30-plussers en zwanger worden (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ziet er al mooi uit Mieke, is dat een foto van jou achter de commode? Gaaf hoor!

2. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja klopt. Heb ik op canvas laten afdrukken.
    Was in Brazilie in de amazone met een luiaard die ik vast hield.
    Zo'n lief beestje, maar o zo traag, hihihihi.

3. Echt leuk! Lijkt me wel een schattig beestje!

4. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    ben er weer! weekdje TExel was heerlijk. Koud, maard roog. Ben alleen zo verschrikkelijk moe! Heb 2,5 uur geslapen elke middag...niet normaal toch?
    Smurfje doet het goed, wordt met de dag bewegelijker!
    Morgen ochten fysio, dan werken en dan eerste puf cursus...dus ben er morgen na 2100 weer!
    lees dan wel bij...

5. meen34

meen34 Actief lid

30 nov 2007
    229
    0
    0
    leidster kinderdagverblijf
    Pooh; Lekker zeg dat je genoten van texel hebt. De slaap zul je wel nodig hebben, gewoon aan toegeven als het kan.

Mieke; Leuke foto's van het kamertje. Leuk dat de gordijnen nu ook hangen!

Ik ga zo lekker even op pad. O.a neuzen bij de ikea en bij de prenatal kijken voor leuke hebbedingen voor de kleintjes op komst van mijn zussen.

Liefs,
    Meen

6. Miss Daantje

Miss Daantje Bekend lid

3 apr 2007
    868
    0
    0
    Mother of twins en een lief klein bubbelmeisje!!
    Leiderdorp (ZH)
    Hoi hoi meiden,

Ik heb nog niet echt de puf om hier veel mee te draaien maar ik zie dat het ook niet zo snel gaat, gelukkig!

Pooh, welkom terug! Ik ben ook zo moe de hele tijd.
    Succes bij de fysio en met puffen. :)

Mieke, leuk! Nu wordt het wel zo langzamerhand realiteit he?!
    Ik ben er nog niet mee bezig, komt vanzelf wel (hoop ik).

Ik heb regelmatig last van mijn buik en slaap echt heel slecht. Ik ben een buikslaper en vind het echt heel erg dat dit niet meer kan. Ik probeer het nog wel een beetje maar ik hoorde van mijn schoonzusje (zij zal deze maand nog bevallen) dat het niet echt verstandig is dus dat doe ik dan maar niet meer.
    Weet iemand misschien nog een natuurlijk slaapmiddel? Ik drink nu vaak warme melk met honing en het helpt wel een beetje maar misschien zijn er nog andere middeltjes?

Liefs, Daantje

7. Sorry DAAN ik weet het niet, zou eens langs gaan bij een refomhuis of De Tuinen, die weten wel veel hoor! Slapen met een voedingskussen kan ook helpen heb ik gehoord! STERKTE

8. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    daantje: ben geen buikslaper, maar heb wel moeite goeie houding te vinden. Voedingskussen vond ik inderdaad wel fijn (al neemt 'ie we behoorlijk wat plek in, in bed)

Mieke; wat wordt je kamertje mooi!

@all: vanochtend weer VK geweest. Prachtige hartslag gehoord. en hoewel iedereen op het werk zegt dat ik zo'n ontzettend kleine buik heb voor mijn zwangerschapsduur, vond de VK het helemaal perfect. ben wel al bijna 7 kg aangekomen sinds begin van zwangerschap :oops: wel een beetje veel, maar er zit ook een paar kilo in mijn toegenomen cupmaat :)
    verder vanochtend ontbijt op bed gehad voor mijn verjaardag en vanavond gaan we lekker uit eten!

liefs,

Wanna

9. HE GEFELICIFLAPSTAART Wanna!!!!

10. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Hihihi, thanks!

Aaargh, de helft van mijn patienten komen vandaag niet opdagen zonder af te bellen! Kan ik zo boos om worden. Nou ja, geeft mij weer tijd om tijdens mijn spreekuur e-mail te checken ;)

11. meen34

meen34 Actief lid

30 nov 2007
    229
    0
    0
    leidster kinderdagverblijf
    Gefeliciteerd Wanna

12. Simi

Simi Actief lid

24 okt 2007
    410
    0
    0
    Bijna het midden van NL
    Wanna,

Gefeliciteerd! wel lekker rustig zonder al die afspraken ;)

Liefs, simi

13. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Wanna, gefeliciteerd met je verjaardag.

Hier 10 kg aangekomen! dus volgens mij lig je wel op schema hoor ;)
    Enne gewoon lekker smikkelen vanavond.

Pooh, welkom terug van Texel.

Daantje, ik ben niet echt een buikslaper wel een half zij half buik.
    En dat gaat nog steeds heel goed zonder kussen en mijn buik zit zeker nog niet in de weg.
    Als je op je zij ligt en je legt je bovenste been dan over je onderste been, misschien is dat beter of doe je dat al?

Vandaag weer gym gehad, was erg leuk en leerzaam.
    Ben erg blij met deze cursus, niet dat lullige gepuf maar echt goed.

14. Ik begin de 16e met de gym, ben erg benieuwd!

15. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    daantje, ik heb steeds met een voediingskussen geslapen tussen m'n benen.
    Ben ook een buikslaper.

16. mb01

mb01 Actief lid

14 mei 2008
    321
    0
    0
    Wanna, Gefeliciteerd! Fijn dat alles goed is, maarehhh....7 kilo erbij waarvan het meeste in je borsten? Ik weet niet wat voor cupmaat jij hebt, maar als mij dat zou overkomen (heb DD) zou ik al vrij snel mijn voeten niet meer kunnen zien ;) .

Mieke, wordt een leuk kamertje, heel stoer. Mooie gordijnen! Ooo, ben dus niet de enige die een beetje doof is :)

Pooh, altijd lekker, een weekendje naar de wadden. En het was prima weer om een middagdutje te doen toch? Lekker warm in bed met dat koude weer.

Soof, wat een rotbericht van je vriendin, heel naar voor haar.

Meen, lekker rooster heb je, 4 dagen vrij en 3 dagen werken. Hoop dat de nieuwe groep bevalt.

Miepie, ik duim ook voor je! Blijft spannend, er is elke maand weer een kans dat het toch raak is. Ik ga morgen naar de huisarts, vind het spannend en hoop dat het iets oplevert.

ALL, gister een sollicitatie gehad, en die is best positief verlopen. Het kan zomaar zijn dat ik per maart/ april een nieuwe baan heb (eerst nog even op vakantie....). Maar ik zit er nu al over in wat ik moet doen als ik tegen die tijd zwanger ben. Ik denk dat die man "not amused" is als hij op de eerste werkdag hoort dat ik zwanger ben...

17. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Soof: wat leuk dat je ook al met gym begint.
    Ik verwacht een uitnodiging voor de start eind deze maand of begin januari, in principe voor 10 weken. ben benieuwd.
    Intussen gaat het hier verder prima, afgezien van mega-maagzuur. Ondanks maalox, rennie, regla pH, rechtop slapen, vanille vla, koffie en chocola laten staan, geen koolzuurhoudende dranken meer en niet te gekruid eten.... Als iemand nog tips heeft?! :)

18. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    mb, ik hoor/lees heel veel hier over meiden die een jaar contract hadden waarvan deze niet verlengd wordt, mede door de zwangerschap.
    Je hoeft het niet te melden tijdens een sollicitatie.
    Maar een beetje zekerheid is ook wel prettig.

19. Sorry geen andere tips meer, ik geloof dat je alles hebt gehad :)

20. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    ben net terug van de eerste pufcursus les. We zijn met iets van 12 meiden en hebben u meer een kennismakingsrondje gedaan en wat ontspanningsoefeningen!
    Wel leuk! Ben alleen wel de oudste! de rest zijn 32 of jonger.hahahha
    Bij de fysio was ook alles goed vanochtend. Heb weer wat nieuwe oefeningen erbij gekregen. Lekker pijnlijk, maar vooruit!
    Ga zo lekker slapen! toedeloe!

enne, bij mij helpt ook niet veel tegen maagzuur. Gaviscon een beetje, maar de rest niet! :rolleyes:

Deel Deze Pagina