gaviscon, hahah, de enige die ik nog niet gehad heb geloof ik ga ik eens proberen. Vannacht gelukkig niet zoveel last gehad. Gister gezellig uit eten geweest (wel vlees terug gestuurd omdat het toch nog rood was, ondanks dat ik duidelijk doorbakken had besteld ) Vriendinnetje op mijn werk had mijn hele bureau versierd met slingers en opblaascijfers "34", dus was erg feestelijk, hahaha. Vandaag wat rustiger dagje op mijn werk, maar moet nu echt opschieten met een aantal aanvragen die voor de kerst af moeten zijn, wordt nog krap. Verder hier nog nieuws?
Goedmorgen! Ja gaviscon helpt mij ook heel goed, hihiih was ik die toch vergeten! Vandaag moet ik werken ipv morgen, ach wel lekker want morgen is mijn mannetje ook weer thuis. Lekker samen een doordeweeks dagje! LIEFS
Goedemorgen! JEEJ vandaag 30 weken, wat vliegt de tijd! Wanna, wat leuk dat je bureau helemaal versiert was zeg. Soof lekker saampjes genieten morgen dus. Veel plezier.
@Zico, fijn dat de start op maandag goed was. Hoe gaat het nu? @Soof, wat verdrietig voor je vriendin. Hebben haar zussen uiteindelijk wel gezonde kindjes gekregen? Ik hoop dat ze snel weer hersteld is. Weet hoe het voelt helaas. @Kinderkamer. Ik kan pas volgende week zaterdag helemaal los. Ik weet wel wat ik tussen kerst en oud en nieuw doe! @Miepie, ik zie dat je nog geen nieuwe banner hebt. Spannend! @Mieke, wauw een luiaard. Die heb ik 1 keer in het wild gezien in een kale boom op een kale vlakte. Mooi gezicht hoe ze zich bewegen. Maar ze hebben volgens mij best wel flinke klauwen. @Pooh, klinkt goed jouw weekje Texel. Lijkt me ook wel wat. @Wanna, GEFELICITEERD! Geniet van je dag. @Mieke, gefeliciteerd met de 30 weken! Dat ben ik morgen! Gaat inderdaad erg snel! Op zw yoga had iemand last van haar bekken en ze mocht niet met haar ene been over haar andere been liggen. Maar als je geen last hebt dan is dat geen probleem. @Daantje, misschien een wat kleiner kussen proberen. Ik vind de voedingskussen ook een beetje ongezellig in bed. @Mb, spannend van je sollicitatie. En ik zou me nog niet zo druk maken over wat hij ervan zou vinden als jij zwanger werd. Wat voor baan is het? En wanneer krijg je meer te horen? Hier alles goed. Wel veel meer moe. Moet echt rekening houden dat ik niet teveel files voor en na mijn werk meepak. Die breken me nu op. Nog maar 4 weekjes werken in totaal (met kerst en oud en nieuw ertussen).
Ja die hebben nu gewoon gezonde kinders! Dus het vooruitzicht is toch wel positief! MIEKE! Jeetje wat gaat het inderdaad snel, wanneer ga jij met verlof? LIEFS
Haai allemaal, kijk naar mijn banner! Spannende tijden tussen hoop en vrees, haha! Ach mb, tjdens dat jaarcontract mogen ze je sowieso niet ontslaan dus dat jaar heb je dan alvast binnen. Tja, zo zakelijk wordt dat op een gegeven moment he? Succes bij de huisarts vandaag! @all: succes met jullie kwaaltjes! Ik ben nog in die fase dat ik er een beetje jaloers op ben, dat vergeven jullie me wel he?
Ik vergeet helemaal dat ik wel iets leuks heb te melden! Gisteren had ik de WIJ binnengekregen en daar kan je meedoen aan belspelletjes. Ik win noit wat, maar dacht ach laat ik het eens proberen. En jawel hoor ik heb GEWONNEN! Een Avent startersset voor borstvoedung, ben helemaal blij
Wat leuk Soof! ik probeer dat al niet eens, denk toch dat ik nooit wat win, maar heeft zich bij jou toch geloond! Proficiat! Kreeg van een vriendin afgelopen weekend naast wipstoeltje en maxicosi die we mogen lenen, ook een doos met een medela electrische borstkolf in de hand gedrukt. -slik- Moest er eigenlijk nog even niet aan denken, hahaha. Caro en Mieke; idd alweer 30 weken, jee wat gaat dat ontzettend snel! (al kan ik stiekum niet wachten tot ik ook zover ben)
Miepie, duimduimduim . Caro, jeetje, nog maar 4 weken, dat gaat snel. Lijkt me een heerlijk vooruitzicht! Mieke, bij jou schiet het ook al op. Weet je al wanneer je met verlof gaat? ALL, over een mijn eventuele nieuwe baan, ik neem aan dat ik eerst een proeftijd krijg, en in die tijd kunnen ze besluiten je geen contract aan te bieden. Ik kan het in mijn proeftijd verzwijgen, maar dat voelt ook niet goed (denk ik). Ik twijfel nu of ik op dit moment wel een aan een nieuwe baan moet beginnen, dat ik eerst maar eens zwanger ga worden. Maar ja, aan de andere kant...als ik eenmaal een kindje heb , heb ik misschien geen energie om aan iets nieuws te beginnen. Ik vind het maar een lastige beslissing...ik wou soms dat ik een man was . Jullie zijn vast nieuwsgierig wat ik (misschien) ga doen, ik kan bij Ikea op de business-afdeling gaan werken. Bedrijven kunnen bij ikea advies vragen over de inrichting van hun zaak, en daar ga ik die bedrijven dan bij begeleiden. Een leuke en uitdagende baan, een kans voor mij om totaal wat anders te gaan doen (werk nu in de zorg). Dus tja....als ik de baan krijg,moet ik deze kans ldan aten schieten?
Hee leuk! En een Zweeds bedrijf: als die geen goede regelingen hebben voor zwangerschappen en alle bijbehorende verloffen, dan weet ik het ook niet meer.... Trouwens, ik ben van mening dat zo'n bedrijf ook vaak wel weet waar ze aan beginnen hoor: een vrouw van 30+, vaak een relatie.... Dat is denk ik een risico dat ze wel willen lopen, zeker als ze in jou een geschikte kandidaat zien!
mb, ik zou zeggen GO FOR IT, klinkt super leuk! Miepie, balen van je ongi Soof, jippie eindelijk iemand die ik ken die eens met zoiets wint. Gefeliciteerd leuk, krijg ik ook goede moed van, hahaha. Wanna, fijn dat je dat spul allemaal kunt lenen zeg. Caro, idd ze hebben enorme klauwen en hun vacht voelt ook heel stug aan. Maar het was zo schattig, zal nog een foto ervan opzoeken en even hier plaatsen. Verlof: tja ik en verlof.... ik heb geen officieel verlof als ZZP-er. Maar heb mezelf hele maand februari iig vrijaf gegeven. Voor die tijd zie ik wel hoe het gaat en half maart gaat er weer een klus lopen. Ik kan mijn klanten niet 3 maanden laten wachten, dan gaan ze naar een ander.
Ja dat is natuurlijk het nadeel van ZZP-er zijn.......... Wel goed dat je jezelf feb vrij hebt gegeven, maar wel allemaal krap aan zeg pffff. ZOu er eerlijk gezegd niet aan moeten denken! Ik moet de drukste maand van het jaar nog doorkomen en dan kan ik ook met verlof!
Thanx Mieke, maar er is nog niks aan de hand.... NOG niks... Ik heb alleen nog geen nieuwe banner, even kijken of ik daar iets aan kan doen (had even niet door dat het ook anders gelezen kon worden, haha!)
Oh op die andere banner stond dag 1? vandaar. Soof, tja ik zie het tegen die tijd wel. Kan mijn eigen tijd indelen, klussen aannemen die ik nog wil doen etc. Dus ik zal heel rustig aan doen dan hoor. Maar ja, het is niet anders en het is ook niet echt goed te plannen. Gelukkig werk ik vanuit huis, dus dat scheelt.
@Miepie, wanneer ga je testen? Mijn duimen draaien voor je. @Mieke, ben benieuwd naar de foto! @Mb, als je de kans krijgt zeker niet laten schieten hoor! Klinkt erg leuk inderdaad. @Wanna, die borstkolven zien er inderdaad niet zo leuk uit. Zag laatst een reclamefoto van handsfreekolven. Een vrouw met 2 van die apparaten aan haar borsten die achter een laptop oid zat. Deze reclame werkt bij mij averechts. En 30 weken gaat al heel snel he? @Soof, gefeliciteerd. Ik moet bekennen dat ik het ook meteen heb geprobeerd, maar helaas!
Mieke: tja, dat is wel lastig. Dus je wilt in februari met je verlof beginnen? dan ben je toch al ruim 38 weken? MB01: echt voor die baan gaan hoor! Ben het er helemaal mee eens dat een bedrijf weet waar ze aan beginnen als ze een vrouw aannemen die in de leeftijd zit dat ze misschien wel kinderen wil. Bovendien weet je niet hoe dingen gaan lopen, je kunt niet je hele leven inrichten op je kinderwens. Maar gemakkelijk is het niet, dat ben ik met je eens!
Hahaha, moet er niet aan denken. Ik vond die enkelvoudige al zo beangstigend. had in de vitrine bij het thuiszorgbureau ook zo'n dubbele gezien. mijn man is opgegroeid op een boerderij, dus we keken elkaar aan en je kunt wel nagaan waar we aan dachten
haha Soof of de melkunie! Wanna, tja als ik 1 februari voor mezelf officieel verlof neem dan is dat 11 dagen van te voren. Maar ja ik zie wel tegen die tijd hoe het gaat hoor. Oh ik zie ook zo op tegen dat kolven.