30-plussers en zwanger worden (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mb01

mb01 Actief lid

14 mei 2008
    321
    0
    0
    Dames,

Vanmorgen vroeg getest en niks, nada, noppes, helaas pindakaas.
    Ik baal en ben verdrietig :cry: , maar het heeft geen zin om er te negatief over te gaan denken. Ik hoop wel dat ik nu snel ongi wordt (heel maf, tot vanmorgen hoopte ik dat het wegbleef...), dan kunnen we weer aan de volgende ronde gaan beginnen.
    Dames, allemaal bedankt voor het duimen draaien :thumup:

DDDOOEEEGGG

2. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    He wat jammer mb, ik had goede hoop.
    Lastig hoor met zo'n lange cyclus! laat het dan idd maar snel komen.
    knuf!

3. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    shit mb01, dat is balen! Hop inderdaad dat het dan maar snel komt. Ik zie dat je wel een heel wisselende cyclus hebt. Ben je daar wel eens mee naar de huisarts geweest?

4. Maine

Maine Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.072
    0
    0
    Hoi mb01,

Jammer, maar is er nog niet een klein beetje hoop, nu je nog niet ongi bent geworden?
    Heel veel succes.
    Ik blijf voor je duimen.

Gr,
    Maine

5. meen34

meen34 Actief lid

30 nov 2007
    229
    0
    0
    leidster kinderdagverblijf
    mbo1; He, get wat balen!

6. @Daantje, ik heb mijn 20 wk echo in twee delen gehad. 1 met 18 en 1 met 22 wk. Dit omdat de kleine 'z'n koppie steeds verstopte.

@Soof, wat verdrietig nieuws van je vriendin uit Australie! Bah, wat naar. Genieten van je zwangerschap is dan natuurlijk heel moeilijk. Balen dat je dan zover van elkaar af zit.

@Pooh, jakkes wat een naar nieuws ook van dat meisje. Hopelijk is het goed met haar en die man moet zo snel mogelijk opgesloten worden.

@Mb01, echt balen! Maar is het al uitgesloten dan? Zolang je geen bloed hebt....
    Balen dat je terug moest naar de Ikea. Wel lekker geslapen?

Hier alles goed. Lekker rustig aan. Het sneeuwt hier al de hele tijd. De enige buitenactiviteit (kijken op de bouw naar het nieuwe huis) hebben we afgelast. Lekker warm binnen aanklooien in het huis.

7. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    ik zit in pyama dvdtjes te kijken en mis mn mannetje verschrikkelijK. Hij belde net dat ie onderweg naar het vliegveld van stockholm is. Dus het duurd nog een paar uurtjes voor ie thuis is. Hoop dat er niet wer vertragingen zijn door het weer. Ik heb wel besloten om hem niet te gaan halen met de auto. Wil niet in het donker met sneeuw en gladheid naar amsterdam rijden. Moet er net aan denken dat er iets gebeurd.
    Ben zo verschrikkelijk emotioneel...echt niet normaal meer.
    Tranen van geluk en het missen van mn vriend lopen steeds ove mn wangen.
    Leuk hoor hormonen!

8. Ellen30

Ellen30 Actief lid

7 nov 2008
    160
    0
    0
    Hallo Pooh,

Nog bedankt voor je reactie op mijn bericht. Goed te horen dat er meer vrouwen zijn die graag eerst andere dingen wilden doen in het leven. Dat had ik namelijk ook.

Beetje late reactie, maar erg druk op het werk etc. Ergens hoop ik wel dat ik snel kan uitkijken naar een kindje, dan wordt daar de druk ook weer anders. Balen dat je moet wachten op je vriend. Maar het kan beter wat langer duren en dat hij veilig thuis komt, toch?

En emoties moeten er uit, dus jezelf lekker laten gaan.

Oja, mijn cyclus is gelijk goed (28/29 dagen), dus daar heb ik erg blij mee.

Groetjes, Ellen

9. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    arme vent van me...te veel wind op stockholm, toen ijsvrij maken ,als het goed is landt hij over een half uur. Maak me zo zorgen....zit echt met smart te wachten dat ie geland is en veilig op de grond staat...bah!

10. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    zus, wat een verhaal zeg, erg voor die vriendin van je.

Hier zijn de :evil: weer netjes op tijd

11. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    sorry, weer ego berichtje...hij is geland!

12. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Pooh, fijn dat hij weer met beide benen op NL bodem staat!
    Is hij inmiddels al veilig thuis gekomen.

13. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    hij belde net dat ie net de laatste trein heft gepakt. Maar vanwege storingen moet ie langs Utrecht ipv den haag naar rotterdam :(

Heb echt met hem te doen. Hij heeft honger en is moe en mist me.... Wat een vreselijke reis heeft hij heen en weer gehad. 2x 3 uur vertraging! puf puf.
    Als alles meet zit kan ik hem om 0.00 uur ophalen van t station!

14. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Balen Pooh, voor in verhouding dan zo'n korte trip...
    En dan morgen zeker weer gewoon werken, bah.

15. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    ja heb gezegd dat ie maar wat later moet gaan beginnen morgen. Er wordt toch een mega spits verwacht morgen ochtend. Kan hij nog lekker mee naar de verlosk.

Hij is gelukkig thuis nu...heerlijk!

16. mb01

mb01 Actief lid

14 mei 2008
    321
    0
    0
    Hoi allemaal,

Ondanks de negatieve test gister toch een heerlijk dagje gehad. Eerst nog mijn bedje in gekropen, wat moet je anders doen met dit koude sneeuwwweer? Bedje ligt trouwens heerlijk, heb nu een matras waar een laagje foam opzit waar je in wegzakt (soort tempur), een aanrader! Daarna uitgebreid gebrunched met mijn vriend en vervolgens naar de bios gegaan, heel gezellig.
    Mijn vriend was heel lief voor me, hij zag dat ik het wel moeilijk mee had. Ook er samen goed over gepraat, heel fijn.
    Zoals een aantal van jullie ook al aangeven, het is verstandig om bij de HA langs te gaan. Mijn cyclus verloopt te grillig, ik wil graag weten hoe het nu verder moet. Ik vind dat zelf wel een stap, voor mijn gevoel bij ik dan "officieel" een van die vrouwen die moeite hebben met zwanger worden :( .
    Trouwens, ik ben nog steeds niet ongi, ik zit inmiddels op dag 43. Ik baal er flink van. Ik zag dat een aantal van jullie aangaven dat er nog steeds een beetje hoop is? Zijn er dan vrouwen die ondanks een negatieve test toch zwanger bleken te zijn?

Nou, genoeg over mezelf :oops:

Soof, wat een akelig bericht van je vriendin uit australie. 50% kans dat het in leven blijft, dat is echt vreselijk nieuws. Maar omdat het hartje bekneld zit, hadden ze niet bij de echo's al in de gaten dat er iets niet goed zat? Of kwam het echt als een donderslag?

Pooh, dat is schrikken zeg, dat er zo'n engerd bij je in de buurt woont! BRRRRRR.....En wat zal je in de stress hebben gezeten gister, je vent in de lucht met dat vreselijke weer. Kan me voorstellen dat je enorm blij was dat hij veilig en wel weer thuis was.

Simi, voor jou ook balen dat je je vruchtbare dagen heb gemist :( . Hoop dat je een lekker weekend hebt gehad.

DDDOOEEEGGG

17. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @mb01, zoals hier vaak gezegd wordt, geen bloed geeft moed! Dus je kansen zijn nog niet verkeken, toch?

@all, hier weer alles goed gekeurd bij de verlosk. Baarmoeder 2 vingers boven mn navel, bloeddruk 110/70, hartje klopte en een verwijzing naar de fysio ivm rug/bekken klachten. Gelukkig kan ik daar a.s woensdag al terecht.

18. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Fijn Pooh dat je weer bent goedgekeurd! en dat je al zo snel bij de fysio terecht kan.

mb01, en zijn hier op het forum genoeg meiden die met een lange cyclus ook zwanger zijn geraakt hoor.
    Alleen is het dan wel verstandig om te gaan tempen zodat je je ei kunt vinden.
    Ook is het verstandig om dit te gaan doen wanneer je een afspraak maakt met de huisarts, hij/zij zal aangeven dat dit nodig is om inzicht te krijgen in je cyclus ook wanneer je een doorverwijzing krijgt naar de gyn.

Pooh en ik kunnen je daar alles over vertellen hoe dat precies in zijn werking gaat.

19. mb01

mb01 Actief lid

14 mei 2008
    321
    0
    0
    Pooh, fijn dat alles goed is en dat je een verwijzing hebt voor de fysio. Hoop dat ze daar iets aan je rugpijn kunnen doen.

Maareh....ik lees hier ook vaak "geen bloed geeft moed". Maar als je geen HCG in je urine hebt, dan zegt dit toch genoeg? Je kan toch niet "ineens" wel HCG in je urine hebben? Pfff, hier wordt ik helemaal onzeker van......

20. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Kan me goed voorstellen dat je er onzeker van wordt.
    Zoals al eerder verteld had ik ook nooit een positieve test.
    Vandaar dat ik je aanraad eens met die andere tests te proberen en daarbij te tempen.
    Kijk dat dan nog een ronde aan en daarna kun je beslissen wat te gaan doen.
    En sommige vrouwen testen pas veel later positief.
    Maar het kan dus ook zijn dat je ei deze ronde veel later is geweest en je niet meer getest hebt.

Deel Deze Pagina