30-plussers en zwanger worden (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miss Daantje

Miss Daantje Bekend lid

3 apr 2007
    868
    0
    0
    Mother of twins en een lief klein bubbelmeisje!!
    Leiderdorp (ZH)
    Hmmm, maar het moet dus ook niet echt veel later zijn zo te zien! :rolleyes:

Liefs, Daantje

2. Inderdaad Daantje, ik kreeg ook een ca. 9 dagen waarin het moest vallen.

En het zijn inderdaad ook allemaal gewone mensen! Alleen hebben mijn man en ik eens gefigureerd in Costa, we waren daar toen een weekje op vakantie en kon je dus meedoen. Werd je nog betaald ook, heerlijk toch zo'n vakantie. Maar goed, Froukje de Both en Sylvie Meis waren er toen ook, maar dat zijn echt verwaande wijven jonge jonge zeg.
    We zijn toen op uitnodiging een avondje mee op stap geweest met John WIjdebosch en Bas Muis, dat was heel leuk, zo gewone jongens. Al was die Bas Muis niet zo'n prater die John was echt gezellig. Daar heb ik wel heel veel foto's van hihihihih ook met Mental Theo, die spoort echt niet hahahah-

3. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Daantje, volgens mij maakt het niet zo veel uit.
    Het is een medische echo en of deze een week eerder of een week later gebeurt dat is niet bepalend voor iets.
    Wel jammer natuurlijk dat je dan net iets langer moet wachten.

4. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    daantje, ik was ook 21 weken en 4 dagen! Geen probleem!

5. Miss Daantje

Miss Daantje Bekend lid

3 apr 2007
    868
    0
    0
    Mother of twins en een lief klein bubbelmeisje!!
    Leiderdorp (ZH)
    Oh gelukkig Poohbear en de anderen, dat stelt me wel wat gerust!
    Dank trouwens voor het snelle antwoorden!

Liefs, Daantje

6. Simi

Simi Actief lid

24 okt 2007
    410
    0
    0
    Bijna het midden van NL
    he meiden,

Daantje goed om weer even iets van je te lezen, gelukkig begint het nu beter te gaan.

MBO spannend! ik hoop het zo voor je.

Soof leuk hoor zo'n feestje, zo zie je nog eens wat. Al iets meer van je zwager gehoord?

Van mijn vriendinnetje gehoord dat ze weer zwanger is, al 12 weken maar wij hadden al het vermoeden. Omdat het eerder dit jaar mis ging durfde ze het niet eerder te vertellen.
    Mijn laatste cyclus had ik een vraagteken bij gezet omdat hij ineens 28 dgn was maar ook deze lijkt kort te zijn. Alleen hebben we wel de meest vruchtbare dagen gemist met klussen :x mijn eisprong was nu 5 dagen eerder dan anders.
    Gaan straks lekker even een weekendje eruit.

Liefs, simi

7. Goedemorgen

SIMI: Ik krijg binnen 2 weken te horen of ze me prive gaan uitkopen en dat zou gunstiger voor mij uitpakken. Dus even afwachten.

Ik heb een hyves bericht van een vriendin uit Australië gekregen, is ze toch net zo ver zwanger als ik! Vind het zo ontzettend leuk! Helemaal geweldig!

Ik slaap al een paar nachten slecht, vreselijk is dat zeg. Ruzie met de kussen die ik nodig heb, keelpijn, hoesten BAH Hoop dat het vannacht beter gaat, want morgen moet ik de hele dag luisteren op een cursus, op ZONDAG *&^*(&^

Maar ja! Fijne dag allemaal

LIEFS

8. meen34

meen34 Actief lid

30 nov 2007
    229
    0
    0
    leidster kinderdagverblijf
    Simi; Heerlijk een weekend er uit. Geniet ervan!

Soof; Vervelend zeg van je nachtrust. Succes alvast voor morgen.

Wat een weer, het ene moment een zonnetje en dan weer hagel, natte sneeuw of regen. Vandaag maar met de auto naar de markt.

Fijne dag allemaal.

Liefs, Meen

9. Nou heb net weer een mail uit australië, daar heeft zij een 18 wkn echo gehad. Het kindje heeft een gat in de middenrif waardoor het maagje omhoog is geschoten, het hartje opzij gedrukt en die beknelt vevolgens 1 long. Ze krijgt nu aanvullende ondrzoeken om in de gate te houden hoe het zich ontwikkelt. Bij de geboorte is er 50% kans dat het overleeft en zal het direct een zware operatie moeten ondergaan en een revalidatie van 1 tot 3 maanden.

Zielig he, jeetje ga je lekker blij naar je echo toe :rolleyes:

Hoop zo voor haar dat het allemaal goed komt, zij heeft al genoeg gehad in het leven!

LIEFS

10. moontje34

moontje34 Fanatiek lid

27 mrt 2006
    1.085
    0
    0
    Groepsleidster Buitenschoolseopvang
    Zuid-Holland
    O jeetje soof, wat erg voor je vriendin zeg
    Pffffff, krijg er helemaal kippevel van.
    :cry:

11. Ja eng he, dat had ik dus ook. De eerste mail schreef ze dat alles zo goed met haar ging. 10 Min later de 2e mail en toen vertelde ze dit. Echt erg hoor, en ze heeft al zoveel meegemaakt, dit gun ik haar echt niet!

LIEFS

12. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    jeetje soof dat is heftig! Hopelijk redt die kleine het! :(

Ik ga effe op visite bij een oude buurjongen die ik op hyves ben tegen gekomen. Oude herinneringen ophalen.
    Mn rug gaat gelukkig iets beter.

Mn vent zit in stockholm, to morgenavond. Ik had echt met hem te doen, want de vlucht van 2040 die hij had was vertraagt door het weer tot 0.00 uur. Dus hij kwam om 2.00 vanacht pa aan en moest toen nog 40 minuten met de trein naar zn moeder.... Die zal wel kapot zijn!

Trouwens, we kregen een brief van de politiie in de briefenbus of we afgelopen disndag middag iets hadden gezien/gehoord. Er was namelijk een meisje van 5 meeglokt door een kale man met een geel busje. Gelukkig was ze vrij gekomen.
    We wonen in een hele kinderrijke buurt, maar hier gaan je haren toch van overeind staan!

13. Gadverdamme Pooh, wat eng :confused: Hoop dat ze die kerel aan de hoogste boom opknopen!

Veel plezier met je oude buurjongen!

DOEIIII

14. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Getsie Pooh, op zulke berichten zit je natuurlijk niet te wachten.

Soof, als je het bedrag weet van het uitkopen wel even overleggen met die advocaat hoor.

En wat ongelooflijk naar voor je vriendin. Woont ze daar voor altijd of is ze daar tijdelijk.
    beetje rare vergelijking, onze kat had een paar maanden geleden ook een gat in haar middenrif, hier stak de lever doorheen.
    Ze is geopereerd, stukje lever verwijderd en het gat is hersteld.
    Ze is nu weer helemaal fit en de oude.
    Ik hoop dat het bij de baby van je vriendin goed te verhelpen zal zijn en dat alles goed gaat.
    Maar bah bah bah, wat naar zeg.

Simi, veel plezier.

Meen, hoe was het op de markt.

15.  
  16. mb01

mb01 Actief lid

14 mei 2008
    321
    0
    0
    Hoi,

Even snel een berichtje, moet zo op verjaardagsvisite. Vandaag het nieuwe bed in elkaar gezet, bleek een deel van het bed beschadigd. Dus we moesten terug naar de ikea, een rij bij de klantenservice...ik werd er bloedchagarijnig van. Maar het staat en ziet er goed uit, heb nu al zin om te gaan slapen. Ben ook erg moe, drukke dag gehad.

Verder ben ik nog steeds niet ongi, dus ik ga morgenochtend testen. Ik bereid mezelf erop voor dat het geen positief resultaat is, zie nu al op tegen de teleurstelling. Maar er is altijd een kansje dat het wel zo is.....

DDOOEEEGGG

17. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @mb01...ik wacht met spanning he berichtje af morgenochtend! oooh, ik hoop dat het waar is!

18. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    mb01, ik zit ook in spanning te wachten morgen hoor!

19. meen34

meen34 Actief lid

30 nov 2007
    229
    0
    0
    leidster kinderdagverblijf
    mbo1; Spannend!

Soof; Jee wat een naar verhaal over de zwangerschap van je vriendin, erg heftig!

Pooh; Schrikken zeg met zo'n man in de buurt, hoop dat ze hem snel te pakken hebben.

Hebben een gezellig dagje gehad ondanks het slechte weer. Uiteindelijk maar kort op de markt geweest, het was er zoooo druk. 's Middags naar ons nichtje die 8 jaar werd. Ze was erg uitgelaten. Leuk om te zien!

Liefs, Meen

20. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Goeiemorgen meiden,

Wat gaat vandaag ons voor gezelligs of goede nieuws brengen.... de test van mb01?
    Mijn duimen draaien :thumup:

(hoe zou het met Jettje, Paint en Bipat zijn?)

Deel Deze Pagina