30-plussers en zwanger worden (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meen34

meen34 Actief lid

30 nov 2007
    229
    0
    0
    leidster kinderdagverblijf
    Mieke; Het laatste offer heb ik niet gelezen. Hou 'm in gedachten.

Pooh; Succes vandaag!

Elegance; Wat naar dat jullie nog niet voor een kindje kunnen gaan. Sterkte en hoop dat er snel een betere financiele periode voor jullie aan komt.

Liefs,
    Meen

2. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Meen, leuk kerstcadeautje dus! echt een aanrader.

Pooh, heerlijk dagje gehad dus gister, enne vandaag wel even bij de gyn aangeven hoe het gaat op je werk en dat je dat niet meer volhoudt.
    Ook is het niet leuk t.o. je collega's wanneer je komt en weer moet gaan omdat het niet gaat.
    Zo weten zij ook niet waar ze aan toe zijn.

Elegance, jammer dat jullie er nog niet echt voor kunnen gaan terwijl je dat wel zou willen.
    Aan de ene kant is het idd goed om een goede basis te hebben qua werk.
    Maar dan is het het meest prettig wanneer je een vast contract hebt, wan tmet een contract voor bepaalde tijd ben je nog niet zeker van je zaak en kunnen ze je nog zo aan de kant zetten.
    Het heeft dus ook weer 2 kanten en zou je er ook gewoon voor kunnen gaan en kijken hoe je het tegen die tijd oplost.
    Wie weet vallen alle puzzelstukjes op z'n plaats.

Ik heb heerlijk geslapen, maar de pijn is nog niet weg jammer genoeg.

3. Goedemorgen dames!

Allemaal een goed weekend gehad lees ik!

ELEGANCE: Je mag hier zoveel ego verhalen neerzetten als je wilt hoor. Het scherm is heel geduldig ;)

MIEKE: Ook weer goed verwent! Leuk hoor, jammer dat je nu pijn heb door een slecht bed, beterschap!

POOH: Hmmm pannekoeken, die ga ik vanavond of morgen eten :) moet even kiezen tussen pannekoeken en erwtensoep HMMMMM

Ik heb zo'n last van mijn bovenrug he, wordt er niet goed van. 's-Nachts constant wakker worden van de pijn. Lijkt een soort kramp bij mijn longen bah.
    Heb zaterdag van mijn lief een banaan voor in bed gekregen met een allerliefst gedicht geschreven uit naam van ons "kareltje". Ik heb geloof ik 10 min zitten brullen! Het slapen met dat ding vergt een hoop kunst en vliegwerk, maar nu slaapt het wel redelijk lekker. Alleen de pijn gaat maar niet over. Heb dit nu al een week, BAH!

LIEFS

4. mb01

mb01 Actief lid

14 mei 2008
    321
    0
    0
    Pooh, fijn dat je je weer wat beter voelt. Ben benieuwd hoe het bij de gyn gaat.

Mieke, gezellig, zo'n weekendje weg met familie. Wel balen van de rugpijn.

Caro, mooie foto's! Blijft bijzonder om het in 3D te zien.

Miepie, heerlijk toch, dat je nu alleen maar blij bent! Succes met je verkoudheid, hoop voor je dat het niet zo heftig doorzet als bij mij :(

Ik heb mezelf een beetje overschat, dacht dat ik wel weer hersteld was, maar stortte zaterdagavond in. Koppijn, hoesten en doodmoe. Gister dus ook rustig aan gedaan, maar ook nu voel ik me nog steeds niet tip-top. Helaas had ik vrijdag tegen mijn leidinggevende gezegd dat ik vandaag weer kom werken....En ook nog een slaapdienst, ik zie er als een berg tegenop :( .

5. STERKTE mb01, zou je je nog ziek kunnen melden.....

6. mb01

mb01 Actief lid

14 mei 2008
    321
    0
    0
    Soof, wat lief van je mannetje! Jammer dat die banaan voor je rugpijn nog niet werkt. Als ik rugpijn heb smeert mijn vent die plek in met tijgerbalsem. Daar dan een handdoek op leggen en een warme trui erover heen. Voor mijn werkt dit goed!

Wij hebben de regel dat je jezelf 24 uur van tevoren ziek moet melden, En daarbij....ik voel me veel te schuldig als ze nu nog een vervanger moeten regelen. Ik zal de dienst wel redden, maar weet dat ik morgen de halve dag op mijn bed lig om te herstellen. Niet zo slim..ik weet het [-(

7. Ja ik snap je wel hoor, ik voel me dan ook zo schuldig en zie er altijd als een berg tegenop om mijn baas te bellen. Die kan soms toch zo lekker lomp uit de hoek komen!

Ik heb ook nog hele goede zalf uit Oostenrijk tegen dat soort pijn, goeie tip. Zal het vanavond eens regelen.

Sterkte vandaag!

8. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @soof, ja die banaan kreeg ik ook van de week van mn buurvrouw! Ideaal! Was een "must have" vogend mn bekken fysio!

@all, de kleine maakt het goed. Ik heb hem weer gezien op de echo en hij lag heerlijk te slapen met zn lange benen in de lucht! Vruchtwater hoeveelheid was goed en mn bloeddruk 105-70. Ze hebben hb geprikt en daar hoor ik morgen de uitslag van. De pijn in mn liezen en rond mn anus zijn echt van mn banden. Is niets aan te doen, rust nemen etc.
    Ik gaf aan dat ik het steeds zwaarder vind worden en ze zei dat ik zelf tijdig moest aangeven wanneer het niet meer ging. Maar wel met de waarschuwing gezien mn depressie verleden, dat ik dat tijdig zou doen. Over 3 weken terug komen!

Over een uurtje naar de verloskundige.... Kijken wat zij zegt!

9. HE POOH! Wat fijn dat alles goed is! Ik heb dat ook dus pijn in mijn liezen en rond anus/stuitje. Ik denk ook dat het bandenpijn is, morgen ga ik naar de HA heb al afspraak gemaakt.

Het is wel een kunst om met die banaan te slapen in bed hoor. Sjee wat een gevaarte!

10. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @soof, ja leuk he...en vooral als je wilt omdraaien in bed...da's een hele verhuizing! Ik lig op de bank nu ook met een kussen tussen mn benen. Echt een wereld van verschil!

Ja die krampen rond mn anus, echt eng...maar ja als ze zeggen dat het oke is...moeten we dat maar geloven. Ik had donderdag echt een paniekaanval...dacht dat het niet goed ging.

Bij de maart mama's is er vorige week eentje bevallen met 25 weken en dat kindje is na een uur overleden. Daar ben ik zo van geschrokken, misschien moet ik die verhalen maar niet meer lezen. :(

11. He bah dat is een naar verhaal, dat kun je maar beter vergeten inderdaad. Gadsiedarrie........

12. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Pooh, had het verhaal ook gelezen over Florida, vreselijk!

Soof, haha lekker cadeau zo'n banaan ;)

13. :) :) :)

14. Ik heb net even haar verhaal gelezen en op haar eigen site gekeken. POEH ik weet het gewoon effe niet meer en zit met tranen in mijn ogen.....

15. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Tja erg heftig om dit te moeten meemaken, laat staan lezen.
    Maar gelukkig komt dit maar heel weinig voor en gaat het bij ons gewoon goed hoor Soof!

16. Ik ga er gewoon ook wel vanuit dat het uitzonderlijke gevallen zijn, maar het raakt je wel he! BRRRRRR

Maar goed effe iets anders, als het goed is heb ik binnenkort weer ingevlochte dreads. Mijn vriendin gaat het proberen, die ene vriendin van haar die het altijd deed is out of the picture. En ik ken niemand die het kan, maar ze bood aan om het eens te proberen, ze is nogal handig......

Ben benieuwd, mama in spe met dreadlocks hahahahah

17. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    ben ik weer.... ja vreselijk verhaal he! brrrr....
    Heb net een beetje op mn kop gehad van de verloskundige. Ben veelste ver gegaan en MOEt het echt rustiger aan gaan doen nu. Dus halve dagen werken.
    Net mn baas gebeld, kreeg niet veel hoogte wat ie er van vond,maar so be it! Gelukkig heeft ze een brief voor de arbo meegegeven.
    Ga nu proberen van 1300-1730 te werken. Kijken of dat helpt!

En nu...slapen!

18. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Pooh, ik ben trots op je meid! heel goed.

Soof, leuk weer de dreads!

19. Jeetje POOH, dat was even schrikken zeker! Heeft dit te maken met je bekken? Lekker rustig aan doen meid!

20. meen34

meen34 Actief lid

30 nov 2007
    229
    0
    0
    leidster kinderdagverblijf
    Pooh; Goed dat de verloskundige de rem er op gooit. Hoef je je nu ook niet meer af te vragen of je het fulltime gaat redden.
    Dat geeft je vast veel meer rust.

Sophia; Leuk dreads!

Mbo1; Ik snap je schuldgevoel wat betreft het ziek zijn, ik meld me ook nooit makkelijk ziek. Maarr als het echt niet gaat dan is het gewoon niet anders en moet je om jezelf denken.
    Succes en beterschap!

Liefs,
    Meen

Deel Deze Pagina