Pooh, ja, ik weet het, dat de temp stijgt na mijn ei. Hoop wel dat ik dan ruim boven de 37 uitkom (zodat het heel duidelijk te zien is), want mijn temp ligt nu tussen de 36.5 en 36.8. Maar ik begreep dat je temp dan een 1/2 graad hoger is? Verder vanaf dag 23 een weekje om de dag aan de klus, aangezien ik nu dus nog geen idee heb wanneer mijn ei gaat komen. Maar ik ben deze ronde al blij als ik mijn ei ga vinden, dat stelt me al gerust. Jetje, wat heb jij een schattig ventje zeg! Succes met zijn verkoudheid.
Jetje, heb dat wel gemist hoor al die leuke foto's van Jarod, heerlijk. mb01, wat sneu voor je collega zeg, bah! Je temp kan ook in 2 stappen stijgen, eerst 0,2 en dan weer zoiets. Dus hoeft niet perse met 0,5. Soms is dat het geval, maar men gaat uit van minimaal 0,3. Teken je het in een schemaatje?
Ja Mieke, vond het ook wel makkelijk om het in een schema te zien. MB01: Site van Fertility Friend is toch wel ideaal. Kost even wat tijd om je weg te vinden, maar is helemaal niet ingewikkeld hoor! Hier verder zo z'n gangetje. Weer druk op het werk. Net wel wat nuttige telefoontjes gedaan, aangemeld voor info-avond van ziekenhuis over poliklinisch bevallen. data opgevraagd van cursus BV en eindelijk de huisartsassistente maar eens doorgegeven dat ik, by the way, zwanger ben Maagzuur blijft een doffe ellende. vannacht rechtop in de kussens gehangen, niet erg bevorderlijk voor mijn nachtrust. Komende nacht heb ik dienst, hoop dat het niet te druk wordt. Kus Wanna
hoi allemaal! JETJE! Wat is het een heerlijk manneke, oh geweldig. Ik geniet gewoon van zijn foto's en ik vind dat mama een practige taart heeft gemaakt WANNA! Ik dacht dat jij geen nachten meer hoefde? ZUSJE! Ik zal zo stemmen! Beterschap voor de kleine meid! MB01! Wat naar voor je collega, ik heb er 2 die met IVF (of andere vorm bezig zijn) is steeds weer spannend. IKKE ben bij de VK geweest en alles keurig in orde, zeer te vreden! Nou dan ben ik het ook hihihih LIEFS
Mieke; wat een geweldig kamertje. Zo is ie al behoorlijk af. Jettje; Leuk dat je weer komt kletsen. Jarod alweer een jaar, gaat echt hard he! Little people is idd geweldig. Ook op het dagverblijf hebben wij er heel wat van. Sophia; Fijn dat alles goed was bij de vk. Zico; Ik stem op Sterre hoor! Pooh; Lekker bezig hoor, met opruimen, organiseren enz. Hier alles goed. Druk weekend gehad met verjaardagen en wilde gisteren eigenlijk uitslapen totdat om 7 uur de wekker ging of ik wilde komen werken. Er was een zieke, maar gedaan en daardoor was het hier in huis nog een bende. Vandaag maar extra aan de slag gegaan en gelukkig veel kunnen doen. Zometeen pizza in de oven die ik zelf heb gemaakt. Liefs, Meen
Mmm Meen, lekker, Pizza! Zico: zal eens kijken hoe dat met Zantac zit. Helaas is het niet alleen het zuur, ook niet zure maaginhoud loopt gewoon terug mijn slokdarm in omdat de kringspier daar gewoon openstaat (hormonaal ) Soof: klopt, nog 1 nachtje! Nu snel naar huis racen, want ik heb geen handsfree bij mijn mobiel en heb er altijd zo'n hekel aan als ik bij bereikbaarheidsdienst in de auto wordt gebeld. liefs Wanna
Meiden ik heb zo'n leuk filmpje van YouTube echt lachen. http://www.youtube.com/v/Rf2vXyPwDiU&am ... &rel=0
Meen , dit zijn de beide linken http://fotowedstrijd.zita.be/Het-Mooist ... BGQOI.aspx http://fotowedstrijd.zita.be/Het-Mooist ... Z6WO4.aspx
Proficiat dan nog met je verjaardag Spooky en welkom bij de club! @all: nou, nachtdienst zit er weer op. En nu een half jaar lang geen nachtdienst meer. JIPPIE!
yippie wanna, geen nachtdienst meer! Heerlijk he/! Hier alles goed. Smurf danst vrolijk op en neer en gisteravond was de pufclub ook were erg gezellig! We hebben ademhaling oefeningen gedaan, zodat we leren met de buik adem te halen. Nou daar werden de babys druk van zeg...hahahahaha! Strakkies weer werken. Tis top drukte in de apotheek..blegh!
Pooh, rustig aan hoor! Wanna, yeah dat is een heerlijk vooruitzicht zeg! Zit je nog steeds gedetacheerd? Spooky, welkom en klets gezellig mee!
Zico, heb op beide foto's gestemd. Als je wint, krijg je dan iets leuks? Wanna, wat zal jij je opgelucht voelen, een half jaar geen nachtdiensten meer, heerlijk! Pooh, klinkt gezellig, zo'n pufclub! Meen, ook al veel zieken op het werk, dat is bij mij net zo. De een na de ander valt uit, persoonlijk vind ik al dat extra werken wel een belasting . Mieke, van de ha een schema gekregen dat ik braaf invul, ik hou het ook bij op FF. Goed dat ik weet dat je temp ook in 2 stappen omhoog kan gaan. Vanmorgen niet getempt, voel me op het moment weer beroerd en had vannacht een koortsaanval, en tempen met verhoging heeft naar mijn idee geen zin. Soof, en jij blij, wij ook blij ALL, vandaag ben ik eindelijk een dagje vrij....en dan voel ik me weer eens beroerd. Door het vele werken en al die zieke collega's (en doordat ik te snel ben gaan werken toen ik ziek was) is mijn weerstand niet meer wat het geweest is. Gisteravond op mijn werk voelde ik me steeds beroerder, kreeg rugpijn/ weer veel hoesten/ heel moe . Ben wat eerder naar huis gegaan en mijn bed in gedoken, maar vannacht kreeg ik koortsaanvallen, ik BAAAAAAAL ervan. En dan bellen ze net van mijn werk op, er is een collega ziek en of ik dit weekend wilde komen werken....Nou, niet dus, ik moet echt even op krachten komen. Op dit soort momenten vind ik mijn werk echt waardeloos. Als er collega's ziek zijn wordt ik elke keer thuis gebeld, heel vervelend :x .
Hoi! @MB, balen dat je je niet lekker voelt. Waarschijnlijk doe je je werk gewoon heel goed. Maar het blijft een vraag, dus je kunt ook nee zeggen toch? Maar goed, het lijke me nu inderdaad niet verstandig om te werken dus ziek maar lekker uit. Beterschap. @Mieke, superfilmpje! Heel erg aanstekelijk! @Spooky, welkom en nog gefeliciteerd. @wanna, jij ook gefeliciteerd met voorlopig je laatste nachtdienst. @Zico, kheb op al je foto's gestemd. Laat je weten wat je gewonnen hebt? @Jettje, wat een heerlijk mannetje heb je toch. Hier alles goed. Ben de werkdagen aan het aftellen en al voor 1 opdracht bezig met de overdracht. Mannetje in buik is erg druk! Ben zelf de afgelopen 3 dagen behoorlijk druk geweest. Vandaag dus maar weer even een balansdagje.
MB, je kunt ook gewoon tempen met koorts hoor. Op FF geef je dat dan aan en in je andere schemaatje ook. Maar het hoeft niet, dan zet je een stippellijntje. Wat naar dat je nu weer wat ziekjes bent, dus toch niet helemaal uitgeziekt de vorige keer. Groot gelijk dat je het weekend dan niet gaat werken hoor. Hoe staat het met die sollicitatie bij IKEA? Caro, lekker hoor dat je kunt gaan aftellen! Ja dat filmpje is leuk he.
Pooh; grappig dat die babies zo op buikademhaling reageren Leuk dat je pufclub begonnen is. ben ook benieuwd wanneer het hier gaat beginnen, maar het duurt maar 10 weken, dus zal wel in januari zijn (nu maar hopen dat het niet net is op die dag dat ik de infoavond in het ziekenhuis heb afgesproken) zal inderdaad wel druk zijn in de apotheek met al die kwakkelende mensen! Mieke: ben inderdaad nog steeds gedetacheerd op dinsdag en donderdag. maar hoef nog maar 3 dagen en dan zit het erop! MB: wat balen zeg, beterschap! Caro: altijd goed zo'n balansdagje. Ging jij met 34 of 36 weken met verlof? Knuf Wanna
@wanna, ja, je moet het maar eens proberen. als je goed buik ademhaling doet, zal je merken dat de kleine aktief wordt. Volgens mn pufjuf komt dat doordat je ontspant en er mee ruimte in je buik vrij komt, waarop de kleine reageert! Als ik hem effe niet gevoelt heb en ik doe dit, komt er meestal binnen 10 minuten reactie! Ik doe een cursus die "fit rondom de bevalling" heet. 9 keer vooraf (incl 1x met mannen) en 6 x na de bevalling om weer fit te worden. Het leuke is dat de greop samenstelling hetzelfde blijft. Dus dan zie je elkaar lang en intensief! Ik ga nu snel mn tanden poetsen en dan naar mn werk! doeg meiden!