dames! Mieke: Mooie buikfoto! Kan niet wachten tot die van mij zo is . Voor het kamertje... ik zou een grijstint gordijnen kiezen . Simi: Veel succes met je keuze. Is idd moeilijk om te kiezen hoe of wat... eigenlijk wil je toch het liefste 'gewoon' zwanger worden lijkt me. Zico: Gelukkig dat het zo wat beter gaat met Sterre ! Puck: Ik duim voor je dat de uitslagen resultaat opleveren! Pooh: Lekker rustig aan doen hoor en de tijd nemen voor jezelf en jullie frummel! Mb: PFf wat vervelend zeg. Zo kom je er nog niet achter wanneer je je ei nu hebt... ik duim voor je dat het stiekum toch gewoon raak is ! Hier: Gelukkig voel ik me vandaag weer een stukje beter. Lijkt er idd op dat het mijn zwangerschap is haha. Als ik, zeg maar, in elkaar gedoken zit, dan ben ik vrijwel direct misselijk :S. Waarschijnlijk is dus nu alles aan het verschuiven en heb ik daar last van. Het weekend ook erg druk geweest en geen tijd voor mezelf gehad. Moet dat dus nu bekopen :S. Maar goed, neem nu ff een paar dagen voor mezelf, dat zal wel weer helpen hoop ik! Groetjes Angela ps. Nog steeds niemand gehoord van Daantje?
Hee meiden, Mieke, mooie buik! Leuk behang, heel stoer. Ik zou grijze gordijnen nemen, of anders een blauwtint. Zico, fijn dat het beter gaat met sterre,hopen dat het zo blijft. En mannen met pijn.... . Al lijkt een trap in mijn ballen mij ook niet zo'n pretje . Puck, succes maandag, hou je ons op de hoogte? Simi, lastige beslissing, ik kan me voorstellen dat je er even over na moet denken. Dit is ook een van de redenen dat ik nog niet naar de huisarts ga, ik ben er nog niet klaar voor om allerlei onderzoeken te moeten ondergaan. Succes meid . Vandaag weer de hele dag op mijn werk gezeten, t'is druk op het moment. Dit keer wel getest, wat een toestand. Ik heb gewacht tot de schoonmaakster weg was, want dan is er op de bovenverdieping niemand weer aanwezig. Heb mijn plas gedaan in een mee gesmokkeld koffiekopje, vond ik wel komisch. Helaas nog steeds een lullig tweede streepje,pffff. DDOOEEEGG
Balen mb, dat je ei zo lang op zich laat wachten. Misschien is het een idee om de volgende ronde, kan nu ook wel, te gaan tempen, dan heb je toch meer inzicht in je cyclus. Ik heb vandaag mooie stof bij de hema gezien, gratis maken en 20% korting op de stof. Nog even met mannetje bespreken en dan maar bestellen denk ik. Angela, jij gaat ondertussen ook snel hoor, bijna 10 weken al weer. Ikke vandaag 6 maanden, wat gaat het snel.
bedankt voor de zorgen meiden..ik pas goed op mezelf en smurfje..want anders trek ik het echt niet. Vriendin van me ligt nu sinds maandag in het ziekenhuis aan de weeen remmers met 30 weken...daar heb ik geen trek in hoor! (zij ook niet, maar oke, ik bedoel maar!) Ik zit nu hele middagen en dat gaat best goed. Ben 's avonds wel erg moe, maara ga vroeg slapen (2000 uur) Volgende week heb ik een week vrij. Hoe ze het op mn werk oplossen zal mij een worst wezen, maar ik kom echt niet! Ga heerlijk tutten! Nu effe snel andijvie stampot maken...we hebben honger!
Puck: Succes voor maandag, wel spannend allemaal. Mieke; Leuk zeg jullie kamertje. Gaat helemaal goed komen! Zico; Fijn zeg dat Sterre goed reageerd op de papjes. Pooh; Lekker een weekje vrij in zicht. Laat ze het inderdaad uitzoeken op je werk. Simi; Moeilijke beslissing, succes! Angela; Idd goed aan jezelf denken. geniet van je daagjes. Liefs, Meen
He ladies! even kort berichtje van mij. Ben de laatste dagen knetterdruk geweest omdat ik voor de komende twee maanden een paar dagen per week ben gedetacheerd naar een ander ziekenhuis. Helemaal wennen aan ander computersysteem. Godgansedag aan iedereen voorstellen, voortdurend verdwalen . Kost veel energie! Dinsdag bij de VK geweest en prachtig het hartje gehoord. Begin nu wel wat kilo's aan te komen en buikje wordt wat boller. Sinds afgelopen weekend voel ik ook steeds meer beweging (alleen net vandaag tot nu toe dan weer niet, Kruimeltje zal wel aan het uitslapen zijn ) liefs, Wanna
Hey Wanna, Fijn dat alles bij de controle goed was. Je ukje heeft nog wat ruimte en daardoor voel je niet iedere keer iets. Maar dat je hem voelt is wel leuk he. Succes met je werk in het andere zkhs. Mieke
Hello Ladies! Zo jullie hebben lekker geklets, wat zal ik blij zijn als de computer thuis weer is geïnstalleerd! Dit is niet bij te houden ahahha Ik voel mijn beebje vaak aan het einde van de dag, echt een heel zachtaardig gevoel en moet wel goed opletten als ik denk dat het zo is. Maar ben er wel van overtuigd, heerlijk rustgevend! Zal straks wel anders worden als de ruimte kleiner wordt hahahaha! Ik zal zaterdag de foto's van het kamertje plaatsen, heb weer wat veranderd dus nog 2 nachtjes slapen MIEKE: Wel een leuk behangetje hoor, lekker stoer hihihih Maar qua kleur gordijn, sjee dat is moeilijk. Alles zou er wel bijpassen. LIEFS
Soof, ik werd vannacht letterlijk wakker gekickt door onze kleine man. Zo hard, ik schrok er gewoon van. En ja gordijnen, is niet zo makkelijk hoor, niet alle kleuren passen of willen we natuurlijk Gaan vanavond even saampjes naar de hema.
lastig is dat he, ben zo blij dat e dat al hebben gevonden. We hadden ineens zoiets van; dat wordt de basiskleur. Ben er ook erg blij mee, past echt bij ons. Succes vanavond!