Fijn dat je je zo goed voelt Caro! Lekker gevoel he dat getrappel in je buik, en het bezig zijn met de babykamer! Ik heb vandaag ook een goede dag. Geen bekkenpijn gehad. We zijn eerst naar de Jumbo geweest voor de boodschappen en toen naar Ikea. Ik was wel doodmoe daarna, maar dat geeft niet (toch?). In ieder geval hebben we de kledingkast gekocht. Nu nog in elkaar zetten, maar dat mag papasmurf doen.
Jeetje , jullie kleintjes worden al 1 jaartjes oud. Wat vliegt de tijd zeg Sterre heeft vandaag zeeeeer veel last van haar buikje kleine meid wordt hopelijk niet ziek nu we volgende week zaterdag vertrekken naar de sneeuw. Ze heeft van 14u tot 20u gehuild en brult, hem uit compasie de fles wat vroeger gegeven dat ze een warm buikje vanbinnen had en even kun op adem komen .
GOEDEMORGEN! Ach wat zielig voor Sterre! Hoop dat ze niet ziek wordt! Wij hebben gisteren een pakje bij de LIEF! winkel gekocht in de stad. Wat schattig joh hiiihihi Het was trouwens vreselijk druk in de stad, niets te merken van een crisis. Mijn zwangerschapscursus gaat 20 januari beginnen, iemand aan de tel had 16 dec tegen mij gezegd. Stomme doos ze had het dus mooi mis! Ikke maar wachten op de bevestiging. Nou ja niet zo heel erg, want ik heb morgen al een drukke dag genoeg! Eerst naar de VK, dan naar de hoge school voor het examen van de echoscopisten. En in de middag naar de buurvrouw om een geboortekaart te gaan maken. Mijn vriendin is zaterdagavond bevallen van een dochter RUE, ik wet nog niet hoe het met haar gaat, ze moest eennachtje in het ZH blijven. Zal van de week eens bellen, eerst maar laten bijkomen. Verder alles goed met ons, gisteren door het winkelen wel veel pijn gehad, maar dat is nu weer weg. LIEFS
Hiihhi vriendin zal je bedoelen, ach ja haar man is nartuurlijk ook een vriend Ja wij vonden de naam ook heel apart, maar het past wel bij hun! Hoe is het met jou?
Ja dat bedoel ik toch ook! Hier alles echt prima. Slaap zo lekker, mannetje is lekker actief. En voel me echt goed. Af en toe wat last van rug/bekken, maar alleen als ik heel druk ben geweest. Kamertje is bijna klaar, nog wat afwerking met accessoires en muur deco. Ga vandaag even foto's maken.
hier ook een kamertje wat bijna klaar is. Gordijnen nog ophangen, plank boven de commode ophangen en de meubeltjes aan de muur bevestigen. Als ik tenminste zeker ben van de opstelling, hahaha! Ga zo effe paar kleine boodschapjes doen. Voel me goed en daar moet ik maar effe gebruik van maken, toch?
Groot gelijk POOH, van genieten. Zo doe ik het ook. Manlief heeft me nu wel een restrictie opgelegd. Ik mag maar 1 ding per dag doen (qua huishouden) Hij gaat wat extra doen! LIEF HE!
Wauw Mieke, het is ineens af! Wat leuk zeg, die beesten boven dat bedje, geweldig hahahaha En ook al meer kleren als papa en mama samen Ik ken het........ Ik sta soms zo te genieten op dat kamertje........ alhoewel er nu wat spullen uit de woonkamer staan ivm de kerst boom en andere zooi...... LIEFS
dat probeer ik ook soof. Maar heb ontzettende last van nesteldrang. Alles MOEt opgeruimd zijn en klaar...word gek van mezelf!hahaha Heb nu de badkamer gedaan en de slaapkamer gestoft. Kom net terug van het postkantoor (wat een drukte!), de vuilstort (ikea dozen weggooien) en de stomerij. Ik MOEt nu van mezelf op de bank gaan liggen..hahahha! dus toedeloe! ps, mieke, leuk stoer kamertje! En wat heb je al veel kleertjes! Ik heb wel rompertjes gehad enzo, maar moet nog kleertjes gaan kopen. Komt nog wel! Ps 2 www.kleertjes.com heeft leuke merk kleertjes..en uitverkoop!
Ja erg he ik heb dat dus ook! Maar begin meer pijn te krijgen dus ik luister maar naar mijn man en lichaam GIsteren tijdens de sex ook echt pijn daaronder, dus zit niet helemaal lekker zeg maar GOEIE tip die site, erg leuk! Rust ze! LIEFS
Thanks meiden ben er blij mee. Net even naar de Trendhopper nog wat leuke opbergmanden gekocht en eentje voor als wasmandje. Verder ook naar de vuilstort, de dozen van de kast en het ledikantje gedropt en een hoop oudpapier. Verder nog even bij de Tuinen babyproducten van Zarqa aangeschaft. Pooh, die site voor kleertjes had ik allang ontdekt haha, daar heb ik heel veel van Noppies gekocht. Let wel op, dat merk valt wat klein heb ik al gehoord in de wandelgangen.
Hee meiden, Zohee, allemaal druk aan het nestelen . Leuk hoor, lijkt me ook heerlijk om allemaal spullen voor de beeb te shoppen. Met mij alles prima. Wel heel druk op het werk, draai op het moment veel uren. Vandaag een cursus gehad en daarna door naar de kerstborrel, was heel gezellig. Ook mijn kerstpakket opgehaald, altijd leuk. Wel minder leuk nieuws van mijn collega die zwanger was geworden dmv IUI, ze heeft met 7 weken een miskraam gehad . Ik had het haar zo gegund, echt balen dat het alsnog mis is gegaan. Met tempen gaat het goed, ben nu bijna 3 weken bezig, nog geen ei gesignaleerd.
hoi mb01! Goed dat je begonnen bent met tempen! Let op he, die stijging komt NA je ei....dus als je opeens omhog schiet ben je te laat om te klussen! Maar als je eenmaal een soort van logica in je schema's ziet, weet je wanneer je moet gaan klussen! naar verhaal van je collega! Ik schrok ook toen ik las hoeveel zwangerschappen er nog eindigen in een miskraam. Meer dan ik dacht! Heb zelf ook 4 bloedingen gehad in week 9-12 en je schrikt je een ongeluK!
Ons Sterre zit met de buikgriep, ze heeft diarree en we zijn haar al vocht aan het bijdienen op voorzorg door dokter gevraagd dit te doen, dus ze drinkt nu venkelthee bij. He meiden kunnen jullie stemmen op deze link, sterre doet mee aan een foto wedstrijd, 1 met zus en broer, de andere alleen http://fotowedstrijd.zita.be/Het-Mooist ... BGQOI.aspx De andere link hebben we nog niet gekregen de foto is nog niet goedgekeurd
Goedemorgen meiden, Fijn om te lezen dat het goed met jullie gaat en dat jullie heerlijk genieten van de zwangerschap (was ik maar weer zwanger ) Helaas zit dat er niet meer in :-# Jarod is nu geen baby meer het gaat toch ook veelste snel allemaal. Zijn 1ste verjaardag is heel goed verlopen. Hij is aardig verwend Ik had uitnodigingen gemaakt met daarop ook een verlanglijstje. Erg handig krijg je teminste niet van dat speelgoed waar je niks aan heb. Hij heeft veel van Little People gehad, heeeel leuk speelgoed! Mieke, leuk kinderkamer Ik heb ook een mandje als wasmandje voor hem. Wel zo handig. Lekker de producten van Zarqa. Pooh, kleertjes.com is zeker een leuke site. Heb er al aardig wat kleertjes vandaan voor Jarod maar alleen als er uitverkoop is Sterkte met de netseldrang. Gewoon aan overgeven maar wel rustig aan doen Soof, gefeliciteerd met je vriendin. Leuke naam Rue. Leuk he die kleding van Lief. echt om bij weg te smelten. mb01, wat naar voor je collega, zeker als ze al een tijd bezig is. Wat goed dat je aan het tempen ben, hopelijk zie je snel je ei. Moontje, nog even en je kleine meid is ook 1 jaar! Vind je ook dat het jaar snel is gegaan? Zico, wat je mooie meid heb jij gekregen Nog gefeliciteerd een beetje laat maar beter laat dan nooit toch Ik heb op de foto gestemd! jarod ligt nu even te slapen hij is erg verkouden, lekkere snot neus en hoesten. Hij mag straks naar de oppas want mama moet naar cursus. Geen zin maarja moet van me werk Hele fijne dag allemaal en tot gauw 8)
Heerlijk zo een stukje taart Helemaal zelf door mama gemaakt op internet! En opgehaald door papa bij de hema