30-plussers en zwanger worden (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dyaan

Dyaan Actief lid

22 aug 2007
    241
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi allemaal,
    Dank je wel voor jullie medeleven ... zo wordt het steeds een stukje 'echter' :D
    @Pooh, hoop dat het in Noordwijk net zo lekker is als hier: zonnetje, 15 graden. Geniet er van.
    @Maine: hoop dat je snel uitgesnotterd bent. Raar he, dat je dat dan altijd bent als het mooi weer is ... toch die weersveranderingen misschien?!
    Sophia ook bedankt voor je felicitatie :D
    Fijne zondag allemaal !

2. meen34

meen34 Actief lid

30 nov 2007
    229
    0
    0
    leidster kinderdagverblijf
    Dyaan; van harte gefeliciteerd!

3. Dyaan

Dyaan Actief lid

22 aug 2007
    241
    0
    0
    Zuid-Holland
    Heeft een van jullie ervaring met sporten (hardlopen) tijdens je zwangerschap en met name de eerste weken? Normaal loop ik een paar keer per week, maar ik vind het nu ineens eng omdat ik bang ben dat het misschien niet zo goed is ... ik ben net met een vriendin een stukje wezen lopen, lekker rustig, en dat ging goed, maar kan ik dat beter laten voorlopig? Wat is jullie ervaring?

4. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    Hier rood verbrande Poohbear226!
    Het was er heelrijk! Gisteren door de ossen en duinen gelopen en op een terrasje gezeten. Daarna in de tuin boekje gelezen.
    Vandaag zijn we naar een ruimte/staliet museum/bedrijf geweest. Was erg interessant, vooral voor mn vriend. Kregen en rondleiding door het bedrijf en hebben 2 satalieten gezien die dit jaar afgeschoten worden in Rusland!

5. Dyaan

Dyaan Actief lid

22 aug 2007
    241
    0
    0
    Zuid-Holland
    Klinkt heerlijk Pooh ... ik heb ook lekker in de tuin gezeten. Maar heb geen bos of duin gezien ;) Nu weer terug naar de harde 'werkelijkheid': morgen weer werken ! Zucht ...

6. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Dyaan, ik denk dat ik hetzelfde zou denken als jij hoor.
    Maar volgens mij kan het geen kwaad.
    Anders informeer je even bij de VK of de HA?

7. Simi

Simi Actief lid

24 okt 2007
    410
    0
    0
    Bijna het midden van NL
    Grr net een berichtje getypt vliegt mijn verbinding eruit :x

maar goed, we hebben een lekker weekje gehad met eerst wel een beetje regen maar daarna super weer. En wat zijn die portugezen lieve mensen zeg.

Hoi alle nieuwe meiden en Dyaan gefeliciteerd. Ik duim voor je hoor dat dit kleintje nog 8 maanden bij je blijft!

Ik kan niet op iedereen reageren want jullie hebben weer tien pagina's volgeschrven, gezellig hoor. Hebben jullie nog iets van caro gehoord?

Hier klopt helaas mijn banner, met dit keer ook echt krampen erbij, was ik even niet gewend

Welterusten allemaal, simi

8. Maine

Maine Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.072
    0
    0
    Goedemorgen allemaal,

Wat een weertje, zeg.
    Ben blij dat ik er niet uit hoef.
    Manlief en dochter hadden net ontbijt voor mij op bed gemaakt.
    Ben nogsteeds niet helemaal fit.
    M'n verkoudheid zakt, maar ben wel m'n stem kwijt.
    Lekker rustig vindt men hier in huis :( .

Nog geen ongi-symptomen gezien of gevoeld.
    Dus nog even geduld en dan kunnen we testen (of niet).

Groetjes,
    Maine

9. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Simi, heb je een fijne vakantie gehad of zitje daar nog?

Maine beterschap, hoop dat je na vandaag lekker weer opknapt.

10. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

19 feb 2007
    1.881
    0
    0
    fulltime huisvrouw en moeder
    Twente
    Dyaan, gefeliciteerd meid!

Heb verder niet bijgelezen. Sorry!

Hier gaat alles lekker. Bij jullie ook?

11. Goedemorgen!

Dyaan, ik heb begrepen dat als je normaal ook al sport dat je het gewoon kan aanhouden hoor! Gewoon lekker rustig aan doen zou ik zeggen!

Voor allemaal! FIJNE DAG en denk maar niet aan die regen..........

LIEFS

12. Maine

Maine Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.072
    0
    0
    Zal het proberen. Heb gewoon het raam open staan en hoor niks anders
    dan het zachtjes tikken van de regendruppels op het (zolder)raam :) .
    Ben zo blij dat ik nergens op de fiets naartoe moet.

Nogsteeds geen gevoel dat de :evil: komt.
    Hoop wel dat ergens vandaag m'n stem terugkomt.

13. meen34

meen34 Actief lid

30 nov 2007
    229
    0
    0
    leidster kinderdagverblijf
    Gisteren zo'n mooie dag en vandaag weer een stuk minder. Hier heeft het vannacht geregend en is nu wel heel droog, maar zo bewolkt, dus ik vraag me af hoelang we het nog droog houden.

Maine: beterschap! Niks aan als je je niet lekker voelt. Wel fijn dat je ontbijt op bed kreeg!

Simi: Heerlijk even er tussenuit! En portugal is een geweldig land he?!

Mijn temp schoot gisteren naar beneden en vandaag weer omhoog. Gek hoor! Was er gisteren knap depri van en nu krijg ik toch weer hoop.

Fijne dag allemaal.

Liefs Meen

14. Janan

Janan Actief lid

26 feb 2008
    132
    0
    0
    Had nog niet gezien dat er een 30+ forum was. Maar aangezien ik daar inmiddels toch ook bij hoor....
    Ben dus bezig met zwanger worden. 11e maand, maar helaas pindakaas. Dit keer wel overtijd, dus ik had goede hoop, ondanks alle menstruatieklachten die ik wel had. Maar het mocht dus weer niet zo zijn. Ik houd mijn temperatuur bij en de klusdagen zijn ook echt de dagen vlak voor mijn ovulatie, omdat ik dat kan zien aan de temperatuur, maar toch nog niet zwanger. Eigenlijk begrijp ik het niet helemaal of heeft het te maken met dat ik de 30 al gepasseerd ben?
    Weet iemand dit. Als ik vlg maand nog niet zwanger ben dan ga ik sowieso een afspraak maken bij mijn huisarts, maar ik zou niet weten wat hij er aan kan doen.
    Wie heeft ervaring?
    Ik hoor het wel.

15. Welkom Jajan!

Het kan met 101 oorzaken te maken hebben hoor :rolleyes: Maar je huisarts kan je in ieder geval doorsturen naar een gynaecoloog (ik zou er persoonlijk op staan overigens) en die gaat je dan onderzoeken, Je temp-kaarten zullen zeker helpen.
    De gyn vraagt er meestal naar en dan ben je hem daarin al een stapje voor! :thumup:

Ik ben na 6 mnd al bij de gyn terecht gekomen, dus lijkt me geen probleem bij jou! Maar het ligt aan je huisarts, daarom er een beetje op aandringen.

SUCCES

16. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
  17. Simi

Simi Actief lid

24 okt 2007
    410
    0
    0
    Bijna het midden van NL
    he Mieke, Ik ben weer terug in NL. Gister was het wel erg mooi weer maar nu is een beetje jammer ;)

Meen, ik vindt Portugal super. We zijn nu in de algarve geweest en hebben aardig wat gezien maar ik zou ook graag nog naar Lissabon en Porto gaan dus we moeten nog eens terug :)

18. sjors75

sjors75 Niet meer actief

Janan Welkom,

Simi fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad. Albufeira is wel mooi, maar voor mij te toeristisch! Waar ben je overal geweest.

Pooh jij kunt aftellen, nog even en dan kom jij deze kant uit. Het was hier gisteren ruim 30 graden, vandaag wat minder. En de komende dagen geen regen dus genieten!

19. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    ja, heelijk idee hoor! Maar merk dat ik er nog niet zo mee bezig ben, omdat mn NOD een dag voor de vakantie is. Zit meer daar aan te denken dan aan de vakantie,hahaha!

We hebben wel al tshirts en korte broeken gekocht en een boekje met info over de streek.
    Wel raar idee dat we er over 2 weken al zitten!

20. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Oh, vakantie... onze vakantie zit er ook al snel aan te komen, nog 3 weekjes.
    Heerlijk! 8)

Deel Deze Pagina