Ja juist, bij Mylene is het zo dat je eerste verdiensten naar hun gaan om je startersset te betalen. En ik weet dat zij betrouwbaar zijn, maar ik zie die avonden niet zitten. Dus dat houdt op. Sjee is echt lastig. Kan op dit moment wel een extraatje gebruiken vandaar dat ik effe zit te zoeken. Maar ja heb het idee dat het niks wordt, ach ja dan maar effe op een houtje bijten ihiihih
Nou nee daar ben ik niet voor geschikt kan ik je zeggen. Oke er is dus iets wat ik niet kan......... Ik heb straks al mijn beetje geduld nodig voor ons eigen kindje en die gun ik dat dan het meeste. Nee joh, ik maak me al zorgen over hoe ik ons eigen kindje straks moet gaan vermaken (als die leeftijd zich aandoet). Ik ben niet zo heel erg crea in het bezighouden van kinders..... Ben nu zelfs al boekjes aan het kijken voor tips
Heb ik ook hoor Soof, ben daar ook nog niet zo goed in en zeker nog onzeker. Maar dat zal vanzelf wel (goed)komen.
Erg he, dat is het enige waar ik me echt zorgen om maak. Omdat ik juist wel zo'n moeder wil zijn. Leuke dingen doen, crea zijn (ben ik overigens wel, maar voor kids is het anders denk ik). Ik had vroeger een vriendin, haar moeder was kleuterjuf en ik vond het altijd geweldig om daar na school te zijn. Altijd leuk knutselen. Zal vanzelf wel komen denk ik....
Ik heb me nooit zo gevoeld moet ik eerlijk zeggen. Altijd gedacht dat kids niks voor mij is en ik had er eerlijk gezegd ook nooit wat mee. Een baby van een ander (oke familie/vrienden is anders) doet me ook niet veel. Ben ook heel erg benieuwd hoe dat straks gaat zijn hoor. Stom he. Meesten om me heen vinden mij juist wel zo'n moeder figuur. Ikzelf dus helemaal niet. Maar ik weet dat het wel gaat komen hoor.
Nou lieverd dan kunnen wij elkaar de hand schudden, ben blij te lezen dat er nog iemand is zoals ik. Mijn stiefmoeder roept al jaren dat ik gewoon een kind moet hebben omdat ik zo gek ben met onze hondjes (maar zeg nou zelf die zijn toch ook te lief voor woorden hihihih ) Maar ik heb vroeger altijd gezegd, van mij hoeft het niet. Daarom ben ik ook zo nuchter geweest tijdens deze lange aanloopperiode. Komt het dan is het gewledig, maar komt het niet is het ook goed! En gelukkig is mijn man hetzelfe. WIl niet zeggen dat we nu niet vreselijk blij zijn hoor! Kinderen van een ander heb ik nog steeds problemen, ik weet vaak niet wat ik er tegen noet zeggen, en zeker brabbeltaal heb ik moeite mee
Wat heerlijk om te lezen! heb ik precies zo! Mijn man is heel goed met kinderen. Hele verhalen babbelt hij met hun. Ik kan dan echt zo zitten te klunsen. En prompt dat ze dan tegen mij ook niks terug zeggen! ben echt heeeeel onhandig met kinderen. Dan zitten ze me zo aan te staren en dan denk ik "wat gaat er allemaal om in dat kopje van jou!?" En dan zie ik mijn schoonzusje die Pabo heeft gedaan een partijtje Crea Bea dingen doen met haar kinderen.... Pfff, dat wordt nog een hele klus
Ja dat heb ik ook, dan weet ik het echt effe niet. Bij mijn petekinders en kinders van vriendinnen gaat het inmiddels omdat je die kent. Maar daarbuiten pffffffffff enne mijn lief is met geeneen kind handig . Hij roept altijd dat het bij zijn eigen kind wel komt, ben benieuwd!
Hihi toch wel grappig dat we dit alle 3 zo hebben. Precies het zelfde En Soof ook wij hadden die zelfde gedachte hoor, ook wij zijn zo nuchter. Er zijn zoveel stellen die zo graag willen en er alles voor over hebben. Maar als het bij ons niet zou gaan, dan waren we ook niet getreurd hoor. Daarom vind ik het soms des te vervelender voor meiden die hier komen die zo graag willen en het niet lukt of lang duurt. Heb vanmiddag de Blije Doos opgehaald bij Prenatal, leuk hoor!
Oh dat is leuk, ik heb nog helemaal geen doos mogen ophalen. Maakt me wel nieuwsgierig hihihih Ik heb vrienden die echt geen kinderen kunnen krijgen maar ze toch perse willen. Hun eigen woorden; we hebben waarschijnlijk een plaat voor ons hoofd maar er zal en moet hier een kind komen! Nu dus met adoptie bezig. Het beheerst al 5 jaar hun leven...... Iets wat wij absoluut niet wilden, veel respect voor hun hoor!
oooh, hier nog zo'n sufferd met kids. Ik ben altijd van het opstoken, zodat de ouders met adhd kids naar huis gaan. Het is zo leuk om ondeugend te doen... Als ik sommige coolegas zijn, dat zij necht van die moeders...aktief op school, in het bestuur, clubjes met andere moeders etc etc...ik wete niet of ik dat zo kan hoor!
he zusje, weeral 17 weken al, wat vliegt de tijd.Alle bijna 18 al Sterre is terug aan het bijkome, ze doet het weer goed. Goed dat ik optijd ingegrepen had. Ze is nu bijgekomen tot 3.620 kg en ze zou 3 cm gekrompen zijn tegenover een 10 dagen geleden, neen ze hebben toen niet goed gemeten. Ze is dus 51 cm maar nog goed gegroeid van onze kleine meid. Ze kijkt al goed rond en kan je stiekem aankijken en lachen. Om weg te smelten
Wat een mooie foto's Zico. Spammen mag altijd Nou de gordijnen zijn besteld, joepie weer iets klaar, nou ja klaar, 5 weken levertijd zucht. Ben zo benieuwd naar het resultaat. Het is donker grijs velours geworden. Heb vandaag een beetje rare dag gehad. Merk dat ik steeds minder lang iets kan volhouden en snel moe ben. Vanavond ook helemaal geen eetlust. En in eens zo moe, maar waarvan?
hier ook extreme moeheid mieke...en kortademigheid met vlagen! @zico, wat een super foto's...echt heel mooi!
ZUSJE! Wat een mooie foto's! En wat heeft Yens een mooie bril op, staat hem goed zeg maar! Ben erg blij om te horen dat alles goed gaat. Ik kan niet wachten om haar zelf vast te houden. Ik ga snel een afspraak met jullie maken. Maar Marc heeft het erg druk nu en moet morgen weer naar Mallorca, daarna beginnen een aantal presentaties! Moet echt even goed plannen, maar ik om zeker! Ik vergeet je niet! DIKKE KUS MIEKE: Donkergrijs veloers lijkt me echt prachtig, ben heel erg benieuwd. LIEFS
Hee lady's, Ik ben tante geworden!Joooeeehoeee! Hij heet Floris en is vananacht om 5 uur geboren. Helaas met een keizersnee, de ontsluiting bleef steken op 4 cm. Hopelijk gaan we morgen langs, ze willen iedereen gespreid langs laten komen. Alles is goed met floris en moeder, dat is altijd fijn nieuws! Mieke en Wanna, bedankt weer voor jullie tips! Ik heb de moed een beetje opgegeven dat er nog een dikke streep gaat komen, voor mijn gevoel is mij eisprong al geweest. Dit aangezien ik nu weer de bekende pukkels heb en net na het plassen een sliert slijm had. Dat wijst toch ook op je vruchtbare dagen? Zit nu op dag 26, zal ik nog doorgaan met testen? Of denken jullie ook dat het weinig zin meer heeft? In ieder geval ga ik deze test niet meer gebruiken, wordt er alleen maar onzeker van. En wat je zegt Mieke, deze test werken voor mij waarschijnlijk niet echt goed. Hier nog iemand die helemaal niets heeft met baby's . Ik vind kids leuk vanaf een jaar of 1,5, dan kan je er wat meer mee. Denk als ik zelf een baby heb dat het totaal anders is, dat je van nature weet wat je dan moet doen. Ik voel me vaak onhandig met zo'n frummel in mijn handen, t'is zo klein en kwetsbaar. Ben blij te lezen dat ik niet de enige ben die geen last last heeft van rammelend eierstokken als ze een baby zien . Nou, ik ga shoppen voor een kraamcadeautje, leuk, leuk, leuk! DDOOEEGG