hallo allemaal ik heb weekend joehoe oh lekker naar de ardennen vor ons beauty en the nerd feest ik kom maandag of zondag avond weer thuis oh ik ben er echt aan toe! de jongen komt 3 mei proef draaien en dan beslissen we verder ik heb er nog niet z,n goed gevoel over. mieke mijn temp is nu twee dagen hoog als hij morgen weer hoog is heb ik op de dag van mij ei s,morgens om 6 uur geklust dus dat zit dan helemaal goed. jou temp kan ik met de link mooi in de gaten houden lekker makkelijk. we zitten nu samen precies op het wachtbankje spannend hoor. ik ga duimen klingel: veel skie plezier euh waar kun je nu nog skiën? op een gletser ergens? sjors: lekker in de zon dat kinkt goed. fijn dat je een leuke dag hebt gehad en lekker gegeten voor weinig ik denk dat ik ook maar naar portugal op vakantie ga! zico: fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad nu weer afkicken en werken! groetjes en een fijn weekend allemaal.
Puck, geniet van jullie weekend en jullie gezellige uitje! Jij kan trouwens ook zo'n link aanmaken denk ik bij FF of zou je daar VIP voor moeten zijn, geen idee eigenlijk. Ach dagje proefdraaien kan toch, krijg je meteen een indruk.
Hoi allemaal, Pfff, heb even een dipje. Ben echt moe. Heb net even een dutje gedaan, maar ben nogsteeds een beetje duf. Gewoon aan vakantie toe denk ik. Moet eerlijk zeggen dat ik die nu ook wel heb, hoor, maar ik moet nog wel even de puntjes op de i zetten voor m'n studie. Eind mei ben ik klaar en hoop ik m'n papiertje te hebben. Dan kan ik eens echt vakantie vieren en niksen . Ow wat duurt het wachten lang, zeg, als je even niets om handen hebt. Ik heb nog niet eerder zo'n drang gehad om te testen, maar ik doe het niet. 't Is nog veel te vroeg (zie banner). Tests liggen wel in huis. 't Gekke is dat ik vorige maand (1e ronde) vanalles voelde, maar nu gewoon niets. Voel me eigenlijk heel goed, alleen o zo moe. (Sorry voor het klagen ) @ Puck: Heel veel plezier in de Ardennen en succes als die jongen komt proefdraaien. Ga echt je gevoel achterna, he. Vaak klopt die. @ Klingel: Veel plezier met skieën en kom weer heel terug . @ Mieke: Lekker zo met vriendinnen op stap, zeg. Wij hebben met wat vriendinnen eindelijk ook weer wat leuks gepland volgend weekend. Ik kijk er nu alweer naar uit. @ Zico: Fijn dat het goed gaat met de zwangerschap. @ allemaal: Thanks voor de welkom . Groetjes, Maine
HaiLoi! Even vertellen dat ik gisteren mijn eerste (extra) echo heb gehad en dat ik sinds gisteravond met Puregon ben gestart (naast de Decapeptyl) en dat ik op 29 april mijn eerste FM (follikelmeting) heb. Voor een volledige update moeten jullie even op mijn site kijken want ik ben écht zo moe! Sorry... 8-[ Zico, gezellig dat je er weer bent en dat het zo goed gaat! Welkom nieuwkomers, voel je hier thuis, dat doe ik ook! Liefs, Daantje
Even alleen voor mijn Zusje! Fijn dat je er weer bent en dat jullie het leuk hebben gehad! We zijn heel blij voor jullie dat het allemaal goed gaat nu. Ik ben nu aan Clomid en heb nergens last van gelukkig, volgende week voor het eerst een echo om te kijken of het aanslaat! LIEFS
dag meiden! Hier een moeie maar happy poohbear! We hebben net de Prenatal leeg gekocht voor ons nieuwe nichtje. Mn Zweedse schoonzusje is woensdag bevallen van haar eerste kindje. Ze heeft nog geen naam (?), maar alles is goed gegaan! Mn vriend vond alles leuk in de winkel ,dus we hebben een leuek doos vol spulletjes gekocht! Fijn weekend. Wij gaan een weekendje naar mn moeder, die aan zee woont!
Pooh, wat leuk zeg, gefeliciteerd. Hihi bij prenatal zijn de mama mazzeldagen oid. dus jullie hebben vast van de korting geprofiteerd. Veel plezier aan zee lekker genieten van het mooie weer. Daantje, gaat het verder goed met je, voel je je er goed bij nu? Spannend hoor. Maine, zin in hoor morgen met dinnetje op stap. Woon vlakbij A'dam maar ga er nooit vaak shoppen, dus dan is zo'n dagje weer leuk!
Hoi Hoi Het is zeker gezellig hier, helaas kan ik alleen maar af en toe 's avonds online zijn, maar het is super om jullie reacties en verhalen te lezen! Ik had vandaag een megadrukke (en ook wel frusterende) dag en ben blij dat het weekend is, hoop dat ik mijn werk een beetje achter me kan laten. Maandag weer een nieuwe werkweek ... nu weekend! Ondertussen nog steeds geen en ik vraag me af wanneer ik nou zal gaan testen, zo bang dat het toch niet waar is, maar ja, dan weet je tenminste wat. Zucht .... ik hou jullie op de hoogte !
Een hele fijne vakantie gewenst, lekker hoor, er tussenuit. En inderdaad even geen 'stress', ik herken het helemaal. Veel plezier op de lange latten en ik hoop dat we hier allemaal goed nieuws te melden hebben. Ik wacht rustig af, nou ja ... rustig ... elke dag dat ik weer niet ongi ben, denk ik toch weer: "Zou het weer raak zijn en dit keer wel goed gaan?" Anyway, veel plezier ! Dyaan
JIPPIEEEEEEEEEEE Vanochtend test gedaan en binnen 1 minuut stond er al: zwanger! Ik kan het bijna niet geloven. Ben zo blij, maar aan de andere kant staat mijn miskraam van januari me nog zo vers in het geheugen dat ik het ook wel weer eng vind om blij te zijn ... Stel dat het weer bij 8 en een halve week misgaat. Zucht, jeetje ... echt gaaf !
Meid, gefeliciteerd!!!!!!!! Kan me voorstellen dat je ook meteen weer bang bent, probeer er toch van te genieten. Ik ga duimen dat alles goed gaat! Dikke knuffel!
Dank je wel !!! Ja, ik weet ook wel dat de kans groter is dat het nu goed gaat dan dat het weer fout gaat, maar je leest toch vaak genoeg dat het niet zo soepeltjes gaat. Maar ja, aan de andere kant, mocht dat zo zijn, dan is het altijd heel vervelend, dus ik kan er maar beter gelijk van genieten
Ik duim voor je dat de eitjes klaar zitten klaar voor bevruchting. Duim duim....Hopelijk ben je net zo snel zwanger zusje
@dyaan, gefelliciteerd! Eindelijk weer eens roze nieuws! Kan me indenken dat je eerdere miskraam je onzeker maakT! We gaan met zn allen duimen dat het deze keer goed gaat! @ALL Wij zitten een weekend bij mn moeder in noordwijk. Tis hier heerlijk weer, zonnig,, beetje wind. Dus lekker buiten aan het strand geweest! fijn weekend allemaal!
Hoi allemaal, Ben flink aan het snotteren en voel me een beetje grieperig. Hoop snel weer fatsoenlijk te kunnen ademen. M'n neus zit 's nachts helemaal dicht . Niet echt bevorderlijk voor je nachtrust. Zal wel van het weer komen en van op de tocht zitten, ofzo... @ Dyaan, Gefeliciteerd! We duimen voor je dat alles goed gaat. Groetjes, Maine
Dyaan, joepie gefeliciteerd, wow wat een fijn nieuws zeg! Maine, beterschap hoop dat het snel over is. Pooh lekker genieten aan het strand.