30-plussers en zwanger worden (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dilady

Dilady Lid

12 feb 2008
    94
    0
    0
    Utrecht
    Hallo 30+-ers, via het topic van Loe kwam ik ook op dit onderwerp uit (Loe bedankt!). Ik ben 32 (bijna 33) en inmiddels 2 jaar bezig voor ons eerste beebje. Onlangs heb ik een bbz gehad, nu weer helemaal hersteld. Graag wil ik meekletsen en -hopen met jullie. Ik snap alleen het abonneren niet, krijg namelijk niet altijd bericht als er een nieuw antwoord is geplaatst. Kan dit kloppen?

2. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Dilady, welkom en heel veel succes.
    Lees dat jullie al een lange weg hebben bewandeld, sterkte!

Als het goed is kun je onderaan de pagina je abonneren op dit topic door de link aan te klikken.

3. Dilady

Dilady Lid

12 feb 2008
    94
    0
    0
    Utrecht
    Bedankt Mieke, die link heb ik aangeklikt, heb alleen het idee dat het niet altijd even goed werkt. Soms krijg ik geen mail van onderwerpen waar ik een abonnement op heb namelijk.

4. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Daar hebben we allemaal wel last van, dus je bent niet de enige!

5. Dilady

Dilady Lid

12 feb 2008
    94
    0
    0
    Utrecht
    Gelukkig, ligt het niet aan mij! Jij bent al een aardig eindje op weg zie ik. Ben jaloers..
    Veel plezier en succes morgen bij de vk!

6. Ellen30

Ellen30 Actief lid

7 nov 2008
    160
    0
    0
    Hallo allemaal,

Wat ben ik blij te lezen dat er meer vrouwen zijn van 30 of ouder die voor hun eerste kindje gaan. Als ik de verschillende onderwerpen las van vrouwen van 21 - 26 dacht ik: ben ik nu laat of wat is dit? Ik ben 2 maanden geleden 30 geworden en 4 weken geleden gestopt met de pil. Aanstaande donderdag heb ik mijn NOD, maar dit is ronde 1 dus ik verwacht niets. Merk wel dat ik enorm mee bezig ben, en dat werkt niet altijd goed geloof ik. Iedereen om mij heen is ook zwanger of heeft net een kindje. Ik wil ook zo graag!

7. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    welkom ellen. Ennee, ik heb bijvoorbeeld altijd geroepen nooooit moeder te willen worden. En opeens was het er..die oerdrang en het gevoel van nu of nooit! Ik ben juist blij dat we heel veel gezien en gedaan hebben voor we besloten voor een kindje te gaan. Dat pakt niemand je meer af. Allebei stabiel werk, huis, auto's, de wereld bekeken en dingen gedaan die je met kids niet meer kan doen! (backpacken etc)
    Succes met zwanger worden!

8. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Ellen, gezellig dat je hier komt kletsen en veel succes met zwanger worden.

Eigenlijk kan ik me helemaal in het stukje van Pooh vinden.
    Ook ik had niet echt een kinderwens en ineens was het er.
    En gezien mijn leeftijd moest ik ook niet echt langer wachten.
    Ook zijn wij blij met hoe we in onze relatie al veel gedaan en gezien en opgebouwd hebben en nu heel bewust voor een kleintje kiezen.

9. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    Nou, we zijn net terug van ons intake gesprek in het ziekenhuis. Was niet veel te bespreken, maar we hebben smurf zn hartje weer even gehoord en meneer ging lekker schoppen naar die doppler..hahahaha!
    Bloeddruk was goed 100/65 en baarmoeder bij mn navel.
    Volgende week maandag heb ik een bel afspraak en daan verteld de gyn me meer over hoe en wat. We hebben in ieder geval groen licht voor een bevalling in het ziekenhuis.

Ga zo effe wat soppen in huis en dan boodschappen doen! :D

10. He dames!

Jawel de kerstboom staat en mijn dorpje ook :) . Heb nog geen foto's want ben nog niet helemaal klaar, ik miste wat dingetjes voor de finishing touch!

Jee wat een hoop nieuwe WELKOM ALLEMAAL en heel veel succes!

Ik krijg binnenkort een pakketje babykleertjes binnen die ik op MP heb besteld! Voor € 7,50 krijg ik 30 kleertjes :confused: Echt zo leuk! Heel neutraal alles.

Vanmorgen wel een ravage in de woonkamer, 1 hondje had tegen de bank geplast :evil: en ons dametje heeft een plastic potje bemachtigd met daarin kleine steentjes voor mijn kerstdorp en nu lagen dus al die steentjes op het vloerkleed. En ze heeft nog op de salontafel een dansje gehouden en ondertussen een reep chocola gegeten..... :evil: Wat een kreng zeg. Ik heb ze de hele ochtend niet aangekeken :x

LIEFS

11. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Hihi Soof, die beestjes he! wel grappig hoor, minder voor jou maar vermakelijk voor ons ;)

12. En bedankt he :confused: :)

Heb net de HA aan delijn hehad. Urine was nu goed, staat nog wel op een soort kweek (geen idee wat voor iets) en daar hoor ik morgen iets van.

13. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    leuk die hondjes van je soof!hihi, zeer vermakelijk inderdaad.

14. Angela1976

5 aug 2008
    54
    0
    0
    Goedenavond dames!

Even een snel berichtje van mij. Mijn pc is gecrashed :S. Nieuwe schijf zit er nu in, maar nu blijkt het beeldscherm ook nog eens kapot :S. Zit dus nu op de laptop van mijn mannetje, maar vind dat dus helemaal niks om mee te werken.

Las dat Daantje nog steeds misselijk is helaas, maar gelukkig wel wat van haar gehoord nu :)!

Alle nieuwe van harte welkom natuurlijk!

Hier is alles nog steeds oke. Merk wel dat ik wat meer aan mijn vermoeidheid moet toegeven (best moeilijk). Als ik dat nl niet doe, dan merk ik dat dus erna dubbel terug. Verders groeit mijn buikje al aardig trouwens. Mag dinsdag 2 dec. (op mijn verjaardag) weer terugkomen bij de verloskundige en dan gaan we voor de eerste keer naar het hartje luisteren... ben zo benieuwt!

Groetjes Angela

ps. Heeft iemand ervaring met Roosvicee Laxo... Hoeveel glazen je daarvoor moet nemen om te werken?

15. moontje34

moontje34 Fanatiek lid

27 mrt 2006
    1.085
    0
    0
    Groepsleidster Buitenschoolseopvang
    Zuid-Holland
    Hoi meiden, ff een snel berichtje van mij, we hebben zaterdagavond met Tessa op de spoedeisende hulp gezeten.
    Voor iedereen die het wil weten kun je hier het verhaal lezen, http://tessa-world.zwangerenmeer.nl/?pa ... ziekenhuis
    Was wel ff schrikken, gelukkig is nu alles weer in orde.

Tot gauw meiden

16. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Wow moontje dat was wel even schrikken zeg! gelukkig is het goed gekomen en had ze niks gebroken.
    Moet je toch niet aan denken, zo'n ukje in met gipsen armpje.
    Knuffel voor Tessa maar ook voor jullie voor de schrik.

Angela, goed te lezen dat het goed gaat, die vermoeidheid, tja dat hoort erbij en het toegeven er aan is idd moeilijk.
    Heb daar nu ook nog wel moeite mee, maar omdat ik er wat meer lichamelijk klachtjes bij krijg moet ik wel.
    En alweer 11 weken, wat gaat het toch snel.

Hier vandaag controle gehad bij de vk, ben weer goedgekeurd en het kleintje ook.

17. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @angela, dat kun je "onbeperkt" drinken! ik heb het de eerste weken ook veel gedronken!
    en die moeheid, ja dat is lastig en jammer genoeg nog niet over bij mij!

@moontje, ged wat schrikken!

18. Maine

Maine Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.072
    0
    0
    Goedemorgen allemaal,

Door de ego-berichtjes niet eens de 'nieuwe' mensen verwelkomd :oops: .
    Bij deze dus alsnog WELKOM :D!

@ Moontje: Pff, dat moet echt even schrikken geweest zijn.
    Ben blij dat het toch nog goed is gekomen.
    Heeft ze er nog last van, of kan ze haar armpje weer helemaal
    gebruiken?

@ Soof: Leuk, he, een hondje ;).
    Ik kan me helemaal voorstellen hoe jullie woonkamer eruit
    gezien heeft. Succes met opvoeden :).

@ derest:
    Ik heb net m'n eerste afspraak gemaakt met de gyn.
    A.s. maandag heb ik al de eerste controle.
    Echt spannend, hoor :).
    Het gekke is, ondanks dat ik twee vet-positieve testen heb liggen,
    dat de twijfel begint toe te slaan.
    Stel je nu voor dat die tests je voor de gek houden?
    Ik heb (nog) geen klachten. Ben niet misselijk, eet niet overdreven,
    heb geen last van m'n borsten, etc.
    Verder is er natuurlijk nog (lang?) niks te zien.
    Heb vandaag gewoon zoiets van 'volgens mij verbeeld ik het me allemaal
    en houdt m'n lichaam ook de testen voor de gek :( '
    Volgens mij maak ik mezelf helemaal gek...
    Sorry, hoor...

Verder ben ik eigenlijk heel positief :D.

19. mb01

mb01 Actief lid

14 mei 2008
    321
    0
    0
    Hee allemaal,

Ellen en dilady, WELKOM! Fijn om weer wat 30 plussers erbij te hebben. Ellen, je bent zeker niet de enige 30 +er die voor het eerst zwanger probeert te worden, ik heb het door mijn reislust ook altijd uitgesteld.

Maine, spannend hoor, die 1e controle. Lijkt me inderdaad lastig als je verder niets voelt, je wacht toch op een "teken" dat er iets in je buik aan het gebeuren is. Maar je super-positieve test laat zien dat het echt waar is, daar hoef je niet aan te twijfelen. Een vriendin van mij heeft 3 maanden lang helemaal niets gevoeld, dus je bent niet de enige die weinig merkt.

Angela, 11 weken alweer, het gaat echt snel. Fijn dat alles goed gaat, behalve dan dat je last hebt van obstipatie?

ALL, ik ben enorm zenuwachtig, vandaag is mijn NOD. Bij elk krampje wat ik voel schiet de angst door me heen, en bij elk wc-bezoek zeg ik een schietgebedje..laat die :evil: :evil: wegblijven. Nog geen echte ongi-krampen, ik blijf dus hoopvol.
    Ik ben blij dat ik zo kan gaan werken, heb ik wat afleiding.....

DDOOEEGGG

20. Maine

Maine Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.072
    0
    0
    Hi mb01,

Toen ik zwanger was van de eerste (zo'n tien jaar geleden)
    was ik denk ik wel acht maanden ziek.
    Hoop natuurlijk niet dat dat weer gaat gebeuren.
    Het is ook nog heel pril, he.

Ik ga in iedergeval voor je duimen en hoop dat je
    snel met positief nieuws komt :D.

Gr,
    Maine

Deel Deze Pagina