Jeetje Zusje, dat gaat niet goed he! Als je wil praten mag je me altijd bellen hoor! EN als je langs wil komen met STerre op een dinsdag of woensdag dan ben je welkom, dan kan je ook even lekker praten zonder dat hij erbij is! HEEL VEEL LIEFS VOOR JOU
Melanina; Welkom hier! En nog van harte met je 30 ste verjaardag. Caro; voel me gelukkig wel weer aardig goed. Ben een week ziek geweest waarvan een paar dagen echt flink. Niks aan! Liefs, Meen
LEUK Soof, helemaal klaar. Verder dan dat wij zijn hoor, hihihi. Gordijnrails hangt, liefje heeft het toch gedaan. Morgen de gordijnen halen, maak ik ook weer even een foto.
Maar het zieter meer 'klaar en af' uit dan bij ons hoor! Ik wil ook wassen en de spulletjes inruimen, dat kan ik pas tegen eind dec. doen wanneer de meubjes er zijn.
de dag is hier goed begonnen, ventje is goed gezind, hopelijk voor ganse dag. Sterre heeft doorgeslapen, begin meer te worden. Ze heeft van 24u tot 6.30u geslapen Dat nachtje heeft mij ook deugd gedaan ONze kleine meid is aan het spelen , ze grijpt al poppetjes vast. Zo leuk om te zien
Soof, je bent al een heel eind met het kamertje, ziet er gezellig uit. Zico, fijn dat je een nachtje goed geslapen hebt, dat doet al wonderen voor je geduld Lijkt me ook niet meevallen, voor sterre zorgen en dan ook nog een zieke mann thuis...dan kan het allemaal even teveel worden. Hoop dat hij snel opknapt! Mieke, en...heb je je man zover gekregen dat hij de rails heeft opgehangen? Ik ben ook zo'n type die alles meteen gedaan wilt hebben, en kan net zolang aan mijn vriend zijn hoofd zeuren totdat hij in actie komt . Ben benieuwd wat voor gordijnen het zijn geworden. En over mijn neefje....je hebt gelijk dat ik hun keus moet respecteren, en dat doe ik ook. Maar ik vind het zo sneu voor de opa's en oma's, die willen dolgraag hun kleinkind vasthouden, en ik zie niet in wat daar mis mee kan gaan? Maar ja, ik ga er maar vanuit dat ze er over een tijdje wat relaxter mee omgaan. ALL, ben erachter waarom die $%&^ thermometer niet werkte.....het piepje bleek te zacht te zijn om onder de dekens te horen . Ik had een nieuwe gekocht, maar ook die piepte niet (dacht ik). Mijn vriend snapte niet waarom het niet werkte en ging op "inspectie" uit...en die ontdekte dus dat ik dat hele piepje gewoon niet hoorde . Nou ja, probleem opgelost.....
Ik ga straks de gordijnen halen en vriendje heeft gister idd nog de rails opgehangen. Hij doet het meestal wel, maar niet meteen wanneer ik het vraag, hihihi. Eigen tempo. Enne, vwb je thermometer, ik hoorde het piepje ook nooit goed hoor. Ik keek dan op de wekker en na 1 min. ging ik dan kijken.
Heb net een rotberichtje gehad, een vriendinnetje van mij heeft vorige week haar tweede miskraam gehad. Waarschijnlijk gewoon dikke pech, haar zussen hebben dit ook allemaal gehad, ze had nog zo gehoopt dat het haar niet zou overkomen!
Sophia; Bah wat naar voor je vriendin. Erg leuk je kamertje en alle spulletjes die je al hebt. Je loopt vast regelmatig binnen om even te kijken. Mieke; Ben benieuwd naar de gordijnen! Zico; Wat heerlijk dat je een langer nachtje hebt gehad, daar knapt een mens van op. Mijn nieuwe werkrooster is vandaag begonnen. Maandag en dinsdag in principe vrij en woe, do en vrij werken. Ga ook weer op een andere groep op het dagverblijf werken. Ken die groep nu niet zo goed, maar dat gaat vast heel snel. Vrijdag voor het laatst op de andere groep gewerkt en kreeg een grote collage van de kinderen en leidsters, compleet met knutsels, verfhandjes en foto's. Erg leuk! Liefs, Meen
Miskramen zuigen, kan er niks anders over zeggen. Hier heb ik het gevoel dat het niet lang duurt voordat die ongesteldheid zich gaat aandienen. Net als vorige keren voel ik van alles, maar dat zegt blijkbaar allemaal niks. Eén ding kan ik wel zeggen: je leert zo wel je lichaam een beetje kennen! Goh, allemaal al ver op gang met de kinderkamers! Als ik dat aan mijn man over moet laten, begint hij in week 39 er over na te denken, haha! mb01: wanneer heb je die afspraak met de huisarts of heb je die gehad? (sorry, beetje verstrooid). Wel een hele stap, maar na je opmerking over ook minder kansen hebben per jaar, vind ik het wel heel stoer dat je het gaat doen/hebt gedaan!
MIEPIE! Je leert je lichaam volgens mij iets te goed kennen in die tijd hihiihih, ik was echt overal op aan het letten. We gaan weer duimen dat het gewoon raak is!
Miepie; Ik duim met je mee. En voor mezelf ook natuurlijk Sophia; Ik ben nog niet zo lang in dienst op het dagverblijf (vanaf maart) en dat is de voornaamste reden dat ik nog geen definitieve vaste groep heb. Er komen nu op mijn oude groep twee van zwangerschapsverlof terug. Hoop wel dat dit de laatste wisseling is voorlopig, het is nl mijn derde groep. Moet er nog steeds wel aan wennen dat ik nu een andere positie heb dan op de andere dagverblijven waar ik gewerkt heb, daar had ik een vaste groep en vast contract. Nu ben ik toch een soort van invaller. Heeft zijn nadelen maar ook zeker zijn voordelen.
Oh vandaar, nou snap ik het Snap wel dat je inderdaad hoopt een vaste groep te krijgen, dat lijkt mij een stuk prettiger!
Mijn duimen draaien ook weer voor jullie hoor meiden! En ik heb 2 nieuwe foto's van het kamertje zover geplaatst. Ziet er een beetje donker uit zo op de foto. En helaas is het nog wachten op het ledikantje en de kast. Commode is wel klaar maar die moet nog naar boven gesjouwd worden.