Pfffff....dank allemaal voor het meedenken . Ik vind het wel raar dat huisartsen hier niet 1 lijn in trekken, dat zou het allemaal wat duidelijker maken. Nu lijkt het alsof het willekeur van de ha bepaald of je wel/niet meteen wordt doorgestuurd naar de gyn. Ik wacht deze week nog af of ik ongi wordt, en start dan met tempen. Mocht ik niet ongi worden, dan ga ik na het weekend naar de ha. Want dan zit ik op ruim 50 dagen, ik heb geen zin om er eindeloos op te blijven wachten. Want zoals gezegd...de tijd tikt door. GRRRRR... :x op dit moment baal ik enorm van mijn lichaam. En dan nu wat positiefs.....Toen we begonnen met zwanger worden heb ik met mijn vriend afgesproken dat als het in december nog niet gelukt zou zijn (wat nu dus het geval is), we in maart een reis gaan maken. We zijn gek van azie, en hebben bedacht dat we 3 weken naar Bali en Lombok willen gaan. We willen dan backpacken, en vooraf alvast de hotels enzo regelen. Is iemand daar al geweest? Nog tips wat wel/niet te gaan doen? DDDOOEEEEGGGG
Leuk vooruitzicht, heel goed dat jullie dat lekker gaan plannen hoor! Ben er zelf nog nooit geweest maar lijkt me super!
HOI DAMES! Zo ik ben vannacht even goed ziek geweest, heb denk ik yoghurt op die niet helemaal goed meer was, jezus wat een maagpijn had ik Nu is ook mijn verkoudheid doorgezet, zit helemaal dicht en heb echt zo'n wattenhoofd! STraks naar Fontys voor een extra echo, ik laat jullie straks weten hoe het was. ZUSJE! Is het niet erg voor Sterre dat ik verkouden ben? Heb er zin in om je morgen weer te zien! LIEFS SOPHIA
OK gelukkig! Ik ben weer terug, het was heel erg leuk. Snap geen reet van al die vaktaal maar goed Alles zat eraan, alleen het maagje konden ze niet vinden, maar kon zijn dat het leeg is en dan zien ze het niet. ENNE er zit een pieleke aan! Jeetje wat heb ik me laten misleiden door mezelf en anderen hiihihih, maar evengoed heel erg blij! Donderdag de officiële 20 wkn echo dus dan nog even bevestiging vragen! LIEFS
jaaaa die soof krijgt ook een pieleke!1 hahahaha, wat laten we ons toch misleiden he! Bij ons kon ze ook eerst geen maagje vinden, maar aan het eind van de echo had ie blijkbaar wat gedronken en was ie toch zichtbaar! gaaf he, die echo!
Leuk zeg Pooh een manneke! Hier even wat minder, ben al een paar dagen niet fit en vandaag dan ook thuis gebleven. Een buikgriepje lijkt het. Over dag gaat het best goed, maar kan totaal niet tegen de kooklucht en heb daarna dan ook helemaal geen trek meer. Wel balen hoor dat dit nu juist in de klustijd is. Liefs, Meen
Soof gefeliciteerd met je pieleke Grappig zeg, zal ik even een lijstje maken. 2008 Sjors > jongen Caro > jongen Mieke > jongen Pooh > jongen Soof > jongen Wanna > geheim Daantje > ? Angela > ? Main > ? Marlieke > ? (Zico > meisje) Ben ik dan nog iemand vergeten? Goh moet zeggen dat 2008 toch wel een vruchtbaar jaar is zeg. Ik hoop heel erg dat 2009 voor alle andere meiden hier een heel vruchtbaar jaar mag worden hoor. Meen, beterschap hoor! hoop dat je je snel weer wat fitter voelt.
Goedemorgen allemaal! Leuk zo'n lijstje Mieke! Ik ben ook benieuwd wat het bij ons gaat worden. Eentje is vrijwel zeker maar de ander is nog een verrassing! Ben ook wel erg benieuwd en wil het nu snel zeker weten. Zodra ik het weet vertel ik het hier ook! Wel grappig, bij het 35+ forum worden meer meisjes geboren en hier meer jongens! Leuk Soof, een pieleman! Succes met de 20weken-echo morgen! Beterschap Meen! Succes met alles mb01, vervelend al dat onzekere gedoe! Ik ben in 2005 samen met mijn moeder naar Bali en Java geweest maar dat was meer een trip 'back to my roots' (ben een Indootje). Het was dus geen standaard vakantie maar we zijn naar de plekken geweest waar mijn moeder is geboren, opgegroeid, op school heeft gezeten, in het Jappenkamp heeft gezeten enz. Niet echt een standaard reis dus. Het enige dat ik kan zeggen is dat het op Bali leuk is om niet in de drukke toeristenplaats Kuta te blijven maar ook de rest van het eiland te zien. Wij hebben heel veel verschillende excursies gemaakt die ons over het algemeen goed zijn bevallen. Heel veel plezier alvast, tis echt een betoverend land! Liefs, Daantje
Dames ik ben aan het idee gewent hoor hihihihihi, manlief heeft al in gedachte de garderobe samengesteld Oh ja en wij hebben al een naam, staat bij april mama's ook al dus dan mogen julie het ook weten! RICK Zusje, ik rij nu aan! LIEFS SOPHIA
2008 Sjors > jongen Caro > jongen Mieke > jongen Pooh > jongen Soof > jongen > Rick Wanna > geheim Daantje > ? Angela > ? Main > ? Marlieke > ? (Zico > meisje) (Freesia > meisje) Manderijn > ?)
Jeetje Soof dat je de naam al bekend maakt, hihihi hoezo ben je daar zo makkelijk in, of is dit nu een 'werknaam'? Ja Daantje, ik ben ook wel nieuwsgierig hoor naar die wondertjes van jullie?! Hier vannacht 2 uur wakker gelegen, heb normaal gesproken niet echt moeite met slapen. En het mannetje was flink druk in mijn buik, hihihi. Hoop niet dat het straks ook zo'n nachtbrakertje is.
Manderijn heeft als het goed is ook een meisje gekregen met een aparte naam. Even een kleine verandering gemaakt in het lijstje van wie bevallen zijn in 2008 en wie gaan bevallen in 2009. Is Freesia eigenlijk al bevallen? want dan kunnen de haakjes weg. Bevallen in 2008 Zico > meisje (Freesia > meisje) Manderijn > meisje Bevallen in 2009 Sjors > jongen Caro > jongen Mieke > jongen Pooh > jongen Soof > jongen > Rick Wanna > geheim Daantje > ? Angela > ? Main > ? Marlieke > ? Liefs, Daantje