@Pooh, fijn dat je vent gisteren veilig thuisgekomen is. Het was niet het beste weer om te vliegen. Ook fijn dat je vk je weer goedgekeurd heeft. @Mb01, ik kan niet uit ervaring spreken over lange cycli, maar het kan wel zo zijn dat er toch al iets gebeurd is in je lijf, maar dat het hcg gehalte nog niet hoog genoeg is voor een test. Maar als je je ei voor deze maand misschien nog niet eens gehad hebt dan denk ik net als Mieke dat je zou moeten gaan tempen om meer inzicht te krijgen. Hier alles goed. Het mannetje is behoorlijk beweeglijk. Heel grappig. Hij reageert ook steeds beter/eerder.
@mb01, ik heb hier oo kwel eens gelezen dat sommig meiden "laat HCG aanmaken" en daardoor laat posi testen!. Tempen zou ik in jouw geval ook adviseren. Je krijgt dan toch een duidelijker beeld van je eisprong (moet je die wel hebben, niet net als ik wachten op een ei die niet komt). Kijk eens rnd bij de tempers op het forum! @caro en mieke... heerlij he dat gewiebel in je buik. Zijn wij nu alle drie zwanger van een knulletje? Leuk! Hebben jullie al namen en geboortekaartjes? Wij zijn een naam aan het "uitproberen", kijken hoe ie in het dagelijks leven op de tong ligt en bevalt..hahaha! Enne het geboorte kaartje hebben we ook uitgezocht. We moeten nog wel een proefdruk laten maken en een gedichtje/tekst uitzoeken.
Pooh, ja heerlijk he dat leven in je buik. Geniet ik ook echt van, vind dat zo bijzonder en zal dat straks zeker wel missen. Wij hebben al een naam, maar willen nog een 2e naam en daar zijn we nog niet zo mee bezig. Geboortjekaartje maken we zelf, ik ben vormgever en mannetje regelt het drukwerk bij zijn contacten. Idee is er wel al, nu nog de uitvoering
dat is waar ja..ideaal hoor! Kan je het helemaal doen zoals je wilt! ja denk dat ik dat getrappel ook wel zal missen!
GOEDESMORGENS! @MB01: Balen meid, ik kan me wel goed voorstellen dat je nu zoiets hebt van laat maar komen die dan kunnen we weer verder. Dat had ik ook iedere keer hoor! @ALL: Wat een prachtig weer was het gisteren he, we moesten wel van Vianen naar Eindhoven. Gewoon rustig aan doen dan kom je er ook! De hondjes hebben heerlijk gespeeld in de sneeuw, was echt heel leuk om te zien! LIEFS
Goedenmiddag dames! Daantje: Wat geweldig om weer wat van je te horen ! Wanna: Grappig, dat we dezelfde VK afspraak en verjaardag hebben ! MB: Idd geen bloed geeft moed. Ik blijf iig voor je duimen! Hier is alles prima! Afgelopen zaterdag wat een mijlpaal. De 12 weken zijn nu voorbij. Heerlijk hoor! Volgende week dinsdag dus jarig en gaan we voor de eerste keer het hartje luisteren bij de VK... ben zooooo benieuwt ! Volgende week donderdag krijg ik nog een extra echo. Pff ben zo blij ! Groetjes Angela
hahaha wat een scheetje! Nee zusje ik ben je niet vergeten. Woensdag om ca. 10.00 uur sta ik op de stoep
ze is nu op 5 voedingen en heeft vanacht doorgeslapen van 10u tot 6u Hopelijk morgen weer, ze begint het meer en meer te doen
Zico, Wat een schatje!, je mag mij hier altijd mee "lastig vallen" hoor! Angela, spannend hoor, die afspraak op je verjaardag. Heerlijk voor je dat die eerste 12 weken erop zitten. Mieke/pooh, even een vraag over het tempen. Moet ik daar mee wachten tot ik weer ongi wordt, of kan ik er beter meteen mee beginnen? Ik ben blij dat ik morgen weer kan werken, ben vandaag alleen maar aan het surfen over het internet om info te vergaren. En als ik dan zie wat er allemaal mis kan zijn....
Meid, kijk het misschien nog 1 ronde aan en dan ga je lekker naar de ha. Lees nog niet teveel op het internet, je wordt er helemaal naar van en je wet het niet eens. Zoveel mogelijkheden! STERKTE LIEVERD!
Soof, dat is heel lief bedoelt, maar de ha gaat toch misschien voorstellen eerst te gaan tempen.... kan ook niet zo zijn natuurlijk, maar verwacht het eerlijk gezegd wel, helemaal omdat de cyclus zo onregelmatig is en ovulatietesten niet goed werken. Het heeft op zich geen zin om nu direct te gaan tempen, kan wel hoor. Maar het beste is om te beginnen op de eerste dag van je menstruatie. Als je nu wel al wilt beginnen, elke ochtend voor het opstaan even meten. Opschrijven en mocht er veel verandering in zitten meld je dat hier even kunnen wij er naar kijken voor je. Nu werk je soms wat onregelmatig heb ik begrepen toch? Gewoon proberen te tempen na de normale hoeveelheid slaapuren. En niet opstaan voor je getempd hebt. Succes.
Ik ben na 6 maanden gegaan en direct doorgestuurd. Denk wel dat het heel erg aan je HA ligt. En zeker de leeftijd! Je kan het altijd proberen vind ik. Maar tempen kan geen kwaad ze zullen er wel naar vragen. Dus inderdaad wel een maand tempen denk ik.
je huisarts zou er naar kunnen vragen, de tempkaartjes. En voor jezelf geeft het meer duidelijkheid. Maar je zou eens vragen bij de huisarts of het nodig is om je cyclus te laten onderzoeken of niet. Mij wilde ze eerst een jara laten aanmodderen, maar ik werd toch niet ongesteld na een half jaar...dusm ocht ik eerder door naar de gyn. Gelukkig maar want de tijd tikt toch door. Als je nou 22 bent, heb je nog effe...toch?
Sterkte met alles mb01! (maar stiekem hoop ik gewoon voor je dat je om een andere reden nog niet ongesteld bent geworden...)