30-plussers en zwanger worden (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 11 dagen van te voren :confused: , mijn eerste gedacht is of je wel helemaal lekker bent :oops: Sorry niet verkeerd bedoelthoor, ik snap de situatie wel, maar jezus man 11 dagen ..............

2. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Dank voor het duimen mensen, ik heb het nodig....

Ik denk dat ik vanavond maar ga testen. Ik twijfel wel een beetje want ja, het kan ook op een teleurstelling uitlopen natuurlijk, been there, done that. En mijn langste cyclus was 28 dagen dus dan zou ik ook nog twee dagen kunnen wachten. Aan de andere kant: mijn eisprong was volgens ovulatietesten precies twee weken geleden...

Hoe dan ook: ik hou jullie op de hoogte!

@ Mieke: werk je van huis uit of op een kantoor? Want dat scheelt denk ik ook wel hoe ver van tevoren je je verlof opneemt. Of is dat erg kort door de bocht?

3. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Haha Soof, ik ben wel lekker hoor!
    Maar zoals gezegd, ik werk vanuit huis en kan zelf mijn tijd indelen.
    Ik heb nu mijn werkplek bijv. al verhuisd van achter mijn bureau naar de bank op de laptop, dat scheelt enorm.

En ik bedoel verlof in febr. zodat mijn klanten weten waar ze aan toe zijn en dat ik een maand gewoon niet te bereiken ben.
    Voor die tijd weten ze wel dat ze niet met grote klussen aan moeten komen en ik werk over het algemeen echt geen 40 uur in een week hoor!

Spannend Miepie, hoeveelste dag zit je nu?

4. Oh gelukkig ik maakte me al zorgen om je, maar zo te lezen zorg je wel goed voor jezelf! :)

5. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    :) :) :)

6. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Hahaha, wat ben je streng Soof!

7. Ik maak me gewoon zorgen om alle lieve meisjes hier :)

8. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Lief hoor!

9. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Zoals beloofd nog even spammen met die leuke luiaard foto's.

10. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland

11. Wat een leuke foto's Mieke. Bijzondere beesten zijn het toch. Op die eerste foto kijkt ie heel erg schattig.

12. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @mb01...leuk ikea...zijn we vaste klant van (dat krijg je met een zweed in huis, hihi) Go 4 it!

@mieke en soof, jeetje 30 weken al weer? gaat snel he?
    Hoe voelen jullie je? Ik blij maar zo moe...zit met de gedachten te spelen om halve dagen te gaan werken, maar voel me dan zo'n aansteller. Ik kom elke dag kapot thuis en ben tot niets meer in staat! ja koken, en dat is het!

@caro, ik heb dat ook met die files...erg lastig. Ook omdat meneer dan op mn blaas gaat staan trappelen, en mn banden doen dan pijn!

@all, ik duik zo in bad en dan naar bed. Arme vriend is alleen boodschappen gaan doen. Ik kan niet meer....

13. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Mieke: aaaah wat een schatje zeg!

Pooh: dat heb ik dus ook, ben na een dag werken echt kapot! gelukkig vandaag gehoord dat in inderdaad geen nachtdiensten meer hoef te doen voor mijn bevalling. Pff, wat een opluchting, want dat zag ik echt niet zitten. Moet helaas nog 250 tentamens nakijken in de avnduren, dus kan vanavond net te vroeg naar bed :(

14. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @wanna,250 tentamens ! allememaggisch (hoe schrijf je dat?)
    Daar ben je wel effe mee bezig.
    Ik ben "blij" dat jij die moeheid herkent. Voel me zo'n aansteller..

15. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    He meiden,

Heb me geamuseerd en heb foto's van sterre en onze andere kids genomen.

De link onderaan kan je alle foto's bekijken, ben er best trots op

16. meen34

meen34 Actief lid

30 nov 2007
    229
    0
    0
    leidster kinderdagverblijf
    Mieke; Wauw wat een prachtige foto's. Mooi beestje!

Miepie; Duimerdeduim

Zico; Plaatje hoor die Sterre!

Liefs,
    Meen

17. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    ze is een echte deugeniet.

18. MIEKE! Wat een leuke foto's, wat schattig zijn ze zeg. MOet alleen effe niet aan die nagels denken, of voel je die niet!

ZUSJE! Wat is het toch een heerlijk kind! Hoe is het met vake?
    LIEFS

19. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Zico, mooi plaatje hoor Sterre.

Soof, nee die voel je niet heel erg hoor die klauwtjes.

20. mb01

mb01 Actief lid

14 mei 2008
    321
    0
    0
    Ik ben heel zielig, ben ziek . Kop vol met snot, zweetaanvallen, opgezette klieren, hoesten en snotteren. Baal ervan, heb er zo'n hekel aan om me lamlendig te voelen. Ik mis nu ook het sintfeest op mijn werk, da's altijd heel gezellig :( .
    Gistermiddag ben ik naar de HA geweest. Ik moet nu 3 rondes gaan tempen, vervolgens gaat die man kijken of ik wel/geen eisprong heb gehad. Als ik die niet heb gehad, stuurt hij me door naar de gyn. Als ik wel een eisprong heb gaat hij kijken hoe we mijn cyclus wat regelmatiger kunnen krijgen. Ik vond het wel prettig om er met die man over te praten, hij heeft me wel wat gerustgesteld. Maar aan de andere kant, 3 rondes tempen, dat duurt bij mij ruim 4 maanden :( .
    Leuk dat jullie allemaal enthousiast zijn over mijn eventuele nieuwe baan. En Ikea heeft inderdaad goede regelingen voor zwangere werknemers, dus dat moet dan wel goed komen.

Mieke, wat bijzonder beestje, hij ziet er heel vriendelijk uit.
    Tjee zeg, dat je tot 11 dagen voor de uitgerekende datum doorwerkt...Mijn collega's zijn altijd blij als ze 6 weken van tevoren kunnen stoppen met werken. Maar ja, t'is natuurlijk een andere situatie als ZZP-er.

Caro, mijn schoonzusje heeft zo'n machine waarbij ze 2 borsten tegelijk kan kolven. En dan kan ze ook nog instellen hoeveel ze nodig heeft, dat schijnt heel handig te ziijn? Ik krijg er de rillingen van als ze erover zit te vertellen, kan me er nog niets bij voorstellen. Inderdaad Soof, je voelt je dan echt de melkunie ;) .

Miepie, en? heb je goed nieuws?

Zico, wat een leuk stel kids heb jij, je zal wel heel trots zijn!

Nou, ik kruip mijn bed weer in, mijn hoofd staat op ontploffen :(

Deel Deze Pagina