30-plussers en zwanger worden (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MIEPIE! WELKOM en veel succes, ook ik hoop dat je snel zwanger mag worden!

WANNA! Gefeliciteerd met goede echo. KInd wat zal er een last van je afvallen! Nou genieten hoor!

Ik was gister bij de VK, alles is keurig in orde. Vrolijke hartslag en inderdaad ook druk in beweging. De pijnen die ik voel zijn echt groeipijnen en gaan ook wel weer weg.!

Volgende week de 20 wkn echo!

MIEKE! HOe is het met jouw vader?

LIEFS SOPHIA

2. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Soof, het gaat goed hoor.
    Hij voelt zich heel goed en is best vrolijk.
    Daar ben ik wel blij om.
    Hij laat zich niet kennen en tja moeten toch de uitslag verder afwachten.

Bijna de echo! Fijn dat je weer goedgekeurd bent.
    Wat gaat de tijd toch snel zeg.

3. @Mieke, de vk hoorde dat met dat apparaat waar ze het hartje mee beluisterd. Erg grappig.

@Wanna, via mijn site. Die heeft hard een update nodig, maar kennelijk wordt ie nog wel bezocht.

@Sophia, fijn dat alles in orde was bij de vk! Leuk volgende week de 20 wk echo!

4. he ladies!

Gisteren nog een hoopvol telefoontje gekregen, mijn zwager denkt er toch over om me privé uit te gaan kopen. Dan krijg ik meer dan de eerste optie en ben ik helemaal blij.
    Is nog afwachten want accountant buigt zich erover. Ben nog maar niet te voorbarig.

MIEKE! Fijn om te horen dat het naar omstandigheden goed met hem gaat.!

CARO! Wat leuk voor je! Heb je een link van je site? Ben erg benieuwd!

Iemand nog nieuws gehoord uit Portugal?

LIEFS

5. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Soof, dat zou fijn zijn, maar idd nog maar niet te enthousiast zijn of reageren.
    Straks komen ze weer met een lulhannesvoorstel.

Sjors... die had het volgens mij erg druk met de boerderij?
    Verder is ze ook niet zo vaak bij de feb. mama's.

6. mb01

mb01 Actief lid

14 mei 2008
    321
    0
    0
    Hee meiden.

Dag 39 en nog steeds niet ongi, het wordt nu echt spannend. Heb wel sinds vanmorgen pijn aan de zijkant van mijn (.)(.), ben er bang voor dat dit een aankondiging is dat de :evil: :evil: eraan komen. Ook last van mijn onderrug, dus tja...het kan alle kanten op.

Miepie, ik heb inderdaad een lange cyclus, dat is echt heeeeel vervelend. Als ik ongi wordt dan ga ik weer een cyclus in die ruim 6 weken duurt :( . Ik heb mezelf hier bij neergelegd, aangezien ik hier (helaas) geen invloed op uitoefenen. Maar het feit is dat ik er langer over doe om zwanger te raken (10 kansen per jaar ipv 12).
    Wat fijn dat je je ei hebt gevonden, dat is een hele geruststelling. Ik ben 2 rondes met ovu-test aan de slag gegaan, maar mijn 2e streep heeft nooit een piek laten zien. Ik ga de volgende ronde tempen om mijn ei op te sporen, mocht ik hem dan nog niet vinden dan moet ik toch echt naar de huisarts :( . Maar goed, misschien is dat allemaal niet nodig, ik hoop het zo!

Soof, fijn dat alles goed is!

Caro, fijn om te weten dat hij goed ligt, kan hij nu nog draaien dan? Leuk dat je een geinteresseerde hebt, grappig dat mensen je via het internet weten te vinden.

Mieke, goed om te horen dat je paps zich ok voelt, hij is wel een bikkel he!

ALL, ik heb mijn vriend eindelijk overgehaald om nieuwe matrassen te gaan halen, ik koop er dan gelijk een ombouw omheen (we slapen nu op een op poten staande lattenbodem). Ik heb de hele handel op markplaats gezet en ja hoor, een student komt alles ophalen. Super, dat marktplaats, iemand blij maken met jouw overbodige spullen.

DDOOEEGGG

7. mb01

mb01 Actief lid

14 mei 2008
    321
    0
    0
    Soof, lees net dat verhaal over dat uitkopen. Zou fijn zijn als ze met een goed voorstel komen, kan je dat hele gedoe achter je laten.

8. Ja zou fijn zijn, maar zoals Mieke ook zegt. Ik ben nog afwachtend!

9. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    mb01, ik duim heel hard voor je hoor!
    Last van je onderrug en zijkant van je borsten, zijn dat altijd voortekenen van je ongi bij jou?

Ja dat mp is echt handig! heb er ook al heel wat op verkocht.

10. mb01

mb01 Actief lid

14 mei 2008
    321
    0
    0
    Mieke, heb eigenlijk nooit "zomaar" last van mijn onderrug en ook niet als mijn ongi eraan komt. Dan heb ik juist hoofdpijn, en daar heb ik nu totaal geen last van :confused: . Ik heb wel gespannen borsten als ik ongi wordt, maar die heb ik dan al een week van tevoren (begrijp je het allemaal nog...).
    Tja, ik let nu op alles wat lichaam doet, ik wordt er zelf niet goed van.

En over mp, als je bij mij in huis het woord mp roept, dan stort waarschijnlijk mijn halve inboedel in elkaar. Ik heb echt al veel spullen bij mensen thuis opgehaald, alles in prima staat. Ik zal eens proberen een foto van mijn woonkamer hier te plaatsen, ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

DDDOOEEEGGGG

11. ja foto JOEPIEEEEEEE

MP is een geweldig medium!

12. mb01

mb01 Actief lid

14 mei 2008
    321
    0
    0
    Sophia, hoe heb jij foto's in je album gezet? Ik gebruik de verklein-functie, maar dan krijg ik elke keer een error. Heb jij een tip?

13. Ik verklein de foto's in een fotobewerkprogramma van windows. ik weet niet hoe de functie hier werkt.

Maar ik had het laatst met mijn echo-foto's die krijg ik er niet in. Waarom weet ik niet. Ze zijn ingescanned, misschien ligt het daar aan.

14. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    meiden bij ons is er kapaza en 2dehands.be ook.
    Wij hebben er ook al heel veel gekocht.
    Heb er een puckababy gekocht voor 8 €

15. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Nou mb01, ik vind het knap dat je je erbij neer legt ook al heb je zoals je zelf zegt weinig keuze. Maar ik zou helemaal gek worden. Sowieso is dat het moeilijkst van zwanger willen worden: je hebt echt helemaal niks zelf in de hand... OK, als je niet klust, gebeurt er niks, maar verder is het allemaal maar afwachten of het aanslaat, of het zich innestelt, of het zaadje het eitje wel bereikt, enz.

Ik vind het ook zo sneu voor je dat je minder kansen hebt door je lange cyclus... Op die manier had ik er inderdaad nog niet over nagedacht, ik dacht alleen maar aan geduld op moeten brengen (maar dat is dan ook mijn zwakker punt :)).
    Je hebt wel lieve poesjes zie ik!

16. Dat vond ik ook het meest frustrerende van het zwanger worden, het niet zelf kunnen bepalen. Zou natuurlijk ook niet goed zijn, maar als het lang duurt (bij mij meer dan 2 jaar) dan heb je er wel effe genoeg van hoor!
    Snap het heel goed :)

17. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Meer dan twee jaar.... Kom ik aan met mijn lousy 5 maanden....

Aan de andere kant: wachten is wachten natuurlijk maar ik kan me wel voorstellen dat je er op een gegeven moment genoeg van hebt. Ik vind het nu al moeilijk zat. Ongeduldige controlfreak die ik ben. ;)

18. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    wij hebben er ook 17 maanden over gedaan :oops:

19. mb01

mb01 Actief lid

14 mei 2008
    321
    0
    0
    soof, nou,dan ga ik via windows proberen de foto's te verkleinen. Heb er weinig hoop in dat het gaat lukken, ben erg ongeduldig in dat soort computer-gepriegel.

Miepie, in het begin baalde ik er ook van hoor. Heb pillen geslikt die mijn cyclus zouden verkorten, maar kreeg er een raar gevoel bij.De natuur heeft bepaald dat mijn cyclus op deze manier loopt, het gaf me rust dit maar "gewoon" te accepteren.
    Maar het wachten is inderdaad zenuwslopend, gelukkig is er dit forum om de stess van je af te tikken. Tenminste, ik weet niet of jouw omgeving weet dat je bezig bent met zwanger worden? Bij mij niet, dus kan er alleen met mijn vriend over praten, en tja...dat is een man ;) .

DDDOOEEEGGG

20. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Wat goed dat je de natuur zijn gang laat gaan! Tja, als je het zo uitlegt kan ik zeker begrijpen dat dit je meer rust geeft van binnen, het hoort bij jouw lichaam en dat accepteer je op dit moment hoe moeilijk het is is soms, begrijp ik het zo?
    Bovendien zijn het wel hormonen die je krijgt toegediend en ik weet niet hoe jij bent met hormonen, maar ik kan die van mezelf al nauwelijks aan. Ik ben jaren geleden met de pil gestopt en heb eerst een tijdje condooms gebruikt (was ook "vrijgezel") en daarna een koperspiraal. Ik wilde niet eens een mirena omdat die ook hormonen uitscheidt (ook al is het niet veel). Wat een bevrijding! Dus er zal bij mij ook heel wat moeten gebeuren wil ik mezelf hormonen toe gaan dienen. Maar je weet maar nooit in welke molen je terecht komt als het allemaal niet zo loopt als je graag zou willen.

Mijn omgeving weet wel dat we bezig zijn trouwens. We hebben er bewust voor gekozen om de miskraam niet geheim te houden; dat scheelt een boel pijnlijke vragen, pijnlijk voor ons en pijnlijk voor vrienden en familie. Is heel fijn hoor en lekker rustig, zo heb ik dus alleen druk van mezelf! ;) Maar ik ben verder niet iemand die met veel mensen praat over zwanger (willen) worden ofzo. Soms vind ik mensen daar ook een beetje vervelend in als ze alleen maar daarover praten.

Maar goed, dit forum is natuurlijk anders, het is ervoor gemaakt en wel heel fijn om mijn ei kwijt te kunnen zonder het idee te hebben dat ik een enorme zeurkous ben, haha! Of je ei kwijt kunnen zonder aan de grote klok te hangen dat je probeert zwanger te worden...

Deel Deze Pagina