30-plussers en zwanger worden (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Dank meiden! zal wel goed gaan hoor, het is maar een kleine ingreep, maar toch speelt het door je hoofd.

27 nov. oh dat is nog even wachten :(

2. JA EN BEDANKT HE :evil: :) alsof ik me daar nog niet van bewust was hihiihihih
    Mens, ik ben zo nieuwsgierig wat het is. Zal je zien dat ze het niet kunnen zien! Nou ja dan zien we wel weer....

3. mb01

mb01 Actief lid

14 mei 2008
    321
    0
    0
    Hee,

Soof, mooi buikje! Staat inderdaad mooi in die jurk.

Mieke, spannend, zo'n operatie. Sterkte!

Wanna, wat een mutsen zeg! En echt laf dat ze tegen iemand anders gaan klagen over jou. En dat diegene dan ook nog braaf de boodschap door gaat geven? Daar zou ik ook woest van worden. Op zo'n manier wordt je werkplezier wel vergald....gelukkig is het bijna voorbij voor je.

Moontje, heel schattig, die kleine meid van je.

Hartje, fijn dat je een goed gesprek hebt gehad op je werk. Wel vervelend dat de pijn blijft, respect dat je dan toch 3x een halve gaat werken.

ALL, over de prestatiedrang van mijn vriend, ik denk ook dat als ik ooit op de klok sex moet hebben, dat voor hem de lol er wel af is. Nu is hij alleen maar blij als het "ei-tijd" is, want normaal ben ik echt niet van de 2x per week ;) .

Nog 4 nachtjes slapen tot mijn NOD!

DDOOEEGG

4. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    Wanna een mooi buikje

Zusje wat zie je er prachtig uit in je jurk en buikje. Het groeid goed he ;)

Heb net 5 uren bij de kapper geweest, ben terug een blonde :rolleyes:

5. Jeetje, 5 uur. Dat kan toch niet goed zijn zusje! En wat een geduld heb jij hahahah

Dankje, ben ook trots op mijn buikje hoor :oops: Hij groeit inderdaad goed, heb er ook veel last van. Zeker in de avond, poeh dan heb ik het idee dat hij ontploft. Maar ja het gevoel van binnen maakt alles goed!

LIEFS

6. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Bedankt voor de complimenten dames! ;)

Mieke: toch spannend, al is het maar een kleine ingreep. Krijgt hij volgende week de uitslag?

Ik ga heerlijk een weekendje weg met mijn man naar sauerland! Ooo, heb er zo'n zin in!

Tot maandag of dinsdag na de echo!

7. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Wanna, heel veel plezier en geniet er van.

4 dec. is de uitslag.
    hij voelt zich goed zo na de ingreep, alleen wat beperkt in zijn doen en laten met zijn arm.
    maar alles is goed gegaan, gelukkig.
    het is ook een lekkere ouwe optimist ;)

8. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    heb sterre vandaag gewogen en ze weegt 3.820kg, ze gaat stilaan naar de 4 kg onze meid.
    Loop met een blauwe nagen rond, net m'n middenvinger. Heb tussen de deur gezeten, jeetje wat heb ik gevloekt.......

9. Maine

Maine Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.072
    0
    0
    Hoi meiden,

't Is weer heel lang geleden dat ik hier met jullie meelas.
    Schandalig lang geleden en eigenlijk geen excuses...
    Trok het even niet meer, vooral door m'n nieuwe baan
    wat een totale ramp was. Inmiddels na veel wikken en wegen
    ontslag genomen en gelukkig weer vol moed aan m'n nieuwe
    baan begonnen.
    Verder iets minder met zwanger worden beziggeweest en zie het
    resultaat: ZWANGER (volgens de test).
    Kan m'n ogen nog niet echt geloven.
    Heb de test net gedaan (op m'n eigen verjaardag :D ).
    Twee dikke vette strepen.
    Heb al geprobeerd om een foto van het stickie te maken,
    maar ik krijg er nu in het donker geen fatsoenlijke foto van :( .
    Ik ga weer proberen mee te lezen. Reageren kan ik nog niet
    beloven, maar ik zal m'n best doen :).

Tot gauw.
    Xs,
    Maine

10. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    maine wat een geweldig goed nieuws, en dat op je verjaardag! Super en geniet ervan!

@all, mn jubileum etentje was heel gezellig. kreeg een keukenschort met foto's van collega's er op en een cd die mn baas had gemaakt met nummers die bij me passen. E natuurlijk een enveloppe met geld!

Heb sinds gisteen veel last van bandenpijn en lage rugpijn. Kon er amper van slaen vanacht want, ik hoorde dat het niet goed is om op je rug te liggen. Hopelijk is dit van tijdelijke aard, want dit is niet leuk!

Mn neef en nicht komen om 10.00 met de 2 meiden. We gaan naar de intocht van Sint hiero phet dorp kijken. Leuk hoor met eentje van 4 en net 1!

11. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    maine nou een dubbele felicitatie dus leuk zeg :)
    Ik hoopte dat ook te hebben maar helaas kwamen bij mij de duiveltjes een beetje te vroeg.
    Nou hoop ik op kerst positief te testen haha
    Ik lees vaak mee hier want 29 nov mag ik me ook een 30er gaan noemen en voel het klokje steeds harder tikken.

12. MAINE GEFELICITEERD!!!!!!!!!! Wauw wat een goed nieuws meid!

POOH! Nee he is niet leuk! Dat is dus wat ik ook heb en ik zit ook te hopen dat het van tijdelijke aard is!

13. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Maine, wow dat is nog even een COME BACK! ;)
    Gefeliciteerd met je verjaardag en met je zwangerschap, wat een mooi cadeau zeg.
    Leuk dat je er weer bent en het met ons komt delen.

Pooh, leuk dat je baas zo'n cd heeft gemaakt zeg, ondanks dat je hier ook nog wel eens minder positief over hem kunt zijn, hahaha.

Melanina, welkom en klets gewoon mee, je hoeft echt niet 'officieel' te wachten tot je 30e verjaardag hoor :)

Hier schopt een kleine uk behoorlijk in mijn buikie.

Pooh, misschien is een eenmalige afspraak met een mensendieck therapeute iets voor je.
    Hij/zij kan je precies wat goede houdingen laten zien wat je bekken en rug kan ontlasten.
    Ik heb dit nu tijdens mijn zwangerschapsgym gekregen, dit is op basis van mensendieck.

14. mb01

mb01 Actief lid

14 mei 2008
    321
    0
    0
    Hee,

Maine, GEFELICITEERD!!! En dat op je verjaardag, dat is het beste cadeau wat je je kan wensen.

Mieke, fijn dat de operatie goed is gegaan. :thumup: .

Zico, AUW! :thumbdown:

Melanina, WELKOM! Altijd leuk, iemand die mee komt kletsen. Ik weet hoe het voelt om 30 te worden, je hebt ineens het idee dat je op moet gaan schieten. Hoop voor je dat het snel raak mag zijn, maar schiet niet in de stress als dat niet zo is! En je ziet het aan Maine, er even niet zo mee bezig zijn kan een geweldig resultaat hebben! Ben je bezig voor je eerste kindje?

ALL, Hier alles prima, nog geen signalen dat mijn ongi eraan komt. Behalve dan dat er weer een pukkel doorkomt, maar ja, dat hoeft niet al teveel te betekenen (toch? [-o< ). Het wordt nu spannend (zit op dag 34, NOD vanaf dag 36), maar ik probeer er nuchter onder te blijven. Nog 3 nachtjes slapen !

Fijn weekend allemaal,

DDOOEEGGG

15. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    waauw maine, wat een fantastisch nieuws.
    Ik heb ook eens op m'n verjaardag positief getest. Leuk he ;)

16. He Zusje, AUWIE die vinger. Ik had gister mijn middelvinger gestoten. Ook erg pijnlijk!
    Fijn dat Sterre aankomt, heel goed van haar!
    Zeg heb je misschien een keer op dinsdag of woensdag tijd, dan kom ik een keer alleen op en neer anders wordt het echt volgend jaar en dat zou ik jammer vinden. Heb immers al een cadeau op maat liggen ;)

Morgen gaan we naar een oud collega van manlief, die hebben in juni een tweeling gekregen. Eens kijken hoe dat nu gaat, al die tijd hadden ze het zo druk dat we geen afspraak konden maken.

En jawel, morgen gaan we de kerstboom zetten :confused: :) Tja de aankomende 4 weken is manlief er niet in de weekenden en we doen het graag samen dus dan maar nu al hihihhi
    Weet nu al dat ie op 1 januari weer de zolder op kan!

LIEFS

17. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    KERSTBOOM NU ALL :confused: :) :)

18. Ja en wat is daar mis mee :) En ook een kerstdorp hihiih, wordt nog wat met dat katje van ons :rolleyes: denk dat Kit vliegles gaat krijgen.... :oops:

19. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen

M'n blond koppie, foto is niet zo geslaagd

20. Kleur haar is wel heel mooi Zussie! Ben je erg moe? Of ligt het echt aan de foto?

Je ziet er wel goed uit, ben je je kilootjes al aan het verliezen?

LIEFS zusje!

Deel Deze Pagina