30-plussers en zwanger worden (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mb01

mb01 Actief lid

14 mei 2008
    321
    0
    0
    Hee meiden,

Wanna, fijn dat alles goed gaat met de beeb. Lastig, werken op een andere werkplek , succes ermee.

Mieke, ik weet dat tempen de beste manier is om inzicht te krijgen in mij cyclus, maar het is voor mij heel lasig om te doen. Ben elke dag op een ander tijdstip op, en ik slaap 1x per week op mijn werk (waar ik vanaf 5 uur wakker kan zijn). Dus als ik het niet zo nauwkeurig bij kan houden, heeft het volgens mij niet veel zin. Kan het natuurlijk altijd navragen bij de HA.
    Vandaag was de streep iets donkerder, dus ik heb hoop dat mijn ei nog komt.

Gisteravond de laatste repetitie gehad voor het optreden a.s zondag. Ik heb er zin in, maar vind het ook heeeeel spannend. Ik heb nog nooit voor 300 mensen gezongen, en ook nog nooit met en microfoon. En om nu te zeggen dat al die pasjes al vloeiend gaan...loop nog regelmatig de verkeerde kant op :) . Nou ja, ik vind het belangrijker dat ik er lol in heb dan dat alles perfect gaat.

DDOOEEGG

2. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Hihi mb, succes voor zaterdag hoor!

Enne over dat tempen, er zijn meerdere vrouwen die onregelmatig werken.
    Daar vindt je op een gegeven moment wel je draai in.
    Als je op een gewone nacht in de ochtend tempt dan heb je een aantal uur geslapen, ik neem aan dat je dan in een andere dienst ook hebt wanneer je overdag langer slaapt.
    Gewoon ongeveer dezelfde aantal uren aanhouden.
    En een keertje een dagje overslaan is niet zo erg hoor.

Woepie je streepje al iets donkerder. Het kan zijn dat hij toch niet gaat knallen, dat kan gewoon per persoon/test verschillen.

Succes.

Soof, welke basis kleur hebben jullie gekozen?

3. koffie verkeerd......... :)

De muren zijn allemaal wit gestucadoord (spachtelputz) dus behangen kan niet. Dan maar wit.

De vloer is kersenkleur laminaat met groef (hele 1e verdieping trouwens)

De gordijnen, klamboe en girafje in textiel voor de baby is allemaal koffie verkeerd, of tewel caramel/lichtbruin. Hoop dat jullie ht straks op de foto's kunnen zien. Maar eigenlijk wortd het een beetje chique. Als we weten wat het geslacht is komen er accessoires in de desbetreffende kleur. Om het zo meer een jongen/meisje thema te geven.

Snap ie 'm nog! :)

4. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Thanks ladies, heb het hier vandaag beetje beter onder controle en ben niet meer voortdurend aan het verdwalen :) Mijn humeur is dan ook stukken beter dan dinsdag :)

SooF; wat een teaser ben jij. gewoon die foto's plaatsen! :evil: Nou laat je ons weer daaaagen wachten! Vertel dan in ieder geval wat je basiskleur is :)

Mieke: leuk dat je de gordijnen al uit gaat zoeken!
    's nachts wakker geschopt worden is ook niet ideaal. Soms voel ik het hier als het ware van links naar rechts door mijn buik walsen, dus hij heeft inderdaad nog wel de ruimte :)

Mb01: ik had vaak vlak voor een positieve test dat hij langzaam donkerder werd. Persoonlijk teste ik dan twee maal per dag om de piek niet te missen. Misschien kun je ze in je album plaatsen, kunnen we meekijken!? Ik vond het vaak wel een gedoe, maar was er op een gegeven moment heel goed in om in een ieniemini flesje te plassen, dat ik op mijn werk gewoon in mijn broekzak mee naar het toilet nam. Dn stak ik de strip weer terug in de verpakking en keek ik een paar minuten later op kantoor even snel om hem af te lezen. Viel niet op!
    Succes!

5. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Oke Soof: voor nu ben ik tevreden met je beschrijving :)
    A.S.A.P. foto's !

Zit hier ook nog te dubben. Bij ons zijn de muren ook creme stucwerk. (Hebben we net in maart allemaal over laten schilderen) Het is maar een heel klein kamertje, dus ben bang dat als ik een muur in een (donkerder) kleur verf, het allemaal nog kleiner lijkt. Meubels gaan we over anderhalve week (meteen na de 20 weken echo) bestellen en die worden gewoon wit.

6. @WANNA! Foto's zodra manlief de computer heeft geïnstalleerd, maar morgenavond moet ik werken en zaterdag ben ik vrij. Dus nog even wachten :) schrijf maar op de kalender het zijn maar 2 nachtjes whahahha

Ik zou die muren dan ook licht houden hoor, maakt het toch ruimer. Wij zijn nog aan het twijfelen of we 1 muur een kleur geven, is een grote kamer dus kan wel. Maar ik wet het niet, neutraal is ook wel handig.

7. Hartje1

Hartje1 Bekend lid

7 okt 2006
    894
    0
    0
    Ha meiden, hoe is het hier?
    Er wordt flink gekletst hier. Het is zoveel dat het voor mij niet goed bij te houden valt. Mocht er iets belangrijks zijn, soof wil jij het dan aan mij pb'en of mailen?
    Deze week voor het eerst 3 keer 3 uur "gewerkt', ik loop nog wel mee.
    Kostte me aardig wat energie, vooral afgelopen maandag was ik total loss.
    Gelukkig zie ik nu wat meer collega's en dat stemt me ook wat positiever.
    Problemen met werkgever zijn nog niet voorbij, maar we zijn op de goede weg. Wel jammer dat het zo moet gaan.

Gaat het met alle zwangeren nog goed? Rond wanneer zijn jullie uitgerekend? Misschien kunnen we dan wel weer een soort poll opzetten ;)

Het is nu lekker weekend, ga daar ook lekker van genieten. We hebben niet echt afspraken staan volgens mij. Maar dat vind ik echt niet erg, even bijkomen van alle werkperikelen.
    Ik heb zelfs gedroomd over mijn lg. Ze vond dat ik maar naar een andere psycholoog moest eentje heel ver weg. Toen ik er wat van zei, vond ze dat ik het maar moest proberen ook al was het dan 1,5 uur er naar toe rijden :)
    Gelukkig was het maar een droom...

fijn weekend allemaal!

8. Loveable123

Loveable123 Actief lid

6 nov 2008
    410
    0
    0
    Hey dames...

Ik wil me hier ook aanmelden daar ik 30 ben :) en we bezig zijn voor een 2de kindje.
    Inmiddels in ronde 4 ...

9. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Wanneer ik buiten de deur moest werken deed ik het ook zo.
    Enne anders toch testen nemen waar je gewoon overheen kunt piesen ;)

10. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Klinkt ook mooi hoor!
    Ben benieuwd naar de foto's.

11. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Doe je 1 muur in een licht tintje, geen knal kleur.
    Of de muur half/half, dus onder kleurtje en boven creme houden.
    Dan haal je de witte meubels een beetje los van de muur.

12. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Hartje, ik dacht al als ze dat echt gezegd zou hebben is dat wel belachelijk :)

Ook al ben je kapot na die aantal uren werk, je probeert het toch en laat je van je beste kant zien.
    Heel goed!
    Enne, daarom idd maar lekker rustig aan doen in het weekend.

13. dames luister eens even.

Ik wil graag iets gaan bijverdienen met vanuit thuis te werken. Hebben jullie ideën of tips?

14. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Mieke: da's idd wel een goed idee. Maar omdat de muren al creme zijn, is een tintje donkerder al snel weer TE donker. Misschien idd gaan werken met gekleurd vlak op de muur. Heb nu even niet de puf om dat soort dingen te doen. Maar heb in november een weekje vrij (en in januari wwaarschijnlijk ook 1 weekje) dus misschien dat het er dan van komt :)

15. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Soof: heb je tijd over? Hoeveel werkte je ook alweer bij het reisbureau?
    Tja, weet niet zo snel iets te verzinnen. Heb het idee dat die thuiswerkadvertenties die je altijd in de krant ziet een beetje louche zijn. zal er eens over nadenken!

16. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Wanna, je hoeft toch niet gelijk heel donker te doen.
    Heel licht zodat je net verschil ziet.
    EN creme is creme en een andere kleur ook al is het licht toont dan misschien net even wat knusser.

Soof, ik zal eens voor je gaan denken.
    Wat kun je allemaal ;)

17. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Ik zag dat er een speciale thuiswerk.startpagina bestaat. Misschien daar eens op kijken?

18. @MIEKE! Ik kan heel veel hihihihih

@WANNA! Ik werk 32 uur, maar vanuit thuis zou ik best iets extra's kunnen doen. Ik moet er niet voor weg hoeven. Ik heb vroeger Mylene parties gegeven, maar dan ben je avonden weg en dan ook nog eens thuis alle sinpakken en wegbrengen. Toen werkte ik wel fulltime, maar dat was teveel (was wel erg leuk hoor). En straks met een kleine gaat dat natuurlijk niet.

Die advertenties vertrouw ik dus ook niet, dat is het probleem. Heb nu iets in de bus gekregen van Kleeneze, dat lijkt me wel iets. Hoef ik alleen maar catalogi te verspreiden met reclame om bij mij te kopen en dan op gezette dagen de catalogi weer ophalne bij de mensen en de bestelling te verwerken en dan krijg je een 21% van de omzet als verdienste. Dat ziet er goed uit moet ik zeggen. Maar vind het allemaal toch wel eng.

19. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Kan me wel voorstellen dat je dat dan eng vindt, maar ja als je het probeert weet je het ook niet. (heel wijs gezegd Mieke)

20. hahahhaa, ja dat klopt, maar ik ben zo bang dat je weer egrnes aan vast komt te zitten wat een heel drama wordt zeg maar :rolleyes:

Deel Deze Pagina