30-plussers en zwanger worden (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    mb, blegh zeg, beterschap.
    Jammer dat je nu het sintfeest op je werk moet missen.
    Enne, het was te verwachten dat je ha je zou laten tempen, goed dus dat je daarmee vast bent begonnen. En je moet het maar zo bekijken, jullie gaan nog een hele mooie reis maken met z'n tweetjes en daarna zou het een mooie tijd zijn om zwanger te raken.
    Anders ben je straks zwanger en misschien heel erg misselijk en moe en moet je in die situatie nog op reis. Bekijk het maar van de zonnige kant.
    En 4 maanden zijn zo voorbij joh! En wie weet wat er in die 4 maanden toch nog spontaan gebeurt, dus meid niet getreurd hoor!
    Lekker solliciteren, want die baan klinkt echt super en dan die vakantie.
    En dan heb jij weer inzicht in je cyclus.
    Hoe gaat het tempen tot nu toe. En kom je er een beetje uit op FF (fertility friend).

2. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    meiden ik ben na anderhalf uur werken weer naar huis gegaan. Ik loop op mn tandvleesv na de moehied, bandenpijn en ebkkenpijn.
    Vanmiddag heeft mn verlosk telefonisch spreekuur en dan ga ik effe advies vregane.
    Ik kan wel janken en ben bang als ik zo door ga, dat ik helemaal niet mee kan werken. Er moet iets veranderen...

3. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Ach Pooh, wat een narigheid meid.
    Werk je nog fulltime dan... misschien 50% gaan werken.
    Kan me voorstellen dat je nu iedere dag er tegenop ziet om naar je werk te gaan met alle gevolgen van dien.
    Je kunt beter lekker voor jezelf kiezen hoor!

4. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @mieke, ja werk nog fulltime...en tis de drukste rtijd van het jaar. Dus voel me nog schuldig ook. Maar ja, moet nu toch voor mezelf kiesen.
    Kan over 5 minuten het telefonisch spreekuur bellen van mn verloskundige, kijken wat zij zegt.

5. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Meiden, ik heb gisteren getest: positief, ik ben zwanger!

Kan het nog niet helemaal bevatten en vind het ook meteen best eng maar ik ga proberen er een beetje van te genieten.

Pfffff.... kan het nog niet helemaal geloven hoor....

6. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Ik doe alleen iets verkeerd met mijn banner; overdrijven is ook een vak natuurlijk.... :)

7. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    JEEJ Miepie, ik mag de eerste zijn om je te feliciteren.
    Super zeg! helemaal toppie.

Die banner staat je goed!
    En wanneer ben je nu uitgeteld?

Pooh, jij en je collega's kunnen maar beter weten waar ze aan toe zijn.
    Dus 50% lijkt me heel goed om mee te gaan beginnen hoor!

Oja mijn paps net gesproken, die kreeg vanmorgen uitslag in het ziekenhuis.
    Alles is gelukkig goed, hij gaat alleen radiotherapie (bestraling) krijgen, dit om toch zeker te zijn dat alles wat misschien nog sluimert in zijn lichaam hiermee stilgelegd gaat worden.
    Wij zijn weer blij :D

8. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Bevallen in 2008

• Las > meisje > 12 juli 2008 Noelle July
    • Manderijn > meisje > juli 2008 Zorina
    • Zico > meisje > 24 september 2008 Sterre
    • Freesia > meisje > 4 oktober 2008 Jill Anne

Uitgerekend in 2009

• Mieke > jongen > 11 februari
    • Sjors > jongen > 12 februari
    • Caro > jongen > 13 februari
    • Pooh > jongen > x maart
    • Wanna > geheim > 5 april
    • Soof > jongen > x april (Rick)
    • Daantje > ? > 9 mei
    • Marlieke > ? > x juni
    • Angela > ? >
    • Main > ? > x augustus
    • Miepie > ? > x augustus

9. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Miepie: super!! Gefeliciteerd!

mieke; wat een fijn nieuws van je vader. voorlopig geen al te heftige behandelingen dus. Maar begrijp ik goed dat zijn lymfoom wel weer terug is? Moet hij veel bestralingen krijgen?

Pooh: inderdaad nu eerst aan jezelf denken. Iets minder werken zou helemaal zo gek nog niet zijn!

MB01: beterschap meid!

10. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    o ja mieke: ik ben 5 april uitgerekend.

11. mb01

mb01 Actief lid

14 mei 2008
    321
    0
    0
    miepie, super zeg!Van harte! :)

Mieke, wat een goed nieuws van je vader :) ! Die bestralingen zijn dan wel weer vervelend.
    Tempen gaat goed, alhoewel ik het af en toe vergeet. Mijn eisprong is nu ook nog zo ver weg, ik ben er nu niet zo mee bezig. Moet echt stenger voor mezelf worden, anders krijg ik een temp-kaartje waarin de helft ontbreekt.
    En wat je zegt, ik heb misschien een nieuwe baan, we willen nog naar Bali, waarom er niet in maart weer mee beginnen. Want als ik deze ronde zwanger zou worden, dan zou ik in maart rond de 10 weken zwanger zijn. Niet zo handig als je gaat backpacken....

Pooh, vervelend zeg, dat je veel pijn hebt. Sterkte meid!

Zo, ga maar eens stomen, hopelijk loopt het snot dan mijn hoofd uit :( .

12. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Wanna, heb het aangepast.

Ze noemen het een lichte sluimerende lymfoon.
    En die vorige was dus een hele zware.
    De bestraling is alleen maar voor de zekerheid, hoe zwaar en hoeveel dat hoort hij de 15e.
    In januari gaan ze er mee starten.

Wanna, wat ik alleen niet zo goed begrijp is dat in 2000 hij dus de stempel non-hodgekin kreeg.
    Dan denk je toch dat het een soort kwaadaardig iets is geweest.
    Maar deze lichte lymfoom zien ze dan weer niet zo.
    Wel zijn het natuurlijk verkeerde cellen die in je lichaam sluimeren.
    En tja het kan dus weer een keer terug komen.

Mb, idd ik denk dat je het vooral zo moet zien hoor.
    Nou stoom ze dan maar ;)

13. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @miepie, gefeliciteerd!
    @all, heb de verlosk gesproken. Verplichte rust tot maandag, dan kan ik bij haar langs komen. Lig dus lekker op de bank en doen niets!

14. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Pooh: goed zeg! Lijkt me heeeel verstandig om even time-out te nemen!

Mieke: heb je een PBtje gestuurd.

15. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Wanna, thanks!

Pooh, heel goed! pas op de plaats en rust!

16. Simi

Simi Actief lid

24 okt 2007
    410
    0
    0
    Bijna het midden van NL
    he Miepie, gefeliciteerd!

17. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Hallo Dames van boven de 30 :)

Ik kom ook eens kijken in dit topic, voel me best soms oud als ik de leeftijden van veel meiden zie. Dan vraag ik me wel eens af of we niet al "laat" zijn met onze kinderwens.. Hebben jullie dat ook? Kan vast aan mij liggen :)

Ik ben dus nog niet zwanger en we zitten pas in ronde 2, ik heb het mirena spiraaltje gehad en hoef gelukkig niet te ontpillen. Wel heb ik zo mijn twijfels of het verstandig is om nu gelijk zwanger te worden aangezien ik nog geen vast werk heb (ben net klaar met studeren, ik ben een laat bloeier). En nu werk ik dus voor het uitzendbureau maar ze kunnen elk moment het contract beeindigen en dan krijg ik alleen nog 3 maanden ww... Maar om nu te wachten met kinderen tot ik vast werk heb vinden mijn vriend en ik ook weer zoiets... Hoelang zou je dan moeten wachten is dan de vraag.. en willen we nog wachten.. Sorry voor mijn ego bericht :):)

Edit: spelfouten :) lig ziek in bed en is niet handig typen dan :)

18. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi Elegance,

Ten eerste beterschap en welkom hier ;)
    Tja wanneer ben je er klaar voor, zowel in leeftijd als in je koppie en je situatie.
    Wij waren er pas klaar voor toen ik 35 was en ben nu zwanger.
    Ik denk dat wanneer je er graag voor wilt gaan je dit moet doen.
    Je kunt toch nooit voorspellen hoe eea zal zijn wanneer zo'n ukje er straks is.

Succes.

19. MIEPIE! GEFELICITEERD!

MIEKE! Wat een goed nieuws van je vader, fijn om te horen!

POOH! Rustig aan meid, ik snap je wel hoor. Ik hoop dat het snel beter met je gaat. Ik heb straks in januari de drukste tijd van het jaar, ben erg benieuwd hoe dat gaat....

LIEFS

20. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @elegance, welkom hier bij de 30 plussers!
    Ik begrijp wat je bedoelt. Ik wilde nooit moeder worden en opens was het gevoel er...nu of nooit. Jammer genoeg bleek ik verminderd vruchtbaar te zijn, dus ging er nog een anderhalf jaar overheen voor ik zwanger werd met een hoop hulp..maar oke.
    Ik voelde me wel oud, toen ik van de week op de pufclub de oudste bleek te zijn! hahahaha!
    Succes met zwanger worden!

@all, heb goed geslapen, tussen alle voetbal schoppen door in mn buik,hahaha! Meneer heeft het blijkbaar goed naar zn zin daar binnen.
    Ik blijf vandaag thuis en doe niet veel. Net de was opgehangen en wat aan het rommelen. Maar verder blijf ik thuis en ga ik vanmiddag extra slapen. Kijken of ik zo van het weekend weer wat energie op doe!

Ik heb terug zitten denken over waarom ik zo moe ben. Het kan natuurlijk goed door de zwangerschap zijn, of mn HB (die ik maandag wil laten controleren). Maar het afgelopen anderhalf jaar was een pittig jaar op mn werk. Naast al mijn ziekenhuis bezoekjes in de mmm (2-3x per week), liepen we ee half jaar zwaar onderbezet op mn werk. Kijk dat hou je wel effe vol, maar niet maanden lang. Nooit kon je vrij nemen, want dan bleef er niet genoeg personeel over. Alsof dat niet genoeg is, was er ook veel stress en gekat tegenover mn baas en sommig collega's. Er gebeuren dingen die echt niet kunnen en ook dat vreet energie.
    Dus nee, ik vind het niet echt gek dat ik er nu effe doorheen zit!

Deel Deze Pagina