Pooh: wat heerlijk zo'n echo! En gefeliciteerd met jullie zoon! wat een verrassing dan, als je dacht dat het een meisje zou worden Ben benieuwd of het bij mij precies andersom wordt, want ik denk echt dat we een jongetje krijgen
Grappig zeg die jongetjes op komst! Fijn zeg dat alles goed was op de echo Pooh, gefeliciteerd! Welkom Indey! Succes met het zwanger worden van jullie derde kindje, hoop dat het snel zo mag zijn voor jullie! Liefs, Meen
Indey, welkom, helemaal vergeten Ik ben dus Mieke en 36 jaar en zwanger van onze eerste, een zoon. Vorig jaar juni weer voor het eerst ongi na 6 jaar prikpil en daarna zo zoetjes aan begonnen...
POOH: gefeliciteerd! een knulletje wat leuk voor je. Ik ben ook "overtuigd" van een meisje. MOrgen over 2 weken weet ik het (HOPELIJK) MIEKE: Bedankt, ik wil er ook goed over nadenken hoor, maar al die jaren komen terug en dan ben ik het type; gooi de handdoek maar in de ring! ZUSJE! Ja dat idee had ik ook al, veelal stress.! LIEFS
He meiden, Pooh leuk een lang ventje, gefeliciteerd! Soof wat een gedoe toch, en lekker over de e-mail je gal spugen niet chique van je zus, zeker niet omdat je zwanger bent en deze spanning nu helemaal niet kan gebruiken. Dikke knuffel voor jou. Puck wat super dat alles goed is, geniet van elkaar Hoi Indey, ik ben simi, inmiddels 35 en nu ruim een jaar aan het proberen zwanger te raken van ons eerste kindje. Probeer inmiddels wel minder bezig te zijn met het zwanger worden dus ben er niet zoveel meer. Meen nog last van je valpartij? Zo nu weer even werken Liefs, simi
Hee, Nou, kan voelen dat ik gister bij de ortho ben geweest, auw :-# ! 1 tand wil niet draaien, dus daar heeft ze nu flinke spanning op gezet. Kan nu dus weer niet kauwen, is pijnlijk. Verder was ze wel tevreden, alleen hoorde ik nu dat ik de laatste keer elastieken krijg van mijn boven-naar mijn ondertanden.Dit om mijn boventanden een stukje naar beneden te krijgen. Zit me nu al af te vragen hoe ik dan moet eten? Pooh, een zoon, leuk zeg! Soof, wanna, pooh, dus als ik goed begrijp moet ik nu nog maar genieten van de sex? Hoewel, ik vind die verplichte sex af en toe wel lastig. Mijn vriend heeft geen problemen met het "moeten" , hij heeft geen last van faalangst . Maar ik denk soms "daar gaan we weer". Maar ik heb energie genoeg, dus ik maak er altijd wat leuks van . Dat zal dus wel anders worden als de zwangerschaps-vermoeidheid toe slaat, lijkt me lastig daar een balans in te vinden. Nog 5 nachtjes slapen tot mijn NOD..... DDDOOEEGGG
Oja, het lukt me niet om een foto van mijn beugelbekkie te plaatsen. Ik krijg de foto niet verkleind, dan geeft ie een error. Iemand enig idee wat je dan moet doen?
@mb01, ik vond het ook best moeilijk om het "leuk en luchtig" te houden. In het ziekenhuis zeiden ze, vanavond, morgen ochtend en morgen avond klussen en dan moet je! Gelukkig ging het wel, maar tis wel heel raar! En nu heb ik helemaal geen zin in polonaise aan mn lijf. Buikje begint een beetje in de weg te zitten en het idee dat ons smurfje daar zit, vinden we allbei een raar idee. Je weet dat ie er geen last van heeft, maar toch...
He ladies! Hier nog steeds pijn, ben wel aan het werk. Maar het zitten doet echt zeer. Maar ja, even doorbijten! MB01! Die prestatiedrang komt nog wel Wij moesten op uur en tijd, nou dan geloof maar dat het hoofdje niet geheven wordt hiihihih. Ach ik had zo'n medelijden met mijn mannetje. Maar zie het resultaat! Het is toch gelukt! Verder zijn we nog steeds aan het onderhandelen, we zien het wel
Hahaha, dat zou ons dus never nooit niet gelukt zijn! Om de dag werd al een beetje een verplichting Sterkte Soof met alle heisa! Mb01: en jij sterkte met je strakke elastiekjes! Mieke: hoe kwam je er destijds eigenlijk bij om de prikpil te nemen? dacht dat dat niet meer zoveel gedaan werd?
ja die prestatiedrang had m'n man het ook wel wat moeilijk mee, de keer dat het lukte moest het precies uit z'n tenen komen maar resultaat is behaald
Hahaha Zico, bij ons idemdito! en zowel de vorige keer als dit keer was het ruim voor mijn eisprong, maar waren het zwemmertjes met lange adem Hier vandaag weer in het andere ziekenhuis aan de slag. (Ben sinds twee weken twee dagen per week "gedetacheerd") Grootste gedeelte van het werk is wel leuk, maar nou hoorde ik gisteren van een collega dat een paar personeelsleden hem hadden gevraagd tegen mij te zeggen "dat ze me niet zo aardig vinden" heb hier net drie dagen me de pleures gewerkt! Nou zeg, laat ze dat dan recht voor z'n raap tegen mij zeggen! Vind dit gewoon onbeschoft om een buitenstaander te vragen dit tegen mij te zeggen. heb dit op alle afdelingen waar ik gewerkt heb nog nooit gehad! ben werkelijk woest (Zal ook wel beetje door de hormonen komen )
Nou schandalig zeg, stomme trienen. Ik zou dus al niet meer zo hard voor ze lopen he! Wat vindt die collega er zelf van?
Wanna, dan is jullie kleintje vast een meisje, vrouwelijke zaadcellen zijn langzamer en leven langer. Hier ook moeite met het prestatie gebeuren op het moment supreme gehad hoor. Enne die prikpil, tja, geen kinderwens. 1x per kwartaal injectie halen, geen pillen vergeten, geen ongi. Dat waren eigenlijk allemaal punten waarom ik daar voor gekozen heb, wel in overleg met mijn ha. Maar zal er nu in geen enkel geval meer voor kiezen hoor, troep. Wat een eikels op je werk zeg. Nou als het zo moet dan sloof je je ook maar niet meer zo uit hoor!
Thanks Soof en Mieke! dat is het 'm nou juist. Die collega had nou net tegen die trienen moeten zeggen: als je een probleem hebt met haar, bespreek het dan met haarzelf! In plaats daarvan heeft hij excuses zitten aandragen dat het zo ongebruikelijk druk was op de dagen dat ik voor hem waarnam en gezegd dat hij het me wel door zou geven! Nou ja zeg...! als ze maar niet denken dat ik me daar iets van aan ga trekken. Ik ga er ook niet over beginnen tenzij iemand daar zelf het fatsoen heeft dat rechtstreeks met mij te bespreken. (Maar je begrijpt natuurlijk wel dat ik er tegen hun waarschijnlijk nu niet aardiger op ga worden...) Mieke: kan me voorstellen dat de prikpil wel veel voordelen opleverde! Vond je het echt zo'n troep? waarom dan?
Hallo allemaal, even een kort berichtje van mij. Vandaag een gesprek gehad op mijn werk, eindelijk een positief en constructief gesprek. Natuurlijk niet 100% zoals ik zou willen, maar wel goed genoeg. Volgende week ga ik alweer 3 halve dagen naar mijn werk toe. Wil niet zeggen dat ik helemaal geen pijn meer heb (alles behalve dat), maar het gaat wel de goede kant op. We zijn nog niet naar de ha geweest, maar dat gaat binnenkort wel gebeuren denk ik. Ben nu mega ongi, ik vind het niet zo prettig om dan daar heen te moeten gaan (je weet maar nooit). Mieke bedankt voor je reactie op mijn vraag. Meiden allemaal een heel fijn weekend en tot volgende week!
Succes Hartje en graag gedaan hoor! Huisarts gaat niks inwendig bekijken, dus tijdens je ongi kun je best naar hem toe Wanna, als je bedenkt dat het spiraaltje 5 jaar lang een beetje hormoon afgeeft en de prikpil een kwartaal en dan krijg je dat in 1x in je gespoten. Ook duurt het eeuwen voordat het weer uit je systeem is en je cyclus weer begint. Daarom eigenlijk niet meer.
Zo moest ik ook naar de gyn toen ik een spiraaltje kreeg. In het begin keek ik er vreselijk tegenop, maar ja toen zij mijn moeder; hij ziet niet anders de hele dag en het is zijn vak! En ja toen moest ik daar toch wel gelijk in geven en schaamde ik me helemaal niet meer.