ligt aan de foto hoor, zit terug op gewicht maar ga volgende week een s werk van maken voor te beginnen sporten, wil er enkele extra kilo's af; en men buikspieren beginnen oefenen zeg maar een data, ben toch thuis
Hoi allemaal, Thanks weer voor de welkom en natuurlijk voor de felicitaties. Halverwege de ochtend nog een zwangerschapstest gedaan. Eentje van een ander merk en ook hier weer dik positief. Heb het samen met m'n dochter gedaan. Samen naar de winkel om een test te halen. Vervolgens testen en samen wachten op de uitslag. Er stond nog '5 min wachten', maar binnen een minuut was het al heel duidelijk. (zie album) Nu maar in spanning afwachten de komende weken... Ik ga gauw verder lezen. Even checken wat ik zoal gemist heb. Gr, Maine
@soof, wat nu al de kerstboom? asjeblieft niet! Sint is net in het land,hahahahaha @mieke, ja ik was ook erg verbaast om te horen hoeveel moeite hij er voor gedaan had. Internet afgeplozen, hulp troepen in geroepen en zelfs media museum gebeld! @all, we zijn net naar de intocht van sinterklaas wezen kijken hier op het dorp. Komt er een piet naar me toe, die zegt...jij hebt een baby in je bui...komt ie volgend jaar ook naar sint kijken?/ hihihi. Volgens mn vriend was dit een "gehandicapte piet", maar we kregen wel een extra hand vol kruidnootjes voor de baby! Mn 2 nichtjes van 1 en 4 waren verkleed als piet, en de oudste vond het geweldig! Ik kan niet wachten tot we er zelf met onze knul staan!
Ah wat schattig POOH, erg leuk! Ja wij zijn dol op kerst, maar nu wel erg vroeg zoals ik al schreef. Maar ja anders vind ik het veel te laat worden! Zal wel foto's maken!
Maine, wat een mooie duidelijke test zeg. Ben je niet al wat verder dan 4 weken? Lekker gevoel he. Pooh, leuk dus!
hallo, mag ik ook meedoen? mijn schuld geloof ik dat jullie gedeelte nu een nieuwe gedeelte is. Ik vroeg me af of er nog meer 33 jarigen voor een eerste bezig waren, maar dat bleek dit topic al te zijn! Sorrryyyyyyyyyyyyyy Mag ik alsnog meekletsen hihi? Ik ben 33 (en een half) en wij zijn in juli gestopt met de pil. Ik had vorige maand een progesterongehalte van 15, dus het is twijfelachtig of ik een eisprong heb. maandag weer naar de gyn.........ik zou NU ongeveer mijn eisprong moeten hebben. Denkt hij. Groetjes!
Loe; Van harte welkom hier, gezellig dat je mee komt kletsen. Ik wens je veel succes met zwanger worden.
Hoi dames, Maine, duidelijker kan het niet, super! Soof, kerstboom? Bij mij staat dat ding hooguit 2 weken, ben helemaal geen kerstboom-fan. Maar t'is wel gezellig, samen je boompje optuigen. Loe, WELKOM! Nog steeds niet ongi, nog 2 nachtjes slapen tot mijn NOD! Fijne zondag allemaal.
goede morgen meiden! Ben er maar uit gegeaan want wist niet meer hoe ik lekker moest gaan liggen..bah! Op mn rug schijnt niet goed te zijn voor die kleine en ik krijg het er benauwd van. En beide zijden doen nu zeer. We gaan vanmiddag naar Rotterdam, Burgerhout babywinkel is open en we willen kijken naar een box en schommelstoel. Fijne zondag allemaal!
Hoi Mieke, De eerste dag van m'n laatste ongi was 17 oktober. Heb een redelijk stabiele cyclus, al had ik eigenlijk 21 okt pas ongi moeten worden. 17 okt was de ongi een echte ongi, dus ik denk niet dat ik verder ben dan vier weken. Ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat de tests zo snel zo duidelijk zouden zijn. Dat was bij de eerste wel anders. (twaalf dagen over tijd en een heel licht puntje). Ben echt super blij, maar het is nog onwerkelijk. Tja, er is per slot van rekening ook nog helemaal niks te zien en ik voel ook (nog) niets. Hoop alleen dat ik binnenkort niet zo giga ziek (misselijk) word als 10 jr geleden tijdens m'n eerste zwangerschap. We zullen het vanzelf merken. Gr, Maine