Wauw, Soof, jij verkeert gewoon in de betere kringen! Straks zie ik je gewoon op tv net als al die zwangere BN-ers Klinkt supergaaf zeg, wil ik ook wel eens meemaken, maar ben bang dat ik niet de juiste connecties heb
Whahaha Wanna! We zijn gewoon het pleps hoor Moet wel zeggen dat wij er als pleps beter uit zagen dan die bobo's. Moeilijk schijnbaar voor mensen om een kledingadvies te volgen. Ik snap dat niet he, ze vragen een feesteliljk outfit en dan zijn er mannen te spotten in spijkerbroek en simpel bovestuk. Zelfs Nick van GTST had een spijkerbroek aan, wel met colbert. Vooruit dan maar. Maar er waren dames die best een leuk pakje aanhadden, maar dan met stoere laarzen eronder. Ja sorry, maar dan snap je echt de etiquette niet. Misschien ben ik daarin te streng opgevoed, maar ik vind dat gewoon raar. Moest wel lachen, Simone Kleinsma was er ook maar die stond tijdens het feestje mooi op de kousevoeten. Dia had natuurlijk pijn in de been (heeft hamstring geblesseert tijdens een optreden). Leuk om te zien dat het toch maar gewone mensen zijn. Maurice uit de Popstarsjury was er ook. Een hele lange slanke kerel., had overigens een heel mooi pak aan! Maar een echt nicht hahahaa. Echt heerlijk verwijfd Je ziet het, we hebben onze ogen uitgekeken.
Wanna, had die dame het dan alleen over een luier die kan lekken... en wat als het beepje moet overgeven, dan komt er wel heel wat meer bij kijken dan dat een hydrofiele luier dit kan opnemen hoor Vind het toch wel wat overtrokken. Zeiltjes mogen best, alleen niet meer onder het hoofdje, ach zo heeft iedereen weer wat toch? Soof, leuk zeg, klinkt goed. Ben zelf niet zo'n musical-mens. Maar zo'n premiere is altijd leuk natuurlijk. Tja en wie op zo'n avond mooi wilt zijn moet helaas de volgende dag pijn lijden. Caro, ga ook eens snuffelen op je site. mb01, zondag gewoon een testje wagen, kun je jezelf een beetje rust gunnen dat het dus nog niks is of misschien wel en daar hopen we op.
Ik ben (ook?) een echte kattenliefhebber! Heerlijk, ik zou niet weten wat ik zonder mijn poezenmeisjes moest! We hadden er drie maar deze zomer is eentje overleden (ik had echt een kaa uu tee zomer). Nu zijn er twee waarvan we de jongste (die we nu bijna een jaar hebben) ook van MP is! Ook wel een poesje met probleempjes maar wat een karaktertje, ben hartstikke gek op d'r, hihi. mb01: spannende tijden voor je, succes! Sophia: glamour in NL is vaak ver te vinden he? Ook bij BN
Ja precies Ik weet nu wat dat betekent hahahaah Overigens over die veiligheid, een vriendin van ons moest het met de 1e "zo" doen, 3 jaar later kwam de 2e en toen mocht het niet meer zo maar toen moest ze "zus" doen. Die had echt zoiets van , ik doe het gewoon zoals ik denk dat het goed is. En gelijk had, ze had al ervaring hihih
Ons katje heeft alleen u beacht dat ze in de kerstboom (ja die hebben wij al staan ) kan klimmen. Jee dat is echt een spelletje geworden. Ik mik ze gewoon in de gang met een veertje wat ze gejat heeft uit de boom en dan leeft ze zich daar maar uit!
HAHAHAHA, daarom vind ik katten ook zo leuk, ze doen van de maffe dingen. In mijn kerstboom hangen alleen maar plastic ballen, voor het geval ze er weer eens eentje uit de boom slaan. En heel bijdehand, dit doen ze alleen als wij op bed liggen..... slimmerds! En ik weet het, de kans zit erin dat ik deze maand een lange cyclus heb. Ik hoop het niet, was juist zo blij "dat er enigzins een regelmaat in zit (of zat ).
MB01! Ik duim voor je! Ons katje slaapt boven in de nacht, ze doet het gewoon als wij op de bank zitten en dan gaat ze keihard rondrennen grrrr
Hier ook uit veiligheid overweging plastic ballen. Maar sinds ze buiten komen kijken ze er niet echt meer naar om
de kerstboomtest moeten wij met de jongste nog door... vorig jaar was ze te jong en niet zo speels (getraumatiseerd denk ik) maar dat heeft ze inmiddels al helemaal goed gemaakt, haha! En de oudste is heel rustig en lief en niet speels, die doet de kerstboom niks aan. Dat eigenwijze en eigenzinnige van katten vind ik zo leuk. Gewoon lekker NIET doen wat je van ze verwacht, haha! (alhoewel, muizen vangen doen ze als de beste en dat is wel iets waar ik blij van word)
Bij ons was ze van de week een mug aan het vangen, zo'n leuk gezicht en nog vangen ook he! Geweldig! Maar ja nu zijn de muggen heel sloom natuurlijk......... Ach ze is pas 5 maanden dus kan haar ook niet kwalijk nemen dat ze zo ontdeugend is. Mijn jongste hondje van bijna 2 is 10x ergen. Klein kreng wel heel lief hoor, ze is om op te vreten! Kijk maa rin mijn album, ze zit op de leuning van de bank!
Oempf Soof wat spannend! Nog 4 nachtjes slapen! Heb je nog foto's gemaakt bij de premiere? ja, ik weet, misschien not done, maar ik ben zooo nieuwsgierig! wat had je aan? Mieke: ach, zo heeft iedere thuiszorgorganisatie weer zijn eigen smaak. Maar met spugen zal een zeiltje ook niet helpen, want dat mag je in ieder geval zeker niet onder het hoofdje leggen (schijnt... heb het ook maar van horen zeggen... )
Nee dat durfden we niet! Ik had een zwart jurkje aan, van onder de borsten uit helemaal plicé, dus dat viel mooi over buikje heen. Omdat ik helemaal onder de puistjes zit op mijn schouders had ik een bolerootje om. Een lange parelketting, pareloorbellen, een hele brede parelarmband en hoge hakken met een riempje om de enkel. En een zwarte haarband. Ik heb echt op 5 cm van Joop van den Ende gestaan en zo ook Simone Kleinsma, maar ik vond het te genant om een hand te geven. Het meeste wat er rond liep kende elkaar allemaal, staat ook zo groopie achtig! Ik denk dat het vanavond wel op RTL bouevard zal zijn, als je een blonde krullekop in de verte ziet met een zwarte haarband dan ben ik het 8)
Soof volgens mij heb ik gister bij ShowNieuws al een stukje van de premiere gezien. Maar ja niet opgelet want toen wist ik nog niet dat je er was
Shownieuws zou kunnen, maar ik denk dat het vanaovnd komt. Want feestje was pas na 23.00 uur! Ik zal eens kijken op de site.
Ja, dan ga ik vanavond naar RTL Boulevard kijken. Tjee, ons Soofje toch, die komt nog eens ergens! (Je outfit klinkt heel geschikt! Snap niet dat er mensen lopen die de etiquette zo aan hun laars lappen!)
Dank jullie allemaal voor jullie lieve berichtjes en 'het inbreken' Moontje! Ik heb even snel een vraagje: ik krijg net te horen dat ik op 31 december (!) mijn 20weken-echo heb. Dan ben ik 21 weken en 4 dagen zwanger...is dat niet wat laat?! Ze moesten mij er tussen plaatsen omdat ze vergeten waren in het begin al die afspraak te maken! :x Leuk Soof dat je naar de premiere bent geweest! Ach, het zijn ook maar gewone mensen die net zo hard stinken op het toilet. Kijken of het me lukt naar RTL Boulevard te kijken vanavond. Liefs, Daantje
Daantje; op mijn formulier stond dat ik tussen 16 en 26 nov een afspraak moest maken. dan zou ik dus tot 21w3d zijn, dus scheelt niet zoveel.