Nog vergeten heb een webwinkeltje met zw kleding die ik verkoop ook de eerste kleding van Sterre komt erop die te klein zijn. Nogf niet zoveel van haar maar enkele stuks. http://shop.kapaza.be/debabbelut/ Dit is de link
hahaha mieke, dat heet geloof ik nesteldrag! Soof: wat vervelend al die heisa over de erfenis. dan nog een blaasontsteking erbij.... Maar wat een ongelooflijk mooie babykamer! En nu al zover klaar! Puck: wat een goed nieuws! Ik hoop zooo dat het voor jullie snel raak is! Mb01; spannend hoor! Dit vond ik altijd de moeilijkste periode van m'n cyclus, dat wachten.... Pooh: heerlijk dat je de babykamer ook vrij hebt om in te gaan richten. Wij hebben inmiddels ook al een hoop spullen naar zolder verplaatst (met als resultaat dat het daar nu zo'n ongelooflijke zooi is, dat ik daar nu eerst weer mee aan de slag moet. hebben namelijk de wasmachine op zolder staan en wil er als ons kindje er straks is ook graag een wasdroger bij. het is daar nu zo'n troep dat de kraamzorg een rolberoerte krijgt als ze bij ons op zolder komt!) Heb paar beroerde nachten achter de rug. Vrijdag op zaterdag dienst. Zaterdag op zondag dachten een aantal mensen per ongeluk dat ik nog steeds dienst had (was dus niet zo) resultaat: paar keer wakker gebeld. En vannacht bijna in enorme golf maagzuur gestikt, zodat ik een half uur lag te proesten en daarna rechtop zittend heb geprobeerd nog wat te slapen (geen succes) Vannacht nog een nachtje rust en daarna weer drie nachten dienst, bleeeh!
@WANNA! ik heb nu ook zo'n zolder Wij moeten hier nog veel doen, nieuwe vloerbedekking, mooi deurtjes onder schuine kant en opruimen. Maar dat zien we volgend jaar wel een keer!
wij hebben 2 kamers op zolder en een grote overloop. Maar 1 kamertje is met schuin dak en wordt gebruikt als rommelhok, omdat je er niet veel meer mee kan doen dan dat. Staat dus vol met klapstoelen, gereedschap, luxaflex die we niet meer gebruiken etc etc. Ik wil er graag een dakkapel op zetten zodat we daar een volwaardige kamer van kunnen maken! De andere kamer is nu dus kantoor. Maar ook de logees moeten hier kunnen slapen en mn crosstrainer staat er ook...Dus dan wordt het wel vol! @mieke, ja op de kledingkast en box hebben we alle meubeltjes. Die kast heb ik bij Ikea al gezien, dus die kunnen we binnenkort wel gaan ophalen.
Hoi Meiden, Gaat alweer heel wat beter met mijn nek en rug. Gisteren met flinke spierpijn opgestaan, onbewust span je alle aan bij zo'n val. Heb het rustig aan gedaan van het weekend en nu gaat het alweer zoveel beter. Puck; Wat een goed nieuws, succes voor de komende tijd! Daantje; Wat fijn dat alles goed gaat met jou en de twee kindjes! Bah wat een narigheid omtrent Randy zijn baan, heel veel sterkte. Sophia: beterschap! Heeft de notaris je nog kunnen helpen? Liefs, Meen
Hoi allemaal, Ik heb dit topic een beetje verwaarloosd de laatste tijd Sorry! Dit komt ook door de drukte van de laatste tijd. Inmiddels ben ik weer wat meer bij met de februari-mama's en ben ik net als Mieke op de high tea geweest van gisteren. Dit was erg leuk! Gaat het een beetje goed met iedereen? @Meen, lees dat je gevallen bent. Meid, wat schrikken! Gelukkig gaat het alweer wat beter. @Pooh, lekker dat je al zover bent met de meubeltjes. Door de levertijd die erop zit kan ik de mijne op z'n vroegst in december verwachten. Wat lief dat je je vriend verrast vanavond. @Wanna, balen van de gebroken nachten en vervelend van de maagzuur aanval. Kan je niet wat vrijstelling krijgen voor nachtdiensten ivm zwangerschap? @Daan, fijn om te horen dat de zwangerschap nog steeds goed gaat. Wel jammer van de baan van Randy. Hopelijk vind hij snel weer iets en hebben jullie straks een knus nieuw stekkie om met de kleintjes straks in te wonen. @Puck, wat fijn van het goede nieuws. Hopelijk is het snel raak. Ik kan nu niet verder teruglezen. Hopelijk gaat het met iedereen goed verder. Ik duim voor alle bankzitters. Met mij gaat het goed. Het is wel een drukke tijd. Huis in de verkoop, veel regelen voor het nieuwe huis. Ondertussen proberen alle benodigdheden voor het kindje in huis te krijgen. En dan groeit die buik ook nog eens behoorlijk door! Maar ik mag niet klagen. Weinig last van kwaaltjes.
Goed om je weer eens te horen Caro! Druk, druk, druk dus. Fijn dat het met jou en de kleine goed gaat, dat is het voornaamste! Liefs Meen
@MEEN: IK wacht nog op antwoord van de notaris. Maar het zou zo maar kunnen dat we dit voor de rechter moeten slepen.................
leuk van je te horen Caro! fijn dat alles goed gaat en je weinig last hebt van kwaaltjes! Op zo nu en dan wat groeipijn en maagzuur na, mag ik ook niet klagen! Mn vriend is onderweg naar huis, heb een chocolade letter in zn slof gestopt. Moet hem effe verwennen, die arme heeft het zo druk met werk en mij! En ik ben niet altijd even lief (hormonen?)
Wat lief POOH! Mijn mannetje is morgennacht weer thuis, mis hem vreselijk nu met dit gedoe! Ben trouwens bang dat het nog allemaal lang gaat duren! BAH LIEFS
Pooh; Wat lief zeg van je, daar gaat je mannetje vast heeel blij mee zijn. Sophia: Jeeminee, dat ze het zo ver laat komen. Sterkte hoor!
@mieke Ik zat vanochtend met Rensie (oude temper) op msn en we herinnerde ons dat we precies een jaar geleden daar een afspraak hadden gemaakt. Dat we een jaar later (vandaag), zwanger of meoder zouden zijn. Samen met shirbeuk, bengeltje 86, is het voro ons allemaal uit gekomen! Leuk he?
grappig he soof. Je roept dan wat en tis gelukkig uit gekomen! Vind het soms best moeilijk om te lezen dat oud tempers of in mijn geval PCO-ers, nog steeds bezig zijn. Ik heb er oo kanderhalf jaar over gedaan in de mmm, maar achteraf hebben we zoveel geluk gehad dat de toen ik uiteindelijk eitjes ging leggen (mbv spuiten), ik de 2e ronde zwangr was.
Ja fijn he, daar hebben wij ook geluk bij gehad. 4e ronde was het raak. Die 1 1/2 jaar dat we geen hulp hadden vergeet ik maar effe LIEFS
Hee, Wanna, succes met je gebroken nachten, ik leef met je mee. Midden in nacht wakker gebeld worden is geen pretje en behoorlijk slopend. Tot hoeveel weken moet je dit doen? Lijkt me niet dat je hoogzwanger nachtdiensten moet doen? Caro, leuk weer van je te horen en fijn dat alles (onder omstandigheden) goed gaat. Ik heb zelf weer een slaapdienst achter de rug. Lekker kunnen slapen dit keer, alhoewel ik wel midden in de nacht wakker schrok. Ik had waarschijnlijk eng gedroomd, of gedroomd dat ik aan het rennen was ofzo, want ik werd hijgend/ huilend wakker?! Zo vreemd, zit er nog steeds over na te denken wat het geweest kan zijn. Hebben jullie dit weleens? Verder nog steeds een rommelend/ ongi-achtig gevoel in mijn onderbuik. Elke keer als ik naar de wc ga verwacht ik de ,maar tot nu toe niets gesignaleerd. Ook nog geen gespannen borsten, waar ik normaal een week voor me ongi last van heb. En tja...dan begint er een klein beetje hoop op te borrelen. Ik probeer nuchter te blijven, maar dat wordt me wel meoilijk gemaakt . Prutweer buiten, dus ik ga lekker op de bank liggen met een pot thee en een boek...heerlijk! Groetjezzzzzzzzzz