30-plussers en zwanger worden (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. woonkamer is ook gelukt! Moest even wachten tot de zon niet meer binnenscheen

2. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    gezellige woonkamer soof!

3. thanx :oops:

4. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Meen, wat naar dat je zo gevallen bent, sterkte.

Soof, wauw jullie zijn ook al ver met het kamertje.
    Je hebt alles al zo leuk staan echt super ziet het er uit.
    Zo anders gelijk weer zoals wij het willen, hihi.
    Maar gezien jullie stijl past het precies bij jullie.

5. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @meen, hoop dat je er geen nare kneuzingen aan over houdt!

@mieke, hoe was de februari meeting? Was het gezellig?
    Enne, grappig he, hoe iedereen zo zn eigen stijle heeft! Misschien dat ik van de week effe fotos maak van onze vorderingen. Eerst moet die computer eens weg zijn!

6. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    meen beterschap met je nek en rug.

7. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    De meeting was ontzettend gezellig.
    Leuk om een stel van de meiden waar je mee schrijft te ontmoeten.
    Voor herhaling vatbaar.

8. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Goedemorgen meiden,

Ik heb een mailtje van Daantje gekregen en kom even een verslagje doen.

Het gaat goed met Daantje, ze is inmiddels alweer 14 weken en met de kleintjes gaat ook alles goed.
    Maar doordat ze nog steeds zo misselijk is en de 2 ukjes zoveel energie vragen van haar lichaam, heeft ze niet de puf om hier te komen schrijven.

Daarbij komt dat zij en Randy hun huis in Ede weer moeten verlaten omdat het contract van Randy afloopt en hij nog steeds niks anders heeft gevonden.
    Dat betekent geen werk en weer terug naar Leiden, wat natuurlijk geen ideale situatie is wanneer je zwanger bent.

Dus al met al veel aan haar hoofd, de hormonen doen ook zo hun werk en weinig energie.
    Maar ze denkt wel aan ons hoor!

9. Fijn om te horen dat het goed met haar gaat! Wens ze namens mij en wellicht de rest heel veel sterkte en succes.

Vanacht veel buikpijn gehad met het plassen, ik kijk het nog even aan vanmorgen anders ga ik weer naar de ha. Er moest binnen 24 uur verbetering zijn, vandaar!

10. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    goedemorgen dames

wij zijn vanmorgen in het ziekenhuis geweest voor de uitslagen
    alles was goed bij mij en mijn mannetje.
    we moeten het nog een half jaartje proberen mocht het dan nog niet gelukt zijn dan kijken ze verder.
    ik ben zo blij met deze positieve uitslag we gaan er voor.

groetjes puck

11. mb01

mb01 Actief lid

14 mei 2008
    321
    0
    0
    Hee meiden,

Meen, schrikken zeg, zo'n val. Hoop dat je er niets ernstigs aan over houdt.

Soof, heb de foto's bekeken, ik vind het erg leuk kamertje, warm en gezellig. Mijn huiskamer ziet er echt totaal anders uit, jij zou het waarschijnlijk te leeg vinden ;) .Ik heb veel wit/zwart en zilver, gecombineerd met een houten vloer en eettafel.
    Sterkte met je stuitje, lijkt me geen pretje als je voor je werk veel zit. En natuurlijk ook sterkte met het gedoe met je zus, wat een nare situatie :( .

Mieke, ook namens mij, een dikke knuffel voor daantje. Fijn dat het goed gaat met de beebje, wel balen van de verhuizing en alle stress erom heen.

All, gisteren was het optreden met het popkoor, en het was echt superleuk :) ! Alles ging helemaal top, met mooie belichting, beamerprojecties en een lekkere band. Ook mijn solo ging goed, was stikzenuwachtig, maar die hoge noot kwam er toch uit! Na het optreden met al mijn "fans" chinees gehaald, geniet enorm van een huis vol gezellige mensen.

Zaterdag ben ik naar mijn neefje gaan kijken, het is echt een heeeel schattig mannetje :p . Heeft het neusje en lippen van zijn moeder, en het voorhoofd van zijn vader.....grappig om dat nu al te zien. Dinsdag mogen ze naar huis, dat is wel fijn voor ze.

En nu een up-date over mijn "zoek het ei" verhaal ;) : Ik zit nu op dag 29, ik kan me niet voorstellen dat ik nu nog mijn eisprong heb. Volgende week maandag is mijn NOD (uitgaande van mijn kortste cyclus), ga me nu daar maar op richten. Wel heb ik vanaf zaterdag een soort ongi-gevoel in mijn onderbuik. Gister dacht ik dan ook dat ik ongi was geworden, daar baalde ik al van want dit zou dan veel te vroeg zijn. Maar eenmaal op de wc was er dus niets aan de hand, raar :confused: . Dus zou het misschien...

DDDOOOEEGGG

12. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Puck, dat is goed nieuws meid! Ben blij voor jullie.
    Hoe gaat het verder?

13. @PUCK! Wat een goed nieuws, veel plezier met klussen :)

14. mb01

mb01 Actief lid

14 mei 2008
    321
    0
    0
    Puck, wat fijn meid, dat alles bij jullie goed is!Kan me voorstellen dat je enorm opgelucht ben. Hoop dat in de komende 6 maanden het wonder mag gebueren!

Oja, en Soof, sterkte met je blaasonsteking!

15. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    hey mieke

ja het gaat goed we blijven posieteif denken!
    en hoe gaat het met jou en je zwangerschap?

16. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    mb, je ongi gevoel kan ook misschien je eisprong geweest zijn.
    Dat kan ook als steken of kramp voelen, per persoon natuurlijk anders.

Leuk dat het optreden zo goed is gegaan, toch een bevredigend gevoel denk ik.
    Bijzonder he die kleintjes en dat ze dan van beide ouders iets hebben.
    Dat maakt mij ook zo nieuwsgierig hoe ons mannetje er uitziet en wat hij van wie heeft.

Soof, naar hoor die blaasontsteking.
    Je bent toch lekker thuis gebleven vandaag?

Puck, het gaat eigenlijk heel erg goed, mag absoluut niet klagen met de zwangerschap zoals deze tot nu toe gaat.
    En ik voel de kleine man zo goed schoppen, mijn hele buik gaat op en neer.
    Zo leuk.

Ik hoop heel erg dat het voor jullie binnen een half jaar nu gaat lukken hoor!
    Hoe staat je mannetje er nog tegenover?

17. Ja hoor ben thuis gebleven, maar ik ben misselijk van die pillen joh, echt niet fijn. Straks maar weer bellen met de ha

Ga nu de notaris bellen ivm de erfenis, wish me luck!

18. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    wat fijn dat alles goed is puck! kan je er mee leven dat je nog een half jaar zelf moet proberen? Ik kan me herinneren dat ik elke dag wachten al teveel vond! maar ja, ik had dan ook helemaal geen eisprong uitmezelf!

Ook goed om te lezen dat alles goed is met Daantje en de twins! Wel balen van het verhuizen en het verliezen van de baan van Randy.

@all, hier alles goed. Ben net effe bezig geweest om de laatste kleine spulletjes van kantoor naar zolder te verhuizen. Vriendlief zat gisteren sip te kijken omdat ie "zo weinig ruimte" heeft op zolder. Maar na wat opruimen van mij net, heeft ie toch een super kantoor hoor! Ga nu effe uitpuffen en vanmiddag verder, want wil het als verrassing af hebben als ie thuiskomt vanavond. Als dank voor alles wat ie al voor mij extra moet doen nu deze maanden!

anyway, de babykamer is nu vrij van kantoor spullen en klaar om ingericht te worden! yeah!

19. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Soof, GOOD LUCK! [​IMG]

Pooh, leuk dat je hem zo wilt verrassen.
    Jullie hebben ook al de meubeltjes toch.
    Oh ik moet nog zo lang wachten, tot week 51.
    Hoop dat het eerder komt.
    Wil wassen en alles in de kast leggen, heb ik tenminste overzicht.

20. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    he zusje,

Laat je niet doen door die echte zus van je he.
    Laat ze maar zeggen, het is niet bekrachtigd dus heeft ze geen voet om op te staan.
    Dan nog durven vragen om haar laatste wil in te wilgen, ja zeggggggggggggg....

Kom op hou je sterk , jullie moeten je niet laten doen.

Zeg en wat hebben jullie een wondermooikamertje voor m'n adoptienichtje of neefje ;)

Deel Deze Pagina